abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 18:44:15 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111841181
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111841439
Mijn vrijwel definitieve lijstje:

O: havermout met banaan
T: appel
L: 400 gram wortelsalade, 2 volkorenboterhammen, 2 gekookte eieren
T: yoghurt met wat muesli
S: 6 km. hardlopen
T: plak rauwe ham
D: sperziebonen, broccoli, worst, quinoa/bulghur
T: stuk bananenbrood met volkorenmeel en walnoten.
  maandag 21 mei 2012 @ 18:57:18 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111841809
Ik heb extra B gehad dankzij het OV :7 Tram ging te vroeg dus 15 min gesnelwandeld naar de metro en toen deed de bovenleiding bij Alkmaar stom dus mochten we van centraal naar Noord lopen (ongeveer 20-25 min).

B-) :')
pi_111841878
Henkie Panky :D

Met dat idee ga ik naar de super :W
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111842088
Wat een dag. Studeren lukt voor geen meter, wel redelijk fijn gehupst (bicycle crunches zit verbetering in!) maar hardlopen wordt 'm niet meer. Heb me prima aan m'n lijstje gehouden maar stond net op en zag sterretjes en voel me helemaal futvrij. Bah.

Dus ik ga zo douchen, eten, en daarna gaan Mr.Mo en ik lekker even een avondwandeling maken. :)
Ja doei.
pi_111842242
@ jagartrut!

Klopt het is weinig, maar ik ben pas om 11 uur mijn bed uitgegaan!

Daarnaast wil ik echt niet korter dan 2 uur voor mijn D nog iets eten, aangezien ik nogal snel vol zit, en dan bang ben om niet de juiste voedingsstoffen met mijn D binnen te krijgen! Vandaar dat ik vanaf 5 uur eigenlijk niets meer wil eten..
pi_111842406
De doperwtjessalade was lekker!
Vandaag externe training gehad, zat eten bij.

O: twee boterhammen pindakaas
L: 3 tarwekadetjes, 2 met kaas/sla, 1 met parmaham/sla, kopje homemade groentesoep, fruitsalade.
T: split
T: 3 zalmwraphapjes, 4 zoute sticks, 15 borrelnootjes.
D: doperwtjes/munt/feta/olijfolie met citroen, gegrilde kipfilet.
S: stukje hardlopen (3-3-4-4 ofzo?), misschien wat buikspieren
T: misschien wat yoghurt, met wat rabarber?

Laatste t weet ik nog niet. Misschien heb ik geen trek meer, en heb misschien ook wel genoeg gehad al vandaag.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:14:51 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111842661
Kiss me here, touch me there, hanky panky :').

Zit nog in de trein. Moest Via Schiphol.
Niet meer actief op Fok!
pi_111843144
Werk jij op de wallen Maria? Want daar zit Henky Panky! :)
Be someone that makes you happy
  maandag 21 mei 2012 @ 19:23:39 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111843154
Kippenlevertjes waren weer heerlijk... Ook niet vaker dan 6 x in het jaar eten maar toch :9
Nog 2 overgehouden voor morgen op brood O+

Ik hou van chinees maar dat wisten jullie al he?

Zo, lekker gedoucht en nu neem ik een cola-berenburg en ga lekekr even met de laptopje buiten zitten.

Wat is het leven toch een stuk mooier zonder kou!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 21 mei 2012 @ 19:23:48 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111843162
Potver. Net te laat met ontslag nemen. Nu gaan ze me zogenaamd helpen zodat mijn falen zogenaamd mijn eigen schuld is.
*kutbaan
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111843302
Oi tink, dat is mooi beroerd. Klinkt alsof ze een stok zoeken om mee te slaan...

Ben net weer thuis. Net even lekker gedoucht na het sporten. Laatste stuk mtben ging lekker, pas de laatste 10 km kwam ik lekker in het ritme en kon ik echt helemaal los gaan op de fiets.. Ondanks tegenwind het laatste stuk heb ik de laatste 10 km de hele tijd rond 31-32 km/u gefietst :D Gemiddeld 28km/u met stop en flink stuk stadsverkeer.. Voor het eerst in lange tijd dat het weer zo lekker ging!
  maandag 21 mei 2012 @ 19:28:31 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111843484
Oeh Tink, dat klinkt niet al te best :(
En nu?

Goed bezig 85! *O* Fijn gevoel he?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111843659
he bah, tink!

Uniek, wat vind je van m'n lijstje?
pi_111843694
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Potver. Net te laat met ontslag nemen. Nu gaan ze me zogenaamd helpen zodat mijn falen zogenaamd mijn eigen schuld is.
*kutbaan
Hmmzz buiten het emotioneel rotte... zelf ontslag nemen zorgt er in Nl voor dat je niks krijgt.
Ontslagen worden is een ander verhaal..
Als je er puf voor hebt jouw kant goed verwoorden op papier.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:35:36 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111843874
Jeager, vind je lijstje O+ Echt super mooi, zoveel voedingsstoffen O+
pi_111843997
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
yay, dan zit ik weer op de goede weg. Geloof dat ik weer een knop gevonden heb.
pi_111844037
Oh tink dat klinkt rot! Je moet jezelf ook wel snel bewijzen lijkt het zeg!

Net lekker pastasalade met garnalen op, door vriendje :9 en straks weer jillian doen. Level 1 moet je wel een paar keer herhalen toch, of is het elke keer een nieuwe?
  maandag 21 mei 2012 @ 19:55:06 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111844884
Niet de Wallen nee :D

Tink :o Mooi rot zeg -O- Dus het werd niet leuker?
pi_111845084
Moet nog eten en boodschappen halen. :o maar weet nog niet wat. Moet snel klaar zijn en lekker, lust eigenlijk alles behalve zalm.. (dat lus ik alleen als sushi :+ )
pi_111845180
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef the85mc het volgende:
Moet nog eten en boodschappen halen. :o maar weet nog niet wat. Moet snel klaar zijn en lekker, lust eigenlijk alles behalve zalm.. (dat lus ik alleen als sushi :+ )
Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.
pi_111845270
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.
hmm klinkt goed.. Gebruik je als worst echt kruidige worst, zoals salami/chorizo ofzo?
pi_111845568
Hey Jag, ik heb ook groenten uit de oven met beetje quinoa! Maar dan pompoen, aubergine, courgette en knoflook :9 met beetje geitenkaas erbij. Nom nom nom
pi_111845572
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

hmm klinkt goed.. Gebruik je als worst echt kruidige worst, zoals salami/chorizo ofzo?
ja, zoiets. Ik had nu een of andere italiaanse worst. weet niet of je dat soort dingen in NL kunt krijgen. Maar, chorizo zou lekker zijn denk ik.
pi_111845901
Tink :o Lekker oneerlijk ook, je zit er nog maar net. Je kan veel, maar toveren hoorde daar waarschijnlijk niet bij :{ ;)

Ben verder niet zo fan van Chinees eten (sorry uniek :@) dus weet ook geen adresjes.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111845926
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou dat! Klinkt ook echt heerlijk allemaal!

En sterkte Tink, klinkt als een hoop energievretend gedoe :{ maar wat MI zegt, kan je het niet aanvechten?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2012 20:18:05 ]
pi_111846039
quote:
*kutbaan
Wat vervelend. Sterkte :*
pi_111846293
Soms zou ik wel eens over een pietsje meer voor-de-klas assertiviteit ook in het dagelijks leven willen beschikken :') Zie lang verhaal:

SPOILER: Boos op Siebel/mezelf rant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2012 20:17:26 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 20:20:04 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111846542
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Nallie het volgende:
Werk jij op de wallen Maria? Want daar zit Henky Panky! :)
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_111846645
Ach razz, meer mensen hebben dat en die winkelmensen kunnen altijd proberen. Gewoon weer proberen tegen te prutteren in de volgende gelegenheid :)
  maandag 21 mei 2012 @ 20:22:33 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111846696
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Soms zou ik wel eens over een pietsje meer voor-de-klas assertiviteit ook in het dagelijks leven willen beschikken :') Zie lang verhaal:

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel schattig, though :P. Zoiets had ik ook een keer bij V&D. Werd wel goed opgelost toen, maar M. deed het woord :@ :') (terwijl ik me van tevoren heel druk had lopen maken: "oh, als ze dit doen...", "oh als ze dat zeggen..." :( :( :'))

Tjee Tink... wat naar... :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_111846939
quote:

Herkenbaar. Ik ben er ook zo slecht in, assertief zijn. Fijn dat het toch gelukt is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111847145
quote:

Wat goed dat je wel die mail bij je had. Ik zou het ook lastig vinden hoor. Zonder die mail zou het mij ook niet gelukt zijn.
pi_111847410
Die mail stond gelukkig nog in m'n iPhone :D Yay for iPhones. En ik ga maar gewoon oefenen op tegensputteren. Bij pubers lukt het al prima, nu nog bij vervelende winkelmevrouwen.

En mijn lijstje is wat gepimpt na advies:

O: 300 ml magere yoghurt met muesli en twee kiwi's
L: twee volkoren boterhammen pindakaas/komkommer, thee
T: banaan
T: rode paprika, paar wortels
B: half uur naar stad wandelen, half uur terugwandelen
D: pasta met saus van spinazie/sperzieboontjes/tonijn/kappertjes/groene paprika/ui/knoflook
T: kopje espresso, blokje pure choco, straks nog een handje noten

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2012 20:35:10 ]
pi_111847638
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:

S: stukje hardlopen (3-3-4-4 ofzo?)
3 x 10 minuten!!! :o *O* :%

Wel dood nu, de laatste was echt killing. Maar man wat voel ik me stoer! :D :@
  maandag 21 mei 2012 @ 20:39:25 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111847671
Mooi lijstje ook Razz.. handje noten is inderdaad nog wel handig

LieLIe *O*
  maandag 21 mei 2012 @ 20:42:16 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111847852
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou dat! Klinkt ook echt heerlijk allemaal!

En sterkte Tink, klinkt als een hoop energievretend gedoe :{ maar wat MI zegt, kan je het niet aanvechten?
Er valt niets aan te vechten. Ik faal en dat is zogenaamd mijn eigen schuld
pi_111847902
Tien kilometer fietsen, hoe lang doe je daar ongeveer over als je niet heel vaak fietst en ook niet op maximaal gaat (vanwege niet de hele dag in je zwetende kloffie willen zitten :P )? Ben van plan om morgen in plaats van de bus te pakken te gaan fietsen naar het station, maar ik twijfel nog een beetje. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111848028
quote:
*kutbaan
heb je het over je huidige baan Tink? :{
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111848126
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En er zijn geen nadrukkelijke feiten waarmee jij kunt aantonen dat het 'falen' niet aan jou ligt? Wat een rotsituatie, zeg. Bah! :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 21 mei 2012 @ 20:47:31 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111848174
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Tien kilometer fietsen, hoe lang doe je daar ongeveer over als je niet heel vaak fietst en ook niet op maximaal gaat (vanwege niet de hele dag in je zwetende kloffie willen zitten :P )? Ben van plan om morgen in plaats van de bus te pakken te gaan fietsen naar het station, maar ik twijfel nog een beetje. :+
Rustig? 3 kwartier
pi_111848177
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik ben er ook zo slecht in, assertief zijn. Fijn dat het toch gelukt is.
over assertief gesproken, heb je nog iets gehoord van de dakkapel?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 21 mei 2012 @ 20:48:23 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111848228
LieLie, goed zeg! *O* Da's het dubbele van wat ik kan tot nu toe :@ :D

Net even vrienden gemaakt met meneer Konijn :') Hij had een plak poep aan zn bips zitten en dat moet dan weg want 1. Bah en 2. Gevaarlijk voor nijnen. Dus in een badje met lauw water gezet en vegen maar, was niet alleen heel smerig (net maar weer even gedoucht :+ ), maar meneer vond het (logisch) niet tof. Dus tja :') Gek genoeg heeft Tami het nooit en hij al twee keer, terwijl Tami langer haar heeft en ze hetzelfde voer krijgen enz.
pi_111848302
quote:

[..]

Heb je met je leidinggevende geen succesfactoren/meetmomenten etc. afgesproken?

Ik kan het ff niet goed verwoorden want brak, maar doelstellingen die je na een maand moest halen/ een kwartaal etc. ?
pi_111848473
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het is toch nog iets nog makkelijkers geworden :+ Kant en klare :@ salade nicoise.. maar ik gebruik de dressing niet, maar pesto.. 1 zo'n bakkie is niet genoeg dus dr komt nog een groot blik tonijn bij. En kwark na.. Lekker hoog in eiwitten na een training.
pi_111848519
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Rustig? 3 kwartier
Merci, ik denk dat ik het gewoon ga doen! *)
pi_111848532
An24 hoeveel eieren gaan er in je cake? En doe je nog iets met het eiwit?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 21 mei 2012 @ 20:52:54 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111848536
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

*O*
pi_111848568
quote:

[..]

Ik kan me ook zo voorstellen dat je hoofd er niet naar staan om daar over na te denken. Ik zou me persoonlijk gewoon eerst ff kut willen voelen ;(
pi_111848622
Jeetje Tink, das balen...
pi_111848642
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Uitproberen is de beste manier ^O^ ! Zo vond ik vorig jaar uit dat fietsen naar school voor mij echt niet haalbaar is. Dan moet ik om 6:45 van huis om om 8:30 met een bezweet hoofd voor de klas te staan :') 4HAVO vond me wel stoer, maar ik was echt bekaf de hele dag. Toch maar weer met de auto, kan ik rustig om 7:30 weg.
pi_111848691
quote:

[..]

Als het zogenaamd is dan moeten ze dat toch nog bewijzen?
Maar goed als je er al klaar mee was, zsm afronden.
pi_111848733
lijstje:

O: Dik plak volkorenbrood met sandwichspread, een gekookt ei en thee met melk
S: 45 minuten krachttraining en 25 minuten cardio. Na drie weken geen sportschool ben ik tevreden
*O*
L: roerei van twee eieren, met melk en boter. 2/3e broccolistronk en zelfgefabriceerde foe yong hai saus
T: weyshake
T: thee met melk en een blokje pure chocola
D: wok/ soep ding van kipfilet, mihoen eiernoodles en veel verschillende groenten. Wat empeng casewnoten erbij.
T: Griekse yoghurt met rabarbercompote Griesmeelpap
pi_111848750
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Uitproberen is de beste manier ^O^ ! Zo vond ik vorig jaar uit dat fietsen naar school voor mij echt niet haalbaar is. Dan moet ik om 6:45 van huis om om 8:30 met een bezweet hoofd voor de klas te staan :') 4HAVO vond me wel stoer, maar ik was echt bekaf de hele dag. Toch maar weer met de auto, kan ik rustig om 7:30 weg.
Hoe ver is dat dan wel niet? bijna 2 uur fietsen.. 30 km ofzo?
pi_111848763
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
LieLie, goed zeg! *O* Da's het dubbele van wat ik kan tot nu toe :@ :D

Net even vrienden gemaakt met meneer Konijn :') Hij had een plak poep aan zn bips zitten en dat moet dan weg want 1. Bah en 2. Gevaarlijk voor nijnen. Dus in een badje met lauw water gezet en vegen maar, was niet alleen heel smerig (net maar weer even gedoucht :+ ), maar meneer vond het (logisch) niet tof. Dus tja :') Gek genoeg heeft Tami het nooit en hij al twee keer, terwijl Tami langer haar heeft en ze hetzelfde voer krijgen enz.
Toch wellicht hem ander voer geven?
Mensen reageren tenslotte ook anders ;)
pi_111848985
ik ben trouwens mijn laptop vergeten op de zaak en ik moet morgen naar de klant. En laptop en klant liggen 150 km uit elkaar nu :')
  maandag 21 mei 2012 @ 20:59:55 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111849005
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Toch wellicht hem ander voer geven?
Mensen reageren tenslotte ook anders ;)
Ze zitten bij elkaar in 1 hok dus hoe we dat moeten reguleren.. :+ Ze hebben iig heel basic doch algemeen aanvaard goed voer geloof ik! Maar misschien kan ik eens testen of ander voer bij hen beide goed gaat :Y
pi_111849040
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben trouwens mijn laptop vergeten op de zaak en ik moet morgen naar de klant. En laptop en klant liggen 150 km uit elkaar nu :')
Au, kun je niet vanuit huis inloggen en op een usb gooien?
Of een collega laten mailen?
pi_111849190
nope, want ik kom alleen op ons netwerk met je raadt het al, mijn laptop :X En mijn collega's kunnen niet bij mijn backup files want privacy, jeweetz :Y)

Ik ga morgen wel lekker veel praten :D
pi_111849200
Zo, ik zweet weer goed!
Lijstje vandaag
O: dubbele boterham pindakaas
L: 2 broodjes kaas, appel
D: glaasje witte wijn, 4 dadels in spek :9, pastasalade met garnalen
T: weet nog niet wat
pi_111849330
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hoe ver is dat dan wel niet? bijna 2 uur fietsen.. 30 km ofzo?
Nee, 20 kilometer. Maar: ik heb een omafiets, moet over de Hollandse Brug en dat is een enorm steil fietspad en vervolgens door allerlei kronkelweggetjes in het Gooi. En dan ga ik om 6:45 weg, ben ik om 7:45/8:00 op school en dan nog even bijkomen, spullen kopiëren, dingen klaarzetten, etc. Oftewel ik ga liever met de auto :')
  maandag 21 mei 2012 @ 21:06:18 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111849404
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Heb je met je leidinggevende geen succesfactoren/meetmomenten etc. afgesproken?

Ik kan het ff niet goed verwoorden want brak, maar doelstellingen die je na een maand moest halen/ een kwartaal etc. ?
Mijn leidinggevende (grote ba as)praat niet met me, en dat zou mijn grootste faal zijn, want dat had ik moeten afdwingen. Dus ook geen doelstellingen, ook al wilde ik die zelf wel graag afdpreken. Te ingewikkeld verhaal. Ik hou er over op. Bedankt voor jullie luisterend oor.
  maandag 21 mei 2012 @ 21:07:08 #63
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111849472
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee, 20 kilometer. Maar: ik heb een omafiets, moet over de Hollandse Brug en dat is een enorm steil fietspad en vervolgens door allerlei kronkelweggetjes in het Gooi. En dan ga ik om 6:45 weg, ben ik om 7:45/8:00 op school en dan nog even bijkomen, spullen kopiëren, dingen klaarzetten, etc. Oftewel ik ga liever met de auto :')
zelfde hier, ik moet om 8 uur beginnen, het is 45 minuten fietsen (o.a. door stoplichten), maar ik wil wel echt tussen half acht en kwart voor acht op school zijn. dan is het het me niet waard om elke dag met zware tassen om kwart voor zeven de deur uit te gaan. sowwy.
Kwak
  maandag 21 mei 2012 @ 21:07:24 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111849496
balen Tink :*
Kwak
  maandag 21 mei 2012 @ 21:07:35 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111849512
Ik liep in Amersfoort langs een Plus en ik herinnerde me dat iemand in het coca cola vanilla-topic zei dat bepaalde Plus-filialen het hadden. En idd. Lang geleden dat ik zo stond te stralen bij de kassa _O-. Ook een doosje gemengde noten meegenomen en een handje gehad in de trein ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 21 mei 2012 @ 21:07:58 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111849543
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn leidinggevende praat niet met me, en dat zou mijn grootste faal zijn, want dat had ik moeten afdwingen. Te ingewikkeld verhaal. Ik hou er over op. Bedankt voor jullie luisterend oor.
-O- Dan alleen maar een :* verders.
  maandag 21 mei 2012 @ 21:09:23 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111849648
Ooh, ik wil ook op de fiets naar het werk. Het kan als ik naar Amersfoort ga verhuizen. Het liefst zou ik dat ook doen, maar ja...
Niet meer actief op Fok!
pi_111849775
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Ooh, ik wil ook op de fiets naar het werk. Het kan als ik naar Amersfoort ga verhuizen. Het liefst zou ik dat ook doen, maar ja...
Maar ja?
  maandag 21 mei 2012 @ 21:13:15 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111849893
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar ja?
Maar ja, ik woon hier nu vrij goedkoop en wil niet in m'n eentje wonen en ik woon met iemand die nu in Delft werkt en dus echt niet gaat verhuizen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111850145
Ik moet na die tien kilometer fietsen ook nog een kwartier met de trein en daarna tien minuten lopen, maar lijkt me juist wel lekker.
  Vis een optie? maandag 21 mei 2012 @ 21:17:05 #71
70532 loveli
N
pi_111850173
quote:

[..]

Omdat de testosteronego's hun eigen plan trekken? Zoiets is bij ons in het bedrijf gebeurd en de manager die er niet tegenop kon, is op een manier weggegaan die voor alle partijen uiteindelijk bevredigend is (behalve die van het Grote Alfa Ego). En zonder gezichtsverlies.
crap in = crap out
pi_111850203
Hmm 20 km is eigenlijk net wat ver.. Maar eigenlijk zou het na een paar weken maar max een uurtje moeten duren. Gewoon je banden lekker hard oppompen en je zadel lekker hoog zetten. Zo hoog dat je met een been nog net met je tenen bij de grond komt. Dan kun je effectief trappen..Mijn stadsfiets is ook een omafiets en als ik echt ontspannen fiets ga ik nog steeds 22, dus relaxt 20 fietsen moet wel lukken..
pi_111850288
Ik heb korte pootjes, dat gaat minder hard. B-)
  maandag 21 mei 2012 @ 21:18:43 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111850292
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Hmm 20 km is eigenlijk net wat ver.. Maar eigenlijk zou het na een paar weken maar max een uurtje moeten duren. Gewoon je banden lekker hard oppompen en je zadel lekker hoog zetten. Zo hoog dat je met een been nog net met je tenen bij de grond komt. Dan kun je effectief trappen..Mijn stadsfiets is ook een omafiets en als ik echt ontspannen fiets ga ik nog steeds 22, dus relaxt 20 fietsen moet wel lukken..
dat heeft bij een fietstocht door de stad echt geen zin :') dan flikker ik bij elk stoplicht van mijn fiets en ben ik meer bezig met remmen dan met tempo maken. ik rijd namelijk niet door rood op de fiets.
Kwak
  maandag 21 mei 2012 @ 21:19:39 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111850356
- Yoga voor dag en nacht
- Nooit meer een depressie
- hoe werkt mijn baby
- van tofu krijg je geheugenverlies

Nou ben ik nog maar met zo ongeveer A met het downen van boeken :') Wat een werk om het te sorteren :P
pi_111850406
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef _aurum_ het volgende:
nope, want ik kom alleen op ons netwerk met je raadt het al, mijn laptop :X En mijn collega's kunnen niet bij mijn backup files want privacy, jeweetz :Y)

Ik ga morgen wel lekker veel praten :D
:D dat kan jij :Y

Vandaag complimenten gehad voor een presentatie die ik even vlug uitgeschreven had. Prima!
pi_111850478
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
- Yoga voor dag en nacht
- Nooit meer een depressie
- hoe werkt mijn baby
- van tofu krijg je geheugenverlies

Nou ben ik nog maar met zo ongeveer A met het downen van boeken :') Wat een werk om het te sorteren :P
Oh ja, je vroeg om aanraders voor boeken die lekker weglezen toch? Ik vond 'Een keukenmeidenroman' (The Help) van Kathryn Stockett erg leuk! :Y
pi_111850491
Zou het wel kunnen fietsen denk ik..even zien.
pi_111850544
Wat een rotsituatie Tink, sterkte ermee :*

10 km fietsen is inderdaad 45 minuten denk ik? Ik moet 5,5 km fietsen en doe er 15/20 minuten over.

En ik ben nu een beetje verdrietig.. Meneer heeft de weegschaal gerepareerd en dat viel echt vies tegen.. Voelt echt als een enorme domper op het hardlopen van net, terwijl het ergens ook niks met elkaar te maken heeft. En ik moest huilen. Hormonen. ;( :') :@
pi_111850587
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Zadel niet te hoog zetten. Schijnt nogal wat problemen op te leveren bij mannen. :X -O-
pi_111850612
Beetje te positief, het is 36 km daar doe ik zo'n 2 uur over max.
Dan moet ik om 5 uur de deur uit :O
pi_111850681
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat heeft bij een fietstocht door de stad echt geen zin :') dan flikker ik bij elk stoplicht van mijn fiets en ben ik meer bezig met remmen dan met tempo maken. ik rijd namelijk niet door rood op de fiets.
Haha zadel moet natuurlijk niet gevaarlijk hoog ;) je moet net kunnen leunen, dan staat ie vaak wel goed. Vaak kun je aan je knieen wel voelen of je zadel te laag staat.
pi_111850703
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Beetje te positief, het is 36 km daar doe ik zo'n 2 uur over max.
Dan moet ik om 5 uur de deur uit :O
Dat zou ik ook ongeveer moeten doen als ik tot aan mijn werk zou fietsen. Tot het station fietsen leek me dus beter.

Trouwens alleen voor mijn OV dagen, ik blijf wel gewoon meerijden met mijn collega indien mogelijk. Maar hij zei in de zomer misschien ook nog wel eens te willen gaan fietsen, dus dat zou ook wel gezellig zijn. :)
pi_111850915
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Zadel niet te hoog zetten. Schijnt nogal wat problemen op te leveren bij mannen. :X -O-
Haha, de punt van je zadel moet je niet omhoog zetten he :P Anders hoef je geen condoom meer te gebruiken ;)
pi_111851130
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat zou ik ook ongeveer moeten doen als ik tot aan mijn werk zou fietsen. Tot het station fietsen leek me dus beter.

Trouwens alleen voor mijn OV dagen, ik blijf wel gewoon meerijden met mijn collega indien mogelijk. Maar hij zei in de zomer misschien ook nog wel eens te willen gaan fietsen, dus dat zou ook wel gezellig zijn. :)
Ik zou met mijn Mr kunnen meerijden de eerste 25 km maar hij werkt van 7 tot 17h en ik van 7 tot wanneer me uitkomt dus dat is nogal een verschil.

Mocht het ooit nodig zijn kan het wel en ik mag thuiswerken als ik wil dus opties genoeg maar voorlopig vind ik 4 dagen@kantoor en af en toe thuis prima.
pi_111851286
Lijstje:

O: 2,5 gebakken ei met veel champi's want die moesten op
T: boterham geitenkaas
T: boterham geitenkaas en jam en pistache
L: heb een meloen, 2 peren, bulghur, paprika, tomaat en wat sla bij me daar fabriek ik wel wat van tesamen met yoghurt
T: stukje choco en wat amandelen/pistache x2 en stukje noga
D: wortelen/doperwten en loempia
T: splitijsje
pi_111851325
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D dat kan jij :Y

Vandaag complimenten gehad voor een presentatie die ik even vlug uitgeschreven had. Prima!
:')

Ik heb altijd wel wat te vertellen he :')
pi_111851519
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb altijd wel wat te vertellen he :')
Dat is niet :') dat is ^O^

Ben degene die sollicitanten die hun mondje bij hebben het liefste direct aanneemt :+ tot spijt van sommige leidinggevenden.
pi_111852423
Mijn lijstje is vandaag wel goed (vind ik zelf dan) , maar dat was ook wel nodig na de hoeveelheid bier dit weekend :@ Maar het was wel gezellig!

O: 4 boterhammen met ham, smeerkaas, halve beker volle melk. (Mijn eigen magere was op..)
L: 2 boterhammen ham smeerkaas
T: 2 boterhammen
T : banaan
S: 45 km fietsen
D: salade nicoise, vrij weinig dus nog 280 gram tonijn op water, 300 gram magere kwark
T straks nog een appel, glas magere melk.
Dat was het vandaag, ik denk dat ik vrij laag in calorieen zit, aangezien ik met fietsen ongeveer 1500 kcal heb verbrand.
Ik schat zo in dat ik vandaag 2100 kcal heb gegeten. Dus netto hou ik maar 600 over. Toch heb ik echt geen trek gehad vandaag..
pi_111852729
Mijn laatste T is een banaan geworden trouwens.
pi_111852773
Zit er ook over na te denken om volgend jaar naar mijn stage te fietsen.
Het is 11km en zover moest ik een paar jaar geleden ook fietsen om naar school te gaan, dus moet kunnen.
Probleem is alleen dat ik heel snel ga zweten.
  maandag 21 mei 2012 @ 21:58:21 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111852833
ML, is het genoeg voor vandaag?

85, veel is het niet maar voor een dag is het helemaal niet erg toch?
En volle melk..........NOM!
pi_111852861
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh tink dat klinkt rot! Je moet jezelf ook wel snel bewijzen lijkt het zeg!

Net lekker pastasalade met garnalen op, door vriendje :9 en straks weer jillian doen. Level 1 moet je wel een paar keer herhalen toch, of is het elke keer een nieuwe?
Bij bepaalde functies en bepaalde salarissen worden er ook bepaalde eisen aan je gesteld.
Maar als ik me niet vergis was de sollicitatieprocedure ook al niet een van de meest voortvarende en daar kun je vaak al conclusies uit trekken.

Ik ga zo iig weer lekker in mn eigen bed liggen. Nu al zin in. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111852947
Owja, en voor de combinatie fietsen en zweten: een schoon shirt en deo meenemen.
Ik heb jarenlang 20 km enkele reis naar mn werk gefietst en mis het nog steeds.
Doe wat je niet durft.
pi_111852967
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, is het genoeg voor vandaag?

85, veel is het niet maar voor een dag is het helemaal niet erg toch?
En volle melk..........NOM!
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.
pi_111852990
Waarom magere melk the85mc?

In de stad fietsen is zonder goede route inderdaad irritant, hier heb ik bijna overal voorrang en in m'n woonplaats is het een kwestie van timen bij stoplichten wat naarmate je de route fietst wel komt. Alleen bij kleine kieners stop ik altijd want ik heb een voorbeeldfunctie :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  maandag 21 mei 2012 @ 22:01:24 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111853071
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef Sarabi het volgende:
Zit er ook over na te denken om volgend jaar naar mijn stage te fietsen.
Het is 11km en zover moest ik een paar jaar geleden ook fietsen om naar school te gaan, dus moet kunnen.
Probleem is alleen dat ik heel snel ga zweten.
5 jaar geleden werkte ik 3 km van huis en ik ging met de auto omdat ik echt moe werd van fietsen, veel zweten en te lui....
:@
Nu gaat mijn hartslag niet eens meer echt omhoog van fietsen... Dus conditie is wel erg belangrijk en dat krijg je natuurlijk alleen van conditie kweken.
pi_111853084
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Waarom magere melk the85mc?

In de stad fietsen is zonder goede route inderdaad irritant, hier heb ik bijna overal voorrang en in m'n woonplaats is het een kwestie van timen bij stoplichten wat naarmate je de route fietst wel komt. Alleen bij kleine kieners stop ik altijd want ik heb een voorbeeldfunctie :')
Aftrainen, lichter worden..
  Vis een optie? maandag 21 mei 2012 @ 22:04:16 #99
70532 loveli
N
pi_111853262
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ei/vlees/kaas.
crap in = crap out
pi_111853264
quote:

[..]

eitje?
  maandag 21 mei 2012 @ 22:04:24 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111853269
quote:

[..]

Eat alllllllllllllllllll the zoute stokjes!!!!!!!!!!
* uniekhoorn spreekt voor zichzelf
pi_111853293
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

5 jaar geleden werkte ik 3 km van huis en ik ging met de auto omdat ik echt moe werd van fietsen, veel zweten en te lui....
:@
Nu gaat mijn hartslag niet eens meer echt omhoog van fietsen... Dus conditie is wel erg belangrijk en dat krijg je natuurlijk alleen van conditie kweken.
Conditie is niet het probleem, dat komt inderdaad vanzelf wel als je het een paar weken achter elkaar doet.
Maar bij mij heeft dat helaas niets te maken met het zweten.
Ik zweet nu net zo snel als toen ik 100+ was en toen met 70 kilo was het ook nog steeds erg.

Maar denk dat het wel goed komt als ik inderdaad een schoon shirt meeneem.
pi_111853378
ik heb me in Duitsland helemaal scheel gegeten aan bretzels, is maar goed dat ik niet in Duitsland woon.

Eat ALL the bretzels :9

Ik heb de kamers geregeld voor mijn verblijf in Sin city, echt bizar hoe groot die kamers zijn en wat je ervoor betaalt :o
pi_111853470
Hai!

Ik ben zo weer weg, maar kom even Tink een smakkerd geven. Wat een rotsituatie! Hou je taai :*

Nu nieuwe Game of Thrones kijken in bed. Yay.
pi_111853640
Heb geen vlees muv bevroren en ei heb ik al op (insert a brr).
Kaas is een optie, maar knoflookkaas.

Ergo lastig geval.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:11:28 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111853724
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Eat alllllllllllllllllll the zoute stokjes!!!!!!!!!!
* uniekhoorn spreekt voor zichzelf

:P

En nu ga ik naar bed. Morgen 26 graden! :o. No way dat ik nog een spijkerbroek aan doe de komende dagen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111853798
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En nu ga ik naar bed. Morgen 26 graden! :o. No way dat ik nog een spijkerbroek aan doe de komende dagen :').
Is dat zo warm dan?

Zoute stokjes :9
  maandag 21 mei 2012 @ 22:14:05 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111853892
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:D Ik pik hem *O*

ML ham met augurk, tonijn met tomaat?
pi_111853935
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D Ik pik hem *O*

ML ham met augurk, tonijn met tomaat?
_O- augurk it is maar dan met kipfilet.
Wil je de camera nu weer uitzetten?
  maandag 21 mei 2012 @ 22:21:31 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111854321
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is dat zo warm dan?

Zoute stokjes :9
in de trein wel :P. En ook als je met een te zware rugzak door Amersfoort moet draven :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111854442
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

in de trein wel :P. En ook als je met een te zware rugzak door Amersfoort moet draven :P.
Ah ok, vind met die temperatuur alle broeken niet fijn dus vroeg me af hoe en wat.
Spijkerbroeken zijn winterbroeken/buitenkantoortijd broeken voor mij.

Linnen en panties atm.
pi_111854465
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ja leuk! Ik heb morgen dus mijn FG, dus ik moet wel netjes :') * An24 zo de kast maar leeg trekt.

Slaap lekker allen!
pi_111854563
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja leuk! Ik heb morgen dus mijn FG, dus ik moet wel netjes :') * An24 zo de kast maar leeg trekt. Slaap lekker allen!
_O- scheurde vandaag aan de bovenzijde (ingenomen) uit mijn broek, gelukkig had ik een riem aan.

Maar even mee terug, dat was niet goed vastgezet.

Truste!
  Vis een optie? maandag 21 mei 2012 @ 22:29:41 #114
70532 loveli
N
pi_111854870
Ik neem morgen zeker een trui mee naar werk. Klimaatbeheersing is bij ons goed geregeld.
crap in = crap out
  maandag 21 mei 2012 @ 22:30:36 #115
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111854929
Eerste werkdag in 6/7 maanden.

O: 4 eieren met ham en 2x toast, water met glutamine
T: koffie
L: 1 bruin broodje met ham (en zat wat groenvoer op en eoa kruidenietskaasachtig, vonnik niet echt te eten, maar goed, had honger), bak salade 200g, blikje chocomelk
T: koffie
T: peer
T: koffie, chocomelk
D: rib eye met aardappel, salade met 1 wortel/bospeen, 4x cherry tomaat, 1 bosui, deel paprika, komkommer
T: water met glutamine, dextrose (omdat ik geen sap in huis heb) en creatine.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111854937
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef loveli het volgende:
Ik neem morgen zeker een trui mee naar werk. Klimaatbeheersing is bij ons goed geregeld.
Ruilen? 25+ vandaag.

Morgen de airco aan bij binnenkomst, en anders ga ik in mijn spreekkamertje zitten.
Geen ramen wel een nieuwe freezing airco :9
pi_111855640
Wat enorm suck Tink!

Lijstje def:
O: twee boterhammen pindakaas
T: manderijn
L: twee boterhammen ei, tomaat, komkommer + rauwkost salade + plak roggebrood met 30+ kaas
T: manderijn
T: paar stukjes deeg van de appeltaart
D: papardelle met gerookte paprika, basilicum en parmezaan, salade erbij
S: twee uur wielrennen, uiteindelijk 25 km/u omdat we dwars door Hoofddorp, Amstelveen en laatste stukje Amsterdam moesten met veel stoplichten. Bij Schiphol nog een meute spotters gezien, grappig fenomeen
T: bakje kwark met banaan, bosbessen en havermout

Helaas worden mijn benen niets strakker door het hardlopen en wielrennen (constateer ik na 2 weken). Voor mijn gevoel deed Jillian meer, dus die haal ik ook maar weer van stal.
pi_111855773
Dus de misschien wat te ambitieuze sportplanning voor deze week is:

Ma: 50 km wielrennen
Di: 5 km hardlopen 's ochtends EN Jillian 's avonds
Wo: 55 km wielrennen
Do: 5 km hardlopen 's ochtends OF Jillian 's ochtends
Vrij: Jillian 's ochtends
Za: 75 km wielrennen
Zo: 25 km herstelritje

Nou, het zal mij benieuwen :)
  maandag 21 mei 2012 @ 22:47:11 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111855896
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef anna82 het volgende:
Dus de misschien wat te ambitieuze sportplanning voor deze week is:

Ma: 50 km wielrennen
Di: 5 km hardlopen 's ochtends EN Jillian 's avonds
Wo: 55 km wielrennen
Do: 5 km hardlopen 's ochtends OF Jillian 's ochtends
Vrij: Jillian 's ochtends
Za: 75 km wielrennen
Zo: 25 km herstelritje

Nou, het zal mij benieuwen :)
:o
...

:o !

Da's een boel! Ik denk dat je wel als een roosje zal slapen :P
  maandag 21 mei 2012 @ 22:47:37 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111855918
Poeh, vind dat wielrennen altijd maar knap hoor!
Geen elfstedentocht 2e pinksterdag?
pi_111856104
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Poeh, vind dat wielrennen altijd maar knap hoor!
Geen elfstedentocht 2e pinksterdag?
Oh nee, dat kan ik nog lang niet! Misschien volgend jaar, of in de zomer, maar dan met een tentje op de rug zodat we kunnen kamperen onderweg.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:53:35 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111856273
wij gaan vrijdag bij een nestje kittens kijken, van kennisen O+ worden de eerste tijd ook opgevoed in flat, en kat kan bij schoonpa logeren als wij een keer op vakantie gaan. rooie katers en poesjes O+

nog een betere reden om snel af te studeren deze zomer (ze komen ws. pas eind augustus bij ons wonen, dus dan is t maar twee maandjes o.i.d. dat ik nog collegegeld moet betalen)

O+ poes!
Kwak
  maandag 21 mei 2012 @ 22:58:00 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111856501
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh nee, dat kan ik nog lang niet! Misschien volgend jaar, of in de zomer, maar dan met een tentje op de rug zodat we kunnen kamperen onderweg.
240km niet? :P
Wat een klote-eind

Leuk Kwak
En hoe gaat het eettechnisch?
pi_111856708
Het wordt wel een katten topic onderhand :) leuk!

Wat ben jij laat Uniek!
pi_111856977
Leuk, kwak! Als wij na de vakantie een kitten willen moeten we onderhand ook maar eens rond gaan kijken, denk ik!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 21 mei 2012 @ 23:11:23 #126
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111857221
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, kwak! Als wij na de vakantie een kitten willen moeten we onderhand ook maar eens rond gaan kijken, denk ik!
die dame in hilversum heeft twee nestjes van vier (twee katten tegelijk een nestje gekregen) en ze houden er twee, als wij er 1 nemen zijn er nog 3 kittens over....
Kwak
  maandag 21 mei 2012 @ 23:11:50 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111857243
en uniek: eten gaat redelijk. ben er niet zo mee bezig momenteel. maar jij vraagt er echt altíjd naar, lief vind ik dat.
Kwak
pi_111857244
240 km? Dat heb ik vorig jaar ongetraind gedaan in 2 dagen. Deed best pijn op dag 2. :D

Owja, jurkjes in Engeland zijn raar. Heel veel jurkjes zijn heel hoog aan de voorkant. Wat van boven past, past beneden niet en andersom. Veel jurkjes die eigenlijk helemaal niets doen voor je figuur, enorm veel trashy jurkjes, verkeerde lengtes, noem maar op.
Vergeet de rare stofjes ook niet overigens. Van die stofjes die niet mooi om je lichaam heen vallen enzo.
Wel goed voor mn portomennee overigens. B-)

Owja, en er komt hier GEEN kat in huis!
Even namens de anti-katten-brigade! *)
Doe wat je niet durft.
pi_111857565
Ik snap echt niet dat mensen hun katten maar buiten laten lopen en door vanalles laten dekken, gewoon 2 nestjes tegelijk? Of is het een fokker?
Ondertussen puilen de asiels weer uit.

Castreren die hap zeg ik :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111857573
Ohai!!

Anna :o hoelang doe je over die 55 km! Zo ver!
Mooie lijstjes ook, maar slacker kap eens met die chocolademelk!
pi_111857615
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

die dame in hilversum heeft twee nestjes van vier (twee katten tegelijk een nestje gekregen) en ze houden er twee, als wij er 1 nemen zijn er nog 3 kittens over....
Ik hoop dat we iets dichterbij ook wel een kat kunnen vinden. :P. Maar bedankt voor het meedenken!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111857661
Mijns:
O: dubbele vk bth biogrillworst
T: mandarijn, peer
L: 250 gr salade (sla, komkommer, tomaat, feta, olijfolie) en bruin broodje zalm
T: 250 gr Optimel kwark
T: handje walnoten
B: uurtje wandelen
D: witte rijst met rode curry van kokosmelk, met broccoli, gele paprika, champignons, ui en garnalen
T: 1 bolletje aardbeienijs

Ik ben tevreden :@
  maandag 21 mei 2012 @ 23:19:50 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111857677
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef kwakz0r het volgende:
en uniek: eten gaat redelijk. ben er niet zo mee bezig momenteel. maar jij vraagt er echt altíjd naar, lief vind ik dat.
Als je maar lekker in je vel zit, dat is het allerbelangrijkste!

Mensen die meer dan 30 km fietsen _O_ (op een dag dan he)
Wat een sport :%
  maandag 21 mei 2012 @ 23:20:21 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111857701
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Novem het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen hun katten maar buiten laten lopen en door vanalles laten dekken, gewoon 2 nestjes tegelijk? Of is het een fokker?
Ondertussen puilen de asiels weer uit.

Castreren die hap zeg ik :P
hun katten mogen 1 nestje krijgen, daarna worden ze geholpen. zo doet m'n schoonvader het ook, en die heeft altijd alles nog kwijtgekund. kat die hij nu heeft heeft geen nestje gekregen int eerste jaar, dus nu heeft hij er voorlopig twee (moeder en dochter) en blijft het daarbij.

ik wilde eerder ook een kat uit het asiel, maar ik vind 200 euro (in één keer, ik weet best dat een kat per maand ook geld kost) best wel duur, en als er dan in de naaste kennisenkring van de schoonfamilie twee nestjes zijn die bovendien de eerste maanden al wennen aan een flat met balkon, vind ik dat een goeie optie.
Kwak
pi_111857771
In t asiel zitten heel veel lieve poezels!!
En echt no way 200 euro, bij mij waren ze 80..
En nu ga ik slapen! Mooie lijst Perr!
  maandag 21 mei 2012 @ 23:21:37 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111857792
Perr, fijn lijstje hoor
pi_111857852
Als die katten geen nestje hadden gekregen konden er weer 8 uit het asiel gehaald worden :P

Stelt natuurlijk niks voor, maar als dat voor al die duizenden nestjes zou tellen dan is het kattenoverschot snel opgelost.

Maar goed, ik snap wel dat je zo'n kittentje wilt hoor :)
  maandag 21 mei 2012 @ 23:38:40 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111858746
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:22 schreef Novem het volgende:
Als die katten geen nestje hadden gekregen konden er weer 8 uit het asiel gehaald worden :P

Stelt natuurlijk niks voor, maar als dat voor al die duizenden nestjes zou tellen dan is het kattenoverschot snel opgelost.

Maar goed, ik snap wel dat je zo'n kittentje wilt hoor :)
nou ja, t is maar net wat er op mijn pad komt. we waren niet op zoek naar een nestje, het kwam letterlijk ineens voorbij in een mailtje van schoonvader. had me idd. in de prijs vergist van asielkatten, incl. inentingen is het weinig verschil met een gratis kitten. maar goed, wat ik zeg, net wat er op ons pad is gekomen.

onze kat wordt sowieso gecastreerd/gesteriliseerd :Y er zijn idd. genoeg katten zonder baasje.
Kwak
  dinsdag 22 mei 2012 @ 05:54:47 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863466
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik hoop dat we iets dichterbij ook wel een kat kunnen vinden. :P. Maar bedankt voor het meedenken!
_O- . Onze katten komen van Marktplaats, allemaal bij een prima baasje vandaan. Ben ook wel eens ergens wezen kijken dat ik dach: nou... :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_111863688
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 05:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O- . Onze katten komen van Marktplaats, allemaal bij een prima baasje vandaan. Ben ook wel eens ergens wezen kijken dat ik dach: nou... :{.
Goedemorgen Vik :Y

Ramen tegenover elkaar open vandaag.
Ik wens het onder de 21 graden te krijgen :9

Over een half uurtje gaat alles ook weer dicht en de airco is zich aan het koud lopen :P
pi_111863694
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:02 schreef Nallie het volgende:
Het wordt wel een katten topic onderhand :) leuk!

Wat ben jij laat Uniek!
Allemaal kattenvrouwtjes :+ (en wat meneren)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:14:05 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863708
Goedemorgen ML :W
Niet meer actief op Fok!
pi_111863723
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

over assertief gesproken, heb je nog iets gehoord van de dakkapel?
Ja, de fabriek is nog dicht en men weet nog niet wanneer de productie start. Bij een nieuwe planning gaan ze wel rekening houden met onze situatie (plaatsing asap of anders liever wat later).
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:17:39 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863733
Ik ben social media-verslaafd volgens de Spits. Enige waar ik niet aan voldoe is dat ik meer dan 10 uur per dag op sociale netwerken zit (zijn er mensen die dat doen? Wow) en een slechte conditie doordat ik nauwelijks beweeg heb ik ook al niet :P.

Wanneer is die urbanathlon trouwens? Ik wil komen kijken :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111863747
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben social media-verslaafd volgens de Spits. Enige waar ik niet aan voldoe is dat ik meer dan 10 uur per dag op sociale netwerken zit (zijn er mensen die dat doen? Wow) en een slechte conditie doordat ik nauwelijks beweeg heb ik ook al niet :P.

Facebook + linkedin staat vaak wel open ja, of ik er wat mee doe is een tweede ;)

Je hebt je typo nog niet gezien? :+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:19:21 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111863752
Jillian. Check.
Havermout met yoghurt en frambozen. Check.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:20:15 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Facebook + linkedin staat vaak wel open ja, of ik er wat mee doe is een tweede ;)

Je hebt je typo nog niet gezien? :+
kan er overdag alleen via mn smartphone op en krijg geen pushberichten, dat scheelt :P. Welke typo? Beweegt?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:20:37 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111863767
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:17 schreef Viking84 het volgende:

Hoeveel uur p.d. heb je fok! open staan?
pi_111863777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:19 schreef Tinkepink het volgende:
Jillian. Check.
Havermout met yoghurt en frambozen. Check.
Lekker :Y
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:21:54 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863780
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoeveel uur p.d. heb je fok! open staan?
die stond niet in het rijtje.

Hele dag op het werk :@
Niet meer actief op Fok!
pi_111863784
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

kan er overdag alleen via mn smartphone op en krijg geen pushberichten, dat scheelt :P. Welke typo? Beweegt?
Ah, ja dat probleem ken ik niet.
Produceer juist meer door de afwissling.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:22:46 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863789
Ok dan blijft alleen het punt vd conditie over. Gelukkig loop ik hard :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111863802
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

die stond niet in het rijtje.

Hele dag op het werk :@
_O- dat dan weer wel :D
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:27:11 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863840
Ga ik beter van werken :Y. Als t erg druk is vergeet ik Fok wel hoor :).
Niet meer actief op Fok!
pi_111863849
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is een pushbericht?

Deze bolle hier, deze *grijpt eigen vetjes vast*, werkt vandaag lekker thuis :)

Dat zegt/doet Martijn altijd. "ik hou van die bolle/dikke hier, deze!" En dan grijpt hij me vast en knuffelt me :+
pi_111863860
Lekker Coco!

Geloof dat mijn Mr dat dan weer niet zou zeggen :D
  dinsdag 22 mei 2012 @ 07:39:20 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111863948
Pushbericht is dat je een melding krijgt als er een update is. Ik check alles handmatig.
Niet meer actief op Fok!
pi_111864327
Hai!

dinsdag 22 mei 2012 @ 08:18:31 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111864362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:15 schreef Nallie het volgende:
Hai!

[ afbeelding ]

:D.

Ik niet hoor! *)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:19:45 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111864382
Bij de AH kun je toch van die voorgevormde ijsblokjeszakjes kopen? Ik wil vanaf vanavond even m'n scheenbeen koelen met ijs, maar heb geen tijd om een icepack te zoeken bij een drogist.
Niet meer actief op Fok!
pi_111864454
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:19 schreef Viking84 het volgende:
Bij de AH kun je toch van die voorgevormde ijsblokjeszakjes kopen? Ik wil vanaf vanavond even m'n scheenbeen koelen met ijs, maar heb geen tijd om een icepack te zoeken bij een drogist.
Jep die heb je.

Alleen wanneer wil je die invriezen?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:28:48 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111864510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jep die heb je.

Alleen wanneer wil je die invriezen?
Na het werk, 's avonds voor het slapen gaan koelen (hopelijk zijn ze dan hard genoeg :P). Of ik haal even een blikje cola en leg dat een halfuurtje in de vriezer. Is dan ook koud genoeg :Y :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111864819
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 07:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ah, ja dat probleem ken ik niet.
Produceer juist meer door de afwissling.
^^

Ik moet af en toe stom kunnen internetten :Y

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Aftrainen, lichter worden..
na een nachtje geslapen te hebben:

Waarom zou je dan uberhaupt melkproducten nemen, je houdt vocht vast van lactose...

@ Phaid: Hopen dat het goedkomt.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:52:02 #164
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111864871
Zo, ik heb gefietst vanochtend. Dacht dat het tien km was, maar het bleek vijftien te zijn. Ging alsnog lekker! :Y
pi_111864897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Ik moet af en toe stom kunnen internetten :Y

[..]

Waarom zou je dan uberhaupt melkproducten nemen, je houdt vocht vast van lactose...

Oh shoot? Echt?
pi_111864910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:52 schreef Goodbye het volgende:
Zo, ik heb gefietst vanochtend. Dacht dat het tien km was, maar het bleek vijftien te zijn. Ging alsnog lekker! :Y
Goed bezig! :D
Ik ben me alvast psychisch aan het voorbereiden op mn nieuwe schema voor vanavond. >:O
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 08:55:13 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111864923
quote:
Echt jaloers! Lijkt me - zeker nu - heerlijk om te fietsen naar het werk O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111864935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

[..]

O echt? Nooit geweten! Hoe werkt dat precies dan? Van zout kan ik het me voorstellen.. Maar lactose is toch een suikerachtig molecuul? Hou je van suiker ook water vast eigenlijk? Ik drink normaal niet heel veel zuivel:1 beker melk en halve bak kwark.
pi_111864979
quote:
Goed zeg! Hoe lang heb je er nu over gedaan?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:00:36 #170
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111865028
zo, op het werk ontbeten. Nu maar eens aan het werk.

Waar ik gister zo hard riep dat ik de knop weer gevonden had heb ik daarna nog 4 plakken bananenbrood gegeten. Op zich niet zo erg want er zit bijna geen boter of suiker in, maar ook absoluut niet nodig. Ik heb vanmrogen 2 plakjes afgesneden voor vandaag, en de rest in de vriezer gegooid.

Planning:

O: yoghurt met muesli
L: bulghur met gegrilde groente en worst
T: volkorenboterham
B: 60 minuten wandelen
D: zelfgemaakte pizza of pasta carbonara. Moet m'n koelkast leegeten, want vrijdag voor een week naar Berlijn.
T: mango
T: over de dag, 2 dunnen plakken bananenbrood.
pi_111865081
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh shoot? Echt?
:Y

En je krijgt er een dikkere huid van. Voor de normale sterveling denk ik niet zo erg naar 85mc moet een bepaald gewicht hebben voor zijn wedstrijden. Ipv van "rare" acties om op gewicht te komen, kan dit iig een stapje helpen.

En @85mc, hebben jullie niemand die jullie begeleidt qua voeding enzo?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:04:54 #172
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111865108
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou ja, t is maar net wat er op mijn pad komt. we waren niet op zoek naar een nestje, het kwam letterlijk ineens voorbij in een mailtje van schoonvader. had me idd. in de prijs vergist van asielkatten, incl. inentingen is het weinig verschil met een gratis kitten. maar goed, wat ik zeg, net wat er op ons pad is gekomen.

onze kat wordt sowieso gecastreerd/gesteriliseerd :Y er zijn idd. genoeg katten zonder baasje.
goh kwak, als ik dit zo lees snap ik niet dat je niet nog even met dit wacht, en daarmee bedoel ik de financiele problemen die jullie hadden. Zou je niet eerst even een financiele buffer willen opbouwen waarmee je ook onverwachte kosten kunt dekken?
pi_111865119
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

goh kwak, als ik dit zo lees snap ik niet dat je niet nog even met dit wacht, en daarmee bedoel ik de financiele problemen die jullie hadden. Zou je niet eerst even een financiele buffer willen opbouwen waarmee je ook onverwachte kosten kunt dekken?
^^
pi_111865125
Geloof dat ik dan ook maar eens ga minderen met de lactose.
Eens zien of dat in de zomer ook zoden aan de dijk zet.

Blijft wel weinig te eten over :D
pi_111865156
Jagar, wat een hoop carbs :P (vind ik niet erg he! Jammer van die 4 (!!) plakken cake :P).
GB'tje props voor je fietsen!
Mijn planning:
O: dubbele vk bth biogrillworst (als dit pakje op is, is de verslaving over, denk ik)
T: mineola en peer
L: 300 gr salade & soep of een broodje
T: 150 ml bio yoghurt met een banaan
S: Evy 22 :o whoei!! heb er zin in!
D: ik heb nog een courgette, denk couscoussalade met gegrilde courgette, of pasta...
T: rabarberrrr

Comments?
pi_111865166
Planning:

O: twee volkorenboterhammen pindakaas
T: banaan of appel
L: twee volkorenboterhammen met kipfilet, salade?
T: appel of banaan
D: witlofsalade met appel, bieslook, yoghurtdressing, vis uit de oven.
T: yoghurt met rabarber
B: 2x 20 minuten fietsen, drie uur door een natuurgebied (zal ook wel veel stilstaan worden denk ik. Ga vogels kijken voor het werk vanavond :7 )

Shoot please!
pi_111865167
Oh ennuh, een ander onderzoek liet juist zien dat magere zuivelproducten vetopname verminderen. Kan het ff niet opzoeken maar goed, het zal wel loslopen enzo.
pi_111865200
Lie Lie heb het idee dat het weinig is maar het zal wel meevallen? Verder wel prima denk ik :) en leuk, zo'n uitje met je werk!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:10:13 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111865221
Wij zijn weer compleet vandaag op het werk O+. Word ik veel blijer en productiever van O+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:10:14 #180
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111865222
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:
Jagar, wat een hoop carbs :P (vind ik niet erg he! Jammer van die 4 (!!) plakken cake :P).
GB'tje props voor je fietsen!
Mijn planning:
O: dubbele vk bth biogrillworst (als dit pakje op is, is de verslaving over, denk ik)
T: mineola en peer
L: 300 gr salade & soep of een broodje
T: 150 ml bio yoghurt met een banaan
S: Evy 22 :o whoei!! heb er zin in!
D: ik heb nog een courgette, denk couscoussalade met gegrilde courgette, of pasta...
T: rabarberrrr

Comments?
i know, maar het zijn wel allemaal goede carbs (behalve als ik voor de pizza kies, dat is wit, de rest allemaal volkoren en complex). En ik baalde inderdaad flink van mezelf na die 4 plakken cake. Ik snap niet waarom dat nodig is. Ik moet echt eens m'n ruggegraat vinden.

Ik heb grote hoop voor mezelf voor na de zomer, wanneer de duutser hier is. Eindelijk een stabiel leven zonder heel veel reizen, hoop echt dat dat gaat helpen...

bij jou lijstje mag een flinke D denk ik!
pi_111865236
Lijstje:

O: 2 speltboterhammen, kipfilet en geitenkaas
T: amandelen + de derde boterham
L: sla-paprika-geitenkaas-avocado, meloen, yoghurt en slagroom :D
T: stukje choco
D: snijbonen met witte bonen in tomatensaus en iets van vlees
T: even de koelkast van binnen bekijken.
S: in de tuin werken en wandelen met Bo
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:11:55 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111865260
Mijn geplande lijstje:

O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth met pindakaas
L: twee bth sandwichspread
D: een van de twee nieuwe Griekse gerechten ( = iets met kip en feta of een Griekse boerensalade met pitabroodjes)
T: glaasje cola vanilla :9
Niet meer actief op Fok!
pi_111865262
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:09 schreef Perruche het volgende:
Lie Lie heb het idee dat het weinig is maar het zal wel meevallen? Verder wel prima denk ik :) en leuk, zo'n uitje met je werk!
Nou, ook niet overdreven veel hoor, daar heb je gelijk in denk ik. En het is geen uitje, maar wel echt werk, moet er een artikel over maken ;)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:13:47 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111865304
goh, ik vertel nog eens enthousiast iets. eerst word ik gefileerd dat we geen asielkat nemen, en nu gaat het weer over mijn financiële situatie.

zoals ik al zei, komt poes pas na de zomer, dan ben ik bijna afgestudeerd, en dat scheelt ca. 145 euro in de maand. daarnaast kom ik sinds een kritische blik van veel aardige mensen nu gewoon rond, hou zelfs iets over als ik voorzichtig doe. het plan was altijd al om een kat te nemen nadat ik afgestudeerd was, hij komt nu misschien twee maanden eerder. deel twee van het plan was om het geld dat ik uitspaar aan collegegeld direct te sparen om met de helft vanalles af te lossen en financiele ruimte te creëren en met de andere helft te sparen als buffer.

misschien ben ik gewoon te chagrijnig hiervoor, sorry. ik vind het niet zo erg dat jägar me er op wijst, maar dat dan mensen ook nog eens quoten met alleen een "^^" ipv iets toevoegen vind ik niet zo leuk.
Kwak
pi_111865327
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En je krijgt er een dikkere huid van. Voor de normale sterveling denk ik niet zo erg naar 85mc moet een bepaald gewicht hebben voor zijn wedstrijden. Ipv van "rare" acties om op gewicht te komen, kan dit iig een stapje helpen.

Nee, dat niet. Gewoon zelf beetje aanklooien en het lijkt bij mij wel te werken. Ik ben nu onder de 80 kg Maar bij 1 teamgenoot wil het niet echt. Ze was eerst wel flink afgevallen tot bijna haar streefgewicht, maar nu zit ze er de hele tijd 2 -3 kg boven. Dus als het haar echt niet lukt moet de rest compenseren.. En zo professioneel zijn we ook niet bezig.. Komend weekend zouden we de north sea regatta gaan varen maar we gaan niet door tijdgebrek. Jammer, want het was een mooie trainingsrace.
pi_111865330
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, ook niet overdreven veel hoor, daar heb je gelijk in denk ik. En het is geen uitje, maar wel echt werk, moet er een artikel over maken ;)
Oh, supercool! Wat doe je dan :D ?

Jagar, ik hoop juist te minderen met mijn "flinke porties", zonder te snaaien! ik eet als een bootwerker
pi_111865356
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje voor gisteren werd

O: Griekse yoghurt met bosvruchten uit de vriezert
T: 2 gekookte eitjes 2 plakken Friesch roggebrood met pindakaas
L: 2 dikke plakken roggebrood met hummus
T: nog zo'n plak met hummus
S: jillian + hardlopen
D: flespompoenrisotto met uitgebakken baconblokjes en spinazie
T: hand walnoten
T: La Trappe Tripel
Goedemorgen!

O+ Mr.Mo heeft gisteren lekkere koffie voor me meegenomen tijdens het boodschappen doen, en het ruikt hier nu heerlijk naar een erg sterke Ethiopische koffie O+

Studeren gisteren was kúl, dus ik hoop dat 't vandaag beter gaat. De ligstoel staat in ieder geval al in de tuin en de zon is ook bijna daar aangekomen :P Het is hier strakblauw, dus ik ga lekker genieten vandaag en hopelijk komt het studeren dan ook wat op gang.

Lijstje voor vandaag:

O: 3 plakken roggebrood met hummus
T: 2 gekookte eitjes
L: Griekse yoghurt met banaan en walnoten en honing
T: plak roggebrood met hummus
S: Jillian en hardlopen als 't even kan
D: Pasta met gegrilde groenten en gegrilde kip en een klein restje hard uitgebakken spekjes
T: ?
Ja doei.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:17:44 #188
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111865412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef kwakz0r het volgende:
goh, ik vertel nog eens enthousiast iets. eerst word ik gefileerd dat we geen asielkat nemen, en nu gaat het weer over mijn financiële situatie.

zoals ik al zei, komt poes pas na de zomer, dan ben ik bijna afgestudeerd, en dat scheelt ca. 145 euro in de maand. daarnaast kom ik sinds een kritische blik van veel aardige mensen nu gewoon rond, hou zelfs iets over als ik voorzichtig doe. het plan was altijd al om een kat te nemen nadat ik afgestudeerd was, hij komt nu misschien twee maanden eerder. deel twee van het plan was om het geld dat ik uitspaar aan collegegeld direct te sparen om met de helft vanalles af te lossen en financiele ruimte te creëren en met de andere helft te sparen als buffer.

misschien ben ik gewoon te chagrijnig hiervoor, sorry. ik vind het niet zo erg dat jägar me er op wijst, maar dat dan mensen ook nog eens quoten met alleen een "^^" ipv iets toevoegen vind ik niet zo leuk.
Tsja, als je hier wat poost kun je natuurlijk verwachten dat er reacties komen. En uiteindelijk zijn ze allemaal goed bedoeld!

Boh, ik kijk echt uit naar September. Stabiliteit! *O*
pi_111865488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Tsja, als je hier wat poost kun je natuurlijk verwachten dat er reacties komen. En uiteindelijk zijn ze allemaal goed bedoeld!

Boh, ik kijk echt uit naar September. Stabiliteit! *O*
Ik vind het zo leuk voor je dat de Duutser komt! Gaan jullie samen in jouw huis wonen?
pi_111865544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh, supercool! Wat doe je dan :D ?

Jagar, ik hoop juist te minderen met mijn "flinke porties", zonder te snaaien! ik eet als een bootwerker
Communicatie. Heel afwisselend vak ;)
pi_111865591
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Van kwark juist weer niet geloof ik. Daarvan moet je juist naar de wc.
pi_111865613
quote:

Ik snap helemaal wat je bedoelt en het komt misschien wel wat lullig over, maar ga nou eerst eens heel snel afstuderen. En al je schulden afbetalen. En een buffer opbouwen.

Als je auto kapot gaat, wil je die wel kunnen laten repareren. Als je wasmachine het begeeft, is het best fijn als je zonder al te veel problemen een nieuwe kunt kopen.
En als je vriend stage gaat lopen, valt er natuurlijk ook weer een stuk inkomen weg. Ook daarvoor is het handig om een buffer te hebben, zodat je toch ook nog leuke dingen kunt doen.

Een kat is natuurlijk hartstikke leuk (hoor ik van heel veel mensen, ik moet er niet aan denken), maar zo'n beest kan natuurlijk ook de nodige kosten met zich meebrengen. Heb al genoeg verhalen gezien hier over zieke katten en enorme rekeningen van de dierenarts.

Echt Kwak, kies nu eerst eens voor wat financiele stabiliteit, anders blijft het aanklooien op financieel gebied.
Doe wat je niet durft.
pi_111865715
Lijstjestijd:
O: Koffie verkeerd, volle yoghurt met 100 gr zomerfruit en muesli
T: eitje
L: dubbele boterham amandelpasta, dubbele boterham pindakaas
D: iig 450 gr spinazie, nog even verzinnen wat ik erbij ga eten.
T: bak kwark

S: nieuw schema in de sportschool! >:O
Doe wat je niet durft.
pi_111865731
Ik kom weer een lijstje posten:

O: bth pindakaas, bth pate
T: peer
L: twee broodje met iets (lunch wordt verzorgd)
T/D1: stronk broccoli
S: 50-60 minuten hardlopen :o
D2: restje spinazie, tomaat, tonijn

De kip tikka massala van gisteren was eeeeerg lekker trouwens :9, gewoon met een recept van ah. Had bij de lunch een bakje salade genomen, maar dat is toch wel erg duur. De luxe broodjes, frituur en zoetigheden zijn aanzienlijk goedkoper, helaas.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_111865774
:o henk, wat een net lijstje!!
pi_111865878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:31 schreef Perruche het volgende:
:o henk, wat een net lijstje!!
Tnx! :D
Ik heb weer broeken gepast dit weekend, ik moet wel. :P
Oveirgens is dit krap 1400 calorieen volgens Valtaf, dus er moet nog wel iets bij.
Misschien wat pasta vanavond en wat zongedroogde tomaatjes. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:35:36 #197
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111865892
Ik snap hoe je het bedoelt Jägar. Maar moet ik dan maar geheim gaan houden dat er een katje komt? als ik iets post kan ik reacties verwachten maar ik wil geen deel van mijn leven geheim gaan houden omdát er anders reacties komen. Ik post ook wel eens iets omdat ik er gewoon blij van word, niet om advies te vragen. Dat doen zoveel mensen hier...

Henk, je hebt gelijk, er is gerekend en gekeken en gepraat met familie en het komt goed. Ook met kat.
Kwak
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:48:35 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111866177
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik snap helemaal wat je bedoelt en het komt misschien wel wat lullig over, maar ga nou eerst eens heel snel afstuderen. En al je schulden afbetalen. En een buffer opbouwen.

Als je auto kapot gaat, wil je die wel kunnen laten repareren. Als je wasmachine het begeeft, is het best fijn als je zonder al te veel problemen een nieuwe kunt kopen.
En als je vriend stage gaat lopen, valt er natuurlijk ook weer een stuk inkomen weg. Ook daarvoor is het handig om een buffer te hebben, zodat je toch ook nog leuke dingen kunt doen.

Een kat is natuurlijk hartstikke leuk (hoor ik van heel veel mensen, ik moet er niet aan denken), maar zo'n beest kan natuurlijk ook de nodige kosten met zich meebrengen. Heb al genoeg verhalen gezien hier over zieke katten en enorme rekeningen van de dierenarts.

Echt Kwak, kies nu eerst eens voor wat financiele stabiliteit, anders blijft het aanklooien op financieel gebied.

Verder eens: misschien heb je geluk en krijg je zo'n kat als mijn ouders die nu 16 jaar is en nooit wat heeft gehad. Z'n behoefte doet 'ie buiten en hij krijgt vlees en brokjes van de Aldi.

Die van mij zijn een stuk duurder: ben veel geld kwijt aan goede kattenbakvulling en ze krijgen aangepast voer (ivm blaasgruis van Pippa), dus dat kost ook wat.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:54:38 #199
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111866353
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 08:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt jaloers! Lijkt me - zeker nu - heerlijk om te fietsen naar het werk O+.
Kan je niet naar een bepaald stationnetje fietsen? Ik moet ook nog met de trein na mn fietstocht!

@ phaidra: heb drie kwartier gedaan over die 15 km, best aardig dacht ik zo.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 09:56:53 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111866417
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kan je niet naar een bepaald stationnetje fietsen? Ik moet ook nog met de trein na mn fietstocht!

Mwah, ik ben al best veel tijd kwijt 's ochtends.
Niet meer actief op Fok!
pi_111866554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Verder eens: misschien heb je geluk en krijg je zo'n kat als mijn ouders die nu 16 jaar is en nooit wat heeft gehad. Z'n behoefte doet 'ie buiten en hij krijgt vlees en brokjes van de Aldi.

Dan heb je best wel geluk :Y ook al kost zo'n kat in de eerste maanden ook nog honderden euro's (inentingen, ontworming, chippen)
Als je geluk hebt heb je een kater, want de castratie is een stuk goedkoper maar anders is het weer 100 euro meer.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:09:15 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111866751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan heb je best wel geluk :Y ook al kost zo'n kat in de eerste maanden ook nog honderden euro's (inentingen, ontworming, chippen)
Als je geluk hebt heb je een kater, want de castratie is een stuk goedkoper maar anders is het weer 100 euro meer.
Yep, dan ben je een mazzelaar ;). Mijn ouders hebben ook nooit aan inentingen gedaan. Pas als m'n moeder wormen zag, kocht ze pilletjes. Dus mijn ouders zijn wel weer het andere uiterste :P. Maar poes is best happy :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111866879
Onze katten zijn nu 1 jaar en krijgen binnenkort de laatste inentingen.
Omdat ze niet buiten komen vond de dierenarts het verder niet meer nodig.

Deze week trouwens weer afgevallen *O* 0,3 kilo 'maar'.
Als ik nu gewoon eens een week netjes doe dan zou ik echt goed afvallen volgens mij }:|
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:22:44 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111867099
Ik ga zo eens testen hoe buiten werken met de laptop gaat :D Geniaal weer en thuiswerkdagje, dus hoezee!
pi_111867114
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga zo eens testen hoe buiten werken met de laptop gaat :D Geniaal weer en thuiswerkdagje, dus hoezee!
Tip: zet een petje op.
Ja doei.
pi_111867198
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]
Een kat is natuurlijk hartstikke leuk (hoor ik van heel veel mensen, ik moet er niet aan denken),
_O-

Ik baal een beetje want grote kans dat ik over drie weken weer kan aantreden in the middle of nowhere. Daar gaan al mijn *O* voor minder reistijd en alle bijkomende voordelen.

Lijstje:
S: 5 km hardlopen met wandelen tussendoor (evy les 23, ik voel Perruche in mijn nek hijgen!!!)
O: manderijn, kwark met banaan, havermout, bosbessen
L: dubbele boterham met pindakaas
T: boterham met ei
B: zwemmen in een buitenbad als ik op tijd thuis ben
D: het welbekende aubergine gerecht van Jamie :9
pi_111867286
Ja! Dat aubergine recept van Jamie is lekker!
Die had ik vorige week ook gemaakt. *) Dit weekend maar weer denk ik. :Y
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:31:55 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111867332
Jamie Oliver _O_. Ik heb het iets te vaak gegeten de laatste tijd, dus nu maar even niet.

Dit weekend hopelijk bbq'en *O*. Ze bbq'en in het noorden altijd zonder mij en nu ben ik er een keer als het mooi weer is, dus gaan we bbq'en ook :{w :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111867391
Ik heb gisteren al ge-BBQ'd :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111867437
Morgen barbecue O+
Ja doei.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:37:07 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111867484
}:|
Niet meer actief op Fok!
pi_111867538
Ik heb nog geen BBQ in de planning staan.
Ga wel vanavond op het balkon eten, telt dat ook een beetje mee?
Doe wat je niet durft.
pi_111867560
En toen lag er een envelop in mijn brievenbus. Uit de USA. Geadresseerd aan Coco (dat ben ik :D yeuy!). Zonder afzender of begeleidend schrijven. Verwarring alom :+

Met deze inhoud:

Close-up van een paar favorieten van me :+

O+ *O* :+

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 22-05-2012 10:46:14 ]
pi_111867648
Hoeveel eieren gaan er in de wortelcake van an?
Worry is a misuse of imagination
pi_111867651
:D Supercool!!

ik heb in mijn hoofd dat ik weer wat nieuwe dingen wil uitproberen qua koken - wat meer met quinoa, boekweit enzo. Dus ik heb nu recept voor quinoa pannenkoekjes maar die zijn zoet, heeft iemand (nallie?) nog een recept voor hartige?

Ook wil ik weer meer peulvruchten en rijst gaan nemen ipv aardappelen/pasta/brood... heb nu wat recepten voor puy-linzen, en kan natuurlijk altijd mijn "altijd goed" bonending met merguez of feta maken, maar als iemand nog lekkere recpeten heeft voor peulvruchten in alle soorten dan ben ik een gelukkig mens!
pi_111867724
Lekker, BBQ! Wij gaan maandag in Limburg BBQ'en. En kamperen dit weekend, doe ik nooit. :o

Tof Coco! :D

Oh, en over een uurtje ga ik éindelijk fitnessen. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 10:45:40 #217
70532 loveli
N
pi_111867742
Dacht wel dat je het zou kunnen waarderen ;)
crap in = crap out
pi_111867793
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:45 schreef loveli het volgende:
Dacht wel dat je het zou kunnen waarderen ;)
Hihi, uiteindelijk wist Vaiz (O+) me te vertellen dat het van jou afkwam :D *;

Ik denk dat ik binnenkort tijdens een BBQ een komkommer ga beplakken met de 'for vaginal use only' sticker :D :')
pi_111867800
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:43 schreef Perruche het volgende:

ik heb in mijn hoofd dat ik weer wat nieuwe dingen wil uitproberen qua koken - wat meer met quinoa, boekweit enzo. Dus ik heb nu recept voor quinoa pannenkoekjes maar die zijn zoet, heeft iemand (nallie?) nog een recept voor hartige?

Ook wil ik weer meer peulvruchten en rijst gaan nemen ipv aardappelen/pasta/brood... heb nu wat recepten voor puy-linzen, en kan natuurlijk altijd mijn "altijd goed" bonending met merguez of feta maken, maar als iemand nog lekkere recpeten heeft voor peulvruchten in alle soorten dan ben ik een gelukkig mens!
Ik ben ook benieuwd naar recepten! :)Ga sowieso meer salades enzo meenemen naar mn werk enzo. Gewoon omdat het lekker is. En gezond. :)
Had bij een bio winkeltje in Liverpool een hele lekkere en eenvoudige kikkererwtensalade met wat feta en zongedroogde tomaten gehaald. En een lekere endamameboontjes salade met dezelfde ingredienten. Kan ik zelf natuurlijk ook maken. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 10:49:57 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111867867
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi, uiteindelijk wist Vaiz (O+) me te vertellen dat het van jou afkwam :D *;

Ik denk dat ik binnenkort tijdens een BBQ een komkommer ga beplakken met de 'for vaginal use only' sticker :D :')
:').
Niet meer actief op Fok!
pi_111867951
Die stickers :D real Coco material!
pi_111868118
quote:

zoals ik al zei, komt poes pas na de zomer, dan ben ik bijna afgestudeerd, en dat scheelt ca. 145 euro in de maand. daarnaast kom ik sinds een kritische blik van veel aardige mensen nu gewoon rond, hou zelfs iets over als ik voorzichtig doe. het plan was altijd al om een kat te nemen nadat ik afgestudeerd was, hij komt nu misschien twee maanden eerder. deel twee van het plan was om het geld dat ik uitspaar aan colleIgegeld direct te sparen om met de helft vanalles af te lossen en financiele ruimte te creëren en met de andere helft te sparen als buffer.

Sorry hoor maar ik had geen commentaar op het niet nemen van asielkatten, maar op mensen die hun katten maar laten baren terwijl er er genoeg in het asiel zitten. Deze kittens van jouw kennissen hebben natuurlijk ook een huis nodig.

Daarnaast is 145 euro in de maand meer speling niet veel, een aardig stukje daarvan gaat dan naar de katten en evt. Sparen voor dierenartskosten, maar jij kan beter inschatten of dat haalbaar is.
pi_111868154
Kikkererwten zijn altijd goed! O+ Die curry die hier vaak langskomt, of in wraps... Zo'n salade van bonen klinkt inderdaad ook lekker! Sowieso, peulvruchten. O+

Vandaag doe ik eens een experiment met warm lunchen, om te kijken wat het doet voor mijn suikerspiegel.
Lijstje:
O: magere yoghurt met muesli, wat extra noten en een stuk appel, decaf-koffie met melk
T: snee brood met geitenkaas
S: uurtje fitnessen (soort intake, dus ik weet niet hoe fanatiek het zal zijn)
L: sla en tomaat met yoghurtdressing en pasta met zongedroogde tomaten, garnaaltjes, gerookte zalm en kerrie
T: misschien een kop cup-a-soup met een snee brood
S: 40 minuten fietsen
D: een kwart pittige uientaart met een salade
T: kiwi en decaf-koffie met melk

Ik geloof dat ik wel tevreden ben zo. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_111868182
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
En toen lag er een envelop in mijn brievenbus. Uit de USA. Geadresseerd aan Coco (dat ben ik :D yeuy!). Zonder afzender of begeleidend schrijven. Verwarring alom :+

Met deze inhoud:

[ afbeelding ]
Close-up van een paar favorieten van me :+
[ afbeelding ]

O+ *O* :+

SPOILER
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:00:29 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111868254
Hahaha die stickers xD

Bwoaaah het is warm hier zeg :o Jammer dat het scherm van mn laptop spiegelt :+
pi_111868322
Bo heeft formaatje kat en kost per maand zo'n 50 euro aan voeding.

Verder is ze 1x geënt (40 euro) en gesteriliseerd (400 euro omdat ze zo weinig weegt goedkoop maar duurder omdat we het via laparoscopische weg hebben laten doen).

Als ze verder geen klachten heeft dan ziet ze die dierenarts niet meer :)
Heeft ze die wel dan kost dat rustig 50 euro per keer en max 1000 euro.

Of het handig is een huisdier te hebben wanneer je geen buffer hebt is afhankelijk van back up die je hebt indien de noodzaak wel aanwezig is.

Toen ik studeerde had ik mijn hondje al en oma was back up voor het geval dat, niet nodig gehad maar wel handig.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:03:51 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111868394
Pippa is verzekerd voor ruim 100 euro per jaar. Kost wat, maar ja, na het gedoe met Taco neem ik geen risico's meer ;). Natuurlijk is ze voor dingen als kankerbehandeling niet verzekerd, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Ik ben voor een dierenartsbezoek maximaal 35 euro kwijt per jaar. Als ze meerdere keren per jaar moet, declareer ik dat in één keer :).
Niet meer actief op Fok!
pi_111868690
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is prima idd! Ben wel benieuwd of het iets is voor de lange(re) termijn (mezelf kennende zou ik 3 kwartier fietsen en eerder opstaan niet heel lang volhouden. Hopelijk lukt dat jou wel!!).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111868777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Pippa is verzekerd voor ruim 100 euro per jaar. Kost wat, maar ja, na het gedoe met Taco neem ik geen risico's meer ;). Natuurlijk is ze voor dingen als kankerbehandeling niet verzekerd, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Ik ben voor een dierenartsbezoek maximaal 35 euro kwijt per jaar. Als ze meerdere keren per jaar moet, declareer ik dat in één keer :).
We hebben er eens naar gekeken de katjes te verzekeren. Maar we hebben er vier. En dan ben je per jaar flink wat geld kwijt. Dus nu betalen we evt onverwachte dierenartskosten van spaargeld.
pi_111868819
Pff, als iemand de file op de A16 weg kan toveren graag :P of een langrijdende koffiebar mag ook :D
pi_111868836
Ik ben de laatste 2 jaar iets van 4000 euro aan m'n kat kwijtgeweest :')

Ik kwam een keer thuis en hij was half dood, bleek een hypo te hebben, hoppa naar de avondkliniek, infuusje, zuurstofmaskertje, paar prikken, oh 8 uur? de nachtkliniek is nu open, doei! Rekening van 800 euro :')
Opname in de spoedkliniek van 2 dagen incl. medicatie, 500 euro.

Daarna was hij wel weer helemaal de oude en heeft nog bijna 2 jaar geleefd.

Chippen en rabiesinentingen voor het buitenland (toen de regels nog strenger waren) 500 euro. Maandelijks controle en bloedonderzoek en medicatie, 100 euro :')

Dus het kan ook heel erg misgaan :P

Kitty heb ik nu ook maar verzekerd :')
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:19:45 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111868929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

We hebben er eens naar gekeken de katjes te verzekeren. Maar we hebben er vier. En dan ben je per jaar flink wat geld kwijt. Dus nu betalen we evt onverwachte dierenartskosten van spaargeld.
Ja, dan loopt het in de papieren ;).

Maar sparen wordt toch niets hier. Het meest overzichtelijk zou zijn om voor elke kostenpost een aparte spaarrekening te hebben :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111868979
quote:

Boks!

Heb wel veel van dat soort dingen gevonden op 101cookbooks.com, op glutenvrije blogs heb je ook veel recepten meet bonen/linzen/amaranth/etc, zoals bijv glutenfreegoddess.blogspot.com en wheatfreemeatfree.com

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 22-05-2012 11:36:08 ]
pi_111868990
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dan loopt het in de papieren ;).

Maar sparen wordt toch niets hier. Het meest overzichtelijk zou zijn om voor elke kostenpost een aparte spaarrekening te hebben :').
Excelletje maken voor die ene spaarrekening? :P

Enten doe ik niet meer, zo'n enting is veel langer in het bloed dan ze je laten geloven.
Laat dus het bloed testen door onze achterbuurman (dierenarts).
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:35:55 #235
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111869685
quote:

ik maak regelmatig een salade met sperziebonen, erwten en broccoli, met witte bonen en tonijn. :9
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:40:06 #236
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111869881
ik heb de hele dag nog geen een emailtje gehad. Zo vreemd!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:41:29 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111869946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Zal ik je een mailtje sturen dan? O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_111870227
Ha, ik heb net mijn rondje "getracked" op endomondo en het is precies 5.1 km! Die ren ik nu met Evy met nog lopen erbij... whoei!

Hoe kan je eigenlijk workouts erin zetten? Alleen met je telefoon?
pi_111870241
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
Had ik dat ook maar ;(

Ik krijg er soms wel 80 per dag, of meer. Lijkt wel of m'n hele werkdag draait om emailtjes lezen en archiveren :P
pi_111870334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Excelletje maken voor die ene spaarrekening? :P
Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/

Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij mee :) Eindelijk eens overzicht creëren!
pi_111870447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend een digitaal huishoudboekje aangemaakt. Bij Afas, gratis (de simpele versie, vooralsnog goed genoeg) --> http://www.afaspersonal.nl/

Kunt 'm aan twee rekeningen koppelen, en hij herkent automatisch al heel veel categorieën. En nieuwe af- en bijschrijvingen worden (grotendeels) automatisch herkend en ingedeeld. Budgetten maken. Veel handige overzichten. Ik ben er wel blij mee :) Eindelijk eens overzicht creëren!
Nice! Ik ga het linkje even opslaan :Y
TY!
pi_111870450
Een oud-stagiair die ik begeleid heb programmeert mee aan afaspersonal :)
pi_111870471
Edit; Viking!! mijn "speed" is 6:27 min/km, is dat goed?
pi_111870561
9,5 km/u is netjes! ^O^
pi_111870604
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Een oud-stagiair die ik begeleid heb programmeert mee aan afaspersonal :)
Oh echt? Vind het echt heel handig. Mgoed, heb 't net in gebruik. Wacht even een paar weekjes af, en als het bevalt dan schaf ik evt de uitgebreide versie aan (paar euro per maand, maar dan kun je o.a. meer dan twee rekeningen koppelen en wat andere handige dingetjes). :)

MI: ja, ik ben zelf al tijden overzicht aan het creëren, afgelopen weekend eindelijk eens gedaan :P
pi_111870661
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
9,5 km/u is netjes! ^O^
Oh ik moet nog wel iets omhoog dan!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:00:32 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111870780
quote:

[..]

^O^ Ga ik ook eens naar kijken!
Niet meer actief op Fok!
pi_111870809
Hmmm... mijn rondje in van zondagavond in Belfast was 7,5 km. Dat valt me mee eigenlijk. :)
Vind het altijd zo moeilijk inschatten hoe ver ik loop. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_111870874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D O+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:02:48 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111870877
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:55 schreef V1z0R het volgende:
9,5 km/u is netjes! ^O^
Dat is nog geen 9,5 km/u hoor ;). Ongeveer 9,2 á 9,3.
En prima pace, hoor, Perruche, maar nog niet zo belangrijk op dit moment ;). Is dat inclusief wandelstukjes of had je die niet meer? En ben je voluit gegaan of had je nog wel 2 km kunnen doorlopen (als je benen je hadden willen dragen?). En kon je nog praten tijdens het lopen als je dat had gewild? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111870954
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is nog geen 9,5 km/u hoor ;). Ongeveer 9,2 á 9,3.
En prima pace, hoor, Perruche, maar nog niet zo belangrijk op dit moment ;). Is dat inclusief wandelstukjes of had je die niet meer? En ben je voluit gegaan of had je nog wel 2 km kunnen doorlopen (als je benen je hadden willen dragen?). En kon je nog praten tijdens het lopen als je dat had gewild? :P.
Ja dat praten begrijp ik niet, tuurlijk kan ik dat niet! Maar ik ben niet buiten adem ofzo. En ja het is met loop stukjes,hardlopen 8 (lopen 2) 10 (3) 8 (3) etc.
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:05:40 #252
70532 loveli
N
pi_111870960
quote:

[..]

Dat is zelf geen dingen bijhouden en aan het eind van de maand wordt verteld waar je teveel geld aan uitgeeft? Klinkt als iets voor mij.
crap in = crap out
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:05:44 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111870962
Oh, als ik uitreken is het wel 9,5. Ik dacht dat ik met 6.15 9,5 km/u liep, maar dat is 9,75 km/u :o.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:08:33 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat praten begrijp ik niet, tuurlijk kan ik dat niet! Maar ik ben niet buiten adem ofzo. En ja het is met loop stukjes,hardlopen 8 (lopen 2) 10 (3) 8 (3) etc.
Misschien moet je dan eens zo hard (langzaam) lopen dat je dat wél kunt ;). En dan kom je misschien maar amper boven snelwandeltempo uit: nou en? Er worden toch geen prijzen uitgereikt na afloop van je trainingsrondje ;). Dat maakt wel dat je tijdens (test)wedstrijden beter presteert. Iemand die tijdens elke training alles eruit haalt, heeft niets meer over tijdens de wedstrijd :). Meteen te hard willen lopen is een klassieke beginnersfout die je vroeg of laat zal opbreken.

* Viking84 spreekt uit ervaring.
Niet meer actief op Fok!
pi_111871080
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh echt? Vind het echt heel handig. Mgoed, heb 't net in gebruik. Wacht even een paar weekjes af, en als het bevalt dan schaf ik evt de uitgebreide versie aan (paar euro per maand, maar dan kun je o.a. meer dan twee rekeningen koppelen en wat andere handige dingetjes). :)

MI: ja, ik ben zelf al tijden overzicht aan het creëren, afgelopen weekend eindelijk eens gedaan :P
Goed bezig :Y
pi_111871110
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is zelf geen dingen bijhouden en aan het eind van de maand wordt verteld waar je teveel geld aan uitgeeft? Klinkt als iets voor mij.
_O- klinkt alsof jij een mens nodig hebt die moppert :P
pi_111871111
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh, als ik uitreken is het wel 9,5. Ik dacht dat ik met 6.15 9,5 km/u liep, maar dat is 9,75 km/u :o.
Ja hallo, 60/6,45 uitrekenen in m'n hoofd is best lastig :P

Maar is 9,3 km/u :)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:11:41 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja hallo, 60/6,45 uitrekenen in m'n hoofd is best lastig :P

Maar is 9,3 km/u :)
60/pace = snelheid. Ze liep met 6.27 toch? (heb ik afgerond op 6.30). 60/6.30 = 9,5 km/u :).
Niet meer actief op Fok!
pi_111871185
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

60/pace = snelheid. Ze liep met 6.27 toch? (heb ik afgerond op 6.30). 60/6.30 = 9,5 km/u :).
Zijn seconden ;) en een minuut loopt maar tot 60 :6

60/ paceminuten,((100/60)*paceseconden) = km/u
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:14:32 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871266
Je hebt er calculators voor maar die kan ik nu niet vinden. Heb er thuis een in mn favorieten. Het is altijd een hels karwei om een calculator te vinden die precies dat doet: pace naar speed en vice versa.

http://exercise.bizcalcs.(...)-To-Speed-Conversion

Zo. Idd 9,3 en idd 9,6 voor mij (helaasch :P)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:16:23 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871332
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zijn seconden ;) en een minuut loopt maar tot 60 :6

60/ paceminuten,((100/60)*paceseconden) = km/u
Ja hallo, ik ben een alfa :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111871338
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt er calculators voor maar die kan ik nu niet vinden. Heb er thuis een in mn favorieten. Het is altijd een hels karwei om een calculator te vinden die precies dat doet: pace naar speed en vice versa.

http://exercise.bizcalcs.(...)-To-Speed-Conversion

Zo. Idd 9,3 en idd 9,6 voor mij (helaasch :P)
Alfa's... :|W
pi_111871386
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hallo, ik ben een alfa :').
Achgossie *pet
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:18:36 #264
70532 loveli
N
pi_111871390
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- klinkt alsof jij een mens nodig hebt die moppert :P
En klaagt over rommel en stof.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:21:13 #265
70532 loveli
N
pi_111871468
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Alfa's... :|W
Ja dat.
crap in = crap out
pi_111871503
Hm vik, ik kan niet, niet praten omdat ik uitgeput ben ofzo, maar gewoon omdat dat fysiek niet gaat! Maar zal er na mijn wedstrijdje eens op gaan letten.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:22:15 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871508
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Achgossie *pet
Niet meer actief op Fok!
pi_111871721
Kletsen gaat ook niet als ik ren hoor, niet omdat ik dan stik ofzo, maar omdat alles er schokkend uitkomt :P Heb sowieso geen trek in praten tijdens het lopen, kan me dan niet concentreren, alleen als we even pauze nemen ofzo.
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:29:46 #269
70532 loveli
N
pi_111871769
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.

Wie zei dat vrouwen konden multitasken?
crap in = crap out
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:30:51 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871804
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef Perruche het volgende:
Hm vik, ik kan niet, niet praten omdat ik uitgeput ben ofzo, maar gewoon omdat dat fysiek niet gaat! Maar zal er na mijn wedstrijdje eens op gaan letten.
Hoe bedoel je, fysiek?

Ik zou wel eens willen lopen met iemand op de fiets ernaast, lijkt me wel gezellig :). Kan ik ook goed op het praatlopen letten.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:32:27 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871846
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:
Ik snap nooit zo waarom mensen willen praten tijdens hardlopen. Als ik loop, is m'n ademhaling afgestemd op looptempo. Twee stappen inademen, 5 uit. Ga ik praten, dan raak ik m'n ritme kwijt.

Het gaat er niet om dat je daadwerkelijk praat, het gaat erom dat kunnen praten als je dat zou willen aangeeft dat je niet te hard gaat tijdens je training :) (voor het beste resultaat leg je minimaal 85% van je trainingen af in de lagere hartslagzones en slechts 15% in de hogere, voor bijv. intervaltraining). Als je dus niet meer kunt praten geeft dat aan dat je hartslag te hoog is en dat je in een te hoge zone aan het trainen bent. Maar goed, lastig om als beginner alles volgens het boekje te doen, snap ik ook wel. Ik ben ook nog maar net van het idee afgestapt dat elke training sneller moet :+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:33:16 #272
70532 loveli
N
pi_111871874
Ik wil niet praten tijdens hardlopen :')
crap in = crap out
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:33:49 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111871895
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:33 schreef loveli het volgende:
Ik wil niet praten tijdens hardlopen :')
Nu ben je een beetje vervelend aan het doen, loveli :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:37:10 #274
70532 loveli
N
pi_111872003
Ik heb zin om een sticker op iemands hoofd te plakken.
crap in = crap out
pi_111872004
Quinoakoekjes! Die maak ik met quinoa, bosuitje, geitenkaas bijvoorbeeld. Moet je ff googlen op quinoa patties. 101 cookbooks heeft er inderdaad ook eentje. Leuke blog is dat. Ik heb een van haar kookboeken ook :)
Heb nog wel wat andere blogjes ook als je wil Perr en je kan ff op mn Pinterest kijken.

Ik ga trouwens weleens met vriendinnetje hardlopen en dan kletsen we gewoon. Vind dat wel fijn, dan ben je zo 3 kwartier verder! Alleen nu komt er niets van lopen, want mn knie is echt niet goed. Hij kraakt :') dus maar even niet.
pi_111872072
Zon is goed voor studieinspiratie O+ O+ O+ En voor m'n kleurtje *)
Ja doei.
pi_111872193
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef loveli het volgende:

Apart om te lezen, lijkt mij best wel langzaam om te ademen..Met hardlopen adem ik 2 passen in, en 2 passen uit..
pi_111872417
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Apart om te lezen, lijkt mij best wel langzaam om te ademen..Met hardlopen adem ik 2 passen in, en 2 passen uit..
Dat zegt Evy ook, maar dat vind ik zo snel! Die van mij is meer 2 om 4 ofzo.
pi_111872468
Ik doe altijd 3 in 3 uit, 2 is wel heel snel :P

Ik loop wel heel langzaam, dus dan zijn 3 passen best lang.

Ik adem als ik echt langzaam ga door m'n neus in en uit en als ik wat sneller ga in door m'n neus en uit door m'n mond, maar Loveli, als je 2 in en 5 uit doet, adem je dan een hele grote teug in door je mond ofzo?
pi_111872545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Novem het volgende:
Ik doe altijd 3 in 3 uit, 2 is wel heel snel :P
Met fietsen heb ik ongeveer hetzelfde ritme, maar dan dus per hele omwenteling adem ik in en weer uit. Maar dan zit ik wel echt flink te trappen, boven de 30 km/u. Als ik langzamer fiets let ik niet op mijn ademhaling.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:54:24 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111872559
Jeutje, dat jullie weten hoe je ademen tijdens het hardlopen :o . Ik loop gewoon. en adem.
pi_111872576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Jeutje, dat jullie weten hoe je ademen tijdens het hardlopen :o . Ik loop gewoon. en adem.
^^
Ja doei.
pi_111872607
quote:
Evy zegt het erbij, dan ga je er automatisch op letten. Maar na 1 minuut let ik er ook niet meer op hoor!
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:55:55 #284
70532 loveli
N
pi_111872618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hoe dieper ik uitadem, des te later krijg ik steken in m'n zij. In het begin adem ik door m'n neus in en naarmate ik langer loop adem ik sneller en uiteindelijk door m'n mond (tegen de tijd dat ik buiten adem raak is het 2 in 2 uit).
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 12:57:11 #285
70532 loveli
N
pi_111872657
quote:
Als ik opdruk bedenk ik bij nummer 10 dat het verstandig is om te gaan ademen. Met optrekken vergeet ik het ook altijd :')
crap in = crap out
pi_111872721
Ik let er heel erg op omdat ik inspanningsastma heb, dus als ik niet heel langzaam en ritmisch adem, of als ik door m'n mond grote teugen lucht opzuig raak ik heel snel buiten adem.
pi_111872951
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ik opdruk bedenk ik bij nummer 10 dat het verstandig is om te gaan ademen. Met optrekken vergeet ik het ook altijd :')
Moet je bij >200kg deadliften vergeten _O- bij 3e repetitie lig je dan al knock-out :D
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:07:51 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111872991
Lijstje
o. havermout met yoghurt en frambozen
t. vette turkse kaas, komkommer, radijsjes, tomaatjes
l. tostie kaas + boterham pindakaas + boterham hagelslag -margarine
t. komkommer, radijsjes, tomaatjes, waterijsje
d. nog geen idee. Doner?
pi_111872997
Inademen en na 3 seconden uitademen :P

Ik zit onder de airco :') voel me nu wel een sneuneusje.
pi_111873104
Ademen doe ik bij hardlopen alleen bewust als t niet lekker gaat, dan zit mn ademhaling vaak te hoog en als ik dan 4 tellen in en 4 tellen uit doe dan word ik weer rustiger. Ik heb weleens gehoord dat het juist goed is als je nog kan praten want dan is je ademhaling beter. Ik zing ook weleens mee met de muziek :') maar de laatste 10 minuten gaat dat meestal niet meer...
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:20:03 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111873468
Als ik op mijn ademhaling ga letten dan krijg ik het benauwd :')
Zing wel eens een liedje mee..
Zal eens een keer vragen of lief een keer mee wil fietsen, lijkt mij ook wel eens gezellgi.

Heb een vreemd lijstje wan ben alleen..

O: boterham lever, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T's: grote appel, bos radijsjes, peer, paar dropjes
L: beschuit kaas, beschuit aardbeien
T's: 250 gr kwark, 200 gr vla, 200 gr aardbeien, paar wortels, mandarijn, blokje choco
D: hele bloemkool met verse rode bieten, twee prefab hambuger uit de vriezer met mayo en curry
T: zute stokjes
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:20:57 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111873506
Heb zin om naar de kapper te gaan maar kweet niet wat ik moet doen :')
pi_111873622
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin om naar de kapper te gaan maar kweet niet wat ik moet doen :')
Ik ben net geweest. Bij de kappersacademie. Mijn opdracht was: doe er maar een stuk vanaf en weer in laagjes enzo.
Dus nu zit mn haar weer raar, maar morgen zit het vast weer beter. :P
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:25:36 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111873724
Ja laagjes doe ik niet, het moet werkgerelateerd ongelooflijk praktisch zijn, knoet erin en muts erover. Niet handig dat er dan allemaal haar uitpiekt.
En met laagjes moet je het altijd bijhouden en ben niet van plan om vaker dan 1 x per jaar te gaan :D
  Vis een optie? dinsdag 22 mei 2012 @ 13:27:22 #295
70532 loveli
N
pi_111873798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben niet van plan om vaker dan 1 x per jaar te gaan :D
*boks*

Maar het hoeft niet per se praktisch.
crap in = crap out
pi_111873868
Ik ga ook maar eens per half jaar ofzo. :P
Die laagjes blijven er gewoon in hoor, die worden alleen wat langer. B-)

Het liefste ga ik in het buitenland, mijn favo ervaring was in Ethiopie, toen ik de eerste blanke was die werd geknipt door de kapper. :D En ik nogal werd aangestaard door de rest van de clientèle. En ze het nogal raar vonden dat ik mijn haar niet wilde laten strijken. *)
Doe wat je niet durft.
pi_111873951
LOL! ik ben niet zo experimenteel met mijn haar :P er 1 kapper waar ik naartoe ga, want die maakt geen afro van mijn haar :')

Ik zit lekker op balkonia te werken O+
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:35:06 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111874076
Lig op het ligbed in de tuin... Morgen werken en dan laat ik morgenmiddag door een andere vent mijn 2 gaatjes vullen :')

OMG die stickers, geweldig!
pi_111874163
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Lig op het ligbed in de tuin... Morgen werken en dan laat ik morgenmiddag door een andere vent mijn 2 gaatjes vullen :')

OMG die stickers, geweldig!
Wut!? :o
  dinsdag 22 mei 2012 @ 13:37:37 #300
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_111874173
Is het zo warm buiten in NL?
pi_111874196
Ga binnen nu en een uur ook naar tuin verkassen.
Zit te wachten op mijn afspraak *tikt op tafel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')