Precies wat ik dachtquote:
Er is een assistente bij aanwezig voor de nodig hand- en spandienstenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Voor twee gaatjes heb je twee kerels nodig, uniek.
VVM-etje?!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er is een assistente bij aanwezig voor de nodig hand- en spandiensten
Ik ren ook zonder muziek, merk dan wel dat m'n ademhaling dan een soort mantra wordt; in in in uit uit uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Bij het hardlopen deed ik in het begin altijd 4 stappen inademen, 4 stappen uitademen. Later in de training wordt dat 3/3 of 2/2 (de laatste meters). Ik ben er op zich niet zo heel erg mee bezig, maar het gaat vanzelf en het helpt me bij geconcentreerd lopen
. Je moet wat, zonder muziek.
Ja precies dat!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ren ook zonder muziek, merk dan wel dat m'n ademhaling dan een soort mantra wordt; in in in uit uit uiten natuurlijk dagdromen en dan de verkeerde kant op rennen
Gisteren was t minderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Novem het volgende:
Wel heel weining M_m, of komt het doordaat je nog aan het uitzieken bent?
Of misschien ga je wel 5 hamburgers van de bbq eten
Ik heb nog een leuke sticker voor een komkommer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Mixende_match het volgende:
Ow, thx Per, zie komkommer staan. Vergeten te kopen
Jaa ik zag ze net voorbij komen tijdens het terug lezen, heul veul stickers. Haha. Nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke sticker voor een komkommer.
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Zometeen gesprek bij detacheerder, ben benieuwd wat ze me te vertellen hebben. Nu even omkleden en pak aan. Heb eigenlijk geen zin in stropdas, veels te warm..
Ik twijfel of ik met de fiets of OV ga, en daar hebben ze geen aircoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebben
*Schraapt keel, airco is leuk maar dan moet het ding wel een beetje jong zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Siral op 22-05-2012 14:41:08 ]
Volgens mij prof is dat een fabeltje (dat wij het beter kunnen tenminste), en hij kan het weten...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.
Wie zei dat vrouwen konden multitasken?
^^ idd Perr, mij mag je ook altijd doen hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
Indien iets dat bij mijn vakgebied past mag je mij ook best pm-en Perr.
Mij ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Mixende_match het volgende:
^^ idd Perr, mij mag je ook altijd doen hoor!
Van datzem!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure, altijd hoorWeet alleen niet of ik goed advies kan geven enzo. Maar mag altijd
Snap 'n Crackle?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh Curly Wurly!!! Zit hier nu zowat te kwijlen.
Vroger had je ook van die roze plakkerige dingen (plankvorm) met een zuer binnenkant
Haha, dat klinkt als een soort vechtmove "...and then Mike knocked him out with the Snap 'n Crackle"quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef Siral het volgende:
Ik kom weer es een lijstje langsdroppen... ben mn structuur een beetje kwijt..........Net ik weet niet hoeveel kipfilet in mn strot zitten douwen en een mueslireep en tis nog maar 2 uur..Je zou zeggen ik eet genoeg, maar toch eetbui neigingen...? Moet me echt al uren in houden om niet alle koeken op te vreten....
O: 250gr kwark, 50gr muesli
L: 130gr tonijn sla/rauwkost/chilisaus, 150gr yoghurt, 1 appel
T: 125gr kipfilet, 1 mueslireepje
D: 1 kom soep (weet nog niet welke), 2 boterhammen pindakaas
S: 60 min fitness, 20 min crosstrainer
T: 1 punt vruchtenvlaai (vaders jarig)
T: 250gr kwark, whey proteine shakenou ja, daar zou ik ook honger van hebben nog hoor. Je O en L zijn niet zoveel, vind ik. Je D trouwens ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:51 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt als een soort vechtmove "...and then Mike knocked him out with the Snap 'n Crackle"
Ja, het gaat eigenlijk wel! Benauwd merk ik wel en ook wat dikke vingers/voeten. Maar verder best ok!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
CocoAwwwwwwww
Perr, wat is er toch met je?
Phaidra, bijna moeke gewoon. Trek je het nog met dit weer?
Morgenmiddag laat is pas de vulsessie maar kan nu al huilen
Nee dat komt omdat ik een uurtje daarna taart eetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, daar zou ik ook honger van hebben nog hoor. Je O en L zijn niet zoveel, vind ik. Je D trouwens ook niet.
Als je graag meer dan 2000 kcal wil binnenkrijgen op een dag is dat niet perse veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat ik een uurtje daarna taart eetdie tel ik mee bij mijn D.
En mijn lunch was ruim 450 kcal en mijn ontbijt ruim 350... lijkt me zat?
Mijn o en l zijn idd meestal rond 350 en 450, en mijn t rond de 250..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je graag meer dan 2000 kcal wil binnenkrijgen op een dag is dat niet perse veel.
Mijn O's zijn ook meestal ronde de 350 kcal.
Jij moet gewoon meer vet naar binnen werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn o en l zijn idd meestal rond 350 en 450, en mijn t rond de 250..
Eigenlijk moet ik gewoon een ochtend tussendoortje gaan nemen.. Maar ik heb daar NOOIT trek/honger naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh.Kennelijk inschattingsfoutje gemaakt op werk, ik haaaat foutjes maken.
En in dit geval heb ik het idee dat het niet eens echt mijn schuld is
Had je ook een goed antwoord waarom niet, of zat je fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Ik DM wel evenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Had je ook een goed antwoord waarom niet, of zat je fout?
Jamaar in dit geval moest ik juist geen nee zeggen dus!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef loveli het volgende:
De people-pleaser in Maria moet ook een conflict hebben gehad bij het nee-zeggen, deze baan lijkt me een goede leerweg
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar in dit geval moest ik juist geen nee zeggen dus!Oh de verwarring
Nouja had mail wel doorgestuurd naar baas met idd vraag over hoe het op te pakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon je baas duidelijk maken dat je het lastig vind om in jouw functie buiten de policy om te werken.
Volgende keer als het een 'grote' of 'goede' klant is even doublechecken bij de baas of je om policy heen mag werken
Eentje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:42 schreef Probability het volgende:
Hoeveel eieren gaan er in de wortelcake van an?
Begrijp ik nu goed dat het een online ding is? Zeker als je bankrekeningen kunt koppelen...ben je dan niet bang dat je gegevens verkeerd terecht kunnen komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/
Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij meeEindelijk eens overzicht creëren!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
ik ga wat later rennen denk ik, of in korte broek maar dat durf ik niet
Heb ik ook inderdaad, lekker een vest aan gehad de hele dag, behalve als ik naar buiten ging. Zit nu echt even te acclimatiseren zodat ik dadelijk een beetje fatsoenlijk kan sporten in die warmte.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:34 schreef Novem het volgende:
Tof An.
Damn wat is het heet en benauwd, jad niks door de hele dag op kantoor met de aircon op 19
Zo rennen, zal wel lekker zweten worden
Ik hoop het ook niet iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ann wat een topdag voor jefijn
Perr, lekker in korte broek doen hoor!
Q, heb ook zo'n drinkbelt alleen gaan de flesjes los tijdens het rennenHopelijk bij jou niet zo
Het is hier 29 graden en ik ben bezig met een hele bloemkool weg te werken... Ik hou van bloemkool
Okee... MOCHT het zo zijn (zal wel nietquote:
Ik confronteer mezelf er ook liever niet mee!! Maar ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee... MOCHT het zo zijn (zal wel niet) en dan? Ben je bang dat andere mensen de hele avond van slag zijn?
Perr je bent hot! Ook in shorts!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik confronteer mezelf er ook liever niet mee!! Maar ja je hebt gelijk
Ik doe nu iedere avond masseren met spul in de hoop het beter te maken
watjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
ik ga wat later rennen denk ik, of in korte broek maar dat durf ik niet
Ook goed bezigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef the85mc het volgende:
Ben net terug van gesprek met detacheerder. Redelijk doorgezaagd door 6 man. Maar ging wel goed, tenminste ik heb er een goed gevoel over. En zij waren ook geinteresseerd, over 2 weken interessante sollicitatie, en precies in de richting die ik interessant vind! En ze gingen nog bij bepaalde bedrijven een balletje opgooien, daar zijn geen officiele sollicitaties, maar soms kun je er via via wel tussen rollen. Ben benieuwd! Heb zelf ook nog wat dingen lopen, dus ik verwacht eigenlijk bijna direct na het finishen van mijn studie een baan te hebben.
Maar wat was het heet zeg, ik dus pak aan, met stropdas. Zitten ze in een tijdelijk gebouw zonder airco..
Als dat van de policy afwijkt kun jij dat heul nog niet zelf inschattenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar in dit geval moest ik juist geen nee zeggen dus!Oh de verwarring
1: het is geen korte broekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Gisteren nog een lemper gehad in de avond
O: 2 geroosterde boterhammen, 2 bekers melk
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie, appel
D: nasi goreng, gebakken ei
T: koffie, appel
Net even een korte broek aan getrokken, 3x raden
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1: het is geen korte broek
2: broek is niet van jou
3: het is stiekem een overhemd
?
Allemaal juist, een overhemd die niet van mij is maar die wel is gekrompen in de kast.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1: het is geen korte broek
2: broek is niet van jou
3: het is stiekem een overhemd
?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef An24 het volgende:
Vandaag is een goede dag!
Mijn leidinggevende was tijdens mijn FG super complimenteus. Ik werk er sinds februari nog maar een jaar, maar hij laat me nu al aan een traject beginnen om senior beleidsmedewerker te worden. Iets met roze wolk![]()
Ongeveer lijstje:
O: een volkorenboterham met sandwichspread en een volkorenboterham met boter en jam, beker thee
met melk
T: zwarte koffie en een aantal veren![]()
L: Buiten de deur gegeten. Een heerlijke volle salade van een kipfilet oosters gewokt en flinke
gemengde salade daaronder. Een plak ciabatta en boter, spa rood
T: Banaan
T: Volkorenontbijtkoek met boter en beker thee met melk
D: Aardappels, spinazie, entrecote
T: Griesmeelpap met rabarber en aardbeien
Het idee achter Jillian is 10 dagen achter elkaar level 1, 10 dagen achter elkaar level 2 en 10 dagen level 3. Vandaar ook 30 day shredquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker vroeg klaar, nu op mn balkon met een wijntje terwijl lief asperges maakt![]()
Is jillian iets om dagelijks te doen btw? Heb nu al 2 dagen wat spierpijn!
Ohja bedankt. Ik laat mn eten nog maar even zakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het idee achter Jillian is 10 dagen achter elkaar level 1, 10 dagen achter elkaar level 2 en 10 dagen level 3. Vandaar ook 30 day shred
Is liefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te werken
Medelijden met een medewerker dus probeer hem te helpen
Leugenaars helpen is dom.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg zin in die zelfgemaakte vissticks! Mijn meneer is nu biefstuk met ui aan het kopen voor me, maar dit is misschien een idee voor later in de week. Onze oven is wel kapot, maar het zal toch ook wel in de pan gebakken kunnen worden, zoals gewone vissticks?
Oja, en ik heb zo'n zin deze in Dieet te posten. Wel een goed initiatief, dat gouden windei, al weet ik werkelijk niet op welke ik zal stemmen: al die producten zijn even tenenkrommend.
Dan ben ik botquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een collega die - op z'n zachtst gezegd - wel wat mag afvallen, maar ze eet echt bizarre dingen: ontbijtkoek idd (maar daar is ze mee gestopt toen ik zei dat dat helemaal niet goed was, "Waarom dan?", "Veel suikerrr!" "Oh ja...") en nu eet ze muffins en koeken. Volgens mij heeft ze vandaag wel drie of vier van die gevulde koeken gehad...
. Ik vind het apart, want ze weet zelf ook dat ze het niet moet doen en vorig jaar heeft ze ook twee keer gezegd dat ze aan het afvallen was, maar toch gaat ze ermee door. Zo zonde. Eigenlijk zou ik er eens iets van moeten zeggen, maar dat kan niet, want dan kwets ik haar...
.
Ja ik niet, ik ben op haar gesteldquote:
Nou inderdaad als je het brengt als helpen is ze er wellicht blij mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik niet, ik ben op haar gesteld. Als ze weer een afvalpoging aankondigt kan ik er misschien wel eens wat van zeggen. Misschien helpt het als ze weet dat ik zie wat ze eet. Nou ja, dan zie ik nog niet wat ze thuis eet, maar alles wat ze op het werk niet eet scheelt weer
.
Weet je dat nootjes veel beter vullen dan die koeken? Dan heb je straks niet die vreselijke suikerdip.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wat zouden jullie zeggen dan? "Uhm, je hebt al een koek op, moet je nu echt nóg een koek eten?".
Idem, ze eten steeds gezonderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zeg tegen collega's die zeggen dat ze willen afvallen en tegelijk een gehaktbal bestellen dat ze dom bezig zijn ja.
De meeste zeggen: Ja maar ik eet de hele dag niks anders dan 2 boterhammen hoor!
(en dan nog een broodje hamburger uit de magnetron met mayo, halve liter chocolademelk, stukken kaas en worst)
Dan ben ik gewoon helemaal niet mild
Het is bij sommige wel doorgekomen en er zijn er al 2 die nu al 3 x per week 60 km fietsen
Heb met steeds meer collega's discussies over hardlopen, sporten enzo.quote:
Hihi, ga ook wel eens in het rookhok zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb met steeds meer collega's discussies over hardlopen, sporten enzo.
Er zijn zelfs een paar die vragen wat ze het best kunnen eten...
Wel leuk, je leert ze zo op een hele andere manier kennen... Soort van vroeger toen ik nog rookte, had ook zo'n 'samen' gevoel met andere praat
Ik heb er op de gok 4 gedaan, wilde we eigenlijk 5 doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Eentje!
[..]
Begrijp ik nu goed dat het een online ding is? Zeker als je bankrekeningen kunt koppelen...ben je dan niet bang dat je gegevens verkeerd terecht kunnen komen?
Lekker van je af rennen:)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:32 schreef Perruche het volgende:
Nou net ff lekker een potje ruzie gemaakt en nu ga ik eerst even hardlopen, dan nog eten. Whoei!!
Niet? Naast de KFC, daar zit een Chinees/Japanner. Je kan je er all you can eaten (ook afhaal) en sushi/grill scoren. Sushi nooit geprobeerd nog, maar de all you can eat is perfecto mundo.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Razzzzzz ik lees nu wat reclameblladjes door en je hebt bij de Wibra koeltassen in de aanbieding, al vanaf 1.50E
Dus geen smoesjes meer
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef V1z0R het volgende:
Ik vroeg me alleen af waarom er geen cashews bij zaten...
Niet iedereen eet zich tonnetje rond in kipfilet met cashews in saus?
Niet zo sip, donderdag wordt leuk!quote:
Songfestivalquote:
Er is nog één plaats over zie ik in de OP, dus kom gerust!quote:
Best wel. Ik vind het daar zoveel toffer dan hier.. De mensen zijn vriendelijker, landschap mooier, alleen het eten is een beetje een lastigequote:
Helaas werken dat soort technieken vaak averechts. Het is net als zeggen dat ze niet met dat foute vriendje om moeten gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Laureline het volgende:
Op zich is het wel een eerlijker keuze, muffins en gevulde koeken, ipv die ontbijtkoek. Ze denkt nu tenminste niet meer dat ze gezond bezig is![]()
Maar je kan toch eens een vrijblijvend gesprek aangaan over afvallen, evt je eigen wapenfeiten op tafel gooien, gewoon over wat voor jou goed werkt, wat tips geven? Allicht dat ze iets oppikt ervan.
Yep, dat is ook zo!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Helaas werken dat soort technieken vaak averechts. Het is net als zeggen dat ze niet met dat foute vriendje om moeten gaan.
Als mensen problemen hebben gaan ze meestal eerst tegen andere adviezen in, omdat ze een andere belevingswereld hebben. Het moet hun eigen keus zijn om de levensstijl aan te passen, dus adviseren kan nog knap lastig zijn.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb er op de gok 4 gedaan, wilde we eigenlijk 5 doen!
Hahahaha
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, dat is ook zo!
Je moet zelf een moment hebben dat je denkt: en nu is het afgelopen!
Heb ik zelf heel duidelijk gehad.
Ik houd er ook niet van en Duuf nog minder. Maar er komen Toffe Mensen en het wordt gewoon leuk!quote:
Ohw, wat heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Onze barbecuemaaltijd bestond voor een groot deel uit dit! En nog twee kippenvleugeltjes erbij. Had ook nog hamburgers maar we zaten vol, dus die zijn de vriezer in
[ afbeelding ]
Het wordt zalig weer, dus ik zie dat terras wel zitten!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van en Duuf nog minder. Maar er komen Toffe Mensen en het wordt gewoon leuk!
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van en Duuf nog minder. Maar er komen Toffe Mensen en het wordt gewoon leuk!
Ben je overdag lekker vrij?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het wordt zalig weer, dus ik zie dat terras wel zitten!
Ja, ga al vroeg richting Greys (en Muis komt dan ook ongeveer)!quote:
Volgens mij kan je ze ook in de pan bakken, maar denk dat je dan wel olie moet gebruiken om te bakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg zin in die zelfgemaakte vissticks! Mijn meneer is nu biefstuk met ui aan het kopen voor me, maar dit is misschien een idee voor later in de week. Onze oven is wel kapot, maar het zal toch ook wel in de pan gebakken kunnen worden, zoals gewone vissticks?
Oja, en ik heb zo'n zin deze in Dieet te posten. Wel een goed initiatief, dat gouden windei, al weet ik werkelijk niet op welke ik zal stemmen: al die producten zijn even tenenkrommend.
Creatief zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij komen er net achter dat we helemaal geen plek voor een kattenbak hebben..
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Creatief zijn. Hebben jullie een halletje? Of een rustig hoekje?
Inderdaad, meestal is er wel een plekje te vinden! Vrienden van ons hebben de kattenbank op het toilet staanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Creatief zijn. Hebben jullie een halletje? Of een rustig hoekje?
Oja, wij bakken altijd alles al in olie hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ze ook in de pan bakken, maar denk dat je dan wel olie moet gebruiken om te bakken
In de keuken lijkt me ook niet zo prettig? Geen hal of hoek waar niks mee gedaan wordt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de keuken hebben we ook geen vloerruimte over, eigenlijk.. Of nou ja, wel ruimte op de vloer, maar dan kan de vriezer/vaatwasser/voorraadkast niet meer open.
Handigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet..
WC, ketelhok, kattenluik...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet..
Wat Vik zegtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handig. Wij hebben twee kattenbakken: de ene staat in het halletje, de andere staat direct om de hoek in de woonkamer. Totaal niet storend hoor. Hangt ook af van de vulling die je gebruikt natuurlijk, maar als je goeie vulling hebt, ruik je niets en zie je ook geen witte pootjes door het huis
(wel even een matje voor de bak leggen, zodat de korreltjes daar blijven liggen).
Mental image van verhoging die doorbreekt, nét op het moment dat poes in de kattenbak eronder zit. Nee, ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Of de vriezer of vaatwasser op een verhoging zetten, en dan daaronder de bak?
Staat ook al vol, met het toilet zelf, wc-borstel, prullenbakje...quote:
Hebben we niet. De stoppenkast zit in de woonkamer. [/quote]quote:ketelhok,
Ik wil geen kattenluik in de voordeur (geeft me een onveilig gevoel) en de deur naar het balkon is vrijwel helemaal glas.quote:kattenluik...
Allemaal inbouw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Of de vriezer of vaatwasser op een verhoging zetten, en dan daaronder de bak?
Razzquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
Was hier iemand bij Herman den Blijker's programma geweest?
quote:
Geen kat nemen? Of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het meedenken lief, maar jullie overschatten ons huis..
30g teveel? ligt eraan hoeveel je weegt, hoeveel je sport en wat het totaal is. En aan een teveel aan eiwitten bestaan niet echt risico's, zie ook http://www.gezondenzo.net(...)t-te-veel-eiwit-eet/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef xliefs. het volgende:
Bij al m'n voedings adviezen, krijg ik zeker 30 gram téveel eiwit binnen. Zijn hier ook échte risico's aan verbonden?
Ja hoor, dat is in principe natuurlijk best wel een optie. We zouden het alleen wel heel erg tof vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen kat nemen? Of is dat geen optie?
Ik heb trouwens nu al spierpijn. Gaat leuk worden morgen!
Lijkt me sterk met die 2 beschuiten en boterhammen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef xliefs. het volgende:
Bij al m'n voedings adviezen, krijg ik zeker 30 gram téveel eiwit binnen. Zijn hier ook échte risico's aan verbonden?
Dankje, die site had ik net ook al eventjes doorgelezen! Geen erge gevolgen dus.. de eitwitten komen wel uit veel verschillende producten. voornamelijk kaas en vlees en de laatste tijd ook melk en veel ei! Dus niet alleen brood en beschuitquote:[..]
30g teveel? ligt eraan hoeveel je weegt, hoeveel je sport en wat het totaal is. En aan een teveel aan eiwitten bestaan niet echt risico's, zie ook http://www.gezondenzo.net(...)t-te-veel-eiwit-eet/
Jullie hadden de aanloper toch? En is er naast de haard geen plek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is in principe natuurlijk best wel een optie. We zouden het alleen wel heel erg tof vinden..
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
er hangt hier al trouwens een week een poster voor bikram yoga in de gang. Ik moet er elke keer om grinniken, als ik die zie. En nu ga ik naar bed!
Ik vind het een mooi lijstje Perr!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Perruche het volgende:
Eindstand:
O: dubbele vk bth grllworst
T: mandarijn
L: 300 gr salade (sla, komkommer, courgette, mozzarella), 400 ml kerriesoep met kip, 1 bth
T: 150 ml yoghurt met 100 gr druiven
S: Evy 21 (11-11 - 8 met 2 minuten wandelen ertussen)
D: groot bord met rijst, rode curry, kokosmelk, broccoli, ui, paprika
Die is drie keer geweest, maar sindsdien niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie hadden de aanloper toch? En is er naast de haard geen plek?
Maar 30 gram teveel?! Dat haal je, wat Perruche al zegt, echt niet uit AL die producten. Tis niet dat je 6 eieren eet, wheyshakes drinkt, chocomelk, melk, veel vlees etc eet. Hoeveel weeg je? Wat is je huidige intake, hoeveel kcal moet je in totaal eten voor je onderhoud?! Je 30g teveel is volgens mij nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Dankje, die site had ik net ook al eventjes doorgelezen! Geen erge gevolgen dus.. de eitwitten komen wel uit veel verschillende producten. voornamelijk kaas en vlees en de laatste tijd ook melk en veel ei! Dus niet alleen brood en beschuit
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi lijstje Perr!
Ga zo denk nog even een kikkererwtensalade maken voor morgen.
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die is drie keer geweest, maar sindsdien niet meer..
Het staat me een beetje tegen om een kattenbak recht tegenover de bank te zetten.. Of zeur ik nu?
Ongeveer 70 kg, en volgens mij (&calorieteller.nl) heb ik ongeveer 2500 kcal nodig om mijn lichaam te onderhouden, fiets 6x per week een uur. En wil dus ongeveer op 2000 kcal zitten per dag! en daarbij hoort ongeveer 60 gram aan eiwitten per dag, en ik zit er al gauw boven, oke vandaag is misschien dan wel een beetje extreem. met 30 gram maar goed.quote:[..]
Maar 30 gram teveel?! Dat haal je, wat Perruche al zegt, echt niet uit AL die producten. Tis niet dat je 6 eieren eet, wheyshakes drinkt, chocomelk, melk, veel vlees etc eet. Hoeveel weeg je? Wat is je huidige intake, hoeveel kcal moet je in totaal eten voor je onderhoud?! Je 30g teveel is volgens mij nergens op gebaseerd.
2500 op onderhoud is veel hoor. Volgens mij rekent calorieteller alleen BMI, dus ik zou een meer betrouwbare berekening zoeken. (zelf linkje kwijt).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:40 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Ongeveer 70 kg, en volgens mij (&calorieteller.nl) heb ik ongeveer 2500 kcal nodig om mijn lichaam te onderhouden, fiets 6x per week een uur. En wil dus ongeveer op 2000 kcal zitten per dag! en daarbij hoort ongeveer 60 gram aan eiwitten per dag, en ik zit er al gauw boven, oke vandaag is misschien dan wel een beetje extreem. met 30 gram maar goed.
Gevonden!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
2500 op onderhoud is veel hoor. Volgens mij rekent calorieteller alleen BMI, dus ik zou een meer betrouwbare berekening zoeken. (zelf linkje kwijt).
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoeftequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
2500 op onderhoud is veel hoor. Volgens mij rekent calorieteller alleen BMI, dus ik zou een meer betrouwbare berekening zoeken. (zelf linkje kwijt).
Neeeee, niet loveliquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
*knip*
Lama, ik pm wel iemand.
Te veel eiwitten zal wel meevallen.
Daar stond net iets heeeul andersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef loveli het volgende:
*knip*
Lama, ik pm wel iemand.
Te veel eiwitten zal wel meevallen.
Waar baseer je de getallen op? :$ want ik volg het nu niet :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef slacker_nl het volgende:
60 gram? das 15% van je dieet,give or take:
kcal: 2000, carbs: 200g (40%), fat: 66g (30%), protein: 150g (30%)
Als je het mij vraagt eet je zelfs te weinig eiwitten met 60 gram.
Ik heb een vrij hoog energieniveau, alleen wel heel veel nieuwe oefeningen gedaan en nu dus pap-armen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee
Henk? Mag ik wat energie lenen? Pfff lig al joh!
Morgen wel lunchafspraakscheelt weer.
Dankje! komt ongeveer dezelfde caloriebehoefte uit!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.giantpt.com/vo(...)jouw-caloriebehoefte
2000 kcal, onderverdeeld in kh (40%), vet en eitwitten (beide 30%). En dan krijg je de hoeveelheden erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Waar baseer je de getallen op? :$ want ik volg het nu niet :p
Beweeg je zo veel dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Dankje! komt ongeveer dezelfde caloriebehoefte uit!Dus daar zat ik niet heel gek mee..
Oke, dankje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
2000 kcal, onderverdeeld in kh (40%), vet en eitwitten (beide 30%). En dan krijg je de hoeveelheden erbij.
6x in de week een uur fietsen, plus een uur sport per week. En elke dag sowieso een uur wandelen..quote:
Dan kom je een eind inderdaad!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:55 schreef xliefs. het volgende:
[..]
6x in de week een uur fietsen, plus een uur sport per week. En elke dag sowieso een uur wandelen..
Ja dat is wel veel beweging. Dus iedere dag 2 uur sport/beweging? Waar haal je die tijd vandaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:55 schreef xliefs. het volgende:
[..]
6x in de week een uur fietsen, plus een uur sport per week. En elke dag sowieso een uur wandelen..
Elke dag naar school fietsen/werk! en soms recreatief mountainbike. en dan heb ik een hond haha, die elke dag een uurtje met me wilt wandelen ongeveer.. en nog sport op school! Voordelen van een scholierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja dat is wel veel beweging. Dus iedere dag 2 uur sport/beweging? Waar haal je die tijd vandaan
Ik heb jarenlang dagelijks 2 x een uur gefietst (woon-werk). En dan ging ik ook nog een paar keer per week hardlopen. En 2 keer naar de sportschool.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja dat is wel veel beweging. Dus iedere dag 2 uur sport/beweging? Waar haal je die tijd vandaan
2 uur sporten per dag klinkt als veel. Maar ik zit net te denken dat wanneer ik fietsuren en trainingsweekend meetel dat ik zelf gemiddeld ook ruim 2 uur sport.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang dagelijks 2 x een uur gefietst (woon-werk). En dan ging ik ook nog een paar keer per week hardlopen. En 2 keer naar de sportschool.
En dat deed ik gewoon naast een fulltime baan.
Best te doen hoor.
Net als zoethout.. Drop vind ik lekker, maar zoethout. Zit je op zo'n tak te knagen..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:04 schreef Perruche het volgende:
Ik heb cacao bonen gekocht (vraag me niet waarom), en die kan je dus eten. Technisch gezien. Wat zijn die krengen VIES!!
Zoethout, lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
2 uur sporten per dag klinkt als veel. Maar ik zit net te denken dat wanneer ik fietsuren en trainingsweekend meetel dat ik zelf gemiddeld ook ruim 2 uur sport.
[..]
Net als zoethout.. Drop vind ik lekker, maar zoethout. Zit je op zo'n tak te knagen..
Yes. Is anderhalf jaar geleden voor het laatst echt naar gekeken. Denk dat het inmiddels weer tot de mogelijkheden behoort om wel te mogen eten. Al smokkel ik eens in de zoveel tijd wel met een enkel dropje.quote:
Yup, is achter de schermen al geregeldquote:
Onweersbuien.. Nee, dat trekt de NS vast nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:17 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. In de trein naar het werk. Hoef ik maar tot 4 uur vandaag maar de NS zal wel weer roet in het eten gooien waardoor ik toch op de normale tijd thuis ben
.
Ik mag wel om 15.50 alweer weg en dan ben ik om 17.15 thuis, dus hopelijk ben ik de bui voorquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Onweersbuien.. Nee, dat trekt de NS vast nietMaar blijf hoopvol, Vik!
Ik geef vandaag les tot 14:00 en mag dan tot 16:30 bij de eindexamens zitten. Saaaaaiwant je mag niks doen behalve zitten en kijken of ze niet spieken.
Het is ook wel heel klam en warm nu buiten, natuurlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Bij mij was het om 6 uur al licht hoor.
Wie zei hier nu ook alweer dat je minder gaat zweten naarmate je conditie beter wordt? Ik heb me zojuist een slag in dr rondte gezweten na 5 km rustig fietsen.
Gaat lekker dus!
Zou er ook nog een causaal verband zijn met hooikoorts?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is ook wel heel klam en warm nu buiten, natuurlijk!
Airco, lendesteunen, nieuwe EP van Asa op... Nee, mij hoor je niet klagen over het forenzenquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:32 schreef Nallie het volgende:
Morning!
Ik zie lekkere lijstjes! Nu fijn plakken in de trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
de eetbare versie of de top?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Ohw jeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Datquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat ben je aan het lezen Aurum?
Ik had heel optimistisch 4 boeken meegenomen op vakantie (overdreven ik weet het, maar ik was bang dat ik me dodelijk zou vervelen), en heb welgeteld 60 bladzijdes gelezen.
En hoe is het met je hardlopen?
Vik, lekker dr gang laten gaan. Het is haar lijf, haar leven, als ze erom vraagt, dan kun je haar tips geven. Anders lekker laten gaan.
^^quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vik, lekker dr gang laten gaan. Het is haar lijf, haar leven, als ze erom vraagt, dan kun je haar tips geven. Anders lekker laten gaan.
Oew, dat was niet eens bewust!quote:
Comput'r says yes...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Is IKEA Delft eigenlijk open op Pinkstermaandag?
Shoot had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Comput'r says yes...
Van jouw is anders ook niet bijster veel, PerrJaja, komt altijd nog wat bij, ik weet het...
Maar, hop! Bedenk nog eens even een goede after-S TKwark met pure hagelslag of zo.
Net stracciatella
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Comput'r says yes...
Van jouw is anders ook niet bijster veel, PerrJaja, komt altijd nog wat bij, ik weet het...
Maar, hop! Bedenk nog eens even een goede after-S TKwark met pure hagelslag of zo.
Net stracciatella
het klinkt weinig, maar een beetje karbonade is al 600 kcals hequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
Aurum ik vind jouw planning een beetje weinig
Ik ben nog steeds zo blij met mijn lijstje van gisterenhopelijk kan ik het volhouden!
Planning:
O: dubbele vk bth notenpasta, appel
T: bakje rabarber
L: 300 gr salade + pistoletje kip ofzo?
T: 150 ml yoghurt
D: alleen thuisik denk gewoon een goede salade met geitenkaas en pijnboompitjes enzo
S: Bodypump
Maar jij hebt geen S in je lijstje, en ik had het over een 'after-S T'quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shoot had je dat niet eerder kunnen zeggen![]()
Gelukkig bedenk ik dat nooit.
57,5
In die van de lunch zit sla/komkommer/tomaat/courgette/paprika/gekookt ei, in die in de avond sla/komkommer/tomaat/geitenkaas/ geroosterde hazelnoten/ venkel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het klinkt weinig, maar een beetje karbonade is al 600 kcals he
Bij jou mag er imo denk ik ook wat bij, die salade moet niet alleen sla en kaas zijn zeg maar
The Chronicles of Amberquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat ben je aan het lezen Aurum?
Ik had heel optimistisch 4 boeken meegenomen op vakantie (overdreven ik weet het, maar ik was bang dat ik me dodelijk zou vervelen), en heb welgeteld 60 bladzijdes gelezen.
En hoe is het met je hardlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |