abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115131209
quote:
wtf. deze wereld
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:55:19 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115131284
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Cara het volgende:

[..]

wtf. deze wereld
Echt hoor. Gaat alleen maar verergeren dat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115131475
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Echt hoor. Gaat alleen maar verergeren dat.
whats next, tampons dragen?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131566
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131580
:W
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:04:36 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115131589
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Komt je moeder op visite?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115131592
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Zusje?
Noot noot.
pi_115131615
potentieel :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131620
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Tante?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115131638
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131700
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Wat ben je toch lief :)
Noot noot.
pi_115131721
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat ben je toch lief :)
ja zoveel komt ze niet langs
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131744
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Cara het volgende:

[..]

ja zoveel komt ze niet langs
Toen ik nog op kamers woonde liet ik het altijd staan en dan ging m'n moeder het opruimen :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:08:49 #164
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115131762
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Ik ook al tegenwoordig de helft dan doet zij de rest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:09:21 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115131788
Mogguh :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115131798
Mijn moeder gaat echt niet mijn huis opruimen :')
Noot noot.
pi_115131806
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Mogguh :O
:W
Noot noot.
pi_115131830
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn moeder gaat echt niet mijn huis opruimen :')
die van mij heeft een soort van OCD dat elk niet gevouwen kledingstuk gevouwen moet worden. Ik laat dus nog wel eens wat op de tafel liggen
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:10:29 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115131833
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:W
Hello :W

Ook niet als je het lief vraagt? :')

Dat werkt meestal bij de mijne, althans.. Vroeger mijn kamer :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115132034
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:17:28 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132119
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Zometeen eerst vissen 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115132136
Mogguh binnenvallers
pi_115132138
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hello :W

Ook niet als je het lief vraagt? :')

Dat werkt meestal bij de mijne, althans.. Vroeger mijn kamer :D
Ik zou het ook nooit vragen zeg :D Ik woon samen he, misschien dat het dan anders is.
Noot noot.
pi_115132151
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Eindelijk. Het nieuwe seizoen gaat van start O+ _O_
pi_115132152
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Eindelijk
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')