wth waar zoek je op gek?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
met odol kan plassen ook zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voelt hetzelfde als gewoon in bad hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja slecht plan dus want dan hangt je toekeloekus is de pot.
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er truukjes om 'hem' gauw soft te krijgen?
morning erection of morning woodquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
met odol kan plassen ook zo:
[ afbeelding ]
Ff lekprikken met een grote ontsmette naald.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er truukjes om 'hem' gauw soft te krijgen?
Dat helpt zeker nietquote:
quote:
OH DUS IK BEN LELIJKquote:
Ja, om een ODOL soft te maken moet jij kusjes geven. En dat betekent dat jij lelijk bentquote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef knight-errant het volgende:
[..]
OH DUS IK BEN LELIJK
huwelijk is afgeblazen.
Dat is toch helemaal niet wat ik bedoeldequote:Op maandag 27 februari 2012 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, om een ODOL soft te maken moet jij kusjes geven. En dat betekent dat jij lelijk bent
gekkurt.
ohquote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik bedoelde
Je wilt hem soft/zacht/slap hebben?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:28 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet wat ik bedoelde
Laten leegzuigen door haar. Zoiets denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ohsry want dat helpt niet in elk geval.
Wat is je tip dan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten leegzuigen door haar. Zoiets denk ik.
That sort of was the joke, yes.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laten leegzuigen door haar. Zoiets denk ik.
Ik ben niet zo best in signalen en subtiele dingetjesquote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef knight-errant het volgende:
[..]
That sort of was the joke, yes.
Indubitably.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:36 schreef knight-errant het volgende:
[..]
That sort of was the joke, yes.
Mijn intentie was meer van 'Ik help je er wel vanaf hihi' en nu is het fucking awkwardquote:
Wie nietquote:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:45 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Mijn intentie was meer van 'Ik help je er wel vanaf hihi' en nu is het fucking awkward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |