Bevestigd door L'Equipe, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef Koudewinter het volgende:
Frank is uit de Tour gestapt na positieve bevindingen
'Senk joe all for coming.'quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat Mart daar in dat hotel zit, zal hij nog voor het hek verschijnen om de wereldpers toe te spreken, gewoon omdat hij Mart is
Zo is de Franse politie. Precies op beide rustdagen dit soort dingen doen. Ervoor of erna komt weinig voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef Szura het volgende:
Heeft die politie niets beters te doen trouwens?
Meer past er ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef OProg het volgende:
Sporza meldt idd dat Mart als enige binnen zit met de NOS.
Zijn ego staat buiten op het gazon.quote:
Ja dit vind Mart niet een beetje fijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Maver24 het volgende:
Haha wel geniale plaats van de NOS , Mart die komt dalijk als paus naar buiten en spreekt het publiek toe
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:40:17#RadioShack stays in The Tour de France. #NOS #tdf12 reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:42:00Frank #Schleck is no longer at the #RadioShack hotel. #NOS #tdf12 reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:44:02Frank #Schleck has left the hotel on free will. He left the hotel at 19h. #NOS #tdf12 #RadioShack reageer retweet
Echt een verrassing was Contador ja. Opgeleid door Saiz, daarna prof geworden bij Saiz, weggemoffeld van de Fuentes-lijst, overgestapt naar Bruyneel en nu bij Riis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef DeParo het volgende:
Als ik het van twee renners zo goed als zeker weet waren het de gebroeders Schleck wel nadat hun moeder met zakjes bloed was betrapt. Contador vond ik wel een verrassing, maar dat is ook een vaag verhaal, aangezien het onduidelijk is of hij überhaupt heeft gebruikt
Het zou me niet eens verbazen als Mart denkt dat al die pers voor hem gekomen is.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja dit vind Mart niet een beetje fijn
Hij was net Badr Hari. Steeds toevallig op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Echt een verrassing was Contador ja. Opgeleid door Saiz, daarna prof geworden bij Saiz, weggemoffeld van de Fuentes-lijst, overgestapt naar Bruyneel en nu bij Riis.
Niks een beetje. Het is gewoon verboden net zoals al die andere producten zoals EPO en nandrolon verboden zijn. Zit geen verschil tussen,quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:39:38Buiten staat de wereldpers, binnen staat de #NOS #RadioShack #Schleck http://t.co/eFFmjobV reageer retweet
.
Er is geen verschil. Een maskeringsmiddel gebruiken ís dopinggebruik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij - correct me if i'm wrong - wordt een renner alleen voorlopig geschorst als er vermoeden van doping is. In dit geval is er wel een verboden stofje gedetecteerd, namelijk stoffen uit een plaspil. Hiermee kun je snel(ler) sporen van doping uit je lichaam werken. Het is dus verboden, maar niet een bewijs voor doping op zichzelf.
Waarom formuleert de UCI het persbericht dan zo vaag? En waarom kunnen ze hem niet schorsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is geen verschil. Een maskeringsmiddel gebruiken ís dopinggebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |