Het gaat om een eeh, schoudertas maar dan wel voor dudes, niet voor de vrouwen. Kan ook natuurlijk, maargoed ik zag hem @ een dude.
Hij was rood. En er stond groot een hamer en sikkel in het geel op.
Ik geloof maar weet niet zeker of dat er C.C.C.P of U.S.S.R opstond.
voormalig sovjet unie gedoe dus .
welk merk is de tas, en waar haal je hem, is gewoon ubervet .
Misschien een rooie tas kopen en zelf er op schilderen. Of lid worden van de partij
quote:nee, serieus.
Op zondag 23 november 2003 18:52 schreef Jipje het volgende:
schei toch uit.Misschien een rooie tas kopen en zelf er op schilderen. Of lid worden van de partij
Het is geen rugzak maar een tas, met 1 band voor om je schouder.
rood, met op de grote flap in het geel: Hamer en sikkel in het geel .
misschien dat iemand...:)
En schoudertassen ondanks dat er een ander teken dan normaal op staat zien er gay uit
quote:hoe word je dat
Op zondag 23 november 2003 18:52 schreef Jipje het volgende:
Of lid worden van de partij
quote:nou ja, ieder andere mening over dan maar.
Op zondag 23 november 2003 18:57 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ow al dat che guavara gedoe enzo is gaar,...En schoudertassen ondanks dat er een ander teken dan normaal op staat zien er gay uit
ik wil hem iig hebben.
quote:hmm, is er niet nu een merk bezig die symbolen gebruikt als hamers en sikkels.
Op zondag 23 november 2003 18:59 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Nog nooit van gehoord. Het kan ook goed van een of ander bedrijf zijn dat die dingen als promotie uitbracht.
Ik dacht even snel aan ehm, dat blad. hoe heet dat ook alweer, dat al die leuke hebbedingetjes heeft.
quote:jij bent een jongen???
Op zondag 23 november 2003 18:50 schreef Pumatje het volgende:
Zoals topic titel luidt.
Het gaat om een eeh, schoudertas maar dan wel voor dudes, niet voor de vrouwen. Kan ook natuurlijk, maargoed ik zag hem @ een dude.Hij was rood. En er stond groot een hamer en sikkel in het geel op.
Ik geloof maar weet niet zeker of dat er C.C.C.P of U.S.S.R opstond.voormalig sovjet unie gedoe dus
.
welk merk is de tas, en waar haal je hem, is gewoon ubervet
.
quote:Geslacht Man
Op zondag 23 november 2003 19:19 schreef DIA het volgende:[..]
jij bent een jongen???
Ik dacht ook eerst dat het een wijf was hoor...
quote:ben een dude
Op zondag 23 november 2003 19:27 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:[..]
Geslacht Man
Ik dacht ook eerst dat het een wijf was hoor...
En ik pas de topictitel even aan.
quote:thx mod.
Op zondag 23 november 2003 19:57 schreef shmoopy het volgende:
Geen homofoob gedoe svp.En ik pas de topictitel even aan.
ik wil die tas, echt niemand ?
quote:Zijn 2 totaal verschillende dingen, Swastika is een symbool van de nazi's die bepaalde rassentheorien omzetten in praktijk waardoor miljoenen mensen de dood vonden.
Op zondag 23 november 2003 21:08 schreef _The_General_ het volgende:
leuk, met zo'n symbool rondlopen waaronder miljoenen mensen zijn vermoord, je gaat toch ook niet met een hakenkruis overstraat
Hamer en sikkel is gewoon het "logo"van communisme. Rood voor het communisme en de hamer en sikkel van de arbeiders, wie aan de top stond staat totaal los van het "logo' dus kun je het ook niet relateren aan de dood van miljoenen mensen.
Ik wil die tas:D
en het waterlooplein, bevind zich dat in amsterdam>?
[
daar kan ik niets vinden van een tas, op die site. En qua kleding ala CCCP houd het ook op.
quote:de swastika is een indisch geluksteken,
Op maandag 24 november 2003 09:44 schreef Pumatje het volgende:[..]
Zijn 2 totaal verschillende dingen, Swastika is een symbool van de nazi's die bepaalde rassentheorien omzetten in praktijk waardoor miljoenen mensen de dood vonden.
quote:"los"van de top
Hamer en sikkel is gewoon het "logo"van communisme. Rood voor het communisme en de hamer en sikkel van de arbeiders, wie aan de top stond staat totaal los van het "logo' dus kun je het ook niet relateren aan de dood van miljoenen mensen.
quote:moet jij weten
Ik wil die tas:D
quote:ja
en het waterlooplein, bevind zich dat in amsterdam>?
quote:Eeh dude, Swastika komt overal in elke godsdienst bijna voor, islam, boedhisme...christendom... laatst nog boek over gelezen.
Op maandag 24 november 2003 11:27 schreef _The_General_ het volgende:[..]
de swastika is een indisch geluksteken,
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |