Ze zouden eens een andere methode op jou moeten loslaten. Je hoofd tussen de draaideur bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Ongedierte het volgende:
Het is allemaal geprint, dus wel uitwisselbaar. Daarnaast heb ik dat nu al 18 keer gedaan!
Oh, dat lijkt me niet meevallen nee.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Ongedierte het volgende:
Met mezelf, ik moet doen of ik winkelier ben, me inleven
Om dat te leren doe ik dit, bedankt voor je hulp wel.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Met je poten van andermans spullen afblijven bijvoorbeeld.
Dan doe je het nog een keer.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Het is net alsof
[..]
Het is allemaal geprint, dus wel uitwisselbaar. Daarnaast heb ik dat nu al 18 keer gedaan!
Als je geen reacties van winkeliers zelf kunt vinden, dan gebruik je dit soort bronnen en geef je aan waarom je die hebt gebruikt. Iets is beter dan nietsquote:Op zondag 3 juni 2012 17:56 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Zeker niet, die zoek ik niet.
Naja, aan de andere kant, toch bedankt van de moeite, het feit dat je iets doet voor je medemens is iets waar andere van kunnen leren. (Kuch 90 procent van het topic kuch)
Dat was niet goed genoeg, dat had ik gedaan, maar het moest met bronnen!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me niet meevallen nee.
Wat zou zo'n winkelier nu antwoorden op de vraag " Vindt U het erg om bestolen te worden?"
Mensen bekken mij af, ik pik het niet, 1+1 is 2, en ik kan nog steeds niet verder.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Je bent zelf helemaal niet duidelijk over wat je zoekt, hoor!
En dan nog, waarom zou iemand jou helpen als jij mensen in dit topic zo afbekt?
Lol?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:57 schreef Ongedierte het volgende:
Daarnaast heb ik dat nu al 18 keer gedaan!
Ja, me ma had al groot gedeelte gevonden maar dat was van deze week, ik zoek het gedeelte van vorige week.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je het nog een keer.
En je moeder lief vragen of zij het misschien weet.
Gast, bedankt, maar ik zoek papieren van Halt, of eventuele kopietjes ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef Peter het volgende:
En zoek eens op termen als 'aangiftebereidheid winkeldiefstal'
Dan krijg je bijv: http://www.volkskrant.nl/(...)-te-veel-gedoe.dhtml
http://wodc.nl/onderzoeksdatabase/aangifte-loont.aspx
http://www.paulinesmeets.(...)+van+winkeliers.html
Misschien moet je dan wat duidelijker zijn. En wat vriendelijker. Dan komt het vast nog wel goed met je.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:59 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Dat was niet goed genoeg, dat had ik gedaan, maar het moest met bronnen!
[..]
Mensen bekken mij af, ik pik het niet, 1+1 is 2, en ik kan nog steeds niet verder.
Ja, dat blijkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat duidelijker zijn. En wat vriendelijker. Dan komt het vast nog wel goed met je.
Jeez, iedereen hier denkt dat je het niet wilt doen ofzo. Zeg dat dan meteen. Maar is het niet deze opdracht dan?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Gast, bedankt, maar ik zoek papieren van Halt, of eventuele kopietjes ofzo.
De antwoorden lukken wel, maar ik weet de vragen niet, en het papier met de vragen ben ik kwijt.
Je hebt de opdracht toch al eens gemaakt? Maar de bronnen waren alleen nietgoed?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:02 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Gast, bedankt, maar ik zoek papieren van Halt, of eventuele kopietjes ofzo.
De antwoorden lukken wel, maar ik weet de vragen niet, en het papier met de vragen ben ik kwijt.
Nee, je zit op FOK! En daar ga je het deel van vorige week niet vinden.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:00 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, me ma had al groot gedeelte gevonden maar dat was van deze week, ik zoek het gedeelte van vorige week.
De reden dat het niet goed was is omdat ik op vraag 3 dit had geantwoord: Goh, dat herinner ik me niet, ik heb als winkelier wel meer aan me hoofd.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Je hebt de opdracht toch al eens gemaakt? Maar de bronnen waren alleen nietgoed?
Dan weet je toch de opdracht wel?
Komop man lees je oude stukken door en bedenk welke vragen er gesteld werden.
DAT IS HET HELE PUNT! Dat. Formulier. Heb. Ik. Niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je zit op FOK! En daar ga je het deel van vorige week niet vinden.
Maar goed, je hebt dus zelf een formulier (van vorige week), en dat kun je niet gebruiken, maar een willekeurig formulier van internet zou je wel kunnen gebruiken?
Ga je formulier van vorige week uploaden en zoek hem dan weer op op internet.
Opgelost, slotje
Joh, gebruik gewoon het formulier van deze week, dat is vast hetzelfde als wat je van een ander op internet zou vinden.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
DAT IS HET HELE PUNT! Dat. Formulier. Heb. Ik. Niet.
Gasten, sluit maar, ik probeer het niet eens meerquote:Op zondag 3 juni 2012 18:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
denk dat je beter leert van 600 euro en 20 uur taakstraf dan van een opstel maken ( wat je toch verneukt)
Nee hij heeft serieus gelijk. Dat is geen grapje.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:18 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Gasten, sluit maar, ik probeer het niet eens meer
Bedankt voor alle ''hulp''
Van het leger zeker...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:38 schreef SkeereKip het volgende:
ik heb toevallig nog zoon papier ligge, PM?
Huiselijk geweld, fietsen op de stoep en/of mishandeling van een oudere.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef Lienekien het volgende:
Dan heeft hij er niks aan. Maar namens TS bedankt voor je moeite.
Nee, daarvoor gold mijn dankzegging uiteraard niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Huiselijk geweld, fietsen op de stoep en/of mishandeling van een oudere.
Zelf doorhalen wat niet van toepassing is.
Het zal ook niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:38 schreef SkeereKip het volgende:
ik heb toevallig nog zoon papier ligge, PM?
Bajes. Buch in de bajes. Cafetaria.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:03 schreef FF het volgende:
'Buch in de gevangenis' vorige week geloof ik.
Bewaker die een winkel heeft gehad en meerdere keren overvallen is.
Dan hoor je wat dat met een mens doet.
Echt hè, gewoon een wandelende hoop stront. Meer is het niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:20 schreef Mirjam het volgende:
jij bent zo'n held die dingen gaat lopen jatten in plaats van hard te werken voor z'n geld, gaat lopen sneuneuzen door z'n 'straf' niet opt ijd af te maken en dan ook nog anderen af lopen bekken terwijl je hulp wilt?
droeftoeter
ik vergat janksmoel eraan toe te voegen, maar dat is uiteraard ook primaquote:Op zondag 3 juni 2012 19:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt hè, gewoon een wandelende hoop stront. Meer is het niet.
Vraag 3 : Herrinert u zich nog of de dief zich opvallend gedroeg?quote:Op zondag 3 juni 2012 18:05 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
De reden dat het niet goed was is omdat ik op vraag 3 dit had geantwoord: Goh, dat herinner ik me niet, ik heb als winkelier wel meer aan me hoofd.
Knappe gozer die daar een vraag uit kan halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |