hier op b zijn nu nog plaatsen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef skit het volgende:
Weet iemand hoe het zit als je nu bij de campings aankomt ? Welke zitten er al vol en welke niet ?
Waren ook goed! Had er in eerste instantie niet veel mee maar na vandaag ben ik toch wel lichtelijk omquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
The Cure klinkt goedHelaas nog een maandje voor ik ze zie
triest zeg, maar je zult altijd dit soort losers houden waar grote groepen mensen bijeen komen.quote:Op zondag 27 mei 2012 05:53 schreef egeltje1985 het volgende:
vannacht bestolen. Terwijl we lagen te slapen hebben ze de rits geopend en mn handtas naast me gepakt. Mijn portemonnee met wel 20 euro is meegenomen, de portemonnee van mn vriend is leeggehaald, 40 euro weg.
Drankbonnen en kaartjes hebben we nog, mn vriend zn pinpas nog. Ik heb al alles geblokkeerd. Mja, naar is t wel.... En eng ook...
Ja weet ik, maar ik dacht ik meld het even. Wie weet letten anderen nu extra op. Komende nacht ligt mijn tas onder mn kussen in ieder geval...quote:Op zondag 27 mei 2012 05:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
triest zeg, maar je zult altijd dit soort losers houden waar grote groepen mensen bijeen komen.
Het is bij een vriendin van me ook een keer gebeurd. Gelukkig was haar tasje wel nog teruggevonden, maar wel zonder de waardevolle spullen die erin zaten... Sindsdien doe ik bij een festival altijd met een klem de rits van binnen dicht als ik erin lig.quote:Op zondag 27 mei 2012 07:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik dacht ik meld het even. Wie weet letten anderen nu extra op. Komende nacht ligt mijn tas onder mn kussen in ieder geval...
Nicequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Linkin Park nu live op Youtube met deze setlist:
http://www.setlist.fm/set(...)rtugal-4bdffb6e.html
Zin in morgen
Hebert Grönemeyer, The Hives & The Specials zijn ook leuk. Maar je moet er wel van houden.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij komen maandag Pinkpop bezoeken....voornamelijk voor Mumford & sons en uiteraard Bruce....maar zijn er nog andere bands die we zeker moeten zien?
We zijn er namelijk nog niet uit hoe laat we willen vertrekken/aankomen....
Gers pardoel mogen we van mijn part overslaan....:P
Staat Pinkpop helaas bekend om. Gehoord dat schimmige Oostblok-figuren speciaal een weekendkaart kopen om uit tentjes te jatten.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Er is bij meerderen wat gejat trouwens. Naar...
Soundgarden!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij komen maandag Pinkpop bezoeken....voornamelijk voor Mumford & sons en uiteraard Bruce....maar zijn er nog andere bands die we zeker moeten zien?
We zijn er namelijk nog niet uit hoe laat we willen vertrekken/aankomen....
Gers pardoel mogen we van mijn part overslaan....:P
Meeste mensen die gepakt worden voor diefstal op festivals of eigenlijk zo goed als iedereen is gewoon Nederlander, velg, Duitser of Engels dus zeg de doorsnee festivalbezoekersquote:Op zondag 27 mei 2012 11:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Staat Pinkpop helaas bekend om. Gehoord dat schimmige Oostblok-figuren speciaal een weekendkaart kopen om uit tentjes te jatten.
Wat balen zeg, dat ze het geld er uit hebben gehaald, maar je rij bewijs heb je nogquote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Jeuh, mn portemonnee is teruggevonden aan de andere kant van t veld. Geld is eruit maar rijbewijs en pasjes zijn er nog. Helaas pasjes al geblokkeerd, maar t scheelt wel weer. :-)
Dat! Heb net de cd blues for the red sun gekocht van kyussquote:Op zondag 27 mei 2012 00:07 schreef egeltje1985 het volgende:
Lion in the moning sun van will and the people was een flink feestje. En kyus lives was heel nice.
Wat ik altijd doe, is mijn portemonnee altijd in mijn broekzak houden en goed in de gaten houden, ook 's-nachts. Op festivals slaap ik met mijn kleren aan, dus ook met mijn portemonnee in mijn broekzak.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Er is bij meerderen wat gejat trouwens. Naar...
Een vriend van me deed dat ook. Enkele jaar geleden sneden ze zijn tent open. Hij lag te slapen in zijn slaapzak. En nog wisten ze zijn portomonnee te jatten. In een tent waar 6 man sliepen!!! Ook die van mij was gestolen en ik doe hem ook in mijn broekzak van mijn broek. Dieven weten tegenwoordig wel waar ze moeten zoeken. Gelukkig werd die van mij gevonden in een tent waar meerdere gestolen goederen lagen. Maar die worden elke avond naar buiten gebracht dus ik heb veel geluk gehad. En een bekende had hem zelfs in zijn onderbroek gestopt! Je doet er echt niks aan. Behalve niet te veel geld opnemen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe, is mijn portemonnee altijd in mijn broekzak houden en goed in de gaten houden, ook 's-nachts. Op festivals slaap ik met mijn kleren aan, dus ook met mijn portemonnee in mijn broekzak.
Bij mij is dan ook nooit wat gejat
Muntjes kun je pinnen, dus meer 50 euro hoef je niet op zak te hebben.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een vriend van me deed dat ook. Enkele jaar geleden sneden ze zijn tent open. Hij lag te slapen in zijn slaapzak. En nog wisten ze zijn portomonnee te jatten. In een tent waar 6 man sliepen!!! Ook die van mij was gestolen en ik doe hem ook in mijn broekzak van mijn broek. Dieven weten tegenwoordig wel waar ze moeten zoeken. Gelukkig werd die van mij gevonden in een tent waar meerdere gestolen goederen lagen. Maar die worden elke avond naar buiten gebracht dus ik heb veel geluk gehad. En een bekende had hem zelfs in zijn onderbroek gestopt! Je doet er echt niks aan. Behalve niet te veel geld opnemen.
Ja, hopen dat ze Soundgarden nog uit mogen zenden!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
The Cure klinkt goed! Nu op Cultura / 3voor12.
Ik kijk via de stream, is dat de band die nu bezig is? Beetje Cajun achtig af en toe, met trompet, vrolijke muziek? Ik vind ze leukquote:
Nee, nu is The Bosshoss.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk via de stream, is dat de band die nu bezig is? Beetje Cajun achtig af en toe, met trompet, vrolijke muziek? Ik vind ze leuk
OK tx, wat ik zei, leuke band, nooit van gehoord, maar zo zie je maar weer, je ontdekt altijd weer wat nieuwsquote:
Hopelijk wel ff LP. Livestream ook via de site of alleen via 101/Cultura?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:45 schreef Tourniquet het volgende:
Pinkpop zondag op de livestream
14:00 - 15:05 The Bosshoss
15.05 - 16.05 Racoon
16.05 - 17.05 Mastodon
17.05 - 18.05 Bombay Bicycle Club
18.05 - 19.05 The Wombats
19.05 - 20.05 Sharon Jones & The Dap Kings
20.00 - 0.00 Nog niet bekend (geen toestemming van Soundgarden)
Ik kijk via de livestream. Of meer luister eigenlijk en kijk af en toe.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ff LP. Livestream ook via de site of alleen via 101/Cultura?
Mwah, de gemiddelde festivalbezoeker komt niet om van z'n mede bezoekers te jatten imho. Volgens mij is er wel eens een oost-Europees clubje opgepakt, toen het een aantal jaren terug een ware plaag werd, dus het zal niet geheel uit de lucht gegrepen zijn, die opmerking.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Meeste mensen die gepakt worden voor diefstal op festivals of eigenlijk zo goed als iedereen is gewoon Nederlander, velg, Duitser of Engels dus zeg de doorsnee festivalbezoekers
bij de kassa gewoon, want uitverkocht is het volgens mij niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:16 schreef baggerbart het volgende:
Nu kom ik er gister achter dat Linkin Park vandaag aanwezig is op Pinkpop en zou ik er toch nog best graag heen willen.
Is het nog mogelijk om ergens kaartjes te kopen om zo toch nog binnen te komen.
Via marktplaats word niet zoveel aangeboden.
En toch is het niet slecht, maar heel goed ook weer niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef Drebbelman het volgende:
Ik blijf Racoon maar een rare band vinden... om van die gekke stemmetjes maar te zwijgen.
Er staat een kassa voor het terrein in ieder geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:16 schreef baggerbart het volgende:
Nu kom ik er gister achter dat Linkin Park vandaag aanwezig is op Pinkpop en zou ik er toch nog best graag heen willen.
Is het nog mogelijk om ergens kaartjes te kopen om zo toch nog binnen te komen.
Via marktplaats word niet zoveel aangeboden.
Dat klopt Zeket. Maar op zowel op wrechter, pinkpop als lowlands in het verleden meerdere keren gezien dat het zeker niet alleen oost Europeanen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, de gemiddelde festivalbezoeker komt niet om van z'n mede bezoekers te jatten imho. Volgens mini's er wel eens een oost-Europees clubje opgepakt, toen het een aantal jaren terug een ware plaag werd, dus het zal niet geheel uit de lucht gegrepen zijn, die opmerking.
Op Cultura is het goedquote:Op zondag 27 mei 2012 17:13 schreef Tourniquet het volgende:
Hey, Kyteman op de stream!
Jammer dat het geluid slecht is. Klinkt heel dof en de mix is vaak niet in orde.
Ik keek op Cultura.quote:
het was oorverdovend. Letterlijk. Deed pijn aan mn oren. Nog nooit zoiets gehoord/ gevoeld. Ik hield het drie nummers vol, mijn vriend iets langer.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:54 schreef whosvegas het volgende:
Dat Mastodon is een bak herrie zeg!
Twijfel nog of het lekkere herrie is of takke herrie
Welkom in het leger der tinnituslijders. Verdere schade aan je gehoor kun je voorkomen met goede oordopjes en ik raad je aan meteen voor op maat gemaakte te gaan, want eer je met de 'massaplugjes' een set hebt gevonden die èn lekker zit èn goed dempt ben je evenveel geld kwijt.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:20 schreef egeltje1985 het volgende:
het was oorverdovend. Letterlijk. Deed pijn aan mn oren. Nog nooit zoiets gehoord/ gevoeld.
Die stonden vandaag op Pinkpopquote:
Morgen naar Boutiquequote:Op zondag 27 mei 2012 20:01 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Die stonden vandaag op Pinkpop
Enne Kyteman (ook niet mijn muziek) was ook goed
Ga je nou Jan af/aanvallen in ZIJN eigen weekend?quote:
Jup! Toffe bands hele dag.quote:
Dus? Lekker boeiend, Jan moet niet zo janken, ik zie Metallica sowieso niet ipv Linkin Park op DIT Pinkpop, niet genoeg speeltijd, en buiten Mastodon te weinig acts die erbij passenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef whosvegas het volgende:
Best een aso actie van Werchter, anders had Metallica misschien wel op Pinkpop gestaan ofzo
Denk het niet, Smeets zegt wel dat hij nog in onderhandeling was, maar eerder heeft hij gezegd dat hij kon kiezen tussen Springsteen of Metallica, en dan weten we allemaal dat hij voor Springsteen kiest.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef whosvegas het volgende:
Best een aso actie van Werchter, anders had Metallica misschien wel op Pinkpop gestaan ofzo
Aso?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:07 schreef whosvegas het volgende:
Gastquote:Op zondag 27 mei 2012 20:17 schreef whosvegas het volgende:
Springsteen als voor programma van Metallica(of andersom)
Niet live en niet op stream, maar ze mogen waarschijnlijk wel wat op tv laten zien.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:25 schreef bartajax het volgende:
Zit het erin dat Bruce morgen in het geheel uitgezonden wordt?
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 27-05-2012 om 13:33:08Veel vragen in 1x beantwoord: Zowel Springsteen als LinkinPark beslissen na het optreden of en zo ja wat we mogen uitzenden #wijblijvenhopen reageer retweet
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 27-05-2012 om 19:19:52Maar het lijkt er op dat we wel wat - niet alles - van Springsteen en ook - dat is opvallend - van Linkin Park mogen uitzenden. reageer retweet
Kakzooi, al geklaagd op hun Facebook paginaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Komt niet, geen toestemming om het uit te zenden
Zal ze leren.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kakzooi, al geklaagd op hun Facebook pagina
Ik kom al 10 jaar aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef KneiterS het volgende:
Al gevraagd door een aantal mensen, maar ik zag geen reacties. Iemand nog tips voor parkeren morgen? Ik kom pas in de loop van de middag aan.
Ik zou het ook willen weten. Ik heb dit moment de parkeer plaats bij Camping D op het oog. Dan is het anderhalve KM lopen. Weet niet of iemand betere sugesties heeft? Parking Camping B zal wel vol zitten zeker? Ik ben er rond half 10 in Landgraaf denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef KneiterS het volgende:
Al gevraagd door een aantal mensen, maar ik zag geen reacties. Iemand nog tips voor parkeren morgen? Ik kom pas in de loop van de middag aan.
Ervaringen van mensen die alleen alleen zaterdag of vandaag zijn gegaan?
Van vorig jaar weet ik nog dat ik achter snowworld stond. Was wel stuk lopen, maar verder wel prima. Is deze parking er dit jaar weer,en zo ja onder welke naam?
Ja goed man!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:56 schreef whosvegas het volgende:
Zit nu naar Sharon Jones te kijken.
Eigenlijk is het helemaal niet mijn muziek, maar damn wat een energie knalt er van het podium en wat kan ze zingen
Geen Brucequote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
20.05 - 20.15 Asteroids Galaxy Tour 3OnStage Sessie
20.15 - 21.15 Keane
21.15 - 0.30 Nog niet bekend
Maandag 28 mei
12.00 - 12.45 Serena Pryne & The Mandevilles
12.45 - 13.30 Gers Pardoel
13.30 - 14.30 Blood Red Shoes
14.30 - 15.30 Seasick Steve
15.30 - 16.30 Nog niet bekend
16.30 - 17.30 The Specials
17.30 - 18.30 Chef' Special
18.30 - 19.30 Mumford and Sons
19.30 - 20.30 James Morrison
21.30 - 1.00 Hoogtepunten van Pinkpop 2012
Is van de 3voor12 stream en Cultura 24 inderdaad.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen Bruce
Neem aan dat dit het schema van Cultura 24 is?
Gewoon kijken morgen misschien zien we Bruce wel gewoon om 20:30 ... Maar ik vermoed dat Bruce gewoon de uitzending heeft geweigerd ....quote:Op zondag 27 mei 2012 23:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is van de 3voor12 stream en Cultura 24 inderdaad.
Kyteman, ik snap 't ook niet echt maar blijkbaar is het live echt geniaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wie dit zijn nu op NL3, maar niet mijn ding
Ah de naam ken ik en volgens mij ken ik ook wel 1 nummer van ze, maar dit was echt erg.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Kyteman, ik snap 't ook niet echt maar blijkbaar is het live echt geniaal.
Streamen mag sowieso niet. Bruce (of zijn management) kijkt na het optreden wat er uitgezonden mag worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon kijken morgen misschien zien we Bruce wel gewoon om 20:30 ... Maar ik vermoed dat Bruce gewoon de uitzending heeft geweigerd ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |