Als dat van de policy afwijkt kun jij dat heul nog niet zelf inschattenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar in dit geval moest ik juist geen nee zeggen dus!Oh de verwarring
1: het is geen korte broekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Gisteren nog een lemper gehad in de avond
O: 2 geroosterde boterhammen, 2 bekers melk
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie, appel
D: nasi goreng, gebakken ei
T: koffie, appel
Net even een korte broek aan getrokken, 3x raden
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1: het is geen korte broek
2: broek is niet van jou
3: het is stiekem een overhemd
?
Allemaal juist, een overhemd die niet van mij is maar die wel is gekrompen in de kast.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1: het is geen korte broek
2: broek is niet van jou
3: het is stiekem een overhemd
?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef An24 het volgende:
Vandaag is een goede dag!
Mijn leidinggevende was tijdens mijn FG super complimenteus. Ik werk er sinds februari nog maar een jaar, maar hij laat me nu al aan een traject beginnen om senior beleidsmedewerker te worden. Iets met roze wolk![]()
Ongeveer lijstje:
O: een volkorenboterham met sandwichspread en een volkorenboterham met boter en jam, beker thee
met melk
T: zwarte koffie en een aantal veren![]()
L: Buiten de deur gegeten. Een heerlijke volle salade van een kipfilet oosters gewokt en flinke
gemengde salade daaronder. Een plak ciabatta en boter, spa rood
T: Banaan
T: Volkorenontbijtkoek met boter en beker thee met melk
D: Aardappels, spinazie, entrecote
T: Griesmeelpap met rabarber en aardbeien
Het idee achter Jillian is 10 dagen achter elkaar level 1, 10 dagen achter elkaar level 2 en 10 dagen level 3. Vandaar ook 30 day shredquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker vroeg klaar, nu op mn balkon met een wijntje terwijl lief asperges maakt![]()
Is jillian iets om dagelijks te doen btw? Heb nu al 2 dagen wat spierpijn!
Ohja bedankt. Ik laat mn eten nog maar even zakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het idee achter Jillian is 10 dagen achter elkaar level 1, 10 dagen achter elkaar level 2 en 10 dagen level 3. Vandaar ook 30 day shred
Is liefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te werken
Medelijden met een medewerker dus probeer hem te helpen
Leugenaars helpen is dom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |