Vroeger dan ik nu kom kan ook niet, met de trein dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat staat er om te voorkomen dat mensen nog vroeger komen..
hoe laat ben je daar dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vroeger dan ik nu kom kan ook niet, met de trein dan.
10 uur.quote:
10 uur pas je er dan zeker nog tussen. wij gaan met 5en en zijn rond half 9 daar (woon dan ook in zuid limburg)quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
10 uur.Maar we zijn ook maar met z'n tweeën, dus ik hoop dat mn tentje nog ergens tussen past.
Ik denk in een petfles misschien. Of opgerold in je slaapzak?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
10 uur pas je er dan zeker nog tussen. wij gaan met 5en en zijn rond half 9 daar (woon dan ook in zuid limburg)
wat is de beste plek om een fles drank weg te stoppen...?
ja vorig jaar had ik opgerold in binnenten, dat werkte wel goed.. maar je moet ook beetje geluk hebben..quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk in een petfles misschien. Of opgerold in je slaapzak?
Sja, als het niet lukt, gewoon take your loss. Niet te dure whisky meenemen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja vorig jaar had ik opgerold in binnenten, dat werkte wel goed.. maar je moet ook beetje geluk hebben..
Aah moet wel lukken, anders gooi je 'm maar naast de onze neerquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
10 uur.Maar we zijn ook maar met z'n tweeën, dus ik hoop dat mn tentje nog ergens tussen past.
Ja, ik zie me al over de camping lopen. "Heej, ben jij Exterminator van FOK!?" "Wíe van wát?"quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Aah moet wel lukken, anders gooi je 'm maar naast de onze neer
om half 4 pas slapenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak. Ik vind het ook ietwat tegenvallen, maar ik ga toch. Voor de leuke bandjes die wel komen en voor het feest op camping B NA 23:00 uur :-) Dan ga je om 03:30 uur met een fijn gevoel je tentje weer in.
Uhuh, zeker. En sommigen drinken ook wel eens een biertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
om half 4 pas slapen
jeetje wat hardcore
zal een dolle boel z ijn op die campings
Probeer het eens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al over de camping lopen. "Heej, ben jij Exterminator van FOK!?" "Wíe van wát?"
Ik kan vrijwel altijd goed doorslapen mocht ik eerder in m'n tentje liggen, niet veel overlast in ieder geval. Misschien komt dat dan ook wel door de nodige alcohol in mijn lijfquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
om half 4 pas slapen
jeetje wat hardcore
Heel erg bedanktquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef Exterminator het volgende:
Nu op Cultura24 een drie uur durende concertregistratie van Bruce!
Kortom, klinkt niet heel hoopvol qua kaartverkoopquote:Evenement informatie:
SPECIALE ACTIE: 2X NAAR ROCKIN' PARK VOOR DE PRIJS VAN 1!
Speciaal voor de klanten die een kaartje hebben gekocht voor Pinkpop hebben wij een speciale aanbieding voor het Rockin’ Park festival. Via deze link (http://www.ticketmaster.n(...)OR-1-tickets/ROCKPAK) kun jij twee kaarten voor Rockin' Park kopen, voor de prijs van één! Dit houdt in dat je voor slechts ¤ 69,- (excl. servicekosten) maar liefst twee kaarten van Rockin' Park in je mailbox krijgt!
Voor meer informatie over Rockin' Park, ga je naar onze website: www.rockinpark.nl.
Dat laatste klinkt eerder niet zo best voor de kaartverkoop van Rockin Parkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd hoe druk het gaat zijn, iets bekend over de kaartverkoop? Alles nog beschikbaar zo te zien op ticketmaster, en zelfs een 2 voor de prijs van 1 actie ofzo? je krijgt 2 Rockin' Park tickets als je nu Pinkpop kaartjes koopt?
[..]
Kortom, klinkt niet heel hoopvol qua kaartverkoop
Lol. Ga eerst en oordeel dan. Die camping is super. Trouwens als ik om 7:00 uur wakker ben, aardig wat km loop, bandjes bekijk, alcohol drink, en dan na 23:00 de feesttent in duik, ben ik blij om na 3:00 mn tent in te duiken om de volgende ochtend weer om 7:00 gewekt te worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
om half 4 pas slapen
jeetje wat hardcore
Das waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt eerder niet zo best voor de kaartverkoop van Rockin Park
Ze vissen dus ook behoorlijk in de wateren van Werchter en het lijkt me dat mensen daar eerder naar toe gaan dan zo'n eendagsfestival.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar
Is ook een gelegenheidsfestival zonder sfeer![]()
Kben er een keer geweest. Gratis, voor FOK!. Was wel leuk, maar verder ben ik er nooit geweest, hoewel ik in de buurt woonde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar
Is ook een gelegenheidsfestival zonder sfeer![]()
Dat denk ik ook ja, zoveel in de omgeving; Werchter, Fortarock (voor t hardere werk) Rock am Ring, Graspop, etc.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze vissen dus ook behoorlijk in de wateren van Werchter en het lijkt me dat mensen daar eerder naar toe gaan dan zo'n eendagsfestival.
al gevonden 75.000 tickets en er kunnen 110.000 verkocht wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef tdrone het volgende:
Is er trouwens bekend gemaakt hoeveel tickets er ongeveer verkocht zijn?
Waar vind je dat dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
al gevonden 75.000 tickets en er kunnen 110.000 verkocht worden
Gelukkig![]()
![]()
ik vond het toevallig hier http://www.hln.be/hln/nl/(...)tique.dhtml?show=artquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar vind je dat dan als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
2/3 verkocht nu dus, niet gek. Misschien als het weer zo blijft worden er nog wat tickets aan dagjesmensen verkocht
Jan kan erg emotioneel worden heb ik het idee. Zo gaf hij ook al eens een flinke sneer richting de heer Zijlstra (voormalig staatssecretaris van OCW) m.b.t. de BTW-verhoging. Wel redelijk terecht vond ik, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, zoveel in de omgeving; Werchter, Fortarock (voor t hardere werk) Rock am Ring, Graspop, etc.
Vind die flame van Jan richting Schueremans ook echt te droevig. Als een klein kind wat zit te janken omdat zijn speeltje is afgepakt. Metallica had dit jaar toch totaal niet op Pinkpop gepast? Al het hardere staat verder op Fortarock, of Graspop, plus ze willen 'The Black Album' integraal spelen PLUS wat extra nummertjes, dan zouden ze bij Pinkpop al om 2000 moeten beginnen ofzoSlotje wat al vergeven was aan The Boss dus
Van de ene kant cond ik die sneer terecht van de andere kant is hij niet degene die moet zeuren als je naar de prijzen van bijv. horeca op pinkpop kijkt..quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jan kan erg emotioneel worden heb ik het idee. Zo gaf hij ook al eens een flinke sneer richting de heer Zijlstra (voormalig staatssecretaris van OCW) m.b.t. de BTW-verhoging. Wel redelijk terecht vond ik, maar dat terzijde.
Juist, en tevens moet hij misschien ook eens kijken naar de enorme bedragen die ze toch elk jaar voor veeleisende artiesten neertellen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
Van de ene kant cond ik die sneer terecht van de andere kant is hij niet degene die moet zeuren als je naar de prijzen van bijv. horeca op pinkpop kijkt..
Dit is wel ideaal ja, met wat dagjesmensen zit je op 75 - 85% van de capaciteit ofzo. Uitverkoop zal wellicht ook niet nodig zijn met deze artiesten, denk niet dat ze zo'n idiote gage hebben als bv. vorig jaar Coldplayquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond het toevallig hier http://www.hln.be/hln/nl/(...)tique.dhtml?show=art
ik heb het liefst dat zo blijft als nu want vorig jaar was het me soms wat te druk
wat dan wel in het voordeel van jan is is dat hij naast pinkpop ook veel doet in het voordeel van opkomende artiesten in de regio..quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Juist, en tevens moet hij misschien ook eens kijken naar de enorme bedragen die ze toch elk jaar voor veeleisende artiesten neertellen.
Die kunnen sowieso niet samenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
Dankzij Bruce heb je de maandag uitverkocht of die was iig uitverkocht. Metallica erbij op maandag zou dus onzin zijn. Je verliest daardoor geen 5000 plekken, want die zijn al vergeven.
Staat ook op ad.nlquote:In totaal geeft de organisatie 50.000 tickets voor het hele festival uit en per dag nog 20.000 dagkaarten. Woensdag stond de teller op 75.000 verkochte kaarten
Ze hebben wel The Cure en The Boss redelijk exclusief voor de Benelux volgens mij? Das wel wat waard, anders was het inderdaad een 13 in een dozijn festivalletje geweest, zeker geen festival wat 110.000 bezoekers trektquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Smeets moet niet zeuren. Als hij meer belgen naar pinkpop had willen halen, dan had hij maar een beter programma moeten neerzetten. Als hij springsteen niet had gehad, was het echt de slechtste line-up geweest sinds het festival drie dagen duurt.
Echt boo-fucking-hoo, het is toch niet gek dat Metallica een goede spot wil, en flink wat speeltijd, ze zitten in de positie dat ze het kunnen eisen, kan je het dan niet bieden dan ook niet janken dat ze elders gaan spelen. Dat Schueremans ze altijd probeert te halen als ze touren is echt geen geheim ofzoquote:Metallica weggegkaapt door Werchter
'Mister Pinkpop' had ook graag Metallica naar zijn festival gehaald, maar die band werd voor zijn neus 'weggekaapt' door het Belgische Werchter Boutique. Smeets was naar eigen zeggen met de legendarische metalband in onderhandeling over een plek op het programma. De band wilde per se op maandag spelen, maar de afsluiting van die dag was al vergeven aan Springsteen.
Daarop bood het eendaagse festival Werchter Boutique dat normaal in juli plaatsvindt, Metallica een podium op pinkstermaandag. 'Dit is regelrechte concurrentie en dat vind ik niet leuk', aldus Smeets. Hij schat dat Pinkpop zeker 5000 bezoekers verliest aan het festival net over de grens.
Dat wel inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat dan wel in het voordeel van jan is is dat hij naast pinkpop ook veel doet in het voordeel van opkomende artiesten in de regio..
Was het maar zoquote:
DANCEHALL CAMPING Aquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef robbie_ronalds het volgende:
Is er al iets bekend over het camping programma en de films die vertoont worden?
Films: Shaun of the dead en Drive meen ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:39 schreef robbie_ronalds het volgende:
Is er al iets bekend over het camping programma en de films die vertoont worden?
Maar je staat wel op de camping?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb er zin in, ga alleen maandag.
Mijn programma gaat er zo uit zien:
- Rival Sons
- Gers Pardoel (maar waarschijnlijk ga ik dan even lunchen)
- Blood Red Shoes
- Seasick Steve
- Herbert Grönemeyer
- The Specials
- The Hives
- Mumford & Sons
- Paul Kalkbrenner (even paar minuten)
- Bruce Springsteen & The E-Street Band
Je gaat je echt suf rennen met dit schemaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb er zin in, ga alleen maandag.
Mijn programma gaat er zo uit zien:
- Rival Sons
- Gers Pardoel (maar waarschijnlijk ga ik dan even lunchen)
- Blood Red Shoes
- Seasick Steve
- Herbert Grönemeyer
- The Specials
- The Hives
- Mumford & Sons
- Paul Kalkbrenner (even paar minuten)
- Bruce Springsteen & The E-Street Band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |