quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Haha, je doet je naam eer aan.
is mogelijk, wordt wel krap. Was vorig jaar ook rond 10/11 bij Camping B en konden echt net nog een plekje vinden tussen alle tenten. 8/9 uur is beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik verwacht er om 11u te zijn. Zou het dan nog mogelijk zijn op op camping B te staan?
Dan wordt het Cquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
is mogelijk, wordt wel krap. Was vorig jaar ook rond 10/11 bij Camping B en konden echt net nog een plekje vinden tussen alle tenten. 8/9 uur is beter
Je krijgt weinig tot niks mee. Ja misschien een beetje als je een paar meter voor de tent staat. Maar niet als je op het veld voor Main staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:27 schreef Luni het volgende:
Nog effe een vraagje, als je op de mainstage zit, krijg je dan wat mee van een optreden op de 3FM stage of is dat te vaag?
Niets aan te doen. Vrienden moeten uit Groningen komen...Plek voor 2 extra tenten claimen zit er niet in ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver lopen naar festival terrein heh. Zeker 40 min +
vanaf C heb je toch ook pendelbussen? Ik dacht dat ik dat gelezen had.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg ver lopen naar festival terrein heh. Zeker 40 min +
Zijn er ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
vanaf C heb je toch ook pendelbussen? Ik dacht dat ik dat gelezen had.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je krijgt weinig tot niks mee. Ja misschien een beetje als je een paar meter voor de tent staat. Maar niet als je op het veld voor Main staat.
ow die anderequote:
3FM was vroeger de tent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef mr-green het volgende:
[..]
ow die andere
Daar maak je al helemaal niks van mee want die staat met de achterkant naar de Main toe gericht...
Ja, er is een app. Mja, liever een papieren versie, want anders is mn telefoon zo leeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Professional het volgende:
Programmaboekjes delen ze meestal uit of je kunt ze ophalen bij een van de infopunten.
Geen idee of er een app is, zou Jan zo hip zijn?
Water op de warme dagen is wel fijnquote:De gemiddelde temperatuursverwachting dit Pinksterweekend ligt rond de 23 graden Celsius. Waterleidingmaatschappij Limburg (WML) meldt vandaag dat genoeg water drinken dit weekend dan ook heel belangrijk is. Om deze reden deelt Pinkpop gratis water uit aan de festivalgangers.
Om en nabij 130 vrijwilligers lopen rond op het terrein om gekoeld drinkwater uit te delen aan tienduizenden bezoekers. De verwachting is dat zo'n kwart miljoen bekertjes uitgedeeld gaan worden.
Onder meer The Cure, Linkin Park en Mumford & Sons treden op tijdens het festival in Landgraaf. Pinkpop is nog niet uitverkocht en gaat morgen van start. Bruce Springsteen sluit het festival maandag af.
Ja, moeten betalen voor water vind ik ook vervelend, dus dit is nice.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Water op de warme dagen is wel fijn
Vorig jaar op C gestaan, omdat B vol was. Het is wel wat rustiger op C, maar ook daar komen de hele nacht door buren thuis als je net in slaap valtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Laimer het volgende:
D'r is een app voor Iphone en Android. Hip heertje hoor die Jan.
Wij gaan naar Camping C, vorig jaar B gestaan, was erg gezellig maar vrienden van me hadden niet relax geslapen omdat er de eerste nacht iemand over hun tent was gevallen... Nu hopen ze dat er op C minder rondgezwalkt wordt 's nachts. Iemand ervaring met C?
ik zou gewoon eerst kijken op camping B, het is waarschijnlijk rustiger dan vorig jaar dus je hebt best kans op een plaats zeker met 2 tenten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik verwacht er om 11u te zijn. Zou het dan nog mogelijk zijn op op camping B te staan?
slechtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef On het volgende:
Zijn die pendelbussen een beetje geregeld vanaf het station?
ah okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef On het volgende:
Ik ga niet naar de camping, even een zaterdag op en neer zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |