Ja, hopen dat ze Soundgarden nog uit mogen zenden!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
The Cure klinkt goed! Nu op Cultura / 3voor12.
Ik kijk via de stream, is dat de band die nu bezig is? Beetje Cajun achtig af en toe, met trompet, vrolijke muziek? Ik vind ze leukquote:
Nee, nu is The Bosshoss.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk via de stream, is dat de band die nu bezig is? Beetje Cajun achtig af en toe, met trompet, vrolijke muziek? Ik vind ze leuk
OK tx, wat ik zei, leuke band, nooit van gehoord, maar zo zie je maar weer, je ontdekt altijd weer wat nieuwsquote:
Hopelijk wel ff LP. Livestream ook via de site of alleen via 101/Cultura?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
Pinkpop zondag op de livestream
14:00 - 15:05 The Bosshoss
15.05 - 16.05 Racoon
16.05 - 17.05 Mastodon
17.05 - 18.05 Bombay Bicycle Club
18.05 - 19.05 The Wombats
19.05 - 20.05 Sharon Jones & The Dap Kings
20.00 - 0.00 Nog niet bekend (geen toestemming van Soundgarden)
Ik kijk via de livestream. Of meer luister eigenlijk en kijk af en toe.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ff LP. Livestream ook via de site of alleen via 101/Cultura?
Mwah, de gemiddelde festivalbezoeker komt niet om van z'n mede bezoekers te jatten imho. Volgens mij is er wel eens een oost-Europees clubje opgepakt, toen het een aantal jaren terug een ware plaag werd, dus het zal niet geheel uit de lucht gegrepen zijn, die opmerking.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Meeste mensen die gepakt worden voor diefstal op festivals of eigenlijk zo goed als iedereen is gewoon Nederlander, velg, Duitser of Engels dus zeg de doorsnee festivalbezoekers
bij de kassa gewoon, want uitverkocht is het volgens mij niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:16 schreef baggerbart het volgende:
Nu kom ik er gister achter dat Linkin Park vandaag aanwezig is op Pinkpop en zou ik er toch nog best graag heen willen.
Is het nog mogelijk om ergens kaartjes te kopen om zo toch nog binnen te komen.
Via marktplaats word niet zoveel aangeboden.
En toch is het niet slecht, maar heel goed ook weer niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef Drebbelman het volgende:
Ik blijf Racoon maar een rare band vinden... om van die gekke stemmetjes maar te zwijgen.
Er staat een kassa voor het terrein in ieder geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:16 schreef baggerbart het volgende:
Nu kom ik er gister achter dat Linkin Park vandaag aanwezig is op Pinkpop en zou ik er toch nog best graag heen willen.
Is het nog mogelijk om ergens kaartjes te kopen om zo toch nog binnen te komen.
Via marktplaats word niet zoveel aangeboden.
Dat klopt Zeket. Maar op zowel op wrechter, pinkpop als lowlands in het verleden meerdere keren gezien dat het zeker niet alleen oost Europeanen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, de gemiddelde festivalbezoeker komt niet om van z'n mede bezoekers te jatten imho. Volgens mini's er wel eens een oost-Europees clubje opgepakt, toen het een aantal jaren terug een ware plaag werd, dus het zal niet geheel uit de lucht gegrepen zijn, die opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |