quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef Mistress_X het volgende:
Ik train nu om de dag met hardlopen, ik haal de 2600 meter binnen 12 minuten. Dat moet qua conditie wel wat zeggen denk ik.
Dit klinkt dan weer wel als samquote:
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijnquote:Op zondag 3 juni 2012 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post nu je maten maar.
Per pm mag ook. Maar dan wel met foto voor de selectiecommissie.
Is Sam lesbisch dan?quote:
Hij zeurt wel als een wijfquote:
Ok, dan niet. Succes bij Defensie zonder die kruiwagen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn maten zullen mijn toekomstige maten, collega's zijn
Dat is correct.quote:
Als je nu al afhaakt ga je het vast heel ver schoppen bij defensiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
Ik hoor het al, tot ziens.
Dacht antwoord te krijgen met betrekking tot de mogelijkheden, gaat men gelijk weer het "vrouw" zijn erbij halen.
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je nu al afhaakt ga je het vast heel ver schoppen bij defensie
Je moet wat minder serieus wordenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?
Zij willen jou serieus nemen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Leuk hoor, men wilt cupmaat weten, krijg rare privé berichten binnen over vunzige voorstellen, en dan moet ik jullie serieus nemen?
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
Dacht antwoord te krijgen met betrekking tot de mogelijkheden, gaat men gelijk weer het "vrouw" zijn erbij halen.
Voor een chick is dat behoorlijk ver.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.
Neem een voorbeeld aan mijn grote held, Sam de Grote. Die laat niet zomaar over zich heen lopen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ook de vrouwen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
2600 is niet bijzonder veel hoor, de meeste mensen van m'n klas rennen zo.
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Mistress_X het volgende:
We hebben 2 meisjes in de klas die ook 2600 rennen, en zo'n superdude die stoer doet met 3300quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ook de vrouwen?
Ik ren op een bepaald schema. Daarnaast loop ik erg veel.
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?
Leger des Heilsquote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh? Heeft Wijnand echt een bericht verstuurd?
Geen optie. Die functies zijn allemaal al bezet door Vronsky.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:40 schreef Schild het volgende:
[..]
Misschien gewoon naar Griekenland gaan? Of misschien Vreemdelingen Legioen? Anders altijd nog de mogelijkheid voor de EOD, en anders gewoon Amerika.
4 kilometer te hard ergens in Alkmaar. Morgen gelijk maar de foto opvragen voor de collectie en daarna bezwaar aantekenen ":Pquote:Op zondag 3 juni 2012 20:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Haha ergens iets te hard doorgekachelt?
Kan je serieus de foto opvragen? Dat moet ik zoiso een keer gaan doen dan en die boven mn bed plakkenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
4 kilometer te hard ergens in Alkmaar. Morgen gelijk maar de foto opvragen voor de collectie en daarna bezwaar aantekenen ":P
IDF dan maar.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen optie. Die functies zijn allemaal al bezet door Vronsky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |