abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115132173
wie is de favoriet voor vanavond?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132181
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef Cara het volgende:
wie is de favoriet voor vanavond?
Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet ;)
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:19:30 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132193
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik zou het ook nooit vragen zeg :D Ik woon samen he, misschien dat het dan anders is.
Ja ik hoef het nu ook niet meer te vragen. Mijn vriendin zou dat als een belediging zien denk ik :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:20:38 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115132229
Seizoen begint toch pas volgende week?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115132262
Slomo bij tafeltennis _O_
pi_115132265
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen begint toch pas volgende week?
De JCS vanavond. c_/

Vrijdag begint de Eredivisie. Kutaffiche met Willem II - NAC. :{
pi_115132326
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slomo bij tafeltennis _O_
Die zijn zo vet. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115132354
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet ;)
Ik ben voor sex vanavond
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132387
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik ben voor sex vanavond
Waar kan ik inzetten?
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:24:53 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132390
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slomo bij tafeltennis _O_
Tof idd
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:26:09 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115132427
JCS is echt een onzin prijs.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115132460
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tof idd
wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
pi_115132494
Hoi Doublepain.
Noot noot.
pi_115132520
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
JCS is echt een onzin prijs.
Super cup kan je het net zo goed noemen
pi_115132559
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
Japan _O_
pi_115132561
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Super cup kan je het net zo goed noemen
Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer :')

Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten _O_
pi_115132589
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar kan ik inzetten?
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132597
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Doublepain.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Cara het volgende:

[..]

wtf. deze wereld
pi_115132613
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer :')

Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten _O_
Nee.

De Winston Bogarde Schaal
pi_115132614
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Heb je ook nog wat side-ods?
pi_115132636
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Verlies Ajax of PSV?
pi_115132667
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heb je ook nog wat side-ods?
je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje druk
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132676
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Verlies Ajax of PSV?
nee
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132698
3.00 voor PSV _O_
pi_115132706
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

Wat nou?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')