Dat kan je idd wel verwachten. Niet zo leuk nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen krijgen we weer de gebruikelijke gesprekken bij de Avondetappe. Zoals, is het wielrennen nog geloofwaardig etc.
Ach, veel renners die het gebruiken fietsen nog rustig in de rondte. Alleen ja, sommigen worden gesnapt.quote:
Daarom Tour du Jour.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zometeen krijgen we weer de gebruikelijke gesprekken bij de Avondetappe. Zoals, is het wielrennen nog geloofwaardig etc.
Die zijn gewoon volledig aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef JC14 het volgende:
Franse politie vind ik altijd wel treurig overkomen. Willen ze eigenlijk wel de sport écht schoonmaken?
Stokbrood in de anus he? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zijn gewoon volledig aandachtsgeil.
twitter:MichielElijzen twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:59:12Betekent dat nou dat ie niet mee mag naar Amstel Curaįao Race? Mag ik dan mee Leo? Kan ik daar beetje míjn vocht afdrijven.. reageer retweet
Dat ze eens bij Europcar beginnen zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef JC14 het volgende:
Franse politie vind ik altijd wel treurig overkomen. Willen ze eigenlijk wel de sport écht schoonmaken?
Precies. Kijken of ze dan nog zo 'hard' te werk gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:09 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat ze eens bij Europcar beginnen zou ik zeggen
Twaalfde op 9' 45"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveelste stond Frank in het klassement?
Face it, dat is het niet meer met elke keer deze shitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Slobeend het volgende:
Zou het ook in steak zitten?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef JohnDDD het volgende:
Tsja, kan natuurlijk zijn dat hij gehoord heeft dat hij moest plassen die dag en dat hij toen dat spul heeft genomen om niet positief te zijn? Maar kan ook vervuiling van supplement zijn!
Denk niet dat Schleck dat excuus gaat gebruikenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Keepster van het Amerikaanse Olympisch voetbalteam werd vorige maand gepakt op een vergelijkbaar middel. Zij werd vrijgesproken en mag naar de Spelen omdat ze niet wist dat het in de pre-menstruale medicatie zat die ze gebruikte.
Haha, Elijzen is een heldquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
twitter:MichielElijzen twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:59:12Betekent dat nou dat ie niet mee mag naar Amstel Curaįao Race? Mag ik dan mee Leo? Kan ik daar beetje míjn vocht afdrijven.. reageer retweet
Ik zie Schleck al aankomen in de rechtzaal: het komt uit pre-menstruale medicatie van de nooit geboren foetus van mijn twee-eiīge tweelingzus die nog in mijn lichaam zit!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef marcodej het volgende:
Keepster van het Amerikaanse Olympisch voetbalteam werd vorige maand gepakt op een vergelijkbaar middel. Zij werd vrijgesproken en mag naar de Spelen omdat ze niet wist dat het in de pre-menstruale medicatie zat die ze gebruikte.
Inderdaad. Maar de Tour wacht op niemand, morgen zitten we allemaal weer voor de tv en zal het ons een worst wezen dat het niet geloofwaardig is, behalve in Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Face it, dat is het niet meer met elke keer deze shit
Hij is zijn vrouw oraal aan het bevredigen geweest en zo heeft hij het binnen gekregen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zie Schleck al aankomen in de rechtzaal: het komt uit pre-menstruale medicatie van de nooit geboren foetus van mijn twee-eiīge tweelingzus die nog in mijn lichaam zit!
quote:Plaza tested positive for the steroid nandrolone after the 1996 Spanish championships but denied taking it. He claimed the test result was due to prolonged oral sex with his pregnant wife (pregnant women may produce the steroid).
Maar het is ook show en inmiddels lijkt het wel bij de tour te horen. Ze zijn er zo naarstig naar opzoek en maken er zo'n spektakel van tijdens de tour. Hoeveel renners of andere sporters komen er niet of nauwelijks in het nieuws en zijn wel betrapt?!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:17 schreef Panthera. het volgende:
Franse politie is de enige politie die actief doping aanpakt, ook van eigen renners. Deze Tour nog, met Di Gregorio.
Misselijke opmerking, schaam je!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
Hebben ze de dealer Mart S ook al opgepakt?
Zullen ze wel niet zo zwaar aan tillen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is zijn vrouw oraal aan het bevredigen geweest en zo heeft hij het binnen gekregen.
Snelwandelaar Daniël Plaza indertijd:
[..]
Hij was ook al erg vriendelijk bij Armstrong in al die jaren...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
Misselijke opmerking, schaam je!!!
Men is nog naarstig op zoek naar een cel die ruim genoeg is om diens ego te huisvesten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Montov het volgende:
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het ideequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef Jordony het volgende:
Wat is het nou weer voor opmerking dat "iedereen gebruikt". Elke wielrenner moet in een potje pissen hoor. En je bent gewoon superstom als je weet dat je getest gaat worden en maskerende/prestatie verhogende middelen gebruikt.
Marc Lotz, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het idee
Wie zijn ze?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ze pakken vooral de bekende renners heb ik het idee
Nope, nooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Is de inmiddels overleden Kivilev ook niet eens gepakt?
Naar mijn weten niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dat staat mij niks van bij in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
Dan zou het kunnen dat ik me vergis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat staat mij niks van bij in ieder geval.
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Leatherface het volgende:
Kivilev is volgens mij nooit in opspraak geraakt.
kwam door die megaontsnapping.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?
Ik kan me er niets van herinneren. Althans niet dat hij serieus in verband werd gebracht met een dopingaffaire of in staat van beschuldiging is gesteld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?
Doen we met het voetbal ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Over een jaar zijn we dit vergeten en juichen we Tourwinnaar Andy Schleck en meesterknecht Fränk Schleck toe in 2013. Zo gaat dat in het wielrennen. Kijk naar Vino, of Millar. Nu zijn het opeens weer helden.
Yep, die rit naar Pontarlier waar Dekker won (hoewel hij destijds ook wel goed bergop reed hoor)quote:
Wel 5e in Vuelta, 6e in Giro en won Lombardijen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet.
Rumsas was een leuk one-GT-wondertje, zoals JE Guttierez, Santi Perez, Bernhard Kohl en Isidro Nozal.
Allemaal net de juiste dokter of middeltjes, maar al gauw doorzien.
Om dan ook weer gepakt te worden (nu met positieve test) net na die Giro.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel 5e in Vuelta, 6e in Giro en won Lombardijen natuurlijk.
Die Giro was gewoon het jaar na die tour waarin zijn vrouw met 'een autootje vol' gepakt werd. En ook weer gewoon voor Lampre.
In België nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Over een jaar zijn we dit vergeten en juichen we Tourwinnaar Andy Schleck en meesterknecht Fränk Schleck toe in 2013. Zo gaat dat in het wielrennen. Kijk naar Vino, of Millar. Nu zijn het opeens weer helden.
Inderdaad natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Om dan ook weer gepakt te worden (nu met positieve test) net na die Giro.
Toen mocht ie natuurlijk wel opkrassen.
Zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Koudewinter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)duct_gehoord___.html
"De teamarts gebruikt het product ook niet"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Koudewinter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)duct_gehoord___.html
Al heb je het wel gebruikt, altijd ontkennen.quote:
Weg ambities voor het ploegenklassement.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
zou toch sneu zijn als heel radioshack nu opeens weg moest...
Dat moet heus niet, snap niet waar dat nou vandaan komt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
zou toch sneu zijn als heel radioshack nu opeens weg moest...
A. Sommigen haten Vino nog steeds.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |