Haha, Elijzen is een heldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
twitter:MichielElijzen twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:59:12Betekent dat nou dat ie niet mee mag naar Amstel Curaçao Race? Mag ik dan mee Leo? Kan ik daar beetje míjn vocht afdrijven.. reageer retweet
Ik zie Schleck al aankomen in de rechtzaal: het komt uit pre-menstruale medicatie van de nooit geboren foetus van mijn twee-eiïge tweelingzus die nog in mijn lichaam zit!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Keepster van het Amerikaanse Olympisch voetbalteam werd vorige maand gepakt op een vergelijkbaar middel. Zij werd vrijgesproken en mag naar de Spelen omdat ze niet wist dat het in de pre-menstruale medicatie zat die ze gebruikte.
Inderdaad. Maar de Tour wacht op niemand, morgen zitten we allemaal weer voor de tv en zal het ons een worst wezen dat het niet geloofwaardig is, behalve in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Face it, dat is het niet meer met elke keer deze shit
Hij is zijn vrouw oraal aan het bevredigen geweest en zo heeft hij het binnen gekregen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zie Schleck al aankomen in de rechtzaal: het komt uit pre-menstruale medicatie van de nooit geboren foetus van mijn twee-eiïge tweelingzus die nog in mijn lichaam zit!
quote:Plaza tested positive for the steroid nandrolone after the 1996 Spanish championships but denied taking it. He claimed the test result was due to prolonged oral sex with his pregnant wife (pregnant women may produce the steroid).
Maar het is ook show en inmiddels lijkt het wel bij de tour te horen. Ze zijn er zo naarstig naar opzoek en maken er zo'n spektakel van tijdens de tour. Hoeveel renners of andere sporters komen er niet of nauwelijks in het nieuws en zijn wel betrapt?!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Panthera. het volgende:
Franse politie is de enige politie die actief doping aanpakt, ook van eigen renners. Deze Tour nog, met Di Gregorio.
Misselijke opmerking, schaam je!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
Hebben ze de dealer Mart S ook al opgepakt?
Zullen ze wel niet zo zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is zijn vrouw oraal aan het bevredigen geweest en zo heeft hij het binnen gekregen.
Snelwandelaar Daniël Plaza indertijd:
[..]
Hij was ook al erg vriendelijk bij Armstrong in al die jaren...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
Misselijke opmerking, schaam je!!!
Men is nog naarstig op zoek naar een cel die ruim genoeg is om diens ego te huisvesten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het ideequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef Jordony het volgende:
Wat is het nou weer voor opmerking dat "iedereen gebruikt". Elke wielrenner moet in een potje pissen hoor. En je bent gewoon superstom als je weet dat je getest gaat worden en maskerende/prestatie verhogende middelen gebruikt.
Marc Lotz, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het idee
Wie zijn ze?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het idee
Nope, nooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Is de inmiddels overleden Kivilev ook niet eens gepakt?
Naar mijn weten niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Is de inmiddels overleden Kivilev ook niet eens gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |