Precies wat ik dachtquote:
Er is een assistente bij aanwezig voor de nodig hand- en spandienstenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Voor twee gaatjes heb je twee kerels nodig, uniek.
VVM-etje?!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Er is een assistente bij aanwezig voor de nodig hand- en spandiensten
Ik ren ook zonder muziek, merk dan wel dat m'n ademhaling dan een soort mantra wordt; in in in uit uit uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:49 schreef Phaidra het volgende:
Bij het hardlopen deed ik in het begin altijd 4 stappen inademen, 4 stappen uitademen. Later in de training wordt dat 3/3 of 2/2 (de laatste meters). Ik ben er op zich niet zo heel erg mee bezig, maar het gaat vanzelf en het helpt me bij geconcentreerd lopen
. Je moet wat, zonder muziek.
Ja precies dat!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ren ook zonder muziek, merk dan wel dat m'n ademhaling dan een soort mantra wordt; in in in uit uit uiten natuurlijk dagdromen en dan de verkeerde kant op rennen
Gisteren was t minderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:54 schreef Novem het volgende:
Wel heel weining M_m, of komt het doordaat je nog aan het uitzieken bent?
Of misschien ga je wel 5 hamburgers van de bbq eten
Ik heb nog een leuke sticker voor een komkommer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Mixende_match het volgende:
Ow, thx Per, zie komkommer staan. Vergeten te kopen
Jaa ik zag ze net voorbij komen tijdens het terug lezen, heul veul stickers. Haha. Nicequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke sticker voor een komkommer.
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:53 schreef the85mc het volgende:
Zometeen gesprek bij detacheerder, ben benieuwd wat ze me te vertellen hebben. Nu even omkleden en pak aan. Heb eigenlijk geen zin in stropdas, veels te warm..
Ik twijfel of ik met de fiets of OV ga, en daar hebben ze geen aircoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebben
*Schraapt keel, airco is leuk maar dan moet het ding wel een beetje jong zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste gebouwen airco hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Siral op 22-05-2012 14:41:08 ]
Volgens mij prof is dat een fabeltje (dat wij het beter kunnen tenminste), en hij kan het weten...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.
Wie zei dat vrouwen konden multitasken?
^^ idd Perr, mij mag je ook altijd doen hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef Ml-etje het volgende:
Indien iets dat bij mijn vakgebied past mag je mij ook best pm-en Perr.
Mij ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:15 schreef Mixende_match het volgende:
^^ idd Perr, mij mag je ook altijd doen hoor!
Van datzem!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure, altijd hoorWeet alleen niet of ik goed advies kan geven enzo. Maar mag altijd
Snap 'n Crackle?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh Curly Wurly!!! Zit hier nu zowat te kwijlen.
Vroger had je ook van die roze plakkerige dingen (plankvorm) met een zuer binnenkant
Haha, dat klinkt als een soort vechtmove "...and then Mike knocked him out with the Snap 'n Crackle"quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef Siral het volgende:
Ik kom weer es een lijstje langsdroppen... ben mn structuur een beetje kwijt..........Net ik weet niet hoeveel kipfilet in mn strot zitten douwen en een mueslireep en tis nog maar 2 uur..Je zou zeggen ik eet genoeg, maar toch eetbui neigingen...? Moet me echt al uren in houden om niet alle koeken op te vreten....
O: 250gr kwark, 50gr muesli
L: 130gr tonijn sla/rauwkost/chilisaus, 150gr yoghurt, 1 appel
T: 125gr kipfilet, 1 mueslireepje
D: 1 kom soep (weet nog niet welke), 2 boterhammen pindakaas
S: 60 min fitness, 20 min crosstrainer
T: 1 punt vruchtenvlaai (vaders jarig)
T: 250gr kwark, whey proteine shakenou ja, daar zou ik ook honger van hebben nog hoor. Je O en L zijn niet zoveel, vind ik. Je D trouwens ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:51 schreef Novem het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt als een soort vechtmove "...and then Mike knocked him out with the Snap 'n Crackle"
Ja, het gaat eigenlijk wel! Benauwd merk ik wel en ook wat dikke vingers/voeten. Maar verder best ok!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
CocoAwwwwwwww
Perr, wat is er toch met je?
Phaidra, bijna moeke gewoon. Trek je het nog met dit weer?
Morgenmiddag laat is pas de vulsessie maar kan nu al huilen
Nee dat komt omdat ik een uurtje daarna taart eetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou ja, daar zou ik ook honger van hebben nog hoor. Je O en L zijn niet zoveel, vind ik. Je D trouwens ook niet.
Als je graag meer dan 2000 kcal wil binnenkrijgen op een dag is dat niet perse veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat ik een uurtje daarna taart eetdie tel ik mee bij mijn D.
En mijn lunch was ruim 450 kcal en mijn ontbijt ruim 350... lijkt me zat?
Mijn o en l zijn idd meestal rond 350 en 450, en mijn t rond de 250..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je graag meer dan 2000 kcal wil binnenkrijgen op een dag is dat niet perse veel.
Mijn O's zijn ook meestal ronde de 350 kcal.
Jij moet gewoon meer vet naar binnen werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn o en l zijn idd meestal rond 350 en 450, en mijn t rond de 250..
Eigenlijk moet ik gewoon een ochtend tussendoortje gaan nemen.. Maar ik heb daar NOOIT trek/honger naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh.Kennelijk inschattingsfoutje gemaakt op werk, ik haaaat foutjes maken.
En in dit geval heb ik het idee dat het niet eens echt mijn schuld is
Had je ook een goed antwoord waarom niet, of zat je fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Ik DM wel evenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Had je ook een goed antwoord waarom niet, of zat je fout?
Jamaar in dit geval moest ik juist geen nee zeggen dus!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:43 schreef loveli het volgende:
De people-pleaser in Maria moet ook een conflict hebben gehad bij het nee-zeggen, deze baan lijkt me een goede leerweg
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar in dit geval moest ik juist geen nee zeggen dus!Oh de verwarring
Nouja had mail wel doorgestuurd naar baas met idd vraag over hoe het op te pakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon je baas duidelijk maken dat je het lastig vind om in jouw functie buiten de policy om te werken.
Volgende keer als het een 'grote' of 'goede' klant is even doublechecken bij de baas of je om policy heen mag werken
Eentje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:42 schreef Probability het volgende:
Hoeveel eieren gaan er in de wortelcake van an?
Begrijp ik nu goed dat het een online ding is? Zeker als je bankrekeningen kunt koppelen...ben je dan niet bang dat je gegevens verkeerd terecht kunnen komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/
Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij meeEindelijk eens overzicht creëren!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
ik ga wat later rennen denk ik, of in korte broek maar dat durf ik niet
Heb ik ook inderdaad, lekker een vest aan gehad de hele dag, behalve als ik naar buiten ging. Zit nu echt even te acclimatiseren zodat ik dadelijk een beetje fatsoenlijk kan sporten in die warmte.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:34 schreef Novem het volgende:
Tof An.
Damn wat is het heet en benauwd, jad niks door de hele dag op kantoor met de aircon op 19
Zo rennen, zal wel lekker zweten worden
Ik hoop het ook niet iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ann wat een topdag voor jefijn
Perr, lekker in korte broek doen hoor!
Q, heb ook zo'n drinkbelt alleen gaan de flesjes los tijdens het rennenHopelijk bij jou niet zo
Het is hier 29 graden en ik ben bezig met een hele bloemkool weg te werken... Ik hou van bloemkool
Okee... MOCHT het zo zijn (zal wel nietquote:
Ik confronteer mezelf er ook liever niet mee!! Maar ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee... MOCHT het zo zijn (zal wel niet) en dan? Ben je bang dat andere mensen de hele avond van slag zijn?
Perr je bent hot! Ook in shorts!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik confronteer mezelf er ook liever niet mee!! Maar ja je hebt gelijk
Ik doe nu iedere avond masseren met spul in de hoop het beter te maken
watjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Perruche het volgende:
ik ga wat later rennen denk ik, of in korte broek maar dat durf ik niet
Ook goed bezigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:44 schreef the85mc het volgende:
Ben net terug van gesprek met detacheerder. Redelijk doorgezaagd door 6 man. Maar ging wel goed, tenminste ik heb er een goed gevoel over. En zij waren ook geinteresseerd, over 2 weken interessante sollicitatie, en precies in de richting die ik interessant vind! En ze gingen nog bij bepaalde bedrijven een balletje opgooien, daar zijn geen officiele sollicitaties, maar soms kun je er via via wel tussen rollen. Ben benieuwd! Heb zelf ook nog wat dingen lopen, dus ik verwacht eigenlijk bijna direct na het finishen van mijn studie een baan te hebben.
Maar wat was het heet zeg, ik dus pak aan, met stropdas. Zitten ze in een tijdelijk gebouw zonder airco..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |