Nope, nooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Is de inmiddels overleden Kivilev ook niet eens gepakt?
Naar mijn weten niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dat staat mij niks van bij in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef JC14 het volgende:
Dan zou het kunnen dat ik me vergis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat staat mij niks van bij in ieder geval.
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Leatherface het volgende:
Kivilev is volgens mij nooit in opspraak geraakt.
kwam door die megaontsnapping.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?
Ik kan me er niets van herinneren. Althans niet dat hij serieus in verband werd gebracht met een dopingaffaire of in staat van beschuldiging is gesteld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet toen hij vierde (of vijfde) werd in de Tour?
Doen we met het voetbal ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Over een jaar zijn we dit vergeten en juichen we Tourwinnaar Andy Schleck en meesterknecht Fränk Schleck toe in 2013. Zo gaat dat in het wielrennen. Kijk naar Vino, of Millar. Nu zijn het opeens weer helden.
Yep, die rit naar Pontarlier waar Dekker won (hoewel hij destijds ook wel goed bergop reed hoor)quote:
Wel 5e in Vuelta, 6e in Giro en won Lombardijen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet.
Rumsas was een leuk one-GT-wondertje, zoals JE Guttierez, Santi Perez, Bernhard Kohl en Isidro Nozal.
Allemaal net de juiste dokter of middeltjes, maar al gauw doorzien.
Om dan ook weer gepakt te worden (nu met positieve test) net na die Giro.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel 5e in Vuelta, 6e in Giro en won Lombardijen natuurlijk.
Die Giro was gewoon het jaar na die tour waarin zijn vrouw met 'een autootje vol' gepakt werd. En ook weer gewoon voor Lampre.
In België nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
Over een jaar zijn we dit vergeten en juichen we Tourwinnaar Andy Schleck en meesterknecht Fränk Schleck toe in 2013. Zo gaat dat in het wielrennen. Kijk naar Vino, of Millar. Nu zijn het opeens weer helden.
Inderdaad natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Om dan ook weer gepakt te worden (nu met positieve test) net na die Giro.
Toen mocht ie natuurlijk wel opkrassen.
Zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Koudewinter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)duct_gehoord___.html
"De teamarts gebruikt het product ook niet"quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Koudewinter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)duct_gehoord___.html
Al heb je het wel gebruikt, altijd ontkennen.quote:
Weg ambities voor het ploegenklassement.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
zou toch sneu zijn als heel radioshack nu opeens weg moest...
Dat moet heus niet, snap niet waar dat nou vandaan komt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
zou toch sneu zijn als heel radioshack nu opeens weg moest...
A. Sommigen haten Vino nog steeds.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef il_Tonno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |