Dat kan je idd wel verwachten. Niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen krijgen we weer de gebruikelijke gesprekken bij de Avondetappe. Zoals, is het wielrennen nog geloofwaardig etc.
Ach, veel renners die het gebruiken fietsen nog rustig in de rondte. Alleen ja, sommigen worden gesnapt.quote:
Daarom Tour du Jour.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen krijgen we weer de gebruikelijke gesprekken bij de Avondetappe. Zoals, is het wielrennen nog geloofwaardig etc.
Die zijn gewoon volledig aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef JC14 het volgende:
Franse politie vind ik altijd wel treurig overkomen. Willen ze eigenlijk wel de sport écht schoonmaken?
Stokbrood in de anus he? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zijn gewoon volledig aandachtsgeil.
twitter:MichielElijzen twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:59:12Betekent dat nou dat ie niet mee mag naar Amstel Curaįao Race? Mag ik dan mee Leo? Kan ik daar beetje míjn vocht afdrijven.. reageer retweet
Dat ze eens bij Europcar beginnen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef JC14 het volgende:
Franse politie vind ik altijd wel treurig overkomen. Willen ze eigenlijk wel de sport écht schoonmaken?
Precies. Kijken of ze dan nog zo 'hard' te werk gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat ze eens bij Europcar beginnen zou ik zeggen
Twaalfde op 9' 45"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveelste stond Frank in het klassement?
Face it, dat is het niet meer met elke keer deze shitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zou het ook in steak zitten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, kan natuurlijk zijn dat hij gehoord heeft dat hij moest plassen die dag en dat hij toen dat spul heeft genomen om niet positief te zijn? Maar kan ook vervuiling van supplement zijn!
Denk niet dat Schleck dat excuus gaat gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Keepster van het Amerikaanse Olympisch voetbalteam werd vorige maand gepakt op een vergelijkbaar middel. Zij werd vrijgesproken en mag naar de Spelen omdat ze niet wist dat het in de pre-menstruale medicatie zat die ze gebruikte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |