Ja dat praten begrijp ik niet, tuurlijk kan ik dat niet! Maar ik ben niet buiten adem ofzo. En ja het is met loop stukjes,hardlopen 8 (lopen 2) 10 (3) 8 (3) etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is nog geen 9,5 km/u hoor. Ongeveer 9,2 á 9,3.
En prima pace, hoor, Perruche, maar nog niet zo belangrijk op dit moment. Is dat inclusief wandelstukjes of had je die niet meer? En ben je voluit gegaan of had je nog wel 2 km kunnen doorlopen (als je benen je hadden willen dragen?). En kon je nog praten tijdens het lopen als je dat had gewild?
.
Dat is zelf geen dingen bijhouden en aan het eind van de maand wordt verteld waar je teveel geld aan uitgeeft? Klinkt als iets voor mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/
Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij meeEindelijk eens overzicht creëren!
Misschien moet je dan eens zo hard (langzaam) lopen dat je dat wél kuntquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat praten begrijp ik niet, tuurlijk kan ik dat niet! Maar ik ben niet buiten adem ofzo. En ja het is met loop stukjes,hardlopen 8 (lopen 2) 10 (3) 8 (3) etc.
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh echt? Vind het echt heel handig. Mgoed, heb 't net in gebruik. Wacht even een paar weekjes af, en als het bevalt dan schaf ik evt de uitgebreide versie aan (paar euro per maand, maar dan kun je o.a. meer dan twee rekeningen koppelen en wat andere handige dingetjes).
MI: ja, ik ben zelf al tijden overzicht aan het creëren, afgelopen weekend eindelijk eens gedaan
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is zelf geen dingen bijhouden en aan het eind van de maand wordt verteld waar je teveel geld aan uitgeeft? Klinkt als iets voor mij.
Ja hallo, 60/6,45 uitrekenen in m'n hoofd is best lastigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh, als ik uitreken is het wel 9,5. Ik dacht dat ik met 6.15 9,5 km/u liep, maar dat is 9,75 km/u.
60/pace = snelheid. Ze liep met 6.27 toch? (heb ik afgerond op 6.30). 60/6.30 = 9,5 km/uquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja hallo, 60/6,45 uitrekenen in m'n hoofd is best lastig
Maar is 9,3 km/u
Zijn secondenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
60/pace = snelheid. Ze liep met 6.27 toch? (heb ik afgerond op 6.30). 60/6.30 = 9,5 km/u.
Ja hallo, ik ben een alfaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zijn secondenen een minuut loopt maar tot 60
60/ paceminuten,((100/60)*paceseconden) = km/u
Alfa's...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt er calculators voor maar die kan ik nu niet vinden. Heb er thuis een in mn favorieten. Het is altijd een hels karwei om een calculator te vinden die precies dat doet: pace naar speed en vice versa.
http://exercise.bizcalcs.(...)-To-Speed-Conversion
Zo. Idd 9,3 en idd 9,6 voor mij (helaasch)
Achgossie *petquote:
En klaagt over rommel en stof.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]klinkt alsof jij een mens nodig hebt die moppert
Hoe bedoel je, fysiek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef Perruche het volgende:
Hm vik, ik kan niet, niet praten omdat ik uitgeput ben ofzo, maar gewoon omdat dat fysiek niet gaat! Maar zal er na mijn wedstrijdje eens op gaan letten.
Het gaat er niet om dat je daadwerkelijk praat, het gaat erom dat kunnen praten als je dat zou willen aangeeft dat je niet te hard gaat tijdens je trainingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.
Wie zei dat vrouwen konden multitasken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |