Kijk-mij-eens-zaken-doen-via-marktplaats-topique.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Spreek je met mensen af dat ze tussen 9 en 10 uur 's morgens langskomen om wat te kopen, laten ze niks meer horen.
Voor niks zo vroeg uit bed gekomen
Troep op Marktplaats verkopen zaken doen noemenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:34 schreef Mieron het volgende:
[..]
Kijk-mij-eens-zaken-doen-via-marktplaats-topique.
Een telefoon?quote:
Ja, dat staat er dus niet he.quote:
Als ik iets wil verkopen dan is het mij een worst of het een Nigeriaan is hoor. Geld is geldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:57 schreef AhmedJaret het volgende:
marktplaats ook niet vertrouwen man allemaal van die nigerianen die je willen oplichten gewn 2e hands winkel pakken of nieuw kopen
Ze betalen immers beter als de standaard hollanderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als ik iets wil verkopen dan is het mij een worst of het een Nigeriaan is hoor. Geld is geld!
zwart geld hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als ik iets wil verkopen dan is het mij een worst of het een Nigeriaan is hoor. Geld is geld!
En als ze dan niet komen? wat heb je dan aan het nr? gaan stalken? kost je alleen maar geld.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Daarom vraag ik bij afspraken dus altijd om een telefoonnummer, om dit soort gezeik te voorkomen.
Dan ga ik ze bellen, geef ik ze nog 1 kans, als ze dan niet komen dan scheld ik ze uit en contacteer ik een andere koper.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En als ze dan niet komen? wat heb je dan aan het nr? gaan stalken? kost je alleen maar geld.
Niets maar veel mensen vinden het niet prettig dat ze bereikbaar zijn mochten ze niet komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En als ze dan niet komen? wat heb je dan aan het nr? gaan stalken? kost je alleen maar geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |