Minus 16 nummers wel jaquote:Op maandag 28 mei 2012 17:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan heb je alles toch wel gezien van LP?
En dan straks dat vak leeggeveegd worden, dat zou grappig zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Seasick steve van bijna helemaal vooraan gezien. Erg leuk. Al die zelfgekluste gitaren enzo. Ook grappig die bruce springsteen fans die al vanaf gers pardoel met hun neus vooraan staan en niet meer weggaan.
Dat zou rellen zijn denk ik. Sommigen van die fans hadden Bruce gisteren in Keulen gezien en reizen morgen weer naar Berlijn. Echt die hard fans dus.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan straks dat vak leeggeveegd worden, dat zou grappig zijn
Ik kijk Bruce wel vanaf TVquote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat zou rellen zijn denk ik. Sommigen van die fans hadden Bruce gisteren in Keulen gezien en reizen morgen weer naar Berlijn. Echt die hard fans dus.
Maar dan hoor je waarschijnlijk lang niet alles.quote:
De hele dag zonder eten en drinken, leukquote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Seasick steve van bijna helemaal vooraan gezien. Erg leuk. Al die zelfgekluste gitaren enzo. Ook grappig die bruce springsteen fans die al vanaf gers pardoel met hun neus vooraan staan en niet meer weggaan.
Ah, ik moet toch wachten op Soundgarden hier. Eens kijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Mumford & Sons nu op de stream en Cultura 24!
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
bruce springsteen niet live op de tv dus !?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
Nope, was al bekend.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
bruce springsteen niet live op de tv dus !?
niet meegekregen.. dacht dat bruce het niet erg vond dat 't rechstreeks op de tv is te zien..quote:
Bij de vorige keer pinkpop was het hetzelfde, ook iets van 3 nummers werden toen uitgezonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
niet meegekregen.. dacht dat bruce het niet erg vond dat 't rechstreeks op de tv is te zien..
Ik dacht dat toen het complete concert juist werd uitgezonden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de vorige keer pinkpop was het hetzelfde, ook iets van 3 nummers werden toen uitgezonden.
Jup was ook zo volgens mij.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen het complete concert juist werd uitgezonden.
ik weet nog dat ik voor de tv zat en het hele concert gezien hadquote:
Alleen Working on a Dream, Badlands en Born to run volgens mij toen. Van Glastonbury werd het concert wel (bijna) helemaal uitgezonden.quote:
Ik heb het even nagekeken, volgens het Springsteen topic mocht er toen ook maar 3 nummers worden uitgezonden:quote:
Ik wacht op Metallicaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |