Waarom niet? Zeik?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef tdrone het volgende:
nog een tip voor de mensen die de eerste keer gaan, zet je tent niet naast het bos!
edit: oh en oordopjes om te slapen
Kan je dan niet beter gewoon blijven staan na Mumford & Sons voor een betere plek bij Bruce?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Valt wel mee, gewoon lekker op het gemakje hoef van maar 2 bands de full set te zien en dat zijn Mumford & Sons en Bruce. De rest wandel ik even op mijn gemakje naartoe.
Ik ga maar 1 dag dan is dat best te doen. Als je 3 dagen gaat kun je beter af en toe even chillen.
twitter:henkde_j twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:34:47@pinkpopfest Is het mogelijk om eerst je tent+spullen op de camping te zetten. En later pas het bier de camping op te slepen? reageer retweet
Onbeperkt bier dustwitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:57:57@henkde_j dat kan. Hou er rekening mee dat er per persoon 12 blikjes fris/bier zijn toegestaan. Veel plezier en succes met sjouwen! reageer retweet
Daar twijfel ik behoorlijk aan,quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon blijven staan na Mumford & Sons voor een betere plek bij Bruce?
Ik heb Paul 1x gezien op Lowlands en toen voelde het aan alsof hij een 30 minuten durende mix van sky and sand deedquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik behoorlijk aan,
Maar om een of ander manier loop ik continu Paul Kalkbrenner mis op ieder festival (al de 4e keer ofzo). En wil die toch een keer zien. Al zie ik maar de eerste 20 minuutjes even wat anders. De converse stage staat toch pal naast de mainstage, met mijn 2 meter hoef ik ook niet echt vooraan te gaan staan.
+ Als je iets verder weg staat dan heb je een goed zicht op het podium. En krijg je ook wat meer mee van de sfeer. Vorig jaar stond ik in het voorste vak van Coldplay, en dat viel me echt tegen. Je krijgt helemaal niet mee hoe men het naar zijn zin heeft. Want je ziet alleen paar mensen voor je en dan al het podium.
Ik zie wel! Komt op zo'n dag toch anders dan geplanned.
Oh jammer, waarom niet als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef mieknok het volgende:
Ik ga voor de 1ste X in 10 jaar nietVoelt een beetje weird, maar gelukkig ben ik er volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer bij
Moest kiezen, wintersport en werchter of wintersport en pinkpop. Mijn vriend gaat altijd naar werchter, ben er vorig jaar voor het eerst geweest, dus dat werd het, niemand wilde ookmee naar pinkpop. Nu heb ik wel heel lief een kaartje voor werchter boutique gekregen, dus ga 2e pinksterdag toch nog lekker festivallenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oh jammer, waarom niet als ik vragen mag?
Mondo Verde? Dat is letterlijk de straat over stekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het wordt mijn tweede keer Pinkpop. Gelukkig gaan we dit jaar met de auto, alleen die moeten we wel ergens kwijt kunnen. Via de PP website kan ik wel parkeergelegenheden vinden, maar dan moeten we nog best een eind lopen (we willen naar camping B). Weet er iemand nog meer parkeerplaatsen daar in de buurt?
En verder vragen wij ons af hoe laat we bij de ingang moeten staan voor een plekje op de camping. En hoe erg zal het fileleed zijn?
Danku, maar kan je daar gewoon 3 dagen parkeren? En we zijn vast niet de enigen die hier anders heen zouden gaan, dus wat zou evt. een goede tijd zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mondo Verde? Dat is letterlijk de straat over steken
Ja je kan daar 3 dagen kamperen, en ik zou tussen half 9 en half 10 op de camping zijn dan ben je zeker van een plaats (vorig jaar was ik er om 9 uur en was het al vrij vol op 1 veld na dat om 11 uur geopend werd en door 500 man werd bestormd..)quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Danku, maar kan je daar gewoon 3 dagen parkeren? En we zijn vast niet de enigen die hier anders heen zouden gaan, dus wat zou evt. een goede tijd zijn?
De auto in het centrum van Landgraaf kan ook, of in de buurt van het station. Hier zijn altijd wel plekken te vinden. Bepaalde wijken van Landgraaf zijn hermetisch afgesloten dus dicht in de buurt van het terrein parkeren zit er niet in, of je wilt graag een boete krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het wordt mijn tweede keer Pinkpop. Gelukkig gaan we dit jaar met de auto, alleen die moeten we wel ergens kwijt kunnen. Via de PP website kan ik wel parkeergelegenheden vinden, maar dan moeten we nog best een eind lopen (we willen naar camping B). Weet er iemand nog meer parkeerplaatsen daar in de buurt?
En verder vragen wij ons af hoe laat we bij de ingang moeten staan voor een plekje op de camping. En hoe erg zal het fileleed zijn?
Valt toch wel mee, bijna alle acts zijn 3FM stage of Mainstage, als je een beetje centraal gaat zitten / staan pak je veel mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je gaat je echt suf rennen met dit schema
Huh? Vanaf 3fmstage moet je sowieso lopen hoor, als je de main stage wilt kunnen zien. Centraal zitten kan niet. De podia staan beiden naar achter gericht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, bijna alle acts zijn 3FM stage of Mainstage, als je een beetje centraal gaat zitten / staan pak je veel mee.
Kut nou zie ik het pas op de foto, dacht dat de podia naar elkaar toe gericht stonden, maar je moet er omheen lopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Huh? Vanaf 3fmstage moet je sowieso lopen hoor, als je de main stage wilt kunnen zien. Centraal zitten kan niet. De podia staan beiden naar achter gericht.
Hierin zijn ze wel veel strenger dan Lowlands. Gewoon goed verstoppen dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Luni het volgende:
Hoe streng zijn ze bij het fouilleren met betrekking tot softdrugs? Op Lowlands mag je 5 gram meenemen, maar zie hier staan dat het verboden is.
Jep.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Kut nou zie ik het pas op de foto, dacht dat de podia naar elkaar toe gericht stonden, maar je moet er omheen lopen.
Haha, je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Hierin zijn ze wel veel strenger dan Lowlands. Gewoon goed verstoppen dan is er niks aan de hand
OKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Hierin zijn ze wel veel strenger dan Lowlands. Gewoon goed verstoppen dan is er niks aan de hand
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Haha, je doet je naam eer aan.
is mogelijk, wordt wel krap. Was vorig jaar ook rond 10/11 bij Camping B en konden echt net nog een plekje vinden tussen alle tenten. 8/9 uur is beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik verwacht er om 11u te zijn. Zou het dan nog mogelijk zijn op op camping B te staan?
Dan wordt het Cquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
is mogelijk, wordt wel krap. Was vorig jaar ook rond 10/11 bij Camping B en konden echt net nog een plekje vinden tussen alle tenten. 8/9 uur is beter
Je krijgt weinig tot niks mee. Ja misschien een beetje als je een paar meter voor de tent staat. Maar niet als je op het veld voor Main staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:27 schreef Luni het volgende:
Nog effe een vraagje, als je op de mainstage zit, krijg je dan wat mee van een optreden op de 3FM stage of is dat te vaag?
Niets aan te doen. Vrienden moeten uit Groningen komen...Plek voor 2 extra tenten claimen zit er niet in ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver lopen naar festival terrein heh. Zeker 40 min +
vanaf C heb je toch ook pendelbussen? Ik dacht dat ik dat gelezen had.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver lopen naar festival terrein heh. Zeker 40 min +
Zijn er ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vanaf C heb je toch ook pendelbussen? Ik dacht dat ik dat gelezen had.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je krijgt weinig tot niks mee. Ja misschien een beetje als je een paar meter voor de tent staat. Maar niet als je op het veld voor Main staat.
ow die anderequote:
3FM was vroeger de tent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow die andere
Daar maak je al helemaal niks van mee want die staat met de achterkant naar de Main toe gericht...
Ja, er is een app. Mja, liever een papieren versie, want anders is mn telefoon zo leeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Professional het volgende:
Programmaboekjes delen ze meestal uit of je kunt ze ophalen bij een van de infopunten.
Geen idee of er een app is, zou Jan zo hip zijn?
Water op de warme dagen is wel fijnquote:De gemiddelde temperatuursverwachting dit Pinksterweekend ligt rond de 23 graden Celsius. Waterleidingmaatschappij Limburg (WML) meldt vandaag dat genoeg water drinken dit weekend dan ook heel belangrijk is. Om deze reden deelt Pinkpop gratis water uit aan de festivalgangers.
Om en nabij 130 vrijwilligers lopen rond op het terrein om gekoeld drinkwater uit te delen aan tienduizenden bezoekers. De verwachting is dat zo'n kwart miljoen bekertjes uitgedeeld gaan worden.
Onder meer The Cure, Linkin Park en Mumford & Sons treden op tijdens het festival in Landgraaf. Pinkpop is nog niet uitverkocht en gaat morgen van start. Bruce Springsteen sluit het festival maandag af.
Ja, moeten betalen voor water vind ik ook vervelend, dus dit is nice.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Water op de warme dagen is wel fijn
Vorig jaar op C gestaan, omdat B vol was. Het is wel wat rustiger op C, maar ook daar komen de hele nacht door buren thuis als je net in slaap valtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Laimer het volgende:
D'r is een app voor Iphone en Android. Hip heertje hoor die Jan.
Wij gaan naar Camping C, vorig jaar B gestaan, was erg gezellig maar vrienden van me hadden niet relax geslapen omdat er de eerste nacht iemand over hun tent was gevallen... Nu hopen ze dat er op C minder rondgezwalkt wordt 's nachts. Iemand ervaring met C?
ik zou gewoon eerst kijken op camping B, het is waarschijnlijk rustiger dan vorig jaar dus je hebt best kans op een plaats zeker met 2 tenten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik verwacht er om 11u te zijn. Zou het dan nog mogelijk zijn op op camping B te staan?
slechtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef On het volgende:
Zijn die pendelbussen een beetje geregeld vanaf het station?
ah okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef On het volgende:
Ik ga niet naar de camping, even een zaterdag op en neer zegmaar.
Op het begin heb je 1 automaat, maar als je slim bent, pin je bij een kassa achter op het terrein. Scheelt je gemiddeld anderhalf uur wachtenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:18 schreef Fuszy het volgende:
Kan je gewoon muntjes pinnen? Op Lowlands had je van die automaten, is dat op Pinkpop ook?
Anders moet ik dadelijk even wat geld gaan pinnen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef henkde_j het volgende:
twitter:henkde_j twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:34:47@pinkpopfest Is het mogelijk om eerst je tent+spullen op de camping te zetten. En later pas het bier de camping op te slepen? reageer retweet
Onbeperkt bier dustwitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:57:57@henkde_j dat kan. Hou er rekening mee dat er per persoon 12 blikjes fris/bier zijn toegestaan. Veel plezier en succes met sjouwen! reageer retweet
Want genoeg drank bij je op de camping neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
De ochtend zal ik wel door kunnen komen zonder bonnen
Stond er 2 jaar geleden. Lekker rustigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Laimer het volgende:
D'r is een app voor Iphone en Android. Hip heertje hoor die Jan.
Wij gaan naar Camping C, vorig jaar B gestaan, was erg gezellig maar vrienden van me hadden niet relax geslapen omdat er de eerste nacht iemand over hun tent was gevallen... Nu hopen ze dat er op C minder rondgezwalkt wordt 's nachts. Iemand ervaring met C?
Dat zuigtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stond er 2 jaar geleden. Lekker rustigTotaal geen problemen met dronken mensen ofzo
Vorig jaar camping D, ook goed te doen naar mijn mening. Iets drukker qua omgevingsgeluiden enzo, maar wel veel dichterbij het terrein
En dit jaar ga ik helaas niet.Zo jammer dat al mijn vrienden die er nu zijn (degene waar ik altijd mee ging zit in Amerika, en de ander is men ex
) hier niet van houden of geen geld hebben.
Ik ben zelf nogal gesteld op m'n nachtrustquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zuigt
Wij staan altijd op Camping A. Lekker gezellig en druk, vooral bij de tent van de groep van Tiel![]()
Het spontane dansfeest vorig jaar voor hun tent was legendarisch
![]()
![]()
mensen die voorbij kwamen en gewoon 1 of 2 liedjes meedansten en dan weer door gingen, mensen die biertjes aan de dansende mensen kwamen uitdelen. Geweldig
![]()
![]()
Gewoon 12x 0,5l bier en een fles fanta. Water koop ik daar wel. Hoop iig dat je net als op lowlands een fles of pak bar le duc kan kopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Want genoeg drank bij je op de camping neem ik aan?
Ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal gesteld op m'n nachtrustOok handig voor mijn metgezellen, anders ben ik echt niet te genieten
En na een dagje festival wil ik ook wel gewoon richting bedje ipv door feesten
Thanksquote:Edit: Even een big thumbs up voor je signature. Editors
Je kunt gewoon zoveel als je wilt mee naar binnen nemen. Water kun je daar idd kopen, bij de camping winkel. Is wel daar een stuk duurder dan in de supermarkt dus t is aan te raden dat buiten de camping te halenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso Editors. Ben zeer benieuwd naar hun nieuwe plaat. Overigens ook de meest beluisterde artiest de afgelopen 4 jaar
.
[..]
Gewoon 12x 0,5l bier en een fles fanta. Water koop ik daar wel. Hoop iig dat je net als op lowlands een fles of pak bar le duc kan kopen.
Ging ook meer om eten of iets dergelijks.
Denk dat voor mij de afgelopen 4 jaar Editors en Muse het uit mogen vechten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:55 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso Editors. Ben zeer benieuwd naar hun nieuwe plaat. Overigens ook de meest beluisterde artiest de afgelopen 4 jaar
.
[..]
Gewoon 12x 0,5l bier en een fles fanta. Water koop ik daar wel. Hoop iig dat je net als op lowlands een fles of pak bar le duc kan kopen.
Ging ook meer om eten of iets dergelijks.
Kan je gewoon eenvoudig naar de supermarkt gaan danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon zoveel als je wilt mee naar binnen nemen. Water kun je daar idd kopen, bij de camping winkel. Is wel daar een stuk duurder dan in de supermarkt dus t is aan te raden dat buiten de camping te halen
Kan je niet tot een bepaald punt met de trein komen, waar iemand je op kan komen halen? Geen idee of het in de richting is, maar arnhem bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef Marthh het volgende:
iemand ervaring met vervoer vanaf enschede en terug? De laatste trein gaat morgen al om 21.06 u terug
Ja er zijn daar supermarkten in de buurt, weet eerlijk gezegd alleen niet precies waar. Maar er zijn daar vast genoeg mensen die je dat wel willen vertellen als je t ze vraagtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je gewoon eenvoudig naar de supermarkt gaan dan. Dat is wel ideaal!
Op de campingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Waar moet je een bandje halen? Gewoon op de camping of bij het pinkpop terrein?
Weet niet of er pendelbussen gaan, maar afstand van het terrein naar het station is ongeveer 20/25 min lopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef Stickertje het volgende:
weet iemand hoe lang het lopen is, van het festival terrein naar de pendelbussen dienaar het station landgraaf te gaan?
De reistijd van die pendelbussen is ook 20min, kan je dus net zo goed gaan lopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Weet niet of er pendelbussen gaan, maar afstand van het terrein naar het station is ongeveer 20/25 min lopen.
hier op b zijn nu nog plaatsen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef skit het volgende:
Weet iemand hoe het zit als je nu bij de campings aankomt ? Welke zitten er al vol en welke niet ?
Waren ook goed! Had er in eerste instantie niet veel mee maar na vandaag ben ik toch wel lichtelijk omquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
The Cure klinkt goedHelaas nog een maandje voor ik ze zie
triest zeg, maar je zult altijd dit soort losers houden waar grote groepen mensen bijeen komen.quote:Op zondag 27 mei 2012 05:53 schreef egeltje1985 het volgende:
vannacht bestolen. Terwijl we lagen te slapen hebben ze de rits geopend en mn handtas naast me gepakt. Mijn portemonnee met wel 20 euro is meegenomen, de portemonnee van mn vriend is leeggehaald, 40 euro weg.
Drankbonnen en kaartjes hebben we nog, mn vriend zn pinpas nog. Ik heb al alles geblokkeerd. Mja, naar is t wel.... En eng ook...
Ja weet ik, maar ik dacht ik meld het even. Wie weet letten anderen nu extra op. Komende nacht ligt mijn tas onder mn kussen in ieder geval...quote:Op zondag 27 mei 2012 05:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
triest zeg, maar je zult altijd dit soort losers houden waar grote groepen mensen bijeen komen.
Het is bij een vriendin van me ook een keer gebeurd. Gelukkig was haar tasje wel nog teruggevonden, maar wel zonder de waardevolle spullen die erin zaten... Sindsdien doe ik bij een festival altijd met een klem de rits van binnen dicht als ik erin lig.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik dacht ik meld het even. Wie weet letten anderen nu extra op. Komende nacht ligt mijn tas onder mn kussen in ieder geval...
Nicequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Linkin Park nu live op Youtube met deze setlist:
http://www.setlist.fm/set(...)rtugal-4bdffb6e.html
Zin in morgen
Hebert Grönemeyer, The Hives & The Specials zijn ook leuk. Maar je moet er wel van houden.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij komen maandag Pinkpop bezoeken....voornamelijk voor Mumford & sons en uiteraard Bruce....maar zijn er nog andere bands die we zeker moeten zien?
We zijn er namelijk nog niet uit hoe laat we willen vertrekken/aankomen....
Gers pardoel mogen we van mijn part overslaan....:P
Staat Pinkpop helaas bekend om. Gehoord dat schimmige Oostblok-figuren speciaal een weekendkaart kopen om uit tentjes te jatten.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Er is bij meerderen wat gejat trouwens. Naar...
Soundgarden!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij komen maandag Pinkpop bezoeken....voornamelijk voor Mumford & sons en uiteraard Bruce....maar zijn er nog andere bands die we zeker moeten zien?
We zijn er namelijk nog niet uit hoe laat we willen vertrekken/aankomen....
Gers pardoel mogen we van mijn part overslaan....:P
Meeste mensen die gepakt worden voor diefstal op festivals of eigenlijk zo goed als iedereen is gewoon Nederlander, velg, Duitser of Engels dus zeg de doorsnee festivalbezoekersquote:Op zondag 27 mei 2012 11:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Staat Pinkpop helaas bekend om. Gehoord dat schimmige Oostblok-figuren speciaal een weekendkaart kopen om uit tentjes te jatten.
Wat balen zeg, dat ze het geld er uit hebben gehaald, maar je rij bewijs heb je nogquote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeuh, mn portemonnee is teruggevonden aan de andere kant van t veld. Geld is eruit maar rijbewijs en pasjes zijn er nog. Helaas pasjes al geblokkeerd, maar t scheelt wel weer. :-)
Dat! Heb net de cd blues for the red sun gekocht van kyussquote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Lion in the moning sun van will and the people was een flink feestje. En kyus lives was heel nice.
Wat ik altijd doe, is mijn portemonnee altijd in mijn broekzak houden en goed in de gaten houden, ook 's-nachts. Op festivals slaap ik met mijn kleren aan, dus ook met mijn portemonnee in mijn broekzak.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Er is bij meerderen wat gejat trouwens. Naar...
Een vriend van me deed dat ook. Enkele jaar geleden sneden ze zijn tent open. Hij lag te slapen in zijn slaapzak. En nog wisten ze zijn portomonnee te jatten. In een tent waar 6 man sliepen!!! Ook die van mij was gestolen en ik doe hem ook in mijn broekzak van mijn broek. Dieven weten tegenwoordig wel waar ze moeten zoeken. Gelukkig werd die van mij gevonden in een tent waar meerdere gestolen goederen lagen. Maar die worden elke avond naar buiten gebracht dus ik heb veel geluk gehad. En een bekende had hem zelfs in zijn onderbroek gestopt! Je doet er echt niks aan. Behalve niet te veel geld opnemen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe, is mijn portemonnee altijd in mijn broekzak houden en goed in de gaten houden, ook 's-nachts. Op festivals slaap ik met mijn kleren aan, dus ook met mijn portemonnee in mijn broekzak.
Bij mij is dan ook nooit wat gejat
Muntjes kun je pinnen, dus meer 50 euro hoef je niet op zak te hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een vriend van me deed dat ook. Enkele jaar geleden sneden ze zijn tent open. Hij lag te slapen in zijn slaapzak. En nog wisten ze zijn portomonnee te jatten. In een tent waar 6 man sliepen!!! Ook die van mij was gestolen en ik doe hem ook in mijn broekzak van mijn broek. Dieven weten tegenwoordig wel waar ze moeten zoeken. Gelukkig werd die van mij gevonden in een tent waar meerdere gestolen goederen lagen. Maar die worden elke avond naar buiten gebracht dus ik heb veel geluk gehad. En een bekende had hem zelfs in zijn onderbroek gestopt! Je doet er echt niks aan. Behalve niet te veel geld opnemen.
Ja, hopen dat ze Soundgarden nog uit mogen zenden!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
The Cure klinkt goed! Nu op Cultura / 3voor12.
Ik kijk via de stream, is dat de band die nu bezig is? Beetje Cajun achtig af en toe, met trompet, vrolijke muziek? Ik vind ze leukquote:
Nee, nu is The Bosshoss.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk via de stream, is dat de band die nu bezig is? Beetje Cajun achtig af en toe, met trompet, vrolijke muziek? Ik vind ze leuk
OK tx, wat ik zei, leuke band, nooit van gehoord, maar zo zie je maar weer, je ontdekt altijd weer wat nieuwsquote:
Hopelijk wel ff LP. Livestream ook via de site of alleen via 101/Cultura?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
Pinkpop zondag op de livestream
14:00 - 15:05 The Bosshoss
15.05 - 16.05 Racoon
16.05 - 17.05 Mastodon
17.05 - 18.05 Bombay Bicycle Club
18.05 - 19.05 The Wombats
19.05 - 20.05 Sharon Jones & The Dap Kings
20.00 - 0.00 Nog niet bekend (geen toestemming van Soundgarden)
Ik kijk via de livestream. Of meer luister eigenlijk en kijk af en toe.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ff LP. Livestream ook via de site of alleen via 101/Cultura?
Mwah, de gemiddelde festivalbezoeker komt niet om van z'n mede bezoekers te jatten imho. Volgens mij is er wel eens een oost-Europees clubje opgepakt, toen het een aantal jaren terug een ware plaag werd, dus het zal niet geheel uit de lucht gegrepen zijn, die opmerking.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Meeste mensen die gepakt worden voor diefstal op festivals of eigenlijk zo goed als iedereen is gewoon Nederlander, velg, Duitser of Engels dus zeg de doorsnee festivalbezoekers
bij de kassa gewoon, want uitverkocht is het volgens mij niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:16 schreef baggerbart het volgende:
Nu kom ik er gister achter dat Linkin Park vandaag aanwezig is op Pinkpop en zou ik er toch nog best graag heen willen.
Is het nog mogelijk om ergens kaartjes te kopen om zo toch nog binnen te komen.
Via marktplaats word niet zoveel aangeboden.
En toch is het niet slecht, maar heel goed ook weer niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef Drebbelman het volgende:
Ik blijf Racoon maar een rare band vinden... om van die gekke stemmetjes maar te zwijgen.
Er staat een kassa voor het terrein in ieder geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:16 schreef baggerbart het volgende:
Nu kom ik er gister achter dat Linkin Park vandaag aanwezig is op Pinkpop en zou ik er toch nog best graag heen willen.
Is het nog mogelijk om ergens kaartjes te kopen om zo toch nog binnen te komen.
Via marktplaats word niet zoveel aangeboden.
Dat klopt Zeket. Maar op zowel op wrechter, pinkpop als lowlands in het verleden meerdere keren gezien dat het zeker niet alleen oost Europeanen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, de gemiddelde festivalbezoeker komt niet om van z'n mede bezoekers te jatten imho. Volgens mini's er wel eens een oost-Europees clubje opgepakt, toen het een aantal jaren terug een ware plaag werd, dus het zal niet geheel uit de lucht gegrepen zijn, die opmerking.
Op Cultura is het goedquote:Op zondag 27 mei 2012 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
Hey, Kyteman op de stream!
Jammer dat het geluid slecht is. Klinkt heel dof en de mix is vaak niet in orde.
het was oorverdovend. Letterlijk. Deed pijn aan mn oren. Nog nooit zoiets gehoord/ gevoeld. Ik hield het drie nummers vol, mijn vriend iets langer.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:54 schreef whosvegas het volgende:
Dat Mastodon is een bak herrie zeg!
Twijfel nog of het lekkere herrie is of takke herrie
Welkom in het leger der tinnituslijders. Verdere schade aan je gehoor kun je voorkomen met goede oordopjes en ik raad je aan meteen voor op maat gemaakte te gaan, want eer je met de 'massaplugjes' een set hebt gevonden die èn lekker zit èn goed dempt ben je evenveel geld kwijt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:20 schreef egeltje1985 het volgende:
het was oorverdovend. Letterlijk. Deed pijn aan mn oren. Nog nooit zoiets gehoord/ gevoeld.
Die stonden vandaag op Pinkpopquote:
Morgen naar Boutiquequote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Die stonden vandaag op Pinkpop
Enne Kyteman (ook niet mijn muziek) was ook goed
Ga je nou Jan af/aanvallen in ZIJN eigen weekend?quote:
Jup! Toffe bands hele dag.quote:
Dus? Lekker boeiend, Jan moet niet zo janken, ik zie Metallica sowieso niet ipv Linkin Park op DIT Pinkpop, niet genoeg speeltijd, en buiten Mastodon te weinig acts die erbij passenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef whosvegas het volgende:
Best een aso actie van Werchter, anders had Metallica misschien wel op Pinkpop gestaan ofzo
Denk het niet, Smeets zegt wel dat hij nog in onderhandeling was, maar eerder heeft hij gezegd dat hij kon kiezen tussen Springsteen of Metallica, en dan weten we allemaal dat hij voor Springsteen kiest.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef whosvegas het volgende:
Best een aso actie van Werchter, anders had Metallica misschien wel op Pinkpop gestaan ofzo
Aso?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef whosvegas het volgende:
Gastquote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef whosvegas het volgende:
Springsteen als voor programma van Metallica(of andersom)
Niet live en niet op stream, maar ze mogen waarschijnlijk wel wat op tv laten zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:25 schreef bartajax het volgende:
Zit het erin dat Bruce morgen in het geheel uitgezonden wordt?
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 27-05-2012 om 13:33:08Veel vragen in 1x beantwoord: Zowel Springsteen als LinkinPark beslissen na het optreden of en zo ja wat we mogen uitzenden #wijblijvenhopen reageer retweet
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 27-05-2012 om 19:19:52Maar het lijkt er op dat we wel wat - niet alles - van Springsteen en ook - dat is opvallend - van Linkin Park mogen uitzenden. reageer retweet
Kakzooi, al geklaagd op hun Facebook paginaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Komt niet, geen toestemming om het uit te zenden
Zal ze leren.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kakzooi, al geklaagd op hun Facebook pagina
Ik kom al 10 jaar aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef KneiterS het volgende:
Al gevraagd door een aantal mensen, maar ik zag geen reacties. Iemand nog tips voor parkeren morgen? Ik kom pas in de loop van de middag aan.
Ik zou het ook willen weten. Ik heb dit moment de parkeer plaats bij Camping D op het oog. Dan is het anderhalve KM lopen. Weet niet of iemand betere sugesties heeft? Parking Camping B zal wel vol zitten zeker? Ik ben er rond half 10 in Landgraaf denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef KneiterS het volgende:
Al gevraagd door een aantal mensen, maar ik zag geen reacties. Iemand nog tips voor parkeren morgen? Ik kom pas in de loop van de middag aan.
Ervaringen van mensen die alleen alleen zaterdag of vandaag zijn gegaan?
Van vorig jaar weet ik nog dat ik achter snowworld stond. Was wel stuk lopen, maar verder wel prima. Is deze parking er dit jaar weer,en zo ja onder welke naam?
Ja goed man!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:56 schreef whosvegas het volgende:
Zit nu naar Sharon Jones te kijken.
Eigenlijk is het helemaal niet mijn muziek, maar damn wat een energie knalt er van het podium en wat kan ze zingen
Geen Brucequote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
20.05 - 20.15 Asteroids Galaxy Tour 3OnStage Sessie
20.15 - 21.15 Keane
21.15 - 0.30 Nog niet bekend
Maandag 28 mei
12.00 - 12.45 Serena Pryne & The Mandevilles
12.45 - 13.30 Gers Pardoel
13.30 - 14.30 Blood Red Shoes
14.30 - 15.30 Seasick Steve
15.30 - 16.30 Nog niet bekend
16.30 - 17.30 The Specials
17.30 - 18.30 Chef' Special
18.30 - 19.30 Mumford and Sons
19.30 - 20.30 James Morrison
21.30 - 1.00 Hoogtepunten van Pinkpop 2012
Is van de 3voor12 stream en Cultura 24 inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen Bruce
Neem aan dat dit het schema van Cultura 24 is?
Gewoon kijken morgen misschien zien we Bruce wel gewoon om 20:30 ... Maar ik vermoed dat Bruce gewoon de uitzending heeft geweigerd ....quote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is van de 3voor12 stream en Cultura 24 inderdaad.
Kyteman, ik snap 't ook niet echt maar blijkbaar is het live echt geniaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wie dit zijn nu op NL3, maar niet mijn ding
Ah de naam ken ik en volgens mij ken ik ook wel 1 nummer van ze, maar dit was echt erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Kyteman, ik snap 't ook niet echt maar blijkbaar is het live echt geniaal.
Streamen mag sowieso niet. Bruce (of zijn management) kijkt na het optreden wat er uitgezonden mag worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon kijken morgen misschien zien we Bruce wel gewoon om 20:30 ... Maar ik vermoed dat Bruce gewoon de uitzending heeft geweigerd ....
tuig? ik zie allen brave burgerlullenquote:
daar kiepen ze morgen gewoon die wc's over leeg als bemestingquote:
Ja Ben Howard zag er idd goed uitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
Waarom ben ik niet naar Pinkpop gegaanZag er goed uit
Vooral Ben Howard
Ik wil met hem trouwenquote:
Ja, daarom is er morgen Gers Pardoel.quote:
Nu al over de houdbaarheid..quote:
Die classic, Gers Pardoel.quote:
Is belachelijk dat hij op main staat, dat klopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat troost mij weer, een reden om er niet te zijn.
Denk je dat de aanwezigen dat iets boeit op dat terrein?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Waaghals het volgende:
das al het 2e wijf met een afschuwelijk petje op haar hoofd op het podium
En bij 80% moet dit verboden worden... De cellulitis vliegt me om de oren iedere dag!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is echt waar...rokjesdag bestaat niet meer, het is tegenwoordig Daisy Duke-dag.
nee daar zie je inderdaad geen klapquote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Veadige het volgende:
[..]
Denk je dat de aanwezigen dat iets boeit op dat terrein?
Thuis kun je een andere zender opzetten, dat dan weer wel.
Daar zie je alles wat jij maar wil.quote:
Was 3 jaar geleden wel anders. Gewoon live thuis voor de tv gezeten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Streamen mag sowieso niet. Bruce (of zijn management) kijkt na het optreden wat er uitgezonden mag worden.
Jammer van die geblokte overhempies nog steeds, semi-hipstersquote:Op maandag 28 mei 2012 03:09 schreef baggerbart het volgende:
even heen en weer rijden maar het was de moeite waard om Linkin Park te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is een pit?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef tntster het volgende:
weet iemand of de pit telkens geleegd wordt na een optreden?
Das ook wel het 'nadeel' van Pinkpop imho, en zeker met artiesten zoals Bruce, of vorig jaar Coldplay. Die onwijze lading dagjesmensen die zich de maandag uitstort over het terreinquote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Voorste vak. Vorig jaar deden ze dat wel maar daarnet rende een groot aantal Bruce Fans het 1ste vak in.
Gister ben ik tijdens Soundgarden in 1 van de voorste vakken gegaan en mocht gewoon blijven staan tot Linkin Parkquote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef tntster het volgende:
weet iemand of de pit telkens geleegd wordt na een optreden?
Wutquote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al gezegd dat Pinkpop het kutste festivalpubliek heeft van alle Europese festivals? Het had net zo goed het publiek voor Plopsaland kunnen zijn.
Set was precies hetzelfde als die van Rock in Rioquote:Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Is er al een setlist van LP? Die op setlist.fm is gewoon een kopie van de setlist van Rock in Rio, maar de Pinkpop show zou korter (moeten) zijn.
Maar hij speelt 'vals'. Er zitten dit keer zes snaren op. Dat zijn er vier teveel.quote:
Jammer alleen dat het behoorlijk subjectief is. Het is de eerste keer dat ik lees dat The Wombats goed speelde, ik vond het geluid ontzettend slecht en heb van meerdere mensen gehoord (die wat dichterbij stonden) dat hij vals zong. Op de filmpjes op 3voor12 vond ik dat echter wel meevallen.quote:
Het is ook mijn mening, zoals ik het meegemaakt heb, nooit bedoelt als objectief verslagquote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het behoorlijk subjectief is. Het is de eerste keer dat ik lees dat The Wombats goed speelde, ik vond het geluid ontzettend slecht en heb van meerdere mensen gehoord (die wat dichterbij stonden) dat hij vals zong. Op de filmpjes op 3voor12 vond ik dat echter wel meevallen.
En bovendien is het onzin dat het de eerste goede act van de dag was. Hij heeft Racoon niet gezien, dus hij kletst uit zijn nek.
4 nummers toch maar?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
En er is nu toestemming Linkin' Park uit te zenden twittert Leo Blokhuis zojuist.
Dan heb je alles toch wel gezien van LP?quote:
Minus 16 nummers wel jaquote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan heb je alles toch wel gezien van LP?
En dan straks dat vak leeggeveegd worden, dat zou grappig zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Seasick steve van bijna helemaal vooraan gezien. Erg leuk. Al die zelfgekluste gitaren enzo. Ook grappig die bruce springsteen fans die al vanaf gers pardoel met hun neus vooraan staan en niet meer weggaan.
Dat zou rellen zijn denk ik. Sommigen van die fans hadden Bruce gisteren in Keulen gezien en reizen morgen weer naar Berlijn. Echt die hard fans dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan straks dat vak leeggeveegd worden, dat zou grappig zijn
Ik kijk Bruce wel vanaf TVquote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat zou rellen zijn denk ik. Sommigen van die fans hadden Bruce gisteren in Keulen gezien en reizen morgen weer naar Berlijn. Echt die hard fans dus.
Maar dan hoor je waarschijnlijk lang niet alles.quote:
De hele dag zonder eten en drinken, leukquote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Seasick steve van bijna helemaal vooraan gezien. Erg leuk. Al die zelfgekluste gitaren enzo. Ook grappig die bruce springsteen fans die al vanaf gers pardoel met hun neus vooraan staan en niet meer weggaan.
Ah, ik moet toch wachten op Soundgarden hier. Eens kijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mumford & Sons nu op de stream en Cultura 24!
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
bruce springsteen niet live op de tv dus !?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
Nope, was al bekend.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
bruce springsteen niet live op de tv dus !?
niet meegekregen.. dacht dat bruce het niet erg vond dat 't rechstreeks op de tv is te zien..quote:
Bij de vorige keer pinkpop was het hetzelfde, ook iets van 3 nummers werden toen uitgezonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet meegekregen.. dacht dat bruce het niet erg vond dat 't rechstreeks op de tv is te zien..
Ik dacht dat toen het complete concert juist werd uitgezonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de vorige keer pinkpop was het hetzelfde, ook iets van 3 nummers werden toen uitgezonden.
Jup was ook zo volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen het complete concert juist werd uitgezonden.
ik weet nog dat ik voor de tv zat en het hele concert gezien hadquote:
Alleen Working on a Dream, Badlands en Born to run volgens mij toen. Van Glastonbury werd het concert wel (bijna) helemaal uitgezonden.quote:
Ik heb het even nagekeken, volgens het Springsteen topic mocht er toen ook maar 3 nummers worden uitgezonden:quote:
Ik wacht op Metallicaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |