SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Posts top 10 vanaf april:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts top 10 van de maand mei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic reeks: DEF SC
[ Bericht 41% gewijzigd door Esses op 03-06-2012 19:37:19 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]![]()
kut sepoConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTT
En, gaan we allemaal naar de Britse vlootschouw kijken?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:34 schreef Esses het volgende:
Hier verder
Oja, de formele lapo:
[..]
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksenMooi!
![]()
Nog druk doende, hopen dat het een groei OT gaat worden.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Samthesmall.
Is lichtnicht weer geband trouwens?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 12:54:13 ]![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Nog druk doende, hopen dat het een groei OT gaat worden.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Nee hoor. En heeft gisteren nog in DEF gepost.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Wat is ter jochie?quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Heuj, ik mag de komende twee weken weer lekker van Paresto gaan genieten schijten in Schaarsbergen. Laatste twee weken detachering voor de eindoefening en bevordering. Vaandrig, natste rang van de NAVO, maar ik zal blij zijn als ik hem heb.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Sinds wanneer ben ik geen vaste gast?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Eerst goed lezen, dan janken.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
jij ninja jijquote:![]()
verder wel een mooie TTOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Goed bezig. Mag ik uit je post opmaken dat je naar LMB gaat of weet je daar nog niets van?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:04 schreef Vortix het volgende:
Heuj, ik mag de komende twee weken weer lekker van Paresto gaan genieten schijten in Schaarsbergen. Laatste twee weken detachering voor de eindoefening en bevordering. Vaandrig, natste rang van de NAVO, maar ik zal blij zijn als ik hem heb.![]()
Kan ik nog niks zinnigs over zeggen, maar het liefst wel.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
quote:
Hele bergruimte schoongemaakt, magazijnstelling erin gezet, staat nu ramvol met Britse bieren
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze dag doet me denken aan de vorige zomerConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Nee jij, mondje!!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh ER, doe je username nou eer aan en wees de good guy.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Och ER... zelfreflectie leer je nog wel eens.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
dat heb ik niet, frikandel!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Och ER... zelfreflectie leer je nog wel eens.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
LEER zeg ik toch.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Goed, nu weer bezig magazijnstellingen in elkaar timmeren pffffVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Zeg ga jij je DM nog lezenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, nu weer bezig magazijnstellingen in elkaar timmeren pffff
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Nou vlamtosti, kijk je wel uit voor je vingers.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, nu weer bezig magazijnstellingen in elkaar timmeren pffffConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Ouwe wijvenclubquote:Op zondag 3 juni 2012 13:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Laten wij ook een roddelclubje opzetten Wijnand..![]()
![]()
Op de openbare weg, en niemand mag dat dan filmen, tenzij ze een perskaart hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, whehe. Als ontgroening moet iedereen iets breien
.
![]()
Heb je wel eens Belhaven Best gedronken?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Hele bergruimte schoongemaakt, magazijnstelling erin gezet, staat nu ramvol met Britse bieren![]()
Die spoiler.![]()
We worden na 360 delen nog wel een ECHTE SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Google geeft mij:quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?
http://www.encyclo.nl/begrip/Kaassouffl%C3%A9
Maar neem mij gerust mee op een reis van reden en bewijs het tegendeel!![]()
![]()
Nog een prangende vraag des levens, staat die komma goed?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?quote:![]()
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:30 schreef Sloggi het volgende:
Dat zal het dan wel zijn. Nu kan ik vredig sterven.![]()
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?![]()
Nou Esses. Haal sam maar weer uit de lijst van vaste gasten.quote:
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet..
Mooi!![]()
Want?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallen![]()
![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Ik heb hoofdpijn en ben een beetje misselijk.![]()
En nu ik vaste gast ben, eis ik een barkruk met naam, verdulleme!!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Ja want terminaal is per definitie kanker.quote:
Met je studie![]()
Die associatie maakte ik er mee jonguhquote:. Maar boeien, in 't algemeen doen alsof je van 't stokkie gaat binnenkort.. ^^
![]()
Niet meer doenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die associatie maakte ik er mee jonguh.
Wie wil z'n verjaardag in de OP?Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Geen idee.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Aden. *Echte beelden!* *English Translation included*
Zoek de fout.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Aden. *Echte beelden!* *English Translation included*
Zoek de fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]Is dat zozeer een fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]Daar durf ik geen uitspraak over te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik doel op iets véél knulliger...![]()
![]()
?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar durf ik geen uitspraak over te doen.
Maar ik doel op iets véél knulliger...Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Ben veel te druk met pareltjes zoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nou, Rave. We komen er niet uit: vertel!
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Faalhazen..quote:Op zondag 3 juni 2012 15:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie hem, munitiekistje...
Idd heel knullig...![]()
![]()
![]()
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?quote:
Kist lijkt verkeerd om te zitten?Blood Sugar Sex Magik![]()
Lijkt? Is gewoon zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?
Kist lijkt verkeerd om te zitten?![]()
Of wil je dat de slagpin tegen de kop slaat?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?
Kist lijkt verkeerd om te zitten?![]()
![]()
OMG nu zie ik het idd xD
Overigens zie ook de stats in de OP
Dat krijg je met impressies... "kpl martijn, trek jij ff je pakje aan, dan schieten we ff een paar tinus plaatjes met jou en de mag."
Esses is een spamhoer!Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Whehehequote:
Ben niet zo'n MAG kenner, maar dit zag er wel vreemd uit jaquote:Op zondag 3 juni 2012 15:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of wil je dat de slagpin tegen de kop slaat?
Blood Sugar Sex Magik![]()
Poor wijnandConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Wat dacht je van mijn topicquote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godver Esses hiermee gaat weer een oude stinkende wond open hoor
Hoewel die chick me niet zoveel meer boeit though.![]()
Hoi, toffe nacht gehad. Lam. En Esses waarom ben ik geen vaste gast?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Oh je moet nog.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Thaboel het volgende:
Hoi, toffe nacht gehad. Lam. En Esses waarom ben ik geen vaste gast?Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Hoor ik hier nou geklaag? Nee wacht ik hoor alleen maarquote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Thaboel het volgende:
Hoi, toffe nacht gehad. Lam. En Esses waarom ben ik geen vaste gast?![]()
![]()
![]()
![]()
ik klaag niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hoor ik hier nou geklaag? Nee wacht ik hoor alleen maar![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Die smileys deden het hemquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hoor ik hier nou geklaag? Nee wacht ik hoor alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, Thaboel, nog zusjes genaait?Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Haha zie nu pas de tekst op de verjaardagen header in de OP. Esses wilt vanaf d'r luie stoel haar bonnenquotum halen?![]()
![]()
![]()
Ik durf het niet te zeggen maar ja
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Nou, verklaar! xDquote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Hij maakt er een hobby van om als hij dronken is geworden de zusjes van z'n maten te naaien. Echte matennaaier dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd hoe hij aan die reputatie is gekomenConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Nibb-it heeft de bonnenquotum toevoeging gedaan! Ik verzon hem, hij heeft hem gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef Royyy het volgende:
Haha zie nu pas de tekst op de verjaardagen header in de OP. Esses wilt vanaf d'r luie stoel haar bonnenquotum halen?![]()
Whehe Thaboel
Als zo'n zusje op je maat lijkt, dan is het eigenlijk hetzelfde als je beste vriend doen![]()
![]()
Dat je die gedachte al hebt is al gay... Welkom matennaaier
De zusjes van mijn vrienden zijn praktisch kopieën van mijn maten dus dan is die gedachtesprong niet zo raar hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef Esses het volgende:
Dat je die gedachte al hebt is al gay... Welkom matennaaier![]()
![]()
Is toch gewoon grappigquote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Whehe Thaboel
Als zo'n zusje op je maat lijkt, dan is het eigenlijk hetzelfde als je beste vriend doenOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Ff foto's gekeken. Hij heeft 50% goed zijn best gedaan.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Thxsquote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
Ff foto's gekeken. Hij heeft 50% goed zijn best gedaan.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
Ff foto's gekeken. Hij heeft 50% goed zijn best gedaan.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Hoax.quote:
quote:
Waar is iedereen... Mijn leven...Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Hallo.quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Wie heeft er nog een computertje nodig ?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Dat ligt er aan, ik zet hem in elkaar voor elk aannemelijk bod, onderdelen moet je zelf betalen.quote:
ErwinRommel en ik gaan nog even met je overleggen denk ik...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik zet hem in elkaar voor elk aannemelijk bod, onderdelen moet je zelf betalen.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.![]()
Oh kzal jou nog even toevoegen aan de OP.
Overigens, even een update van de spoiler bij actieve gasten geplaatst.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en ik gaan nog even met je overleggen denk ik...
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:35 schreef Esses het volgende:
Oh kzal jou nog even toevoegen aan de OP.
Overigens, even een update van de spoiler bij actieve gasten geplaatst.Een keer op oefening en je bent verdwenen...quote:2 SC's niet posten en je verdwijnt eruit![]()
![]()
En net zo makkelijk kom je er weer in als je actief mee doetquote:Op zondag 3 juni 2012 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Een keer op oefening en je bent verdwenen...
DEF SC gaat professioneel!quote:Er word een script gemaakt wat de OP maakt, dat zal zsm volgen. 2 SC's niet posten en je verdwijnt eruit![]()
![]()
Na 360 delen heeft het dat bestaansrecht wel verkregen toch?quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Alleen (ex)KL personeel beneden de rang van SM. Maar dan om 0700.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef Sloggi het volgende:
Moeten we ook elke ochtend om 0830 aantreden?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Goed plan!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef Sloggi het volgende:
Moeten we ook elke ochtend om 0830 aantreden?
Mnee, alhoewel dat wel een goed plan zou zijn. Hoeveel SC's is een beter idee dan?Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Goed plan!
Mnee, alhoewel dat wel een goed plan zou zijn. Hoeveel SC's is een beter idee dan?
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;Pquote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;P
Ahh, een TVP maar dan anders.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;P
Zometeen mn tas maar eens in gaan pakken en maar weer rustig richting costa del peel te vertrekken...![]()
Ik ken er nog 1...quote:Op zondag 3 juni 2012 19:06 schreef Remco026 het volgende:
Zometeen mn tas maar eens in gaan pakken en maar weer rustig richting costa del peel te vertrekken...![]()
![]()
Casa die peela, here I come.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Niet aanstellen je kan gewoon fokken via de satcomquote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.![]()
![]()
Neuh, blijf maar gewoon melden dat je ergens op deze aardkloot klaar bent met werken en een borrel gaat drinken.quote:
scooter pizzaOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Wat zijn jouw cijfers eigenlijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:44 schreef Mistress_X het volgende:
Vandaag maar lekker een gezonde salade gemaakt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Twee boterhammen met kaasquote:
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Ik moet nog door de selectie heen, dus ik weet het niet. Weet niet eens wat me te wachten staat als ik voor Luchtmobiel ga opteren. Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.quote:![]()
![]()
Kloon van sam? Die heeft namelijk ook cluster 4.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, iets duidelijker dan. Wat zijn jouw maten?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik moet nog door de selectie heen, dus ik weet het niet. Weet niet eens wat me te wachten staat als ik voor Luchtmobiel ga opteren. Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Pics!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
Wat is er nu mis mee? Ik wil gewoon bij defensie, zitten jullie me nu belachelijk te maken?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, iets duidelijker dan. Wat zijn jouw maten?
Lengte, gewicht? Cup?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
Wat is er nu mis mee? Ik wil gewoon bij defensie, zitten jullie me nu belachelijk te maken?![]()
Tijd voor popcorn.quote:
Zulke dingen moeten ze gewoon bij de asiel aanvraag ook neerzetten. Gewoon selecteren.quote:Blood Sugar Sex Magik![]()
Zeg nou maar dat jij het bent, sam. Je bent namelijk verdacht stil."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Nee hoor. Zijn belangrijke cijfers mbt de aanloop naar de keuring.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
Wat is er nu mis mee? Ik wil gewoon bij defensie, zitten jullie me nu belachelijk te maken?
Met goede cijfers gaat Rave misschien wel een goed woordje voor je doen bij de Marine."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat zal de keuringsarts toch echt moeten weten
Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn belangrijke cijfers mbt de aanloop naar de keuring.
Met goede cijfers gaat Rave misschien wel een goed woordje voor je doen bij de Marine.![]()
Que??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Of mistress x is het ondeugende alter ego van Esses![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
![]()
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
![]()
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.![]()
Waar heb jij dat vandaan gehaald?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??![]()
+1 als hij een vrouw bij het Korps kan binnen smokkelenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.![]()
![]()
Zit je nou jezelf te quoten?"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Onderschat Rave nooit.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
+1 als hij een vrouw binnen het Korps kan binnen smokkelen
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.
Goed, als vrouw zal ik zitten tussen veel mannen, maar dat is geen probleem.![]()
Je hebt PMquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?
Goed, als vrouw zal ik zitten tussen veel mannen, maar dat is geen probleem.![]()
![]()
Dat ga ik hier niet verder verklappen. Maar er staat nog een vraag aan je open.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?
Goed, als vrouw zal ik zitten tussen veel mannen, maar dat is geen probleem.
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?![]()
Behalve clone en troll? Vooral niet afvallen. Misschien dat je dan als slachtvarken kunt solliciteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Grappig hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?![]()
![]()
Paresto slacht niet zelf. Helaas dus Knorr.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Wat zijn nu jouw gerichte vragen?quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Met de bezuinigingen weet je het maar nooit. Daarom mijn reactiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Paresto slacht niet zelf. Helaas dus Knorr.
Ik zou ook niet liever doen dan de magen van hongerig defensie personeel vullen. Lekker gaargestoofd in de gamellen![]()
![]()
Qua eisen weet ik het wel, maar sociaal, vrouw zijn bij Luchtmobiel is natuurlijk wel wat anders dan bij een Geneeskundige eenheid.quote:![]()
KCT is dan beter. Die doen het zeker weten zelf.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Met de bezuinigingen weet je het maar nooit. Daarom mijn reactie
Dat lijkt mij nogal logisch. De heren hebben standaard een testosteron overschot en je zult het best zwaar krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Qua eisen weet ik het wel, maar sociaal, vrouw zijn bij Luchtmobiel is natuurlijk wel wat anders dan bij een Geneeskundige eenheid.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Dit is te makkelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?
Juist daarom.quote:
28 cm aan pure liefde en salami.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?![]()
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.![]()
Kom, dit is FOK! Minstens 35 cm dus.quote:
Post nu je maten maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.
Per pm mag ook. Maar dan wel met foto voor de selectiecommissie.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.Dit klinkt dan weer wel als samquote:
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post nu je maten maar.
Per pm mag ook. Maar dan wel met foto voor de selectiecommissie.![]()
![]()
Is Sam lesbisch dan?quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Hij zeurt wel als een wijfquote:"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein![]()
Ok, dan niet. Succes bij Defensie zonder die kruiwagen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijn
Dat is correct.quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik hoor het al, tot ziens.
Dacht antwoord te krijgen met betrekking tot de mogelijkheden, gaat men gelijk weer het "vrouw" zijn erbij halen.![]()
Als je nu al afhaakt ga je het vast heel ver schoppen bij defensiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
Dacht antwoord te krijgen met betrekking tot de mogelijkheden, gaat men gelijk weer het "vrouw" zijn erbij halen.
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je nu al afhaakt ga je het vast heel ver schoppen bij defensie![]()
Je moet wat minder serieus wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Zij willen jou serieus nemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
Dacht antwoord te krijgen met betrekking tot de mogelijkheden, gaat men gelijk weer het "vrouw" zijn erbij halen.![]()
Voor een chick is dat behoorlijk ver.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.Blood Sugar Sex Magik![]()
Neem een voorbeeld aan mijn grote held, Sam de Grote. Die laat niet zomaar over zich heen lopen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?
Ook de vrouwen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.
Ik ren op een bepaald schema. Daarnaast loop ik erg veel.![]()
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
We hebben 2 meisjes in de klas die ook 2600 rennen, en zo'n superdude die stoer doet met 3300quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ook de vrouwen?
Ik ren op een bepaald schema. Daarnaast loop ik erg veel.![]()
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?!
Leger des Heilsquote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?![]()
![]()
Geen optie. Die functies zijn allemaal al bezet door Vronsky.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
4 kilometer te hard ergens in Alkmaar. Morgen gelijk maar de foto opvragen voor de collectie en daarna bezwaar aantekenen ":Pquote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha ergens iets te hard doorgekachelt?![]()
Kan je serieus de foto opvragen? Dat moet ik zoiso een keer gaan doen dan en die boven mn bed plakkenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
4 kilometer te hard ergens in Alkmaar. Morgen gelijk maar de foto opvragen voor de collectie en daarna bezwaar aantekenen ":P
IDF dan maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen optie. Die functies zijn allemaal al bezet door Vronsky.![]()
![]()
Nee, die ging op de klep van een heli zitten.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wilde Pumatje dat niet, of ben ik nu in de war met iemand anders?![]()
![]()
Ja om je bezwaarschrift voor te bereidenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan je serieus de foto opvragen? Dat moet ik zoiso een keer gaan doen dan en die boven mn bed plakkenStaat gewoon achterop hoor
![]()
![]()
Cobra4, foto per DM verstuurd. Dank voor jouw advies. Mistress_X gaat zo slapen. Morgen weer training![]()
Zoiets staat me bij, jaquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wilde Pumatje dat niet, of ben ik nu in de war met iemand anders?![]()
Mag ik er ook een?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Mistress_X het volgende:
Cobra4, foto per DM verstuurd. Dank voor jouw advies. Mistress_X gaat zo slapen. Morgen weer training
Goh, doh. Wet openbaarheid bestuur, flitsservice.nl ?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan je serieus de foto opvragen? Dat moet ik zoiso een keer gaan doen dan en die boven mn bed plakkenConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:
Nice.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Goh, doh. Wet openbaarheid bestuur, flitsservice.nl ?Blood Sugar Sex Magik![]()
Gezien.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Mistress_X het volgende:
Cobra4, foto per DM verstuurd. Dank voor jouw advies. Mistress_X gaat zo slapen. Morgen weer training![]()
![]()
Ben jij echt pas 16?
Pffff, wat een werk gehad vandaag zeg. Magazijnstellingen in elkaar geflanst, hoop ouwe zut de deur uit gedaan, nu eindelijk ff rust, rust ja!!!Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik moet eerlijk zijn. Een plork is ze niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Goed lichaam, minder hoofd. Hoe noem je dat ook alweer?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Plork, Pretig Lichaam, Ontzettende Rotkop!quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff, wat een werk gehad vandaag zeg. Magazijnstellingen in elkaar geflanst, hoop ouwe zut de deur uit gedaan, nu eindelijk ff rust, rust ja!!!![]()
Vraag haar zelf maar. Ik stuur geen foto's door.quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Geen commentaar.quote:
Al.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag haar zelf maar. Ik stuur geen foto's door.Blood Sugar Sex Magik![]()
Die Mistress_X is ook een doos hoor![]()
Grote praatjes voor een vrouw, tiener.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Welke foto heb jij dan van haar gehad?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als ik het in clusters zou moeten uitdrukken: een dikke 4.
Wat jij Cobra?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Forum Opties Forumhop: Hop naar: