Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
Echt, die marathonlopers.
Daar zit ook geen grammetje vet aan he.
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.
Ja oké, dat maakt het wel wat beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb met 1 post een heel topic verpest.
Mooi werk.
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Was ik dat niet altijd dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd.
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjnquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt eens proberen om 'Hoi Jojoortje' terug te zeggen.
Doet geen pijn hoor.
Je gaat steeds meer vooruit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjn
Bijna, ik probeer het de volgende keer weer
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.
Je bent nu op een punt dat jij het mag weten, dat ik jou een baas vindt.
Dit lul je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat pindakaas er tussen.
Bohhhh
Whuuuut.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat pindakaas er tussen.
Bohhhh
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
ik las klaargekomen om maherquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
WTF.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
Sterktequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef TwenteFC het volgende:
Zo voetbal er ook weer op zitten, 4-0 verloren, 5-1 verloren, 6-0 verloren en 1-0 gewonnen.
Nog niks van gehoordquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toivonen misschien dan toch verkocht?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit lul ik niet. 2 eierkoeken op elkaar met wat pindakaas er tussen
Creditcard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want hij weet de pinpas van de club te vinden?
Komt nog welquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
Ze hebben Zanka toch al?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
dat zeiden ze de afgelopen 2 jaar ookquote:
Eerst even de bankpas van de gemeente eindhoven gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben genoeg daar. Eerst moeten mensen weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god isquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben Zanka toch al?
Maar idd, lijkt me ook het zorgenkindje...
Wat wil je als je iedere 5 minuten een plaatje van PSV op je twitter zet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
Zankbaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Zo 'weinig' maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectiequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoor
Wel een goede prijs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectie
2015 dus nog 3 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015
Hoeveel contract?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
Ze hebben al Marcellis op rechts.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel contract?
Paar bladzijdes denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |