Hmmzz buiten het emotioneel rotte... zelf ontslag nemen zorgt er in Nl voor dat je niks krijgt.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Potver. Net te laat met ontslag nemen. Nu gaan ze me zogenaamd helpen zodat mijn falen zogenaamd mijn eigen schuld is.
*kutbaan
yay, dan zit ik weer op de goede weg. Geloof dat ik weer een knop gevonden heb.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, vind je lijstjeEcht super mooi, zoveel voedingsstoffen
Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:58 schreef the85mc het volgende:
Moet nog eten en boodschappen halen.maar weet nog niet wat. Moet snel klaar zijn en lekker, lust eigenlijk alles behalve zalm.. (dat lus ik alleen als sushi
)
hmm klinkt goed.. Gebruik je als worst echt kruidige worst, zoals salami/chorizo ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.
ja, zoiets. Ik had nu een of andere italiaanse worst. weet niet of je dat soort dingen in NL kunt krijgen. Maar, chorizo zou lekker zijn denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
hmm klinkt goed.. Gebruik je als worst echt kruidige worst, zoals salami/chorizo ofzo?
Nou dat! Klinkt ook echt heerlijk allemaal!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, vind je lijstjeEcht super mooi, zoveel voedingsstoffen
Wat vervelend. Sterktequote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
Potver. Net te laat met ontslag nemen. Nu gaan ze me zogenaamd helpen zodat mijn falen zogenaamd mijn eigen schuld is.
*kutbaan
SPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2012 20:17:26 ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Nallie het volgende:
Werk jij op de wallen Maria? Want daar zit Henky Panky!
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Soms zou ik wel eens over een pietsje meer voor-de-klas assertiviteit ook in het dagelijks leven willen beschikkenZie lang verhaal:
Wel schattig, thoughSPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zoiets had ik ook een keer bij V&D. Werd wel goed opgelost toen, maar M. deed het woord
![]()
(terwijl ik me van tevoren heel druk had lopen maken: "oh, als ze dit doen...", "oh als ze dat zeggen..."
![]()
![]()
)
Tjee Tink... wat naar....
Niet meer actief op Fok!
Soms zou ik wel eens over een pietsje meer voor-de-klas assertiviteit ook in het dagelijks leven willen beschikkenZie lang verhaal:
Herkenbaar. Ik ben er ook zo slecht in, assertief zijn. Fijn dat het toch gelukt is.SPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Wat goed dat je wel die mail bij je had. Ik zou het ook lastig vinden hoor. Zonder die mail zou het mij ook niet gelukt zijn.SPOILER: Boos op Siebel/mezelf rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er valt niets aan te vechten. Ik faal en dat is zogenaamd mijn eigen schuldquote:Op maandag 21 mei 2012 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou dat! Klinkt ook echt heerlijk allemaal!
En sterkte Tink, klinkt als een hoop energievretend gedoemaar wat MI zegt, kan je het niet aanvechten?
heb je het over je huidige baan Tink?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:23 schreef Tinkepink het volgende:
*kutbaan
En er zijn geen nadrukkelijke feiten waarmee jij kunt aantonen dat het 'falen' niet aan jou ligt? Wat een rotsituatie, zeg. Bah!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er valt niets aan te vechten. Ik faal en dat is zogenaamd mijn eigen schuld
Rustig? 3 kwartierquote:Op maandag 21 mei 2012 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Tien kilometer fietsen, hoe lang doe je daar ongeveer over als je niet heel vaak fietst en ook niet op maximaal gaat (vanwege niet de hele dag in je zwetende kloffie willen zitten)? Ben van plan om morgen in plaats van de bus te pakken te gaan fietsen naar het station, maar ik twijfel nog een beetje.
over assertief gesproken, heb je nog iets gehoord van de dakkapel?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben er ook zo slecht in, assertief zijn. Fijn dat het toch gelukt is.
Heb je met je leidinggevende geen succesfactoren/meetmomenten etc. afgesproken?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is toch nog iets nog makkelijkers gewordenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb net een broccoli en een paprika in stukjes gesneden, en flink wat sperziebonen uit de diepvries erbij. Op een bakplaat, met een worst in stukjes. In de oven, tot gaar. In de tussentijd wat rijst/bulghur/quinoa koken, als de groenten klaar zijn er wat citroensap overheen, alles mixen en lekker eten.
Merci, ik denk dat ik het gewoon ga doen!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Merci, ik denk dat ik het gewoon ga doen!
Ik kan me ook zo voorstellen dat je hoofd er niet naar staan om daar over na te denken. Ik zou me persoonlijk gewoon eerst ff kut willen voelenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uitproberen is de beste manierquote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Merci, ik denk dat ik het gewoon ga doen!
Als het zogenaamd is dan moeten ze dat toch nog bewijzen?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe ver is dat dan wel niet? bijna 2 uur fietsen.. 30 km ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Uitproberen is de beste manier! Zo vond ik vorig jaar uit dat fietsen naar school voor mij echt niet haalbaar is. Dan moet ik om 6:45 van huis om om 8:30 met een bezweet hoofd voor de klas te staan
4HAVO vond me wel stoer, maar ik was echt bekaf de hele dag. Toch maar weer met de auto, kan ik rustig om 7:30 weg.
Toch wellicht hem ander voer geven?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
LieLie, goed zeg!Da's het dubbele van wat ik kan tot nu toe
![]()
![]()
Net even vrienden gemaakt met meneer KonijnHij had een plak poep aan zn bips zitten en dat moet dan weg want 1. Bah en 2. Gevaarlijk voor nijnen. Dus in een badje met lauw water gezet en vegen maar, was niet alleen heel smerig (net maar weer even gedoucht
), maar meneer vond het (logisch) niet tof. Dus tja
Gek genoeg heeft Tami het nooit en hij al twee keer, terwijl Tami langer haar heeft en ze hetzelfde voer krijgen enz.
Ze zitten bij elkaar in 1 hok dus hoe we dat moeten reguleren..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Toch wellicht hem ander voer geven?
Mensen reageren tenslotte ook anders
Au, kun je niet vanuit huis inloggen en op een usb gooien?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben trouwens mijn laptop vergeten op de zaak en ik moet morgen naar de klant. En laptop en klant liggen 150 km uit elkaar nu
Nee, 20 kilometer. Maar: ik heb een omafiets, moet over de Hollandse Brug en dat is een enorm steil fietspad en vervolgens door allerlei kronkelweggetjes in het Gooi. En dan ga ik om 6:45 weg, ben ik om 7:45/8:00 op school en dan nog even bijkomen, spullen kopiëren, dingen klaarzetten, etc. Oftewel ik ga liever met de autoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hoe ver is dat dan wel niet? bijna 2 uur fietsen.. 30 km ofzo?
Mijn leidinggevende (grote ba as)praat niet met me, en dat zou mijn grootste faal zijn, want dat had ik moeten afdwingen. Dus ook geen doelstellingen, ook al wilde ik die zelf wel graag afdpreken. Te ingewikkeld verhaal. Ik hou er over op. Bedankt voor jullie luisterend oor.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je met je leidinggevende geen succesfactoren/meetmomenten etc. afgesproken?
Ik kan het ff niet goed verwoorden want brak, maar doelstellingen die je na een maand moest halen/ een kwartaal etc. ?
zelfde hier, ik moet om 8 uur beginnen, het is 45 minuten fietsen (o.a. door stoplichten), maar ik wil wel echt tussen half acht en kwart voor acht op school zijn. dan is het het me niet waard om elke dag met zware tassen om kwart voor zeven de deur uit te gaan. sowwy.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, 20 kilometer. Maar: ik heb een omafiets, moet over de Hollandse Brug en dat is een enorm steil fietspad en vervolgens door allerlei kronkelweggetjes in het Gooi. En dan ga ik om 6:45 weg, ben ik om 7:45/8:00 op school en dan nog even bijkomen, spullen kopiëren, dingen klaarzetten, etc. Oftewel ik ga liever met de auto
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende praat niet met me, en dat zou mijn grootste faal zijn, want dat had ik moeten afdwingen. Te ingewikkeld verhaal. Ik hou er over op. Bedankt voor jullie luisterend oor.
Maar ja?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Ooh, ik wil ook op de fiets naar het werk. Het kan als ik naar Amersfoort ga verhuizen. Het liefst zou ik dat ook doen, maar ja...
Maar ja, ik woon hier nu vrij goedkoop en wil niet in m'n eentje wonen en ik woon met iemand die nu in Delft werkt en dus echt niet gaat verhuizenquote:
Omdat de testosteronego's hun eigen plan trekken? Zoiets is bij ons in het bedrijf gebeurd en de manager die er niet tegenop kon, is op een manier weggegaan die voor alle partijen uiteindelijk bevredigend is (behalve die van het Grote Alfa Ego). En zonder gezichtsverlies.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat heeft bij een fietstocht door de stad echt geen zinquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Hmm 20 km is eigenlijk net wat ver.. Maar eigenlijk zou het na een paar weken maar max een uurtje moeten duren. Gewoon je banden lekker hard oppompen en je zadel lekker hoog zetten. Zo hoog dat je met een been nog net met je tenen bij de grond komt. Dan kun je effectief trappen..Mijn stadsfiets is ook een omafiets en als ik echt ontspannen fiets ga ik nog steeds 22, dus relaxt 20 fietsen moet wel lukken..
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef _aurum_ het volgende:
nope, want ik kom alleen op ons netwerk met je raadt het al, mijn laptopEn mijn collega's kunnen niet bij mijn backup files want privacy, jeweetz
Ik ga morgen wel lekker veel praten
Oh ja, je vroeg om aanraders voor boeken die lekker weglezen toch? Ik vond 'Een keukenmeidenroman' (The Help) van Kathryn Stockett erg leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
- Yoga voor dag en nacht
- Nooit meer een depressie
- hoe werkt mijn baby
- van tofu krijg je geheugenverlies
Nou ben ik nog maar met zo ongeveer A met het downen van boekenWat een werk om het te sorteren
Zadel niet te hoog zetten. Schijnt nogal wat problemen op te leveren bij mannen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Hmm 20 km is eigenlijk net wat ver.. Maar eigenlijk zou het na een paar weken maar max een uurtje moeten duren. Gewoon je banden lekker hard oppompen en je zadel lekker hoog zetten. Zo hoog dat je met een been nog net met je tenen bij de grond komt. Dan kun je effectief trappen..Mijn stadsfiets is ook een omafiets en als ik echt ontspannen fiets ga ik nog steeds 22, dus relaxt 20 fietsen moet wel lukken..
Haha zadel moet natuurlijk niet gevaarlijk hoogquote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat heeft bij een fietstocht door de stad echt geen zindan flikker ik bij elk stoplicht van mijn fiets en ben ik meer bezig met remmen dan met tempo maken. ik rijd namelijk niet door rood op de fiets.
Dat zou ik ook ongeveer moeten doen als ik tot aan mijn werk zou fietsen. Tot het station fietsen leek me dus beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Beetje te positief, het is 36 km daar doe ik zo'n 2 uur over max.
Dan moet ik om 5 uur de deur uit
Haha, de punt van je zadel moet je niet omhoog zetten hequote:Op maandag 21 mei 2012 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zadel niet te hoog zetten. Schijnt nogal wat problemen op te leveren bij mannen.![]()
Ik zou met mijn Mr kunnen meerijden de eerste 25 km maar hij werkt van 7 tot 17h en ik van 7 tot wanneer me uitkomt dus dat is nogal een verschil.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zou ik ook ongeveer moeten doen als ik tot aan mijn werk zou fietsen. Tot het station fietsen leek me dus beter.
Trouwens alleen voor mijn OV dagen, ik blijf wel gewoon meerijden met mijn collega indien mogelijk. Maar hij zei in de zomer misschien ook nog wel eens te willen gaan fietsen, dus dat zou ook wel gezellig zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat kan jij
Vandaag complimenten gehad voor een presentatie die ik even vlug uitgeschreven had. Prima!
Dat is nietquote:
Bij bepaalde functies en bepaalde salarissen worden er ook bepaalde eisen aan je gesteld.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh tink dat klinkt rot! Je moet jezelf ook wel snel bewijzen lijkt het zeg!
Net lekker pastasalade met garnalen op, door vriendjeen straks weer jillian doen. Level 1 moet je wel een paar keer herhalen toch, of is het elke keer een nieuwe?
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, is het genoeg voor vandaag?
85, veel is het niet maar voor een dag is het helemaal niet erg toch?
En volle melk..........NOM!
5 jaar geleden werkte ik 3 km van huis en ik ging met de auto omdat ik echt moe werd van fietsen, veel zweten en te lui....quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef Sarabi het volgende:
Zit er ook over na te denken om volgend jaar naar mijn stage te fietsen.
Het is 11km en zover moest ik een paar jaar geleden ook fietsen om naar school te gaan, dus moet kunnen.
Probleem is alleen dat ik heel snel ga zweten.
Aftrainen, lichter worden..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Waarom magere melk the85mc?
In de stad fietsen is zonder goede route inderdaad irritant, hier heb ik bijna overal voorrang en in m'n woonplaats is het een kwestie van timen bij stoplichten wat naarmate je de route fietst wel komt. Alleen bij kleine kieners stop ik altijd want ik heb een voorbeeldfunctie
Ei/vlees/kaas.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.
eitje?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel trek maar geen idee wat te eten, geen trek in fruit of groenvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |