tuig? ik zie allen brave burgerlullenquote:
daar kiepen ze morgen gewoon die wc's over leeg als bemestingquote:
Ja Ben Howard zag er idd goed uitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:04 schreef MaJo het volgende:
Waarom ben ik niet naar Pinkpop gegaanZag er goed uit
Vooral Ben Howard
Ik wil met hem trouwenquote:
Ja, daarom is er morgen Gers Pardoel.quote:
Nu al over de houdbaarheid..quote:
Die classic, Gers Pardoel.quote:
Is belachelijk dat hij op main staat, dat klopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat troost mij weer, een reden om er niet te zijn.
Denk je dat de aanwezigen dat iets boeit op dat terrein?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef Waaghals het volgende:
das al het 2e wijf met een afschuwelijk petje op haar hoofd op het podium
En bij 80% moet dit verboden worden... De cellulitis vliegt me om de oren iedere dag!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is echt waar...rokjesdag bestaat niet meer, het is tegenwoordig Daisy Duke-dag.
nee daar zie je inderdaad geen klapquote:Op maandag 28 mei 2012 00:30 schreef Veadige het volgende:
[..]
Denk je dat de aanwezigen dat iets boeit op dat terrein?
Thuis kun je een andere zender opzetten, dat dan weer wel.
Daar zie je alles wat jij maar wil.quote:
Was 3 jaar geleden wel anders. Gewoon live thuis voor de tv gezeten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Streamen mag sowieso niet. Bruce (of zijn management) kijkt na het optreden wat er uitgezonden mag worden.
Jammer van die geblokte overhempies nog steeds, semi-hipstersquote:Op maandag 28 mei 2012 03:09 schreef baggerbart het volgende:
even heen en weer rijden maar het was de moeite waard om Linkin Park te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is een pit?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef tntster het volgende:
weet iemand of de pit telkens geleegd wordt na een optreden?
Das ook wel het 'nadeel' van Pinkpop imho, en zeker met artiesten zoals Bruce, of vorig jaar Coldplay. Die onwijze lading dagjesmensen die zich de maandag uitstort over het terreinquote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Voorste vak. Vorig jaar deden ze dat wel maar daarnet rende een groot aantal Bruce Fans het 1ste vak in.
Gister ben ik tijdens Soundgarden in 1 van de voorste vakken gegaan en mocht gewoon blijven staan tot Linkin Parkquote:Op maandag 28 mei 2012 10:36 schreef tntster het volgende:
weet iemand of de pit telkens geleegd wordt na een optreden?
Wutquote:Op maandag 28 mei 2012 12:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al gezegd dat Pinkpop het kutste festivalpubliek heeft van alle Europese festivals? Het had net zo goed het publiek voor Plopsaland kunnen zijn.
Set was precies hetzelfde als die van Rock in Rioquote:Op maandag 28 mei 2012 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
Is er al een setlist van LP? Die op setlist.fm is gewoon een kopie van de setlist van Rock in Rio, maar de Pinkpop show zou korter (moeten) zijn.
Maar hij speelt 'vals'. Er zitten dit keer zes snaren op. Dat zijn er vier teveel.quote:
Jammer alleen dat het behoorlijk subjectief is. Het is de eerste keer dat ik lees dat The Wombats goed speelde, ik vond het geluid ontzettend slecht en heb van meerdere mensen gehoord (die wat dichterbij stonden) dat hij vals zong. Op de filmpjes op 3voor12 vond ik dat echter wel meevallen.quote:
Het is ook mijn mening, zoals ik het meegemaakt heb, nooit bedoelt als objectief verslagquote:Op maandag 28 mei 2012 15:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het behoorlijk subjectief is. Het is de eerste keer dat ik lees dat The Wombats goed speelde, ik vond het geluid ontzettend slecht en heb van meerdere mensen gehoord (die wat dichterbij stonden) dat hij vals zong. Op de filmpjes op 3voor12 vond ik dat echter wel meevallen.
En bovendien is het onzin dat het de eerste goede act van de dag was. Hij heeft Racoon niet gezien, dus hij kletst uit zijn nek.
4 nummers toch maar?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
En er is nu toestemming Linkin' Park uit te zenden twittert Leo Blokhuis zojuist.
Dan heb je alles toch wel gezien van LP?quote:
Minus 16 nummers wel jaquote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan heb je alles toch wel gezien van LP?
En dan straks dat vak leeggeveegd worden, dat zou grappig zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Seasick steve van bijna helemaal vooraan gezien. Erg leuk. Al die zelfgekluste gitaren enzo. Ook grappig die bruce springsteen fans die al vanaf gers pardoel met hun neus vooraan staan en niet meer weggaan.
Dat zou rellen zijn denk ik. Sommigen van die fans hadden Bruce gisteren in Keulen gezien en reizen morgen weer naar Berlijn. Echt die hard fans dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan straks dat vak leeggeveegd worden, dat zou grappig zijn
Ik kijk Bruce wel vanaf TVquote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat zou rellen zijn denk ik. Sommigen van die fans hadden Bruce gisteren in Keulen gezien en reizen morgen weer naar Berlijn. Echt die hard fans dus.
Maar dan hoor je waarschijnlijk lang niet alles.quote:
De hele dag zonder eten en drinken, leukquote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Seasick steve van bijna helemaal vooraan gezien. Erg leuk. Al die zelfgekluste gitaren enzo. Ook grappig die bruce springsteen fans die al vanaf gers pardoel met hun neus vooraan staan en niet meer weggaan.
Ah, ik moet toch wachten op Soundgarden hier. Eens kijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mumford & Sons nu op de stream en Cultura 24!
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
bruce springsteen niet live op de tv dus !?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
Nope, was al bekend.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
bruce springsteen niet live op de tv dus !?
niet meegekregen.. dacht dat bruce het niet erg vond dat 't rechstreeks op de tv is te zien..quote:
Bij de vorige keer pinkpop was het hetzelfde, ook iets van 3 nummers werden toen uitgezonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet meegekregen.. dacht dat bruce het niet erg vond dat 't rechstreeks op de tv is te zien..
Ik dacht dat toen het complete concert juist werd uitgezonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de vorige keer pinkpop was het hetzelfde, ook iets van 3 nummers werden toen uitgezonden.
Jup was ook zo volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen het complete concert juist werd uitgezonden.
ik weet nog dat ik voor de tv zat en het hele concert gezien hadquote:
Alleen Working on a Dream, Badlands en Born to run volgens mij toen. Van Glastonbury werd het concert wel (bijna) helemaal uitgezonden.quote:
Ik heb het even nagekeken, volgens het Springsteen topic mocht er toen ook maar 3 nummers worden uitgezonden:quote:
Ik wacht op Metallicaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |