Handigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet..
WC, ketelhok, kattenluik...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben een hal waar je al niet meer in kan staan als de voordeur open is, zo klein. En ik wil de kattenbak zeker niet in de woonkamer, slaapkamer of keuken. Meer ruimtes hebben we niet..
Wat Vik zegtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handig. Wij hebben twee kattenbakken: de ene staat in het halletje, de andere staat direct om de hoek in de woonkamer. Totaal niet storend hoor. Hangt ook af van de vulling die je gebruikt natuurlijk, maar als je goeie vulling hebt, ruik je niets en zie je ook geen witte pootjes door het huis
(wel even een matje voor de bak leggen, zodat de korreltjes daar blijven liggen).
Mental image van verhoging die doorbreekt, nét op het moment dat poes in de kattenbak eronder zit. Nee, ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Of de vriezer of vaatwasser op een verhoging zetten, en dan daaronder de bak?
Staat ook al vol, met het toilet zelf, wc-borstel, prullenbakje...quote:
Hebben we niet. De stoppenkast zit in de woonkamer. [/quote]quote:ketelhok,
Ik wil geen kattenluik in de voordeur (geeft me een onveilig gevoel) en de deur naar het balkon is vrijwel helemaal glas.quote:kattenluik...
Allemaal inbouw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Laureline het volgende:
Of de vriezer of vaatwasser op een verhoging zetten, en dan daaronder de bak?
Razzquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
Was hier iemand bij Herman den Blijker's programma geweest?
quote:
Geen kat nemen? Of is dat geen optie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het meedenken lief, maar jullie overschatten ons huis..
30g teveel? ligt eraan hoeveel je weegt, hoeveel je sport en wat het totaal is. En aan een teveel aan eiwitten bestaan niet echt risico's, zie ook http://www.gezondenzo.net(...)t-te-veel-eiwit-eet/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef xliefs. het volgende:
Bij al m'n voedings adviezen, krijg ik zeker 30 gram téveel eiwit binnen. Zijn hier ook échte risico's aan verbonden?
Ja hoor, dat is in principe natuurlijk best wel een optie. We zouden het alleen wel heel erg tof vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen kat nemen? Of is dat geen optie?
Ik heb trouwens nu al spierpijn. Gaat leuk worden morgen!
Lijkt me sterk met die 2 beschuiten en boterhammen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef xliefs. het volgende:
Bij al m'n voedings adviezen, krijg ik zeker 30 gram téveel eiwit binnen. Zijn hier ook échte risico's aan verbonden?
Dankje, die site had ik net ook al eventjes doorgelezen! Geen erge gevolgen dus.. de eitwitten komen wel uit veel verschillende producten. voornamelijk kaas en vlees en de laatste tijd ook melk en veel ei! Dus niet alleen brood en beschuitquote:[..]
30g teveel? ligt eraan hoeveel je weegt, hoeveel je sport en wat het totaal is. En aan een teveel aan eiwitten bestaan niet echt risico's, zie ook http://www.gezondenzo.net(...)t-te-veel-eiwit-eet/
Jullie hadden de aanloper toch? En is er naast de haard geen plek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is in principe natuurlijk best wel een optie. We zouden het alleen wel heel erg tof vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |