Dit of ze wilt aangeven dat ze je niet wilt zonder je te kwetsen. Move onquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze is single maar heeft een scharrel. Ze vindt 't waarschijnlijk stom om twee scharrels te hebben en daarom is ze dus unavailable. Niet zo lastig toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze is single maar heeft een scharrel. Ze vindt 't waarschijnlijk stom om twee scharrels te hebben en daarom is ze dus unavailable. Niet zo lastig toch?
Ja, het is dus de keuze tussen deze 2 meest waarschijnlijk. Ik weet alleen niet welk van de 2. Die van boem-dikkie zou namelijk niet zo erg zijn. Als het niks wordt tussen haar en haar huidige scharrel en ze mij wel leuk vindt (maar gewoon niet 2 scharrels tegelijk wil zoals boem zegt) dan is er altijd nog hoop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:17 schreef Muffle het volgende:
[..]
Dit of ze wilt aangeven dat ze je niet wilt zonder je te kwetsen. Move on
Tja, ik moet 'r wel na deze week vakantie elke dag zien op de universiteit..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik zou doen is het contact minderen! Als je nu lekker blijft chatten raak je in de friendzone. Als je het contact enkele weken kunt breken en het loopt verkeerd bij die scharrel kun je de draad weer oppikken.
Ik ken 'r al een half jaar, kan ze wel tegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
En zeg alsjeblieft nooit meer in zulk beginnend contact dat je het 'kut' vindt. Kleine tip.
Neh. Volgens mij is ze is niet geinteresseerd in TS, ook niet als deze scharrel voorbij is..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik zou doen is het contact minderen! Als je nu lekker blijft chatten raak je in de friendzone. Als je het contact enkele weken kunt breken en het loopt verkeerd bij die scharrel kun je de draad weer oppikken.
Waaruit kan je dat zien?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Neh. Volgens mij is ze is niet geinteresseerd in TS, ook niet als deze scharrel voorbij is..
Ze vindt je heel aardig en ze vindt het lullig voor je. Friendzonedquote:
Achja, ik hoop nog altijd dat er kans bestaat van niet. Maar het lijkt er wel een beetje op he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:28 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ze vindt je heel aardig en ze vindt het lullig voor je. Friendzoned
Ja klopt, dat viel me ook al op dat stukje. Maarja, toch deed ze wel best aanhankelijk tegen me. Beetje raar eerlijk gezegd, omdat ze zo de (dan waarschijnlijk) schijn wekte dat ze me leuk vond. Andere gasten hadden zelfs hetzelfde idee..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef La_Vita het volgende:
Bovendien, jij zegt: Ik dacht dat je me wel leuk vond
Zij zegt: Dat is dan mijn fout (right?)
Lijkt me vrij duidelijk. Ze probeert het alleen wat mild te brengen mi
Idd.. Verder komt ze sowieso wel over als iemand die niet weet wat ze wil. Lekker laten dus, heb je niets aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef La_Vita het volgende:
Bovendien, jij zegt: Ik dacht dat je me wel leuk vond
Zij zegt: Dat is dan mijn fout (right?)
Lijkt me vrij duidelijk. Ze probeert het alleen wat mild te brengen mi
: ' ) < Dit gewoon?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:12 schreef oompaloompa het volgende:
gebruiken mensen die niet op fok posten ook desmiley?
(Ik heb hem nog nooit buiten hier gezien)
Anders kan ze meelezen ^_^
Yeap, heb nog nooit iemand die niet ook op fok post dat ooit ergens anders zien posten maar misschien ben ik gewoon te oudquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |