abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108107031
Ha mensen,

Ik heb een meisje soort van uitgenodigd op een date maar ze weigerde om de reden: ''ik val onder de categorie zoals wij dat thuis zouden zeggen..
single maar unavailable.. sorry!''. Ze deed (ik heb haar verder nog niet echt gezien, nu vakantie) in ieder geval altijd heel leuk naar mij toe en noemde me ook altijd bij m'n afgekorte naam, etc. Ik heb het proberen te regelen via facebook aangezien ik haar niet kon vinden op de uni en het anders te laat zou zijn geweest (wat het nu nog steeds blijkt te zijn :')).

Maar kortom: ik snap er toch nog niet zoveel van. Vindt ze me nou gewoon alleen aardig en niet leuk? Vindt ze me wel leuk maar heeft ze echt al iemand anders? Zoja, waarom zegt ze dan: ''der is niks vastgelegd ofzo''?. Is ze soms niet eerlijk en heeft ze gewoon geen zin in mij? Ik zou toch wel graag ietsje meer (als het al kan) duidelijkheid willen. Vrouwen, help me is.

Gr.

Sam
pi_108107064
Ze is single maar heeft een scharrel. Ze vindt 't waarschijnlijk stom om twee scharrels te hebben en daarom is ze dus unavailable. Niet zo lastig toch?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:17:07 #3
363305 Muffle
Mufflelicious
pi_108107097
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze is single maar heeft een scharrel. Ze vindt 't waarschijnlijk stom om twee scharrels te hebben en daarom is ze dus unavailable. Niet zo lastig toch?
Dit of ze wilt aangeven dat ze je niet wilt zonder je te kwetsen. Move on
pi_108107133
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:17 schreef Muffle het volgende:

[..]

Dit of ze wilt aangeven dat ze je niet wilt zonder je te kwetsen. Move on
Ja, het is dus de keuze tussen deze 2 meest waarschijnlijk. Ik weet alleen niet welk van de 2. Die van boem-dikkie zou namelijk niet zo erg zijn. Als het niks wordt tussen haar en haar huidige scharrel en ze mij wel leuk vindt (maar gewoon niet 2 scharrels tegelijk wil zoals boem zegt) dan is er altijd nog hoop.
pi_108107150

Nog een stukje uit de conversatie.
pi_108107183
Wat ik zou doen is het contact minderen! Als je nu lekker blijft chatten raak je in de friendzone. Als je het contact enkele weken kunt breken en het loopt verkeerd bij die scharrel kun je de draad weer oppikken.
Cindy De Vuyst
pi_108107185
Ze vind je heel aardig, meer niet. Next!
I reject reality and substitute my own
pi_108107207
En zeg alsjeblieft nooit meer in zulk beginnend contact dat je het 'kut' vindt. Kleine tip.
I reject reality and substitute my own
pi_108107210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik zou doen is het contact minderen! Als je nu lekker blijft chatten raak je in de friendzone. Als je het contact enkele weken kunt breken en het loopt verkeerd bij die scharrel kun je de draad weer oppikken.
Tja, ik moet 'r wel na deze week vakantie elke dag zien op de universiteit..
pi_108107223
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
En zeg alsjeblieft nooit meer in zulk beginnend contact dat je het 'kut' vindt. Kleine tip.
Ik ken 'r al een half jaar, kan ze wel tegen ;). Maar thanks voor de tip.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:25:54 #11
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108107309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef einzeinz het volgende:
Neh. Volgens mij is ze is niet geinteresseerd in TS, ook niet als deze scharrel voorbij is..
My mama didn't raise no fool
pi_108107322
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Neh. Volgens mij is ze is niet geinteresseerd in TS, ook niet als deze scharrel voorbij is..
Waaruit kan je dat zien?
pi_108107345
Want ze zegt ook: ''ik word nooit uitgevraagd en ik ben eigenlijk nooit single maar unavailable''. Dus dat klinkt best alsof ze een beetje onzeker kan zijn. En alsof ik net pech heb.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:28:33 #14
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108107377
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:26 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Waaruit kan je dat zien?
Ze vindt je heel aardig en ze vindt het lullig voor je. Friendzoned :P
pi_108107467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:28 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ze vindt je heel aardig en ze vindt het lullig voor je. Friendzoned :P
Achja, ik hoop nog altijd dat er kans bestaat van niet. Maar het lijkt er wel een beetje op he..

Stukje:

IK:
Hmhm
Oh dat vaker gebeurd: iemand je uitvroeg terwijl je zoals je zelf zegt ''single maar unavailable'' bent.

ZIJ:
nee, want ik ben eigenlijk nooit single maar unavailable
en daarnaast vraagt ook nooit iemand mij uit dusja

------------------------------------------------------------------------------------------

Ook wel zuur dat het lijkt alsof ik dan net te laat ben toevallig..
Ze lijkt in principe door te zeggen dat ze nooit relaties heeft wel een beetje onzeker. Maarja, ik wou dit ''probleempje'' even delen hier. Lucht op om wat reacties te krijgen, vooral omdat het mijn 1e keer is.

Als iemand nog iets toe te voegen heeft, graag.

Trusten ;).
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:33:15 #16
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108107490
Bovendien, jij zegt: Ik dacht dat je me wel leuk vond
Zij zegt: Dat is dan mijn fout (right?)

Lijkt me vrij duidelijk :P. Ze probeert het alleen wat mild te brengen mi
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:35:44 #17
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108107544
Genoeg andere chicks he :*
pi_108107553
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef La_Vita het volgende:

Ja klopt, dat viel me ook al op dat stukje. Maarja, toch deed ze wel best aanhankelijk tegen me. Beetje raar eerlijk gezegd, omdat ze zo de (dan waarschijnlijk) schijn wekte dat ze me leuk vond. Andere gasten hadden zelfs hetzelfde idee..

Maarja, je hebt gelijk ;).
Thanks voor uw pro-advies :P.
pi_108108072
gebruiken mensen die niet op fok posten ook de :') smiley?
(Ik heb hem nog nooit buiten hier gezien)
Anders kan ze meelezen ^_^
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108108114
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef La_Vita het volgende:

Idd.. Verder komt ze sowieso wel over als iemand die niet weet wat ze wil. Lekker laten dus, heb je niets aan.

Typisch zo`n persoontje die je misschien af en toe hoop geeft maar ook niet verder gaat dan dat. Heb je alleen jezelf mee als je daar op in blijft gaat.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_108108213
:Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 02:12 schreef oompaloompa het volgende:
gebruiken mensen die niet op fok posten ook de :') smiley?
(Ik heb hem nog nooit buiten hier gezien)
Anders kan ze meelezen ^_^
: ' ) < Dit gewoon?
pi_108108233
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 02:27 schreef Blijdoener het volgende:
:Y

[..]

: ' ) < Dit gewoon?
Yeap, heb nog nooit iemand die niet ook op fok post dat ooit ergens anders zien posten maar misschien ben ik gewoon te oud :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108108297
AH SCHATTIG! O+
  zaterdag 18 februari 2012 @ 03:51:46 #24
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_108108657
Kijk, die chickie wordt geplayd door een hosselaar, en zij denkt dat ze daar mee kan leven, maar ondertussen houdt ze zichzelf onbeschikbaar voor anderen. Ze hoopt gewoon op een relatie met die gast, wat er nooit gaat komen. Jij speelt in dit spel totaal geen rol, en bent er alleen om de faciliterende taken op je te nemen die je in een normale relatie van je partner krijgt, maar dus niet van een hosselaar, zoals een luisterend oor.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_108108765
Ze is waarschijnlijk verliefd op iemand die haar (nog) als een scharrel behandelt en daar heeft ze haar zinnen en hoop op gezet. Verder geeft ze na jouw duidelijke opmerking dat je dacht dat ze je wel leuk vond, heel duidelijk aan dat dat dan een "fout" van haar is. Move on TS, ze zal je wel leuk vinden en je aandacht leuk vinden, maar haar pijlen zijn niet op jou gericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')