Whehehequote:
Ben niet zo'n MAG kenner, maar dit zag er wel vreemd uit jaquote:Op zondag 3 juni 2012 15:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of wil je dat de slagpin tegen de kop slaat?
Wat dacht je van mijn topicquote:Op zondag 3 juni 2012 16:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Godver Esses hiermee gaat weer een oude stinkende wond open hoor
Oh je moet nog.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Thaboel het volgende:
Hoi, toffe nacht gehad. Lam. En Esses waarom ben ik geen vaste gast?
Hoor ik hier nou geklaag? Nee wacht ik hoor alleen maarquote:Op zondag 3 juni 2012 16:28 schreef Thaboel het volgende:
Hoi, toffe nacht gehad. Lam. En Esses waarom ben ik geen vaste gast?
ik klaag niet hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hoor ik hier nou geklaag? Nee wacht ik hoor alleen maar![]()
![]()
Die smileys deden het hemquote:Op zondag 3 juni 2012 16:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Hoor ik hier nou geklaag? Nee wacht ik hoor alleen maar![]()
![]()
Nou, verklaar! xDquote:
Hij maakt er een hobby van om als hij dronken is geworden de zusjes van z'n maten te naaien. Echte matennaaier dus.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd hoe hij aan die reputatie is gekomen
Nibb-it heeft de bonnenquotum toevoeging gedaan! Ik verzon hem, hij heeft hem gemaaktquote:Op zondag 3 juni 2012 16:40 schreef Royyy het volgende:
Haha zie nu pas de tekst op de verjaardagen header in de OP. Esses wilt vanaf d'r luie stoel haar bonnenquotum halen?![]()
De zusjes van mijn vrienden zijn praktisch kopieën van mijn maten dus dan is die gedachtesprong niet zo raar hoorquote:Op zondag 3 juni 2012 16:56 schreef Esses het volgende:
Dat je die gedachte al hebt is al gay... Welkom matennaaier
Is toch gewoon grappigquote:Op zondag 3 juni 2012 16:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Whehe Thaboel
Als zo'n zusje op je maat lijkt, dan is het eigenlijk hetzelfde als je beste vriend doen
Thxsquote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
Ff foto's gekeken. Hij heeft 50% goed zijn best gedaan.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:09 schreef Esses het volgende:
Ff foto's gekeken. Hij heeft 50% goed zijn best gedaan.
quote:
Hoax.quote:
quote:
Hallo.quote:
Dat ligt er aan, ik zet hem in elkaar voor elk aannemelijk bod, onderdelen moet je zelf betalen.quote:
ErwinRommel en ik gaan nog even met je overleggen denk ik...quote:Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, ik zet hem in elkaar voor elk aannemelijk bod, onderdelen moet je zelf betalen.
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en ik gaan nog even met je overleggen denk ik...
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:35 schreef Esses het volgende:
Oh kzal jou nog even toevoegen aan de OP.
Overigens, even een update van de spoiler bij actieve gasten geplaatst.
Een keer op oefening en je bent verdwenen...quote:2 SC's niet posten en je verdwijnt eruit
En net zo makkelijk kom je er weer in als je actief mee doetquote:Op zondag 3 juni 2012 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Een keer op oefening en je bent verdwenen...
DEF SC gaat professioneel!quote:Er word een script gemaakt wat de OP maakt, dat zal zsm volgen. 2 SC's niet posten en je verdwijnt eruit
Na 360 delen heeft het dat bestaansrecht wel verkregen toch?quote:
Alleen (ex)KL personeel beneden de rang van SM. Maar dan om 0700.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef Sloggi het volgende:
Moeten we ook elke ochtend om 0830 aantreden?
Goed plan!quote:Op zondag 3 juni 2012 18:52 schreef Sloggi het volgende:
Moeten we ook elke ochtend om 0830 aantreden?
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Goed plan!
Mnee, alhoewel dat wel een goed plan zou zijn. Hoeveel SC's is een beter idee dan?
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;Pquote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;P
Ahh, een TVP maar dan anders.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hey, ik zie foto's van marinepersoneel op FB (niet admeur). Dus dan kan je ook ff op fok posten ;P
Ik ken er nog 1...quote:Op zondag 3 juni 2012 19:06 schreef Remco026 het volgende:
Zometeen mn tas maar eens in gaan pakken en maar weer rustig richting costa del peel te vertrekken...
Casa die peela, here I come.quote:
Niet aanstellen je kan gewoon fokken via de satcomquote:Op zondag 3 juni 2012 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoeveel SC's zitten er in 4 á 5 maanden tijd? Dat is de duur van mijn gemiddelde uitzending, tegenwoordig.
Neuh, blijf maar gewoon melden dat je ergens op deze aardkloot klaar bent met werken en een borrel gaat drinken.quote:
Wat zijn jouw cijfers eigenlijk?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:44 schreef Mistress_X het volgende:
Vandaag maar lekker een gezonde salade gemaakt.
quote:
Ik moet nog door de selectie heen, dus ik weet het niet. Weet niet eens wat me te wachten staat als ik voor Luchtmobiel ga opteren. Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.quote:
Kloon van sam? Die heeft namelijk ook cluster 4.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.
Ok, iets duidelijker dan. Wat zijn jouw maten?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik moet nog door de selectie heen, dus ik weet het niet. Weet niet eens wat me te wachten staat als ik voor Luchtmobiel ga opteren. Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.
Pics!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maar fysiek jaag ik menig mannetje de stuipen op het lijf qua fysieke gesteldheid.
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
Wat is er nu mis mee? Ik wil gewoon bij defensie, zitten jullie me nu belachelijk te maken?
quote:Op zondag 3 juni 2012 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, iets duidelijker dan. Wat zijn jouw maten?
Lengte, gewicht? Cup?quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
Wat is er nu mis mee? Ik wil gewoon bij defensie, zitten jullie me nu belachelijk te maken?
Tijd voor popcorn.quote:
Zulke dingen moeten ze gewoon bij de asiel aanvraag ook neerzetten. Gewoon selecteren.quote:
Nee hoor. Zijn belangrijke cijfers mbt de aanloop naar de keuring.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:55 schreef Mistress_X het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat zal de keuringsarts toch echt moeten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |