Waarom niet? Zeik?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef tdrone het volgende:
nog een tip voor de mensen die de eerste keer gaan, zet je tent niet naast het bos!
edit: oh en oordopjes om te slapen
Kan je dan niet beter gewoon blijven staan na Mumford & Sons voor een betere plek bij Bruce?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Valt wel mee, gewoon lekker op het gemakje hoef van maar 2 bands de full set te zien en dat zijn Mumford & Sons en Bruce. De rest wandel ik even op mijn gemakje naartoe.
Ik ga maar 1 dag dan is dat best te doen. Als je 3 dagen gaat kun je beter af en toe even chillen.
twitter:henkde_j twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:34:47@pinkpopfest Is het mogelijk om eerst je tent+spullen op de camping te zetten. En later pas het bier de camping op te slepen? reageer retweet
Onbeperkt bier dustwitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:57:57@henkde_j dat kan. Hou er rekening mee dat er per persoon 12 blikjes fris/bier zijn toegestaan. Veel plezier en succes met sjouwen! reageer retweet
Daar twijfel ik behoorlijk aan,quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon blijven staan na Mumford & Sons voor een betere plek bij Bruce?
Ik heb Paul 1x gezien op Lowlands en toen voelde het aan alsof hij een 30 minuten durende mix van sky and sand deedquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar twijfel ik behoorlijk aan,
Maar om een of ander manier loop ik continu Paul Kalkbrenner mis op ieder festival (al de 4e keer ofzo). En wil die toch een keer zien. Al zie ik maar de eerste 20 minuutjes even wat anders. De converse stage staat toch pal naast de mainstage, met mijn 2 meter hoef ik ook niet echt vooraan te gaan staan.
+ Als je iets verder weg staat dan heb je een goed zicht op het podium. En krijg je ook wat meer mee van de sfeer. Vorig jaar stond ik in het voorste vak van Coldplay, en dat viel me echt tegen. Je krijgt helemaal niet mee hoe men het naar zijn zin heeft. Want je ziet alleen paar mensen voor je en dan al het podium.
Ik zie wel! Komt op zo'n dag toch anders dan geplanned.
Oh jammer, waarom niet als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef mieknok het volgende:
Ik ga voor de 1ste X in 10 jaar nietVoelt een beetje weird, maar gelukkig ben ik er volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer bij
Moest kiezen, wintersport en werchter of wintersport en pinkpop. Mijn vriend gaat altijd naar werchter, ben er vorig jaar voor het eerst geweest, dus dat werd het, niemand wilde ookmee naar pinkpop. Nu heb ik wel heel lief een kaartje voor werchter boutique gekregen, dus ga 2e pinksterdag toch nog lekker festivallenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Oh jammer, waarom niet als ik vragen mag?
Mondo Verde? Dat is letterlijk de straat over stekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het wordt mijn tweede keer Pinkpop. Gelukkig gaan we dit jaar met de auto, alleen die moeten we wel ergens kwijt kunnen. Via de PP website kan ik wel parkeergelegenheden vinden, maar dan moeten we nog best een eind lopen (we willen naar camping B). Weet er iemand nog meer parkeerplaatsen daar in de buurt?
En verder vragen wij ons af hoe laat we bij de ingang moeten staan voor een plekje op de camping. En hoe erg zal het fileleed zijn?
Danku, maar kan je daar gewoon 3 dagen parkeren? En we zijn vast niet de enigen die hier anders heen zouden gaan, dus wat zou evt. een goede tijd zijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mondo Verde? Dat is letterlijk de straat over steken
Ja je kan daar 3 dagen kamperen, en ik zou tussen half 9 en half 10 op de camping zijn dan ben je zeker van een plaats (vorig jaar was ik er om 9 uur en was het al vrij vol op 1 veld na dat om 11 uur geopend werd en door 500 man werd bestormd..)quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Danku, maar kan je daar gewoon 3 dagen parkeren? En we zijn vast niet de enigen die hier anders heen zouden gaan, dus wat zou evt. een goede tijd zijn?
De auto in het centrum van Landgraaf kan ook, of in de buurt van het station. Hier zijn altijd wel plekken te vinden. Bepaalde wijken van Landgraaf zijn hermetisch afgesloten dus dicht in de buurt van het terrein parkeren zit er niet in, of je wilt graag een boete krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het wordt mijn tweede keer Pinkpop. Gelukkig gaan we dit jaar met de auto, alleen die moeten we wel ergens kwijt kunnen. Via de PP website kan ik wel parkeergelegenheden vinden, maar dan moeten we nog best een eind lopen (we willen naar camping B). Weet er iemand nog meer parkeerplaatsen daar in de buurt?
En verder vragen wij ons af hoe laat we bij de ingang moeten staan voor een plekje op de camping. En hoe erg zal het fileleed zijn?
Valt toch wel mee, bijna alle acts zijn 3FM stage of Mainstage, als je een beetje centraal gaat zitten / staan pak je veel mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je gaat je echt suf rennen met dit schema
Huh? Vanaf 3fmstage moet je sowieso lopen hoor, als je de main stage wilt kunnen zien. Centraal zitten kan niet. De podia staan beiden naar achter gericht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, bijna alle acts zijn 3FM stage of Mainstage, als je een beetje centraal gaat zitten / staan pak je veel mee.
Kut nou zie ik het pas op de foto, dacht dat de podia naar elkaar toe gericht stonden, maar je moet er omheen lopen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Huh? Vanaf 3fmstage moet je sowieso lopen hoor, als je de main stage wilt kunnen zien. Centraal zitten kan niet. De podia staan beiden naar achter gericht.
Hierin zijn ze wel veel strenger dan Lowlands. Gewoon goed verstoppen dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef Luni het volgende:
Hoe streng zijn ze bij het fouilleren met betrekking tot softdrugs? Op Lowlands mag je 5 gram meenemen, maar zie hier staan dat het verboden is.
Jep.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Kut nou zie ik het pas op de foto, dacht dat de podia naar elkaar toe gericht stonden, maar je moet er omheen lopen.
Haha, je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Hierin zijn ze wel veel strenger dan Lowlands. Gewoon goed verstoppen dan is er niks aan de hand
OKquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Hierin zijn ze wel veel strenger dan Lowlands. Gewoon goed verstoppen dan is er niks aan de hand
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Haha, je doet je naam eer aan.
is mogelijk, wordt wel krap. Was vorig jaar ook rond 10/11 bij Camping B en konden echt net nog een plekje vinden tussen alle tenten. 8/9 uur is beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik verwacht er om 11u te zijn. Zou het dan nog mogelijk zijn op op camping B te staan?
Dan wordt het Cquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
is mogelijk, wordt wel krap. Was vorig jaar ook rond 10/11 bij Camping B en konden echt net nog een plekje vinden tussen alle tenten. 8/9 uur is beter
Je krijgt weinig tot niks mee. Ja misschien een beetje als je een paar meter voor de tent staat. Maar niet als je op het veld voor Main staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:27 schreef Luni het volgende:
Nog effe een vraagje, als je op de mainstage zit, krijg je dan wat mee van een optreden op de 3FM stage of is dat te vaag?
Niets aan te doen. Vrienden moeten uit Groningen komen...Plek voor 2 extra tenten claimen zit er niet in ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver lopen naar festival terrein heh. Zeker 40 min +
vanaf C heb je toch ook pendelbussen? Ik dacht dat ik dat gelezen had.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver lopen naar festival terrein heh. Zeker 40 min +
Zijn er ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vanaf C heb je toch ook pendelbussen? Ik dacht dat ik dat gelezen had.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je krijgt weinig tot niks mee. Ja misschien een beetje als je een paar meter voor de tent staat. Maar niet als je op het veld voor Main staat.
ow die anderequote:
3FM was vroeger de tent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow die andere
Daar maak je al helemaal niks van mee want die staat met de achterkant naar de Main toe gericht...
Ja, er is een app. Mja, liever een papieren versie, want anders is mn telefoon zo leeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Professional het volgende:
Programmaboekjes delen ze meestal uit of je kunt ze ophalen bij een van de infopunten.
Geen idee of er een app is, zou Jan zo hip zijn?
Water op de warme dagen is wel fijnquote:De gemiddelde temperatuursverwachting dit Pinksterweekend ligt rond de 23 graden Celsius. Waterleidingmaatschappij Limburg (WML) meldt vandaag dat genoeg water drinken dit weekend dan ook heel belangrijk is. Om deze reden deelt Pinkpop gratis water uit aan de festivalgangers.
Om en nabij 130 vrijwilligers lopen rond op het terrein om gekoeld drinkwater uit te delen aan tienduizenden bezoekers. De verwachting is dat zo'n kwart miljoen bekertjes uitgedeeld gaan worden.
Onder meer The Cure, Linkin Park en Mumford & Sons treden op tijdens het festival in Landgraaf. Pinkpop is nog niet uitverkocht en gaat morgen van start. Bruce Springsteen sluit het festival maandag af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |