Orginele OPquote:bron: sporza
Ik ben niet verrast
Waar lees je dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Marcoss het volgende:
UCI kan hem dus niet schorsen, maar gaat er vanuit dat Shack hem uit de Tour haalt
quote:
Tenzij mijn Engels me in de steek laatquote:The UCI Anti-Doping Rules do not provide for a provisional suspension given the nature of the substance
Nee klopt. Ze hebben hem dan ook verzocht om zelf de Tour te verlaten, aangezien ze hem er niet uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Tenzij mijn Engels me in de steek laat
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.quote:
Njah, het middel zal wel om een of andere reden ooit op die lijst van banned substances zijn beland (hoewel misschien die lijst wel eens mag worden herzien)quote:
Ah op die manier kan ik het wel begrijpen. Wel slim bedacht hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.
Die andere renners ipc ook. Geen enkele renner doet het clean denk ik. Alleen velen zijn nog niet opgepakt.quote:
Idd, maskeringsmiddel waarschijnlijk. En dat slik je ook niet voor niets.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef JC14 het volgende:
[..]
Die andere renners ipc ook. Geen enkele renner doet het clean denk ik. Alleen velen zijn nog niet opgepakt.
Probeer jij maar eens in drie weken 3000km door Frankrijk te scheuren zonder af en toe een 'energydrankje'.quote:
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Radioshack het gewoon negeert en hem toch opstelt, om te zien wat er dan gebeurt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Radioshack het gewoon negeert en hem toch opstelt, om te zien wat er dan gebeurt.
Ik zou even de Avondetappe van gisteren terugkijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens in drie weken 3000km door Frankrijk te scheuren zonder af en toe een 'energydrankje'.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy is zo gebroken dat hij gewoon naast Fränk gaat zitten tijdens z'n gehele schorsing
Betalen deden ze toch al nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.
Ze worden nu al niet betaald, dus veel verschil gaat dat niet uitmaken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zegt de sponsor 'dag dag' en mag het hele team op zoek naar een uitkering.
Heb ik idd niet gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou even de Avondetappe van gisteren terugkijken.
En dan moet hij ook nog zijn dokter extra betalenquote:
Idd zelfde categoriequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Werd Kolobnev trouwens niet op iets gelijkaardigs betrapt?
Dat draaide uiteindelijk op niets uit.
Volgens mij was het ook iets in die sfeer ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hé niet mijn grap jattenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy is zo gebroken dat hij gewoon naast Fränk gaat zitten tijdens z'n gehele schorsing
Hij zal salaris terug moeten betalen.... kunnen ze mooi tegen elkaar afstrepenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef Szura het volgende:
Nou, is Frankie in ieder geval gelijk van dat salarisgezeur af
Ik, maar die anti-doping agencies komen er telkens zo vervelend tussen in.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:02 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Wie neemt de Tour de Dope eigenlijk nog serieus?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
En jawel hoor... Frank Schleck betrapt op doping in de Tour..
quote:
Anders is er niks om te bespreken voor Mart vanavondquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, ASO, dat krijg je dan met 2 rustdagen, hč, 2 dopingzaken.
Ze zullen het ook nooit leren.
twitter:TweeterSagan twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 20:50:00Mr Frank test positive for diuretic. First time he been positive about anything all year. reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Triest dit. Je hoopt telkens op een paar renners die 'echt' niet zullen gebruiken. De Schlecks waren daar 1 van. Hopen dat Andy niet net zo dom is als zijn broer
ze hebben al een andere fotoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
Check de frontpage van de Telegraaf. Hebben ze een foto van Andy staan
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Triest dit. Je hoopt telkens op een paar renners die 'echt' niet zullen gebruiken. De Schlecks waren daar 1 van. Hopen dat Andy niet net zo dom is als zijn broer
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TweeterSagan twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 20:50:00Mr Frank test positive for diuretic. First time he been positive about anything all year. reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, de hele Tour gebruikt doping, alleen Rabobank niet. Daarom waren ze bij de Rabo ook zo blij met zo'n etappe winst.
Ik vraag mij af waarom de Raborenners niet beginnen met doping.
Wilde ik net zeggen. Hij heeft de schijn tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.
plus dat verhaal van vader schleck natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.
Andy is nog nooit ergens bij genoemd daarentegen.
Ja, sorry. Maar reageer alsjeblieft inhoudelijk om mijn bevindingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij hebt echt de inhoud van een leeg aquarium.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, de hele Tour gebruikt doping, alleen Rabobank niet. Daarom waren ze bij de Rabo ook zo blij met zo'n etappe winst.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij hebt echt de inhoud van een leeg aquarium.
Dat zeg je nu wel doodleuk maar is het niet opvallend dat er bij de Rabobank 1 renner uitschiet en zelfs meerdere dagen achterelkaar ! nota bene in de aanval kan rijden. Daar waar een Tankink al niet in het peloton kan aanhaken. Ik insinueer hier voor de rest niks mee maar na zo'n bericht begin ik over alles te twijfelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Knappe bevindingen zeg!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar reageer alsjeblieft inhoudelijk om mijn bevindingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |