abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115131209
quote:
wtf. deze wereld
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:55:19 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115131284
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Cara het volgende:

[..]

wtf. deze wereld
Echt hoor. Gaat alleen maar verergeren dat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115131475
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Echt hoor. Gaat alleen maar verergeren dat.
whats next, tampons dragen?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131566
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131580
:W
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:04:36 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115131589
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Komt je moeder op visite?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115131592
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Zusje?
Noot noot.
pi_115131615
potentieel :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131620
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Tante?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115131638
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131700
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Wat ben je toch lief :)
Noot noot.
pi_115131721
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat ben je toch lief :)
ja zoveel komt ze niet langs
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131744
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Cara het volgende:

[..]

ja zoveel komt ze niet langs
Toen ik nog op kamers woonde liet ik het altijd staan en dan ging m'n moeder het opruimen :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:08:49 #164
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115131762
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Ik ook al tegenwoordig de helft dan doet zij de rest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:09:21 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115131788
Mogguh :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115131798
Mijn moeder gaat echt niet mijn huis opruimen :')
Noot noot.
pi_115131806
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Mogguh :O
:W
Noot noot.
pi_115131830
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn moeder gaat echt niet mijn huis opruimen :')
die van mij heeft een soort van OCD dat elk niet gevouwen kledingstuk gevouwen moet worden. Ik laat dus nog wel eens wat op de tafel liggen
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:10:29 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115131833
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:W
Hello :W

Ook niet als je het lief vraagt? :')

Dat werkt meestal bij de mijne, althans.. Vroeger mijn kamer :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115132034
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:17:28 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132119
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Zometeen eerst vissen 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115132136
Mogguh binnenvallers
pi_115132138
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hello :W

Ook niet als je het lief vraagt? :')

Dat werkt meestal bij de mijne, althans.. Vroeger mijn kamer :D
Ik zou het ook nooit vragen zeg :D Ik woon samen he, misschien dat het dan anders is.
Noot noot.
pi_115132151
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Eindelijk. Het nieuwe seizoen gaat van start O+ _O_
pi_115132152
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Eindelijk
Noot noot.
pi_115132173
wie is de favoriet voor vanavond?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132181
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef Cara het volgende:
wie is de favoriet voor vanavond?
Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet ;)
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:19:30 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132193
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik zou het ook nooit vragen zeg :D Ik woon samen he, misschien dat het dan anders is.
Ja ik hoef het nu ook niet meer te vragen. Mijn vriendin zou dat als een belediging zien denk ik :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:20:38 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115132229
Seizoen begint toch pas volgende week?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115132262
Slomo bij tafeltennis _O_
pi_115132265
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen begint toch pas volgende week?
De JCS vanavond. c_/

Vrijdag begint de Eredivisie. Kutaffiche met Willem II - NAC. :{
pi_115132326
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slomo bij tafeltennis _O_
Die zijn zo vet. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115132354
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet ;)
Ik ben voor sex vanavond
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132387
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik ben voor sex vanavond
Waar kan ik inzetten?
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:24:53 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132390
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slomo bij tafeltennis _O_
Tof idd
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:26:09 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115132427
JCS is echt een onzin prijs.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115132460
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tof idd
wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
pi_115132494
Hoi Doublepain.
Noot noot.
pi_115132520
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
JCS is echt een onzin prijs.
Super cup kan je het net zo goed noemen
pi_115132559
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
Japan _O_
pi_115132561
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Super cup kan je het net zo goed noemen
Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer :')

Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten _O_
pi_115132589
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar kan ik inzetten?
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132597
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Doublepain.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Cara het volgende:

[..]

wtf. deze wereld
pi_115132613
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer :')

Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten _O_
Nee.

De Winston Bogarde Schaal
pi_115132614
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Heb je ook nog wat side-ods?
pi_115132636
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Verlies Ajax of PSV?
pi_115132667
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heb je ook nog wat side-ods?
je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje druk
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132676
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Verlies Ajax of PSV?
nee
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132698
3.00 voor PSV _O_
pi_115132706
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

Wat nou?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')