Ouwe wijvenclubquote:Op zondag 3 juni 2012 13:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Laten wij ook een roddelclubje opzetten Wijnand..
Op de openbare weg, en niemand mag dat dan filmen, tenzij ze een perskaart hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, whehe. Als ontgroening moet iedereen iets breien
.
Heb je wel eens Belhaven Best gedronken?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Hele bergruimte schoongemaakt, magazijnstelling erin gezet, staat nu ramvol met Britse bieren
Google geeft mij:quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?
Nog een prangende vraag des levens, staat die komma goed?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?
quote:
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:30 schreef Sloggi het volgende:
Dat zal het dan wel zijn. Nu kan ik vredig sterven.
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?
Nou Esses. Haal sam maar weer uit de lijst van vaste gasten.quote:
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet.
Want?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallen
Ja want terminaal is per definitie kanker.quote:
Die associatie maakte ik er mee jonguhquote:
Niet meer doenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die associatie maakte ik er mee jonguh.
Geen idee.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Aden. *Echte beelden!* *English Translation included*
Zoek de fout.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Aden. *Echte beelden!* *English Translation included*
Zoek de fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]Is dat zozeer een fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]Daar durf ik geen uitspraak over te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik doel op iets véél knulliger...![]()
?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar durf ik geen uitspraak over te doen.
Maar ik doel op iets véél knulliger...
Ben veel te druk met pareltjes zoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nou, Rave. We komen er niet uit: vertel!
Faalhazen..quote:Op zondag 3 juni 2012 15:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie hem, munitiekistje...
Idd heel knullig...![]()
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?quote:
Lijkt? Is gewoon zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?
Kist lijkt verkeerd om te zitten?
Of wil je dat de slagpin tegen de kop slaat?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?
Kist lijkt verkeerd om te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |