Daarom heeft-ie ook geen doping gebruikt.quote:
Wellicht ben ik gewoon een iets te naīeve supporter die wil blijven geloven in de romantiek van het wielrennen. Ik heb altijd een sympathie voor de broers gekoesterd en mij daarom misschien iets te blind op het positieve gestaard. Ik weet wel dat dit bericht weer een stuk van mijn plezier afneemt omtrent het volgen van de Tourquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Want het zijn zulke ideale goedlachse schoonzonen?
Als je al gelinkt bent aan de codenaam 'amigo de birillo' en er transacties van je zijn dat 7000 euro naar Fuentes over hebt gemaakt wil ik nou niet echt zeggen dat je achter in de verdachten rij staat.
Hij moet de verboden substantie binnen hebben gekregen toen hij anaal werd gepenetreerd door ene Andy.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef mitt het volgende:
Wie bedenkt de leukste smoes waarmee Frank aan komt zetten?
twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:27Bij Franck Schleck in hotel die net gehoord heeft dat ie positief is! Wat een ellende reageer retweet
Foutieve TT dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarom heeft-ie ook geen doping gebruikt.
Worden dit soort middelen niet altijd gebruikt om wat anders te maskeren?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarom heeft-ie ook geen doping gebruikt.
Boogielivequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:27Bij Franck Schleck in hotel die net gehoord heeft dat ie positief is! Wat een ellende reageer retweet
vervang Andy voor Johan Bruyneel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet de verboden substantie binnen hebben gekregen toen hij anaal werd gepenetreerd door ene Andy.
Zijn moeder heeft last van nierstenen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef mitt het volgende:
Hij had per ongeluk de plaspillen van zijn kat meegenomen in plaats van de vitamines.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:22 schreef mitt het volgende:
Welke verboden substantiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet de verboden substantie binnen hebben gekregen toen hij anaal werd gepenetreerd door ene Andy.
Is die in de wielrennerij doorgegaan als leverancier?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:16:27Bij Franck Schleck in hotel die net gehoord heeft dat ie positief is! Wat een ellende reageer retweet
Het zal wel iets met poppers te maken hebben.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Is die in de wielrennerij doorgegaan als leverancier?![]()
Smoesjes.twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:17:14Avondetappe zend toevallig vanuit zelfde hotel uit! reageer retweet
Mart weet hier meer van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]Smoesjes.twitter:BoogieLive twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:17:14Avondetappe zend toevallig vanuit zelfde hotel uit! reageer retweet
Ja, al een paar keer eerder opgemerkt ook.quote:
twitter:AlexandreMignot twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:28:40Andy Schleck : "I swear on my life and my family, I'm sure Frank didn't take anything" via @le_parisien_fr reageer retweet
Het staat toch wel op de dopinglijst?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, al een paar keer eerder opgemerkt ook.
Het is wel zo dat het een vrije keuze is om het te doen of niet, maar onderschat de druk niet die in zo'n wereld zit om te presteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef DeParo het volgende:
Ik word ook zo moe van die wielrenners die elkaar allemaal gaan behandelen als slachtoffer, dat ze allemaal zo zielig zijn van die strenge dopingpolitie, als je gewoon niet gebruikt hoef je niet bang te zijn dat de politie achter je aan zit.
Ik denk dat Boogerd in zijn tijd ook meer dan wat heeft gebruik, pilletje, een spuitje dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |