Probeer jij maar eens in drie weken 3000km door Frankrijk te scheuren zonder af en toe een 'energydrankje'.quote:
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Radioshack het gewoon negeert en hem toch opstelt, om te zien wat er dan gebeurt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Radioshack het gewoon negeert en hem toch opstelt, om te zien wat er dan gebeurt.
Ik zou even de Avondetappe van gisteren terugkijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens in drie weken 3000km door Frankrijk te scheuren zonder af en toe een 'energydrankje'.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy is zo gebroken dat hij gewoon naast Fränk gaat zitten tijdens z'n gehele schorsing
Betalen deden ze toch al nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.
Ze worden nu al niet betaald, dus veel verschil gaat dat niet uitmaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.
Heb ik idd niet gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou even de Avondetappe van gisteren terugkijken.
En dan moet hij ook nog zijn dokter extra betalenquote:
Idd zelfde categoriequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Werd Kolobnev trouwens niet op iets gelijkaardigs betrapt?
Dat draaide uiteindelijk op niets uit.
Volgens mij was het ook iets in die sfeer ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé niet mijn grap jattenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy is zo gebroken dat hij gewoon naast Fränk gaat zitten tijdens z'n gehele schorsing
Hij zal salaris terug moeten betalen.... kunnen ze mooi tegen elkaar afstrepenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef Szura het volgende:
Nou, is Frankie in ieder geval gelijk van dat salarisgezeur af
Ik, maar die anti-doping agencies komen er telkens zo vervelend tussen in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Wie neemt de Tour de Dope eigenlijk nog serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |