Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn belangrijke cijfers mbt de aanloop naar de keuring.
Met goede cijfers gaat Rave misschien wel een goed woordje voor je doen bij de Marine.
Que??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Of mistress x is het ondeugende alter ego van Esses
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.
Waar heb jij dat vandaan gehaald?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??
+1 als hij een vrouw bij het Korps kan binnen smokkelenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.
Onderschat Rave nooit.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
+1 als hij een vrouw binnen het Korps kan binnen smokkelen
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.
Je hebt PMquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?
Goed, als vrouw zal ik zitten tussen veel mannen, maar dat is geen probleem.
Dat ga ik hier niet verder verklappen. Maar er staat nog een vraag aan je open.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Goed, als vrouw zal ik zitten tussen veel mannen, maar dat is geen probleem.
Behalve clone en troll? Vooral niet afvallen. Misschien dat je dan als slachtvarken kunt solliciteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?
Grappig hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?
Paresto slacht niet zelf. Helaas dus Knorr.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Wat zijn nu jouw gerichte vragen?quote:
Met de bezuinigingen weet je het maar nooit. Daarom mijn reactiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Paresto slacht niet zelf. Helaas dus Knorr.
Qua eisen weet ik het wel, maar sociaal, vrouw zijn bij Luchtmobiel is natuurlijk wel wat anders dan bij een Geneeskundige eenheid.quote:
KCT is dan beter. Die doen het zeker weten zelf.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Met de bezuinigingen weet je het maar nooit. Daarom mijn reactie
Dat lijkt mij nogal logisch. De heren hebben standaard een testosteron overschot en je zult het best zwaar krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Qua eisen weet ik het wel, maar sociaal, vrouw zijn bij Luchtmobiel is natuurlijk wel wat anders dan bij een Geneeskundige eenheid.
Dit is te makkelijkquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Juist daarom.quote:
28 cm aan pure liefde en salami.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kom, dit is FOK! Minstens 35 cm dus.quote:
Post nu je maten maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.
Dit klinkt dan weer wel als samquote:
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post nu je maten maar.
Per pm mag ook. Maar dan wel met foto voor de selectiecommissie.
Is Sam lesbisch dan?quote:
Hij zeurt wel als een wijfquote:
Ok, dan niet. Succes bij Defensie zonder die kruiwagen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijn
Dat is correct.quote:
Als je nu al afhaakt ga je het vast heel ver schoppen bij defensiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
Ik hoor het al, tot ziens.
Dacht antwoord te krijgen met betrekking tot de mogelijkheden, gaat men gelijk weer het "vrouw" zijn erbij halen.
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je nu al afhaakt ga je het vast heel ver schoppen bij defensie
Je moet wat minder serieus wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?
Zij willen jou serieus nemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
Dacht antwoord te krijgen met betrekking tot de mogelijkheden, gaat men gelijk weer het "vrouw" zijn erbij halen.
Voor een chick is dat behoorlijk ver.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.
Neem een voorbeeld aan mijn grote held, Sam de Grote. Die laat niet zomaar over zich heen lopen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ook de vrouwen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
We hebben 2 meisjes in de klas die ook 2600 rennen, en zo'n superdude die stoer doet met 3300quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ook de vrouwen?
Ik ren op een bepaald schema. Daarnaast loop ik erg veel.
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?
Leger des Heilsquote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?
Geen optie. Die functies zijn allemaal al bezet door Vronsky.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.
4 kilometer te hard ergens in Alkmaar. Morgen gelijk maar de foto opvragen voor de collectie en daarna bezwaar aantekenen ":Pquote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha ergens iets te hard doorgekachelt?
Kan je serieus de foto opvragen? Dat moet ik zoiso een keer gaan doen dan en die boven mn bed plakkenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
4 kilometer te hard ergens in Alkmaar. Morgen gelijk maar de foto opvragen voor de collectie en daarna bezwaar aantekenen ":P
IDF dan maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen optie. Die functies zijn allemaal al bezet door Vronsky.
Nee, die ging op de klep van een heli zitten.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wilde Pumatje dat niet, of ben ik nu in de war met iemand anders?
Ja om je bezwaarschrift voor te bereidenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan je serieus de foto opvragen? Dat moet ik zoiso een keer gaan doen dan en die boven mn bed plakken
Zoiets staat me bij, jaquote:Op zondag 3 juni 2012 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wilde Pumatje dat niet, of ben ik nu in de war met iemand anders?
Mag ik er ook een?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Mistress_X het volgende:
Cobra4, foto per DM verstuurd. Dank voor jouw advies. Mistress_X gaat zo slapen. Morgen weer training
Goh, doh. Wet openbaarheid bestuur, flitsservice.nl ?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan je serieus de foto opvragen? Dat moet ik zoiso een keer gaan doen dan en die boven mn bed plakken
quote:
Nice.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Goh, doh. Wet openbaarheid bestuur, flitsservice.nl ?
Gezien.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:44 schreef Mistress_X het volgende:
Cobra4, foto per DM verstuurd. Dank voor jouw advies. Mistress_X gaat zo slapen. Morgen weer training
Ik moet eerlijk zijn. Een plork is ze niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Goed lichaam, minder hoofd. Hoe noem je dat ook alweer?
Plork, Pretig Lichaam, Ontzettende Rotkop!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff, wat een werk gehad vandaag zeg. Magazijnstellingen in elkaar geflanst, hoop ouwe zut de deur uit gedaan, nu eindelijk ff rust, rust ja!!!
Vraag haar zelf maar. Ik stuur geen foto's door.quote:
Geen commentaar.quote:
Al.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag haar zelf maar. Ik stuur geen foto's door.
Welke foto heb jij dan van haar gehad?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Als ik het in clusters zou moeten uitdrukken: een dikke 4.
Wat jij Cobra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |