Niemand gelooft dit denk ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sky is nu ook overdreven goed. Ik geloof echt niet dat het op eigen kracht is.
Niemand, net zoals aan de start van de Tour.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie zet Radio Shack nu in dan?
In het geval van dopinggebruik door Fränk is Andy automatisch ook erg verdacht natuurlijk. Misschien niet fair, maar wel de realiteit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Frank was sowieso al eerder in opspraak gekomen vanwege dat geld dat is zogenaamd zou overgemaakt hebben naar Fuentes. Die had al wat meer op zijn kerfstok.
Andy is nog nooit ergens bij genoemd daarentegen.
Naja schijnbaar kan je nog steeds betrapt worden he... Nee dit is een kwalijke zaak en tekent weer goed af dat alle optimisme bij mensen als Ducrot op niks gebaseerd zijn. Het wielrennen zal nooit schoon wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo stellen: de Nederlanders gebruiken geen doping.
Wordt tijd dat zij ook beginnen.
En Klöden stond ook al aboven Schleck in het klassement.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Zubeldia is het hoogstgeklasseerd, dus Zubeldia.
Oke duidelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hij is betrapt op een specified substance, niet een prohibited substance. Bij dat laatste wordt je direct voorlopig geschorst als je betrapt wordt (bv. EPO). Bij middelen van dat eerste soort zit dat anders, en kan het afhankelijk zijn van de omstandigheden of je uiteindelijk ook een schorsing krijgt. Hij kan dus zeker wel geschorst worden, maar gezien het middel krijgt hij dus niet direct een voorlopige schorsing na zijn positieve test.
Heeft niets met wielrennen an sich te maken. De sport in het geheel zal nooit schoon worden. Daar hoeft wielrennen niet speciaal voor genoemd te worden, want ik denk dat niemand dat ooit denkt en/of verwacht namelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja schijnbaar kan je nog steeds betrapt worden he... Nee dit is een kwalijke zaak en tekent weer goed af dat alle optimisme bij mensen als Ducrot op niks gebaseerd zijn. Het wielrennen zal nooit schoon worden
Klopt, en dat moet je ook niet willen. Wielrennen hoort niet schoon te zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja schijnbaar kan je nog steeds betrapt worden he... Nee dit is een kwalijke zaak en tekent weer goed af dat alle optimisme bij mensen als Ducrot op niks gebaseerd zijn. Het wielrennen zal nooit schoon worden
Sorry mr. Lightning Bolt met topics openenquote:
Het heeft bij mij ook wel met frustratie te maken hoor. Momenteel ben ik toch wel enigszins overmand door emoties, van alle renners had ik het niet van de Schleck's verwacht en dan is dit toch wel een enorme domper. Als zelfs hij het doet een renner in een vrije rol die niet voor het klassement gaat dan wordt het weer moeilijker voor mij om te geloven dat niet iedereen het doet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft niets met wielrennen an sich te maken. De sport in het geheel zal nooit schoon worden. Daar hoeft wielrennen niet speciaal voor genoemd te worden, want ik denk dat niemand dat ooit denkt en/of verwacht namelijk.
De ploeg moet 'm uit koers nemen, want hij kan in principe gewoon opstappen morgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
Het nieuwsbericht zegt "test positief" maar eigenlijk test ie niet positief en kan ie dus niet eens geschorst worden of wel dan?! Hij maakt zichzelf alleen wel erg verdacht maar schuldig zal ie dus niet worden verklaard en slim is het zeker niet...
Ja en Alistair Overeem is ook een clean fighterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef DeParo het volgende:
Als ik het van twee renners zo goed als zeker wist waren het de gebroeders Schleck wel nadat hun moeder met zakjes bloed was betrapt. Contador vond ik wel een verrassing, maar dat is ook een vaag verhaal, aangezien het onduidelijk is of hij überhaupt heeft gebruikt.
Want het zijn zulke ideale goedlachse schoonzonen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... van alle renners had ik het niet van de Schleck's verwacht ...
Niet verwacht na dat Fuentes gebeuren? Vreemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook wel met frustratie te maken hoor. Momenteel ben ik toch wel enigszins overmand door emoties, van alle renners had ik het niet van de Schleck's verwacht en dan is dit toch wel een enorme domper. Als zelfs hij het doet een renner in een vrije rol die niet voor het klassement gaat dan wordt het weer moeilijker voor mij om te geloven dat niet iedereen het doet.
Alistair is een fokking held. Die mag doen wat ie wilquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en Alistair Overeem is ook een clean fighterkom op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |