Ja ik hoef het nu ook niet meer te vragen. Mijn vriendin zou dat als een belediging zien denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit vragen zegIk woon samen he, misschien dat het dan anders is.
De JCS vanavond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen begint toch pas volgende week?
Ik ben voor sex vanavondquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet
Japanquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter
Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballerquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Super cup kan je het net zo goed noemen
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetjequote:
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer![]()
Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten
Heb je ook nog wat side-ods?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje
winst verlies
1.93 5.50
zijn
Verlies Ajax of PSV?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje
winst verlies
1.93 5.50
zijn
je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje drukquote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |