Is belachelijk dat hij op main staat, dat klopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat troost mij weer, een reden om er niet te zijn.
Denk je dat de aanwezigen dat iets boeit op dat terrein?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Waaghals het volgende:
das al het 2e wijf met een afschuwelijk petje op haar hoofd op het podium
En bij 80% moet dit verboden worden... De cellulitis vliegt me om de oren iedere dag!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is echt waar...rokjesdag bestaat niet meer, het is tegenwoordig Daisy Duke-dag.
nee daar zie je inderdaad geen klapquote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Veadige het volgende:
[..]
Denk je dat de aanwezigen dat iets boeit op dat terrein?
Thuis kun je een andere zender opzetten, dat dan weer wel.
Daar zie je alles wat jij maar wil.quote:
Was 3 jaar geleden wel anders. Gewoon live thuis voor de tv gezeten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Streamen mag sowieso niet. Bruce (of zijn management) kijkt na het optreden wat er uitgezonden mag worden.
Jammer van die geblokte overhempies nog steeds, semi-hipstersquote:Op maandag 28 mei 2012 03:09 schreef baggerbart het volgende:
even heen en weer rijden maar het was de moeite waard om Linkin Park te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is een pit?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef tntster het volgende:
weet iemand of de pit telkens geleegd wordt na een optreden?
Das ook wel het 'nadeel' van Pinkpop imho, en zeker met artiesten zoals Bruce, of vorig jaar Coldplay. Die onwijze lading dagjesmensen die zich de maandag uitstort over het terreinquote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Voorste vak. Vorig jaar deden ze dat wel maar daarnet rende een groot aantal Bruce Fans het 1ste vak in.
Gister ben ik tijdens Soundgarden in 1 van de voorste vakken gegaan en mocht gewoon blijven staan tot Linkin Parkquote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef tntster het volgende:
weet iemand of de pit telkens geleegd wordt na een optreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |