SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Posts top 10 vanaf april:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Posts top 10 van de maand mei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic reeks: DEF SC
[ Bericht 41% gewijzigd door Esses op 03-06-2012 19:37:19 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]![]()
kut sepoConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTT
En, gaan we allemaal naar de Britse vlootschouw kijken?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:34 schreef Esses het volgende:
Hier verder
Oja, de formele lapo:
[..]
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksenMooi!
![]()
Nog druk doende, hopen dat het een groei OT gaat worden.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Samthesmall.
Is lichtnicht weer geband trouwens?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 12:54:13 ]![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Nog druk doende, hopen dat het een groei OT gaat worden.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Nee hoor. En heeft gisteren nog in DEF gepost.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Wat is ter jochie?quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Heuj, ik mag de komende twee weken weer lekker van Paresto gaan genieten schijten in Schaarsbergen. Laatste twee weken detachering voor de eindoefening en bevordering. Vaandrig, natste rang van de NAVO, maar ik zal blij zijn als ik hem heb.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Sinds wanneer ben ik geen vaste gast?Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Eerst goed lezen, dan janken.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
jij ninja jijquote:![]()
verder wel een mooie TTOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Goed bezig. Mag ik uit je post opmaken dat je naar LMB gaat of weet je daar nog niets van?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:04 schreef Vortix het volgende:
Heuj, ik mag de komende twee weken weer lekker van Paresto gaan genieten schijten in Schaarsbergen. Laatste twee weken detachering voor de eindoefening en bevordering. Vaandrig, natste rang van de NAVO, maar ik zal blij zijn als ik hem heb.![]()
Kan ik nog niks zinnigs over zeggen, maar het liefst wel.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
quote:
Hele bergruimte schoongemaakt, magazijnstelling erin gezet, staat nu ramvol met Britse bieren
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze dag doet me denken aan de vorige zomerConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Nee jij, mondje!!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh ER, doe je username nou eer aan en wees de good guy.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Och ER... zelfreflectie leer je nog wel eens.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
dat heb ik niet, frikandel!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Och ER... zelfreflectie leer je nog wel eens.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
LEER zeg ik toch.quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Goed, nu weer bezig magazijnstellingen in elkaar timmeren pffffVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Zeg ga jij je DM nog lezenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, nu weer bezig magazijnstellingen in elkaar timmeren pffff
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Nou vlamtosti, kijk je wel uit voor je vingers.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, nu weer bezig magazijnstellingen in elkaar timmeren pffffConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Ouwe wijvenclubquote:Op zondag 3 juni 2012 13:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Laten wij ook een roddelclubje opzetten Wijnand..![]()
![]()
Op de openbare weg, en niemand mag dat dan filmen, tenzij ze een perskaart hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, whehe. Als ontgroening moet iedereen iets breien
.
![]()
Heb je wel eens Belhaven Best gedronken?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Hele bergruimte schoongemaakt, magazijnstelling erin gezet, staat nu ramvol met Britse bieren![]()
Die spoiler.![]()
We worden na 360 delen nog wel een ECHTE SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Google geeft mij:quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?
http://www.encyclo.nl/begrip/Kaassouffl%C3%A9
Maar neem mij gerust mee op een reis van reden en bewijs het tegendeel!![]()
![]()
Nog een prangende vraag des levens, staat die komma goed?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?quote:![]()
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:30 schreef Sloggi het volgende:
Dat zal het dan wel zijn. Nu kan ik vredig sterven.![]()
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?![]()
Nou Esses. Haal sam maar weer uit de lijst van vaste gasten.quote:
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet..
Mooi!![]()
Want?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallen![]()
![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Ik heb hoofdpijn en ben een beetje misselijk.![]()
En nu ik vaste gast ben, eis ik een barkruk met naam, verdulleme!!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Ja want terminaal is per definitie kanker.quote:
Met je studie![]()
Die associatie maakte ik er mee jonguhquote:. Maar boeien, in 't algemeen doen alsof je van 't stokkie gaat binnenkort.. ^^
![]()
Niet meer doenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die associatie maakte ik er mee jonguh.
Wie wil z'n verjaardag in de OP?Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Geen idee.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Aden. *Echte beelden!* *English Translation included*
Zoek de fout.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:26 schreef Rave_NL het volgende:
Hr Ms Tromp in actie tegen piraten in Golf van Aden. *Echte beelden!* *English Translation included*
Zoek de fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]Is dat zozeer een fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]Daar durf ik geen uitspraak over te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik doel op iets véél knulliger...![]()
![]()
?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar durf ik geen uitspraak over te doen.
Maar ik doel op iets véél knulliger...Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Ben veel te druk met pareltjes zoekenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nou, Rave. We komen er niet uit: vertel!
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Faalhazen..quote:Op zondag 3 juni 2012 15:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zie hem, munitiekistje...
Idd heel knullig...![]()
![]()
![]()
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?quote:
Kist lijkt verkeerd om te zitten?Blood Sugar Sex Magik![]()
Lijkt? Is gewoon zo.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?
Kist lijkt verkeerd om te zitten?![]()
Of wil je dat de slagpin tegen de kop slaat?quote:Op zondag 3 juni 2012 15:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Me dunkt dat het hier om het stukje op 0.16 gaat?
Kist lijkt verkeerd om te zitten?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: