Daar is het nog wel handig voor, maar als je een beetje halverwege het terrein staat zie je donder meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik vind t wel altijd handig als je met mensen afspreekt. "rechts voor de nijntje-vlag"
Grote ballon met helium meequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik vind t wel altijd handig als je met mensen afspreekt. "rechts voor de nijntje-vlag"
ja, verder vind ik de toegevoegde waarde ook matig. Paraplus mogen ook niet, ook voor t zicht volgens mij. Waarom vlaggen dan weer wel vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar is het nog wel handig voor, maar als je een beetje halverwege het terrein staat zie je donder meer
Hahaha dat is pas handig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Grote ballon met helium mee![]()
Zoiets
[ afbeelding ]
Met paraplu's steek je iemands oog uit, schat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, verder vind ik de toegevoegde waarde ook matig. Paraplus mogen ook niet, ook voor t zicht volgens mij. Waarom vlaggen dan weer wel vraag ik me ook af.
Mwa, met die kleintjes natuurlijk niet echt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Met paraplu's steek je iemands oog uit, schat.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
Komen er eigenlijk nog signeersessies dit jaar dat iemand weet, ik kan niets vinden? Vorig jaar nog ff met de mannen van Elbow mogen kletsen en op de kiek
En vorig jaar zat er in de app toch meteen een blokkenschema, of zou dat last-minute nog komen...?
http://www.pinkpop.nl/2012/festival-informatie/festivalterrein/quote:IS ER VOORAF EEN TIJDSCHEMA VAN DE SIGNEERSESSIES BEKEND?
Bij de stand van Free Record Shop worden ook dit jaar weer signeersessies georganiseerd. Welke bands hieraan meedoen is nog niet bekend. Bezoek op Pinkpop de Free Record shop stand bij het 3FM stage voor het actuele tijden en het volledige signeerschema.
dat zal wel meevallen hoor ligt er er meer aan denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ah ok, dus wel...nu willen ze de namen alleen vast nog niet prijsgeven omdat anders mensen de cd's van thuis meenemen oid...het wordt steeds kleinzeriger
Lamequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
Meestal zijn de bands die komen (of iig al 80%) bekend, tijden maken dan niet uit...en vorig jaar moest ik bij Elbow al de cd zelfs opnieuw kopen bij de FRS aldaar, met een exemplaar van thuis mocht je niet eens in de rij :S
Pinkpopretour is bedoeld voor mensen die zaterdag heen gaan en dinsdag weer terug. Je kunt het beste gewoon retourtjes kopen en dat kleine stukje naar het terrein lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Quoi het volgende:
Hey folks![]()
Ook al zo'n zin? Heb niet teruggelezen, maar weet iemand hoe het nu zit met die Pinkpop-retour voor als je 3 dagen gaat (elke dag va Valkenburg met trein-pendelbus). Koop je dan 1 Pinkpop-retour of 3? Staat nergens echt duidelijk en ben eigenlijk vergeten hoe ik dat een paar jaar geleden deed.
Thnx!
Oja lopen, das waar ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Pinkpopretour is bedoeld voor mensen die zaterdag heen gaan en dinsdag weer terug. Je kunt het beste gewoon retourtjes kopen en dat kleine stukje naar het terrein lopen
Zijn heilig pinsterweekendquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:
http://festileaks.com/jan-smeets-boos-op-werchter-baas
Ik vind de headliners net minder dit jaar maar de rest van het programma beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:58 schreef marisje21 het volgende:
Gelukkig heb ik geen weekend kaart.. Ik vind het zonde om alleen maar voor 2 artiesten te gaan, Bruce Springsteen en Linkin Park
stel je hebt minder fris of bier in blik, waarom niet meer petflessen?quote:Oogluikend wordt het meenemen van 12 blikjes fris/ bier en 1 plastic petfles per persoon toegestaan. Sterke drank is sowieso verboden. Als de organisatie of de security in de gaten heeft dat er gefoefeld wordt, volgt er inbeslagname. Bij twijfel neemt de leidinggevende van de security bij de ingang een beslissing.
Alsof die fascistische festivaldirecteur dat ooit zal doen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:17 schreef Partingglass het volgende:
Hahaha kansloze zeurpiet. Gewoon zelf beter programeren.
Sfeer is prima. 's avond heb je op camping B een feesttent die nog lang doorgaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef kurk_droog het volgende:
Twijfel nog met vrienden om te gaan maar wat voor sfeer kan ik verwachten daar? Komt iedereen echt alleen voor het festival of is er op de camping ook nog wat te doen s'avonds?
Ik kom namelijk ook meer voor de sfeer bij een festival..
Oh crap, moet ik ook nog een koelbox meenemen! Dat wordt zeulenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef VisStick het volgende:
Als je teveel drank of sterke drank hebt, dan kunnen ze het hoogstens afpakken. Die gok kan je dus wel wagen. Zo streng wordt er ook niet gecontroleerd, is mijn ervaring.
[..]
Sfeer is prima. 's avond heb je op camping B een feesttent die nog lang doorgaat.
Ach joh, als het weer maar warm is en het bier koud, dan wordt het al snel een top feest!
Ik graaf een putquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oh crap, moet ik ook nog een koelbox meenemen! Dat wordt zeulenOf hoe doen jullie dat?
Steekkar past bijna alles op (voor 2 personen). Alleen de tent en een rugzak moet de andere nog dragen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Oh crap, moet ik ook nog een koelbox meenemen! Dat wordt zeulenOf hoe doen jullie dat?
Ik koel het in een pannetje met koud water ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik gooi eerst m'n tent neer met m'n tas of iets dergelijks. Dan even chillen om vervolgens terug naar de auto te lopen voor m'n koelboxquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
21 of 25. Lekker weer, goede muziek, goede sfeer. Daar draait het omquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van mij zegt 25. http://www.wetter.com/wet(...)ersage/?id=NL0LI0084
Ik ga wel met de trein hè?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef josb83 het volgende:
[..]
Steekkar past bijna alles op (voor 2 personen). Alleen de tent en een rugzak moet de andere nog dragen dan.
Ja, ik ga ook met de trein, dus een koelbox is geen optie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:06 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik ga wel met de trein hè?
Pannetje met koud water is een goed idee!
Signeersessies bij free record shop @ Pinkpopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
Komen er eigenlijk nog signeersessies dit jaar dat iemand weet, ik kan niets vinden? Vorig jaar nog ff met de mannen van Elbow mogen kletsen en op de kiek
En vorig jaar zat er in de app toch meteen een blokkenschema, of zou dat last-minute nog komen...?
Ja, waarom dat zo op de site staat vind ik ook stom dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:12 schreef tdrone het volgende:
OP de site staat dat de campings pas om 12:00 open zullen gaan______!
is trouwens wel altijd heel leuk om mensen te bekijken die nog met hun hele vriendengroep aankomen rond 12:00 en dan de ontreddering in hun gezichten als ze zien dat er nauwelijks plaats is
dat staat er om te voorkomen dat mensen nog vroeger komen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, waarom dat zo op de site staat vind ik ook stom dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |