Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn belangrijke cijfers mbt de aanloop naar de keuring.
Met goede cijfers gaat Rave misschien wel een goed woordje voor je doen bij de Marine.
Que??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Of mistress x is het ondeugende alter ego van Esses
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.
Waar heb jij dat vandaan gehaald?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??
+1 als hij een vrouw bij het Korps kan binnen smokkelenquote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.
Onderschat Rave nooit.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:15 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
+1 als hij een vrouw binnen het Korps kan binnen smokkelen
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.
Je hebt PMquote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?
Goed, als vrouw zal ik zitten tussen veel mannen, maar dat is geen probleem.
Dat ga ik hier niet verder verklappen. Maar er staat nog een vraag aan je open.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wat kan Rave dan voor mij betekenen?
Goed, als vrouw zal ik zitten tussen veel mannen, maar dat is geen probleem.
Behalve clone en troll? Vooral niet afvallen. Misschien dat je dan als slachtvarken kunt solliciteren.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?
Grappig hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Hoi, ik ben Knorrr en ik ben nieuw hier. Ik droom ervan om later bij Paresto te werken. Iemand hier ervaring mee?
Paresto slacht niet zelf. Helaas dus Knorr.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:19 schreef Knorrr het volgende:
Wat zijn nu jouw gerichte vragen?quote:
Met de bezuinigingen weet je het maar nooit. Daarom mijn reactiequote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Paresto slacht niet zelf. Helaas dus Knorr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |