Ouwe wijvenclubquote:Op zondag 3 juni 2012 13:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Laten wij ook een roddelclubje opzetten Wijnand..
Op de openbare weg, en niemand mag dat dan filmen, tenzij ze een perskaart hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, whehe. Als ontgroening moet iedereen iets breien
.
Heb je wel eens Belhaven Best gedronken?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Hele bergruimte schoongemaakt, magazijnstelling erin gezet, staat nu ramvol met Britse bieren
Google geeft mij:quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?
Nog een prangende vraag des levens, staat die komma goed?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén van de meer prangende vragen des levens; is het nu kaassoufflé of kaassoufflet?
quote:
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:30 schreef Sloggi het volgende:
Dat zal het dan wel zijn. Nu kan ik vredig sterven.
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn plicht hier is voldaan. Eh, je bent toch niet van plan om nu te sterven btw?
Nou Esses. Haal sam maar weer uit de lijst van vaste gasten.quote:
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik overwoog even een nieuwe Fok!-rel te starten door te beweren dat ik terminaal ben, maar nee. Ik sterf voorlopig niet.
Want?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Denk dat dat bij een aantal mensen niet in goede aarde was gevallen
Ja want terminaal is per definitie kanker.quote:
Die associatie maakte ik er mee jonguhquote:
Niet meer doenquote:Op zondag 3 juni 2012 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die associatie maakte ik er mee jonguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |