Als dat van de policy afwijkt kun jij dat heul nog niet zelf inschattenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar in dit geval moest ik juist geen nee zeggen dus!Oh de verwarring
1: het is geen korte broekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Gisteren nog een lemper gehad in de avond
O: 2 geroosterde boterhammen, 2 bekers melk
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie, appel
D: nasi goreng, gebakken ei
T: koffie, appel
Net even een korte broek aan getrokken, 3x raden
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1: het is geen korte broek
2: broek is niet van jou
3: het is stiekem een overhemd
?
Allemaal juist, een overhemd die niet van mij is maar die wel is gekrompen in de kast.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1: het is geen korte broek
2: broek is niet van jou
3: het is stiekem een overhemd
?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef An24 het volgende:
Vandaag is een goede dag!
Mijn leidinggevende was tijdens mijn FG super complimenteus. Ik werk er sinds februari nog maar een jaar, maar hij laat me nu al aan een traject beginnen om senior beleidsmedewerker te worden. Iets met roze wolk![]()
Ongeveer lijstje:
O: een volkorenboterham met sandwichspread en een volkorenboterham met boter en jam, beker thee
met melk
T: zwarte koffie en een aantal veren![]()
L: Buiten de deur gegeten. Een heerlijke volle salade van een kipfilet oosters gewokt en flinke
gemengde salade daaronder. Een plak ciabatta en boter, spa rood
T: Banaan
T: Volkorenontbijtkoek met boter en beker thee met melk
D: Aardappels, spinazie, entrecote
T: Griesmeelpap met rabarber en aardbeien
Het idee achter Jillian is 10 dagen achter elkaar level 1, 10 dagen achter elkaar level 2 en 10 dagen level 3. Vandaar ook 30 day shredquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker vroeg klaar, nu op mn balkon met een wijntje terwijl lief asperges maakt![]()
Is jillian iets om dagelijks te doen btw? Heb nu al 2 dagen wat spierpijn!
Ohja bedankt. Ik laat mn eten nog maar even zakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het idee achter Jillian is 10 dagen achter elkaar level 1, 10 dagen achter elkaar level 2 en 10 dagen level 3. Vandaar ook 30 day shred
Is liefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te werken
Medelijden met een medewerker dus probeer hem te helpen
Leugenaars helpen is dom.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Laureline het volgende:
Ik krijg zin in die zelfgemaakte vissticks! Mijn meneer is nu biefstuk met ui aan het kopen voor me, maar dit is misschien een idee voor later in de week. Onze oven is wel kapot, maar het zal toch ook wel in de pan gebakken kunnen worden, zoals gewone vissticks?
Oja, en ik heb zo'n zin deze in Dieet te posten. Wel een goed initiatief, dat gouden windei, al weet ik werkelijk niet op welke ik zal stemmen: al die producten zijn even tenenkrommend.
Dan ben ik botquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een collega die - op z'n zachtst gezegd - wel wat mag afvallen, maar ze eet echt bizarre dingen: ontbijtkoek idd (maar daar is ze mee gestopt toen ik zei dat dat helemaal niet goed was, "Waarom dan?", "Veel suikerrr!" "Oh ja...") en nu eet ze muffins en koeken. Volgens mij heeft ze vandaag wel drie of vier van die gevulde koeken gehad...
. Ik vind het apart, want ze weet zelf ook dat ze het niet moet doen en vorig jaar heeft ze ook twee keer gezegd dat ze aan het afvallen was, maar toch gaat ze ermee door. Zo zonde. Eigenlijk zou ik er eens iets van moeten zeggen, maar dat kan niet, want dan kwets ik haar...
.
Ja ik niet, ik ben op haar gesteldquote:
Nou inderdaad als je het brengt als helpen is ze er wellicht blij mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik niet, ik ben op haar gesteld. Als ze weer een afvalpoging aankondigt kan ik er misschien wel eens wat van zeggen. Misschien helpt het als ze weet dat ik zie wat ze eet. Nou ja, dan zie ik nog niet wat ze thuis eet, maar alles wat ze op het werk niet eet scheelt weer
.
Weet je dat nootjes veel beter vullen dan die koeken? Dan heb je straks niet die vreselijke suikerdip.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wat zouden jullie zeggen dan? "Uhm, je hebt al een koek op, moet je nu echt nóg een koek eten?".
Idem, ze eten steeds gezonderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zeg tegen collega's die zeggen dat ze willen afvallen en tegelijk een gehaktbal bestellen dat ze dom bezig zijn ja.
De meeste zeggen: Ja maar ik eet de hele dag niks anders dan 2 boterhammen hoor!
(en dan nog een broodje hamburger uit de magnetron met mayo, halve liter chocolademelk, stukken kaas en worst)
Dan ben ik gewoon helemaal niet mild
Het is bij sommige wel doorgekomen en er zijn er al 2 die nu al 3 x per week 60 km fietsen
Heb met steeds meer collega's discussies over hardlopen, sporten enzo.quote:
Hihi, ga ook wel eens in het rookhok zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb met steeds meer collega's discussies over hardlopen, sporten enzo.
Er zijn zelfs een paar die vragen wat ze het best kunnen eten...
Wel leuk, je leert ze zo op een hele andere manier kennen... Soort van vroeger toen ik nog rookte, had ook zo'n 'samen' gevoel met andere praat
Ik heb er op de gok 4 gedaan, wilde we eigenlijk 5 doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Eentje!
[..]
Begrijp ik nu goed dat het een online ding is? Zeker als je bankrekeningen kunt koppelen...ben je dan niet bang dat je gegevens verkeerd terecht kunnen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |