Kloon van sam? Die heeft namelijk ook cluster 4.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.
Ok, iets duidelijker dan. Wat zijn jouw maten?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik moet nog door de selectie heen, dus ik weet het niet. Weet niet eens wat me te wachten staat als ik voor Luchtmobiel ga opteren. Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.
Pics!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
Wat is er nu mis mee? Ik wil gewoon bij defensie, zitten jullie me nu belachelijk te maken?
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, iets duidelijker dan. Wat zijn jouw maten?
Lengte, gewicht? Cup?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
Wat is er nu mis mee? Ik wil gewoon bij defensie, zitten jullie me nu belachelijk te maken?
Tijd voor popcorn.quote:
Zulke dingen moeten ze gewoon bij de asiel aanvraag ook neerzetten. Gewoon selecteren.quote:
Nee hoor. Zijn belangrijke cijfers mbt de aanloop naar de keuring.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat zal de keuringsarts toch echt moeten weten
Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn belangrijke cijfers mbt de aanloop naar de keuring.
Met goede cijfers gaat Rave misschien wel een goed woordje voor je doen bij de Marine.
Que??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Of mistress x is het ondeugende alter ego van Esses
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Trek je er niet zoveel van aan, Al naar de KD-LMB geweest?
Rave kan meer voor je betekenen dan je denkt.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf goed ingelezen ja. Rave schijnt bij de Mariniers te zitten. Maar daar kom ik toch nooit bij als vrouw zijnde, dus dan maar Luchtmobiel.
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??quote:Op zondag 3 juni 2012 20:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nog niet. Kennismakingsdagen moet ik nog doen, maar ben me nu aan het oriénteren. Luchtmobiel lijkt me namelijk wel wat. AIO is nl. ook niet alles.
Waar heb jij dat vandaan gehaald?quote:Op zondag 3 juni 2012 20:11 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Uhm een paar bladzij terug zei je nog dat je in de keuringsfase zat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |