quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Triest dit. Je hoopt telkens op een paar renners die 'echt' niet zullen gebruiken. De Schlecks waren daar 1 van. Hopen dat Andy niet net zo dom is als zijn broer
ze hebben al een andere fotoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
Check de frontpage van de Telegraaf. Hebben ze een foto van Andy staan
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:06 schreef Fok-it het volgende:
Triest dit. Je hoopt telkens op een paar renners die 'echt' niet zullen gebruiken. De Schlecks waren daar 1 van. Hopen dat Andy niet net zo dom is als zijn broer
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:05 schreef Marcoss het volgende:
twitter:TweeterSagan twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 20:50:00Mr Frank test positive for diuretic. First time he been positive about anything all year. reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, de hele Tour gebruikt doping, alleen Rabobank niet. Daarom waren ze bij de Rabo ook zo blij met zo'n etappe winst.
Ik vraag mij af waarom de Raborenners niet beginnen met doping.
Wilde ik net zeggen. Hij heeft de schijn tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.
plus dat verhaal van vader schleck natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.
Andy is nog nooit ergens bij genoemd daarentegen.
Ja, sorry. Maar reageer alsjeblieft inhoudelijk om mijn bevindingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij hebt echt de inhoud van een leeg aquarium.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik niet snap he, de hele Tour gebruikt doping, alleen Rabobank niet. Daarom waren ze bij de Rabo ook zo blij met zo'n etappe winst.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij hebt echt de inhoud van een leeg aquarium.
Dat zeg je nu wel doodleuk maar is het niet opvallend dat er bij de Rabobank 1 renner uitschiet en zelfs meerdere dagen achterelkaar ! nota bene in de aanval kan rijden. Daar waar een Tankink al niet in het peloton kan aanhaken. Ik insinueer hier voor de rest niks mee maar na zo'n bericht begin ik over alles te twijfelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Knappe bevindingen zeg!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar reageer alsjeblieft inhoudelijk om mijn bevindingen.
Tankink heeft gigantische rugproblemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel doodleuk maar is het niet opvallend dat er bij de Rabobank 1 renner uitschiet en zelfs meerdere dagen achterelkaar ! in de aanval kan rijden. Daar waar een Tankink al niet in het peloton kan aanhaken. Ik insinueer hier voor de rest niks mee maar na zo'n bericht begin ik over alles te twijfelen
Voor wie zet Radio Shack nu in dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef borisz het volgende:
Schleck zal niet meer van start gaan, zojuist bevestigd.
Hij is betrapt op een specified substance, niet een prohibited substance. Bij dat laatste wordt je direct voorlopig geschorst als je betrapt wordt (bv. EPO). Bij middelen van dat eerste soort zit dat anders, en kan het afhankelijk zijn van de omstandigheden of je uiteindelijk ook een schorsing krijgt. Hij kan dus zeker wel geschorst worden, maar gezien het middel krijgt hij dus niet direct een voorlopige schorsing na zijn positieve test.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef mitt het volgende:
Waarom kan hij niet geschorst worden hiervoor dan? Behalve dat dat de regels zijn?
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tankink heeft gigantische rugproblemen.
Daarnaast heeft LLS ook gewoon 100x meer kwaliteiten dan de Tank.
Laat ik het dan zo stellen: de Nederlanders gebruiken geen doping.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel doodleuk maar is het niet opvallend dat er bij de Rabobank 1 renner uitschiet en zelfs meerdere dagen achterelkaar ! nota bene in de aanval kan rijden. Daar waar een Tankink al niet in het peloton kan aanhaken. Ik insinueer hier voor de rest niks mee maar na zo'n bericht begin ik over alles te twijfelen
Sky is nu ook overdreven goed. Ik geloof echt niet dat het op eigen kracht is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
Nu Wiggins, Froome, Cavendish en eigenlijk de gehele Sky ploeg nog
Schleck
Sanchez zal wel niet over z'n whereabouts gelogen hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Zubeldia is het hoogstgeklasseerd, dus Zubeldia.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie zet Radio Shack nu in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |