21 of 25. Lekker weer, goede muziek, goede sfeer. Daar draait het omquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van mij zegt 25. http://www.wetter.com/wet(...)ersage/?id=NL0LI0084
Ik ga wel met de trein hè?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef josb83 het volgende:
[..]
Steekkar past bijna alles op (voor 2 personen). Alleen de tent en een rugzak moet de andere nog dragen dan.
Ja, ik ga ook met de trein, dus een koelbox is geen optie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik ga wel met de trein hè?
Pannetje met koud water is een goed idee!
Signeersessies bij free record shop @ Pinkpopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
Komen er eigenlijk nog signeersessies dit jaar dat iemand weet, ik kan niets vinden? Vorig jaar nog ff met de mannen van Elbow mogen kletsen en op de kiek
En vorig jaar zat er in de app toch meteen een blokkenschema, of zou dat last-minute nog komen...?
Ja, waarom dat zo op de site staat vind ik ook stom dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:12 schreef tdrone het volgende:
OP de site staat dat de campings pas om 12:00 open zullen gaan______!
is trouwens wel altijd heel leuk om mensen te bekijken die nog met hun hele vriendengroep aankomen rond 12:00 en dan de ontreddering in hun gezichten als ze zien dat er nauwelijks plaats is
dat staat er om te voorkomen dat mensen nog vroeger komen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, waarom dat zo op de site staat vind ik ook stom dan.
Vroeger dan ik nu kom kan ook niet, met de trein dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat staat er om te voorkomen dat mensen nog vroeger komen..
hoe laat ben je daar dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Vroeger dan ik nu kom kan ook niet, met de trein dan.
10 uur.quote:
10 uur pas je er dan zeker nog tussen. wij gaan met 5en en zijn rond half 9 daar (woon dan ook in zuid limburg)quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
10 uur.Maar we zijn ook maar met z'n tweeën, dus ik hoop dat mn tentje nog ergens tussen past.
Ik denk in een petfles misschien. Of opgerold in je slaapzak?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
10 uur pas je er dan zeker nog tussen. wij gaan met 5en en zijn rond half 9 daar (woon dan ook in zuid limburg)
wat is de beste plek om een fles drank weg te stoppen...?
ja vorig jaar had ik opgerold in binnenten, dat werkte wel goed.. maar je moet ook beetje geluk hebben..quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik denk in een petfles misschien. Of opgerold in je slaapzak?
Sja, als het niet lukt, gewoon take your loss. Niet te dure whisky meenemen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja vorig jaar had ik opgerold in binnenten, dat werkte wel goed.. maar je moet ook beetje geluk hebben..
Aah moet wel lukken, anders gooi je 'm maar naast de onze neerquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
10 uur.Maar we zijn ook maar met z'n tweeën, dus ik hoop dat mn tentje nog ergens tussen past.
Ja, ik zie me al over de camping lopen. "Heej, ben jij Exterminator van FOK!?" "Wíe van wát?"quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:55 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Aah moet wel lukken, anders gooi je 'm maar naast de onze neer
om half 4 pas slapenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak. Ik vind het ook ietwat tegenvallen, maar ik ga toch. Voor de leuke bandjes die wel komen en voor het feest op camping B NA 23:00 uur :-) Dan ga je om 03:30 uur met een fijn gevoel je tentje weer in.
Uhuh, zeker. En sommigen drinken ook wel eens een biertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
om half 4 pas slapen
jeetje wat hardcore
zal een dolle boel z ijn op die campings
Probeer het eens?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al over de camping lopen. "Heej, ben jij Exterminator van FOK!?" "Wíe van wát?"
Ik kan vrijwel altijd goed doorslapen mocht ik eerder in m'n tentje liggen, niet veel overlast in ieder geval. Misschien komt dat dan ook wel door de nodige alcohol in mijn lijfquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
om half 4 pas slapen
jeetje wat hardcore
Heel erg bedanktquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef Exterminator het volgende:
Nu op Cultura24 een drie uur durende concertregistratie van Bruce!
Kortom, klinkt niet heel hoopvol qua kaartverkoopquote:Evenement informatie:
SPECIALE ACTIE: 2X NAAR ROCKIN' PARK VOOR DE PRIJS VAN 1!
Speciaal voor de klanten die een kaartje hebben gekocht voor Pinkpop hebben wij een speciale aanbieding voor het Rockin’ Park festival. Via deze link (http://www.ticketmaster.n(...)OR-1-tickets/ROCKPAK) kun jij twee kaarten voor Rockin' Park kopen, voor de prijs van één! Dit houdt in dat je voor slechts ¤ 69,- (excl. servicekosten) maar liefst twee kaarten van Rockin' Park in je mailbox krijgt!
Voor meer informatie over Rockin' Park, ga je naar onze website: www.rockinpark.nl.
Dat laatste klinkt eerder niet zo best voor de kaartverkoop van Rockin Parkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd hoe druk het gaat zijn, iets bekend over de kaartverkoop? Alles nog beschikbaar zo te zien op ticketmaster, en zelfs een 2 voor de prijs van 1 actie ofzo? je krijgt 2 Rockin' Park tickets als je nu Pinkpop kaartjes koopt?
[..]
Kortom, klinkt niet heel hoopvol qua kaartverkoop
Lol. Ga eerst en oordeel dan. Die camping is super. Trouwens als ik om 7:00 uur wakker ben, aardig wat km loop, bandjes bekijk, alcohol drink, en dan na 23:00 de feesttent in duik, ben ik blij om na 3:00 mn tent in te duiken om de volgende ochtend weer om 7:00 gewekt te worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
om half 4 pas slapen
jeetje wat hardcore
Das waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt eerder niet zo best voor de kaartverkoop van Rockin Park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |