Hoe voorspelbaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:24 schreef truedestiny het volgende:
Gister avond dus gedubbeld in de 6. daarvoor ingeschreven omdat m'n dubbelpartner net weer was begonnen. 6-1 6-3 gewonnen, we hadden zo in de 5 kunnen inschrijven blijkt dus achteraf.
Hij heeft 8 keer vrijgespeeld. Waarvan de eerste 3 keer om de bal er één over de ballenvanger heen vloog.quote:
Zet maar in het topic, nieuwe datum wordt 15 juni.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef Komakie het volgende:
Worden die nieuwe speelsterktes nou al een keer ingevuld?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef detennismaster het volgende:
Mijn rating is verkeerd. Ik had van een jongen verloren die er in de competitie net een 7.3 bij had gekregen. Maar die uitslag klopte niet want hij had gewonnen. Daardoor zakte hij van 5.0 naar 5.3 en kreeg ik er dus een 6.3 inplaats van een 6.0 bij. Inmiddels is die 7.3 weer weggehaald en is die jongen mede door toernooiwinst weer 4,8. Maar bij mij is die 6,3 niet veranderd.en nu sta ik dus weer 5,4.
Door verkeerde invoer heeft hij er een verkeerde score bijgehad, bij de jongen waar hij van verloor is het wel veranderd, maar bij hem nog niet.quote:
Ik heb dat vorig jaar gehad. Toen hadden ze een wedstrijd mee getekend die ik als walk over had gegeven. Dus ik een slecht resultaat er bij. Werk van gemaakt en dat werd aangepast, maar inmiddels had ik alweer een ander toernooi gespeeld waarbij ik een uitslag erbij had gekregen die ik zonder die uitslag niet had gehad. Die uitslag (die ik eigenlijk niet had moeten hebben) hebben ze er nooit afgehaald. Daardoor ben ik vorig seizoen toch voor 0.1 of 0.2 punt genaaid. Alleen omdat ze te laks zijn om het opnieuw te berekenen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
Door verkeerde invoer heeft hij er een verkeerde score bijgehad, bij de jongen waar hij van verloor is het wel veranderd, maar bij hem nog niet.
Zorg maar dat je in vorm bent bij dat toernooi wat ik ook ga spelen danquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:43 schreef luckass het volgende:
Eerste toernooitje 2 eerste rondes verloren.
Wel eindelijk een fatsoenlijke single gespeeld, helaas 2e set gechoked vanaf *5-4.
Doe jij HE5 daar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:26 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zorg maar dat je in vorm bent bij dat toernooi wat ik ook ga spelen dan
Jaquote:
Oke, ik in de HE6. Ik moet echt niet in de 7 spelen, dan kom ik sowieso weer een prikker tegenquote:
Dan hebben we tegen die tijd nog wel contact of we elkaar een keer kunnen zien misschienquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:33 schreef luckass het volgende:
[..]
Oke, ik in de HE6. Ik moet echt niet in de 7 spelen, dan kom ik sowieso weer een prikker tegen.
Zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dan hebben we tegen die tijd nog wel contact of we elkaar een keer kunnen zien misschien.
Ik speel in Tilburg.quote:
Oh de toernooien bij luckass thuis, ik dacht in delftquote:
Dat is laat in de week... Als je nu nog 3 wedstrijden moet spelen en een afvalsysteem?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef tennisster198 het volgende:
Morgenavond m'n eerste wedstrijd spelen voor het toernooi dat zaterdag is gestart... Zit in een poule, speel sowieso drie wedstrijden. Van onze poule gaan de beste twee door naar een klein afvalschema met finalisten. Ik ben benieuwd.
Oh en m'n after-competitie-rating:
Enkel: 5,6083
Dubbel: 5,8627
Dubbel is netjes, maar je enkelt niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:39 schreef VadeRetro het volgende:
Single: Eind 2011 8,9999 Nu 8,9999
Dubbel: Eind 2011 8,9469 Nu 7,7555
Mwa, het is een toernooitje op smashcourt, speel ik nooit op maar voor luckass heb ik alles overquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh de toernooien bij luckass thuis, ik dacht in delft
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Mwa, het is een toernooitje op smashcourt, speel ik nooit op maar voor luckass heb ik alles over.
Ik wil toch zien wie er altijd achter die sterke oneliners en trollopmerkingen zitquote:
Het toernooi duurt na komend weekend nog een volle week. In totaal twee weken, plus een voorweekend. Dat was ik vergeten te zeggen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is laat in de week... Als je nu nog 3 wedstrijden moet spelen en een afvalsysteem?
Zeker als het toernooi al vanaf zaterdag gespeeld wordt.
Ah op die manierquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:15 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Het toernooi duurt na komend weekend nog een volle week. In totaal twee weken, plus een voorweekend. Dat was ik vergeten te zeggen!
Had me in twee categorieën ingeschreven, maar in de ene categorie was ik de enige die zich ingeschreven had.Dus doe alsnog maar in één categorie mee. Ik heb er zin in.
Laat me raden, bijna geen verhinderingen opgegeven?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:07 schreef Daan2x256 het volgende:
Ik mag bij volgend toernooi na een bye op donderdagavond om 22 uur enkelen in de 2e ronde. Als ik door kom dan daarna nog 3 wedstrijden inclusief finale en GD7 speel ik ook nog. Straks moet ik nog misschien 6 wedstrijden in 3 dagen spelen... lol
Geen enkel buiten de eigen club (Wel via de interne ladder). Ben wel van plan om dit jaar een paar toernooien in de enkel te gaan spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dubbel is netjes, maar je enkelt niet?
Ah, een luxe positie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine motivatie voor VadeRetro, FedExpress en Komakie zijn de shiners hier!
Wat een spanning en sensatiequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja zeg mijn dubbel is meer gestegen... hihi (a) Mijn enkel ook trouwens.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
Heb alleen dinsdagavond (vanwege algemene ledenvergadering bij onze club over behouden bestuur of oprotten) en werkdagen vanaf 19 uur aanwezig. Beetje vage indeling alsnog pas donderdag en dan nog zo laat.. pfff kan je me weg vegen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laat me raden, bijna geen verhinderingen opgegeven?
Mensen met de minste verhinderingen worden altijd het hardst genaaid.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:48 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Nouja zeg mijn dubbel is meer gestegen... hihi (a) Mijn enkel ook trouwens.Sorry VadeRetro
[..]
Heb alleen dinsdagavond (vanwege algemene ledenvergadering bij onze club over behouden bestuur of oprotten) en werkdagen vanaf 19 uur aanwezig. Beetje vage indeling alsnog pas donderdag en dan nog zo laat.. pfff kan je me weg vegen.
Vanavond in de herendubbel tegen spelers gespeeld die net zo damesdubbel 8 kunnen spelen. Wat een moonballen. Om gek van te worden. Eerste set nog rustig en geduldig gebleven, alleen in de tiebreak op *5-6 een dubbele fout slaan...2e set was zo voorbij, ging me alleen maar irriteren aan hun spel. 6-1
Achteraf zeiden ze dat ze al snel door hadden dat ik lekker door sla en daarom of korte ballen of moonballen gingen geven. Naja slim gespeeld dan kon er niet mee omgaan, maar baal best wel behoorlijk nu. Hadden we nooit zo weg moeten geven. Nu maar concentreren op volgend toernooi beginnend zaterdag eerste ronde GD7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |