Orginele OPquote:bron: sporza
Ik ben niet verrast
Waar lees je dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Marcoss het volgende:
UCI kan hem dus niet schorsen, maar gaat er vanuit dat Shack hem uit de Tour haalt
quote:
Tenzij mijn Engels me in de steek laatquote:The UCI Anti-Doping Rules do not provide for a provisional suspension given the nature of the substance
Nee klopt. Ze hebben hem dan ook verzocht om zelf de Tour te verlaten, aangezien ze hem er niet uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Tenzij mijn Engels me in de steek laat
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.quote:
Njah, het middel zal wel om een of andere reden ooit op die lijst van banned substances zijn beland (hoewel misschien die lijst wel eens mag worden herzien)quote:
Ah op die manier kan ik het wel begrijpen. Wel slim bedacht hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.
Die andere renners ipc ook. Geen enkele renner doet het clean denk ik. Alleen velen zijn nog niet opgepakt.quote:
Idd, maskeringsmiddel waarschijnlijk. En dat slik je ook niet voor niets.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef JC14 het volgende:
[..]
Die andere renners ipc ook. Geen enkele renner doet het clean denk ik. Alleen velen zijn nog niet opgepakt.
Probeer jij maar eens in drie weken 3000km door Frankrijk te scheuren zonder af en toe een 'energydrankje'.quote:
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Radioshack het gewoon negeert en hem toch opstelt, om te zien wat er dan gebeurt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Radioshack het gewoon negeert en hem toch opstelt, om te zien wat er dan gebeurt.
Ik zou even de Avondetappe van gisteren terugkijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens in drie weken 3000km door Frankrijk te scheuren zonder af en toe een 'energydrankje'.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy is zo gebroken dat hij gewoon naast Fränk gaat zitten tijdens z'n gehele schorsing
Betalen deden ze toch al nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.
Ze worden nu al niet betaald, dus veel verschil gaat dat niet uitmaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.
Heb ik idd niet gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou even de Avondetappe van gisteren terugkijken.
En dan moet hij ook nog zijn dokter extra betalenquote:
Idd zelfde categoriequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Werd Kolobnev trouwens niet op iets gelijkaardigs betrapt?
Dat draaide uiteindelijk op niets uit.
Volgens mij was het ook iets in die sfeer ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé niet mijn grap jattenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy is zo gebroken dat hij gewoon naast Fränk gaat zitten tijdens z'n gehele schorsing
Hij zal salaris terug moeten betalen.... kunnen ze mooi tegen elkaar afstrepenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef Szura het volgende:
Nou, is Frankie in ieder geval gelijk van dat salarisgezeur af
Ik, maar die anti-doping agencies komen er telkens zo vervelend tussen in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Wie neemt de Tour de Dope eigenlijk nog serieus?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
En jawel hoor... Frank Schleck betrapt op doping in de Tour..
quote:
Anders is er niks om te bespreken voor Mart vanavondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, ASO, dat krijg je dan met 2 rustdagen, hč, 2 dopingzaken.
Ze zullen het ook nooit leren.
twitter:TweeterSagan twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 20:50:00Mr Frank test positive for diuretic. First time he been positive about anything all year. reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Triest dit. Je hoopt telkens op een paar renners die 'echt' niet zullen gebruiken. De Schlecks waren daar 1 van. Hopen dat Andy niet net zo dom is als zijn broer
ze hebben al een andere fotoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
Check de frontpage van de Telegraaf. Hebben ze een foto van Andy staan
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Triest dit. Je hoopt telkens op een paar renners die 'echt' niet zullen gebruiken. De Schlecks waren daar 1 van. Hopen dat Andy niet net zo dom is als zijn broer
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TweeterSagan twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 20:50:00Mr Frank test positive for diuretic. First time he been positive about anything all year. reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, de hele Tour gebruikt doping, alleen Rabobank niet. Daarom waren ze bij de Rabo ook zo blij met zo'n etappe winst.
Ik vraag mij af waarom de Raborenners niet beginnen met doping.
Wilde ik net zeggen. Hij heeft de schijn tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.
plus dat verhaal van vader schleck natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.
Andy is nog nooit ergens bij genoemd daarentegen.
Ja, sorry. Maar reageer alsjeblieft inhoudelijk om mijn bevindingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij hebt echt de inhoud van een leeg aquarium.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, de hele Tour gebruikt doping, alleen Rabobank niet. Daarom waren ze bij de Rabo ook zo blij met zo'n etappe winst.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij hebt echt de inhoud van een leeg aquarium.
Dat zeg je nu wel doodleuk maar is het niet opvallend dat er bij de Rabobank 1 renner uitschiet en zelfs meerdere dagen achterelkaar ! nota bene in de aanval kan rijden. Daar waar een Tankink al niet in het peloton kan aanhaken. Ik insinueer hier voor de rest niks mee maar na zo'n bericht begin ik over alles te twijfelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Knappe bevindingen zeg!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar reageer alsjeblieft inhoudelijk om mijn bevindingen.
Tankink heeft gigantische rugproblemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel doodleuk maar is het niet opvallend dat er bij de Rabobank 1 renner uitschiet en zelfs meerdere dagen achterelkaar ! in de aanval kan rijden. Daar waar een Tankink al niet in het peloton kan aanhaken. Ik insinueer hier voor de rest niks mee maar na zo'n bericht begin ik over alles te twijfelen
Voor wie zet Radio Shack nu in dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef borisz het volgende:
Schleck zal niet meer van start gaan, zojuist bevestigd.
Hij is betrapt op een specified substance, niet een prohibited substance. Bij dat laatste wordt je direct voorlopig geschorst als je betrapt wordt (bv. EPO). Bij middelen van dat eerste soort zit dat anders, en kan het afhankelijk zijn van de omstandigheden of je uiteindelijk ook een schorsing krijgt. Hij kan dus zeker wel geschorst worden, maar gezien het middel krijgt hij dus niet direct een voorlopige schorsing na zijn positieve test.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef mitt het volgende:
Waarom kan hij niet geschorst worden hiervoor dan? Behalve dat dat de regels zijn?
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tankink heeft gigantische rugproblemen.
Daarnaast heeft LLS ook gewoon 100x meer kwaliteiten dan de Tank.
Laat ik het dan zo stellen: de Nederlanders gebruiken geen doping.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel doodleuk maar is het niet opvallend dat er bij de Rabobank 1 renner uitschiet en zelfs meerdere dagen achterelkaar ! nota bene in de aanval kan rijden. Daar waar een Tankink al niet in het peloton kan aanhaken. Ik insinueer hier voor de rest niks mee maar na zo'n bericht begin ik over alles te twijfelen
Sky is nu ook overdreven goed. Ik geloof echt niet dat het op eigen kracht is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
Nu Wiggins, Froome, Cavendish en eigenlijk de gehele Sky ploeg nog
Schleck
Sanchez zal wel niet over z'n whereabouts gelogen hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Zubeldia is het hoogstgeklasseerd, dus Zubeldia.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie zet Radio Shack nu in dan?
Niemand gelooft dit denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sky is nu ook overdreven goed. Ik geloof echt niet dat het op eigen kracht is.
Niemand, net zoals aan de start van de Tour.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie zet Radio Shack nu in dan?
In het geval van dopinggebruik door Fränk is Andy automatisch ook erg verdacht natuurlijk. Misschien niet fair, maar wel de realiteit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Andy is nog nooit ergens bij genoemd daarentegen.
Naja schijnbaar kan je nog steeds betrapt worden he... Nee dit is een kwalijke zaak en tekent weer goed af dat alle optimisme bij mensen als Ducrot op niks gebaseerd zijn. Het wielrennen zal nooit schoon wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo stellen: de Nederlanders gebruiken geen doping.
Wordt tijd dat zij ook beginnen.
En Klöden stond ook al aboven Schleck in het klassement.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Zubeldia is het hoogstgeklasseerd, dus Zubeldia.
Oke duidelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is betrapt op een specified substance, niet een prohibited substance. Bij dat laatste wordt je direct voorlopig geschorst als je betrapt wordt (bv. EPO). Bij middelen van dat eerste soort zit dat anders, en kan het afhankelijk zijn van de omstandigheden of je uiteindelijk ook een schorsing krijgt. Hij kan dus zeker wel geschorst worden, maar gezien het middel krijgt hij dus niet direct een voorlopige schorsing na zijn positieve test.
Heeft niets met wielrennen an sich te maken. De sport in het geheel zal nooit schoon worden. Daar hoeft wielrennen niet speciaal voor genoemd te worden, want ik denk dat niemand dat ooit denkt en/of verwacht namelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja schijnbaar kan je nog steeds betrapt worden he... Nee dit is een kwalijke zaak en tekent weer goed af dat alle optimisme bij mensen als Ducrot op niks gebaseerd zijn. Het wielrennen zal nooit schoon worden
Klopt, en dat moet je ook niet willen. Wielrennen hoort niet schoon te zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja schijnbaar kan je nog steeds betrapt worden he... Nee dit is een kwalijke zaak en tekent weer goed af dat alle optimisme bij mensen als Ducrot op niks gebaseerd zijn. Het wielrennen zal nooit schoon worden
Sorry mr. Lightning Bolt met topics openenquote:
Het heeft bij mij ook wel met frustratie te maken hoor. Momenteel ben ik toch wel enigszins overmand door emoties, van alle renners had ik het niet van de Schleck's verwacht en dan is dit toch wel een enorme domper. Als zelfs hij het doet een renner in een vrije rol die niet voor het klassement gaat dan wordt het weer moeilijker voor mij om te geloven dat niet iedereen het doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft niets met wielrennen an sich te maken. De sport in het geheel zal nooit schoon worden. Daar hoeft wielrennen niet speciaal voor genoemd te worden, want ik denk dat niemand dat ooit denkt en/of verwacht namelijk.
De ploeg moet 'm uit koers nemen, want hij kan in principe gewoon opstappen morgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
Het nieuwsbericht zegt "test positief" maar eigenlijk test ie niet positief en kan ie dus niet eens geschorst worden of wel dan?! Hij maakt zichzelf alleen wel erg verdacht maar schuldig zal ie dus niet worden verklaard en slim is het zeker niet...
Ja en Alistair Overeem is ook een clean fighterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef DeParo het volgende:
Als ik het van twee renners zo goed als zeker wist waren het de gebroeders Schleck wel nadat hun moeder met zakjes bloed was betrapt. Contador vond ik wel een verrassing, maar dat is ook een vaag verhaal, aangezien het onduidelijk is of hij überhaupt heeft gebruikt.
Want het zijn zulke ideale goedlachse schoonzonen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... van alle renners had ik het niet van de Schleck's verwacht ...
Niet verwacht na dat Fuentes gebeuren? Vreemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook wel met frustratie te maken hoor. Momenteel ben ik toch wel enigszins overmand door emoties, van alle renners had ik het niet van de Schleck's verwacht en dan is dit toch wel een enorme domper. Als zelfs hij het doet een renner in een vrije rol die niet voor het klassement gaat dan wordt het weer moeilijker voor mij om te geloven dat niet iedereen het doet.
Alistair is een fokking held. Die mag doen wat ie wilquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en Alistair Overeem is ook een clean fighterkom op zeg
Wel een mooi hotel en er zal in ieder geval een kamer vrij zijn.quote:
Het optimisme is wel degelijk ergens op gebaseerd, namelijk dat men tegenwoordig zo'n 5 minuten langer doet over het opfietsen van een berg dan een tijd geleden. Lijken me sterke feiten waar je niet echt onderuit komt. Verder allerlei wetenschappers die zeggen dat de wattages die tegenwoordig getrapt worden gewoon perfect geloofwaardig zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nogmaals, Frank Schleck had al verscheidene dingen op zijn kerfstok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook wel met frustratie te maken hoor. Momenteel ben ik toch wel enigszins overmand door emoties, van alle renners had ik het niet van de Schleck's verwacht en dan is dit toch wel een enorme domper. Als zelfs hij het doet een renner in een vrije rol die niet voor het klassement gaat dan wordt het weer moeilijker voor mij om te geloven dat niet iedereen het doet.
Daarom heeft-ie ook geen doping gebruikt.quote:
Wellicht ben ik gewoon een iets te naīeve supporter die wil blijven geloven in de romantiek van het wielrennen. Ik heb altijd een sympathie voor de broers gekoesterd en mij daarom misschien iets te blind op het positieve gestaard. Ik weet wel dat dit bericht weer een stuk van mijn plezier afneemt omtrent het volgen van de Tourquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Want het zijn zulke ideale goedlachse schoonzonen?
Als je al gelinkt bent aan de codenaam 'amigo de birillo' en er transacties van je zijn dat 7000 euro naar Fuentes over hebt gemaakt wil ik nou niet echt zeggen dat je achter in de verdachten rij staat.
Hij moet de verboden substantie binnen hebben gekregen toen hij anaal werd gepenetreerd door ene Andy.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef mitt het volgende:
Wie bedenkt de leukste smoes waarmee Frank aan komt zetten?
twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:27Bij Franck Schleck in hotel die net gehoord heeft dat ie positief is! Wat een ellende reageer retweet
Foutieve TT dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarom heeft-ie ook geen doping gebruikt.
Worden dit soort middelen niet altijd gebruikt om wat anders te maskeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarom heeft-ie ook geen doping gebruikt.
Boogielivequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:27Bij Franck Schleck in hotel die net gehoord heeft dat ie positief is! Wat een ellende reageer retweet
vervang Andy voor Johan Bruyneel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet de verboden substantie binnen hebben gekregen toen hij anaal werd gepenetreerd door ene Andy.
Zijn moeder heeft last van nierstenen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef mitt het volgende:
Hij had per ongeluk de plaspillen van zijn kat meegenomen in plaats van de vitamines.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef mitt het volgende:
Welke verboden substantiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet de verboden substantie binnen hebben gekregen toen hij anaal werd gepenetreerd door ene Andy.
Is die in de wielrennerij doorgegaan als leverancier?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:27Bij Franck Schleck in hotel die net gehoord heeft dat ie positief is! Wat een ellende reageer retweet
Het zal wel iets met poppers te maken hebben.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Is die in de wielrennerij doorgegaan als leverancier?![]()
Smoesjes.twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:17:14Avondetappe zend toevallig vanuit zelfde hotel uit! reageer retweet
Mart weet hier meer van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]Smoesjes.twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:17:14Avondetappe zend toevallig vanuit zelfde hotel uit! reageer retweet
Ja, al een paar keer eerder opgemerkt ook.quote:
twitter:AlexandreMignot twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:28:40Andy Schleck : "I swear on my life and my family, I'm sure Frank didn't take anything" via @le_parisien_fr reageer retweet
Het staat toch wel op de dopinglijst?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, al een paar keer eerder opgemerkt ook.
Het is wel zo dat het een vrije keuze is om het te doen of niet, maar onderschat de druk niet die in zo'n wereld zit om te presteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef DeParo het volgende:
Ik word ook zo moe van die wielrenners die elkaar allemaal gaan behandelen als slachtoffer, dat ze allemaal zo zielig zijn van die strenge dopingpolitie, als je gewoon niet gebruikt hoef je niet bang te zijn dat de politie achter je aan zit.
Ik denk dat Boogerd in zijn tijd ook meer dan wat heeft gebruik, pilletje, een spuitje dat soort dingen.
Een beetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het staat toch wel op de dopinglijst?
Hij zou hem zo hard op zijn bek timmeren dat hij gaat roepen om zijn broer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef Bruce117 het volgende:
Tankink dadelijk bij Vive le Velo. Eens kijken of er nog een leuke uitspraak inzit.
Hij is niet gepakt op doping maar op een plaspil met een bepaalde stof daarin waarbij je de eventueel gebruikte doping niet kan zien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom hij hier niet geschorst voor kan worden ??
Snap het ff niet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Marcoss het volgende:
twitter:AlexandreMignot twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:28:40Andy Schleck : "I swear on my life and my family, I'm sure Frank didn't take anything" via @le_parisien_fr reageer retweet
Breuk in z'n heiligbeen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef il_Tonno het volgende:
En wat was het verhaal met Andy nou, waarom hij niet in deze Tour zit?
Volgens mij - correct me if i'm wrong - wordt een renner alleen voorlopig geschorst als er vermoeden van doping is. In dit geval is er wel een verboden stofje gedetecteerd, namelijk stoffen uit een plaspil. Hiermee kun je snel(ler) sporen van doping uit je lichaam werken. Het is dus verboden, maar niet een bewijs voor doping op zichzelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom hij hier niet geschorst voor kan worden ??
Snap het ff niet
Geblesseerd geraakt tijdens de Dauphiné Libéré dit jaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef il_Tonno het volgende:
Valquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef il_Tonno het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Marcoss het volgende:
hmmm das dan wel wazig,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hij is niet gepakt op doping maar op een plaspil met een bepaalde stof daarin waarbij je de eventueel gebruikte doping niet kan zien.
Gevaarlijke uitspraak, zeer gevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Omdat het gebruikt zou kunnen worden als maskeringsmiddel van spierversterkende middelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm das dan wel wazig,
waarom zou een plaspil niet mogen,
je gaat daar niet harder van fietsen
Als ze niet kunnen presteren zonder doping moeten ze maar ander werk zoek lijkt me, ze kunnen het probleem aankaarten en het op een eerlijke manier proberen, het is een eigen keuze dus. Natuurlijk is er ook verantwoordelijkheid bij de mensen die er druk op leggen om doping te kopen of gebruiken, die dienen ook keihard te worden aangepakt, maar er is ook individuele schuld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel zo dat het een vrije keuze is om het te doen of niet, maar onderschat de druk niet die in zo'n wereld zit om te presteren.
Letterlijk gezien niet nee. Maar, hij zal die pil niet voor de lol slikken wat denk je?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm das dan wel wazig,
waarom zou een plaspil niet mogen,
je gaat daar niet harder van fietsen
Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Omdat het gebruikt zou kunnen worden als maskeringsmiddel van spierversterkende middelen.
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:39:38Buiten staat de wereldpers, binnen staat de #NOS #RadioShack #Schleck http://t.co/eFFmjobV reageer retweet
20 km verderop is iemand 1000kilo heroīne over aan het laden maar dit heeft prioriteit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Politie voor de deur omdat ie een plaspil heeft gehad?
Er zijn 1001 redenen op te noemen, misschien had hij wel last van vochtophoping na de valpartij in de eerste week. Daar is dit middel voor bedoeld namelijk. Wat mij betreft te vroeg voor stellige uitspraken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Letterlijk gezien niet nee. Maar, hij zal die pil niet voor de lol slikken wat denk je?
Nierstenen zijn geen lolletje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Letterlijk gezien niet nee. Maar, hij zal die pil niet voor de lol slikken wat denk je?
Het schijnt dat Mart daar in dat hotel zit, zal hij nog voor het hek verschijnen om de wereldpers toe te spreken, gewoon omdat hij Mart isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:39:38Buiten staat de wereldpers, binnen staat de #NOS #RadioShack #Schleck http://t.co/eFFmjobV reageer retweet
.
En mag hij dat? Ja, dat mag hijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat Mart daar in dat hotel zit, zal hij nog voor het hek verschijnen om de wereldpers toe te spreken, gewoon omdat hij Mart is
Zouden ze ook samen een bed delen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Bevestigd door L'Equipe, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef Koudewinter het volgende:
Frank is uit de Tour gestapt na positieve bevindingen
'Senk joe all for coming.'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat Mart daar in dat hotel zit, zal hij nog voor het hek verschijnen om de wereldpers toe te spreken, gewoon omdat hij Mart is
Zo is de Franse politie. Precies op beide rustdagen dit soort dingen doen. Ervoor of erna komt weinig voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef Szura het volgende:
Heeft die politie niets beters te doen trouwens?
Meer past er ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef OProg het volgende:
Sporza meldt idd dat Mart als enige binnen zit met de NOS.
Zijn ego staat buiten op het gazon.quote:
Ja dit vind Mart niet een beetje fijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Haha wel geniale plaats van de NOS , Mart die komt dalijk als paus naar buiten en spreekt het publiek toe
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:40:17#RadioShack stays in The Tour de France. #NOS #tdf12 reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:42:00Frank #Schleck is no longer at the #RadioShack hotel. #NOS #tdf12 reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:44:02Frank #Schleck has left the hotel on free will. He left the hotel at 19h. #NOS #tdf12 #RadioShack reageer retweet
Echt een verrassing was Contador ja. Opgeleid door Saiz, daarna prof geworden bij Saiz, weggemoffeld van de Fuentes-lijst, overgestapt naar Bruyneel en nu bij Riis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef DeParo het volgende:
Als ik het van twee renners zo goed als zeker weet waren het de gebroeders Schleck wel nadat hun moeder met zakjes bloed was betrapt. Contador vond ik wel een verrassing, maar dat is ook een vaag verhaal, aangezien het onduidelijk is of hij überhaupt heeft gebruikt
Het zou me niet eens verbazen als Mart denkt dat al die pers voor hem gekomen is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja dit vind Mart niet een beetje fijn
Hij was net Badr Hari. Steeds toevallig op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Echt een verrassing was Contador ja. Opgeleid door Saiz, daarna prof geworden bij Saiz, weggemoffeld van de Fuentes-lijst, overgestapt naar Bruyneel en nu bij Riis.
Niks een beetje. Het is gewoon verboden net zoals al die andere producten zoals EPO en nandrolon verboden zijn. Zit geen verschil tussen,quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:39:38Buiten staat de wereldpers, binnen staat de #NOS #RadioShack #Schleck http://t.co/eFFmjobV reageer retweet
.
Er is geen verschil. Een maskeringsmiddel gebruiken ís dopinggebruik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij - correct me if i'm wrong - wordt een renner alleen voorlopig geschorst als er vermoeden van doping is. In dit geval is er wel een verboden stofje gedetecteerd, namelijk stoffen uit een plaspil. Hiermee kun je snel(ler) sporen van doping uit je lichaam werken. Het is dus verboden, maar niet een bewijs voor doping op zichzelf.
Waarom formuleert de UCI het persbericht dan zo vaag? En waarom kunnen ze hem niet schorsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Een maskeringsmiddel gebruiken ís dopinggebruik.
De UCI heeft aanvankelijk ook geprobeerd om Contadors positieve test geheim te houden totdat hij zijn vleesfabeltje tot in de perfectie had kunnen voorbereiden. Dankzij de Duitse pers is het naar buiten gekomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom formuleert de UCI het persbericht dan zo vaag? En waarom kunnen ze hem niet schorsen?
Zodat je uiteindelijk beide niet kan volgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, Karl spreekt er toch wel doorheen.
Als ie zingt lukt het me. Als ie praat stottert ie me te veel.quote:
VI heeft er net een boek over geschreven, 2 journalisten hebben een half jaar vrij gehad om zich alleen met fraude bezig te houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef OProg het volgende:
Als een complete voetbalcompetitie bewezen overloopt van de omkoping en fraude maken minder journalisten zich er druk om dat 1 wielrenner met een plaspil.
Nee hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef OProg het volgende:
Als een complete voetbalcompetitie bewezen overloopt van de omkoping en fraude maken minder journalisten zich er druk om dat 1 wielrenner met een plaspil.
Er zijn ook complete boeken en studies over doping in het wielrennen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
VI heeft er net een boek over geschreven, 2 journalisten hebben een half jaar vrij gehad om zich alleen met fraude bezig te houden.
Dat kan je idd wel verwachten. Niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen krijgen we weer de gebruikelijke gesprekken bij de Avondetappe. Zoals, is het wielrennen nog geloofwaardig etc.
Ach, veel renners die het gebruiken fietsen nog rustig in de rondte. Alleen ja, sommigen worden gesnapt.quote:
Daarom Tour du Jour.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen krijgen we weer de gebruikelijke gesprekken bij de Avondetappe. Zoals, is het wielrennen nog geloofwaardig etc.
Die zijn gewoon volledig aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef JC14 het volgende:
Franse politie vind ik altijd wel treurig overkomen. Willen ze eigenlijk wel de sport écht schoonmaken?
Stokbrood in de anus he? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zijn gewoon volledig aandachtsgeil.
twitter:MichielElijzen twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:59:12Betekent dat nou dat ie niet mee mag naar Amstel Curaįao Race? Mag ik dan mee Leo? Kan ik daar beetje míjn vocht afdrijven.. reageer retweet
Dat ze eens bij Europcar beginnen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef JC14 het volgende:
Franse politie vind ik altijd wel treurig overkomen. Willen ze eigenlijk wel de sport écht schoonmaken?
Precies. Kijken of ze dan nog zo 'hard' te werk gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat ze eens bij Europcar beginnen zou ik zeggen
Twaalfde op 9' 45"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveelste stond Frank in het klassement?
Face it, dat is het niet meer met elke keer deze shitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zou het ook in steak zitten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, kan natuurlijk zijn dat hij gehoord heeft dat hij moest plassen die dag en dat hij toen dat spul heeft genomen om niet positief te zijn? Maar kan ook vervuiling van supplement zijn!
Denk niet dat Schleck dat excuus gaat gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Keepster van het Amerikaanse Olympisch voetbalteam werd vorige maand gepakt op een vergelijkbaar middel. Zij werd vrijgesproken en mag naar de Spelen omdat ze niet wist dat het in de pre-menstruale medicatie zat die ze gebruikte.
Haha, Elijzen is een heldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
twitter:MichielElijzen twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:59:12Betekent dat nou dat ie niet mee mag naar Amstel Curaįao Race? Mag ik dan mee Leo? Kan ik daar beetje míjn vocht afdrijven.. reageer retweet
Ik zie Schleck al aankomen in de rechtzaal: het komt uit pre-menstruale medicatie van de nooit geboren foetus van mijn twee-eiīge tweelingzus die nog in mijn lichaam zit!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Keepster van het Amerikaanse Olympisch voetbalteam werd vorige maand gepakt op een vergelijkbaar middel. Zij werd vrijgesproken en mag naar de Spelen omdat ze niet wist dat het in de pre-menstruale medicatie zat die ze gebruikte.
Inderdaad. Maar de Tour wacht op niemand, morgen zitten we allemaal weer voor de tv en zal het ons een worst wezen dat het niet geloofwaardig is, behalve in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Face it, dat is het niet meer met elke keer deze shit
Hij is zijn vrouw oraal aan het bevredigen geweest en zo heeft hij het binnen gekregen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zie Schleck al aankomen in de rechtzaal: het komt uit pre-menstruale medicatie van de nooit geboren foetus van mijn twee-eiīge tweelingzus die nog in mijn lichaam zit!
quote:Plaza tested positive for the steroid nandrolone after the 1996 Spanish championships but denied taking it. He claimed the test result was due to prolonged oral sex with his pregnant wife (pregnant women may produce the steroid).
Maar het is ook show en inmiddels lijkt het wel bij de tour te horen. Ze zijn er zo naarstig naar opzoek en maken er zo'n spektakel van tijdens de tour. Hoeveel renners of andere sporters komen er niet of nauwelijks in het nieuws en zijn wel betrapt?!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Panthera. het volgende:
Franse politie is de enige politie die actief doping aanpakt, ook van eigen renners. Deze Tour nog, met Di Gregorio.
Misselijke opmerking, schaam je!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
Hebben ze de dealer Mart S ook al opgepakt?
Zullen ze wel niet zo zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is zijn vrouw oraal aan het bevredigen geweest en zo heeft hij het binnen gekregen.
Snelwandelaar Daniël Plaza indertijd:
[..]
Hij was ook al erg vriendelijk bij Armstrong in al die jaren...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
Misselijke opmerking, schaam je!!!
Men is nog naarstig op zoek naar een cel die ruim genoeg is om diens ego te huisvesten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het ideequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef Jordony het volgende:
Wat is het nou weer voor opmerking dat "iedereen gebruikt". Elke wielrenner moet in een potje pissen hoor. En je bent gewoon superstom als je weet dat je getest gaat worden en maskerende/prestatie verhogende middelen gebruikt.
Marc Lotz, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het idee
Wie zijn ze?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het idee
Nope, nooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Is de inmiddels overleden Kivilev ook niet eens gepakt?
Naar mijn weten niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dat staat mij niks van bij in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
Dan zou het kunnen dat ik me vergis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat staat mij niks van bij in ieder geval.
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Leatherface het volgende:
Kivilev is volgens mij nooit in opspraak geraakt.
kwam door die megaontsnapping.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?
Ik kan me er niets van herinneren. Althans niet dat hij serieus in verband werd gebracht met een dopingaffaire of in staat van beschuldiging is gesteld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?
Doen we met het voetbal ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Over een jaar zijn we dit vergeten en juichen we Tourwinnaar Andy Schleck en meesterknecht Fränk Schleck toe in 2013. Zo gaat dat in het wielrennen. Kijk naar Vino, of Millar. Nu zijn het opeens weer helden.
Yep, die rit naar Pontarlier waar Dekker won (hoewel hij destijds ook wel goed bergop reed hoor)quote:
Wel 5e in Vuelta, 6e in Giro en won Lombardijen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet.
Rumsas was een leuk one-GT-wondertje, zoals JE Guttierez, Santi Perez, Bernhard Kohl en Isidro Nozal.
Allemaal net de juiste dokter of middeltjes, maar al gauw doorzien.
Om dan ook weer gepakt te worden (nu met positieve test) net na die Giro.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel 5e in Vuelta, 6e in Giro en won Lombardijen natuurlijk.
Die Giro was gewoon het jaar na die tour waarin zijn vrouw met 'een autootje vol' gepakt werd. En ook weer gewoon voor Lampre.
In België nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Over een jaar zijn we dit vergeten en juichen we Tourwinnaar Andy Schleck en meesterknecht Fränk Schleck toe in 2013. Zo gaat dat in het wielrennen. Kijk naar Vino, of Millar. Nu zijn het opeens weer helden.
Inderdaad natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Om dan ook weer gepakt te worden (nu met positieve test) net na die Giro.
Toen mocht ie natuurlijk wel opkrassen.
Zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Koudewinter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)duct_gehoord___.html
"De teamarts gebruikt het product ook niet"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Koudewinter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)duct_gehoord___.html
Al heb je het wel gebruikt, altijd ontkennen.quote:
Weg ambities voor het ploegenklassement.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
zou toch sneu zijn als heel radioshack nu opeens weg moest...
Dat moet heus niet, snap niet waar dat nou vandaan komt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
A. Sommigen haten Vino nog steeds.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Weg grijze truiquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |