Uitproberen is de beste manierquote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Merci, ik denk dat ik het gewoon ga doen!
Als het zogenaamd is dan moeten ze dat toch nog bewijzen?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er valt niets aan te vechten. Ik faal en dat is zogenaamd mijn eigen schuld
Hoe ver is dat dan wel niet? bijna 2 uur fietsen.. 30 km ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Uitproberen is de beste manier! Zo vond ik vorig jaar uit dat fietsen naar school voor mij echt niet haalbaar is. Dan moet ik om 6:45 van huis om om 8:30 met een bezweet hoofd voor de klas te staan
4HAVO vond me wel stoer, maar ik was echt bekaf de hele dag. Toch maar weer met de auto, kan ik rustig om 7:30 weg.
Toch wellicht hem ander voer geven?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
LieLie, goed zeg!Da's het dubbele van wat ik kan tot nu toe
![]()
![]()
Net even vrienden gemaakt met meneer KonijnHij had een plak poep aan zn bips zitten en dat moet dan weg want 1. Bah en 2. Gevaarlijk voor nijnen. Dus in een badje met lauw water gezet en vegen maar, was niet alleen heel smerig (net maar weer even gedoucht
), maar meneer vond het (logisch) niet tof. Dus tja
Gek genoeg heeft Tami het nooit en hij al twee keer, terwijl Tami langer haar heeft en ze hetzelfde voer krijgen enz.
Ze zitten bij elkaar in 1 hok dus hoe we dat moeten reguleren..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Toch wellicht hem ander voer geven?
Mensen reageren tenslotte ook anders
Au, kun je niet vanuit huis inloggen en op een usb gooien?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben trouwens mijn laptop vergeten op de zaak en ik moet morgen naar de klant. En laptop en klant liggen 150 km uit elkaar nu
Nee, 20 kilometer. Maar: ik heb een omafiets, moet over de Hollandse Brug en dat is een enorm steil fietspad en vervolgens door allerlei kronkelweggetjes in het Gooi. En dan ga ik om 6:45 weg, ben ik om 7:45/8:00 op school en dan nog even bijkomen, spullen kopiëren, dingen klaarzetten, etc. Oftewel ik ga liever met de autoquote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hoe ver is dat dan wel niet? bijna 2 uur fietsen.. 30 km ofzo?
Mijn leidinggevende (grote ba as)praat niet met me, en dat zou mijn grootste faal zijn, want dat had ik moeten afdwingen. Dus ook geen doelstellingen, ook al wilde ik die zelf wel graag afdpreken. Te ingewikkeld verhaal. Ik hou er over op. Bedankt voor jullie luisterend oor.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je met je leidinggevende geen succesfactoren/meetmomenten etc. afgesproken?
Ik kan het ff niet goed verwoorden want brak, maar doelstellingen die je na een maand moest halen/ een kwartaal etc. ?
zelfde hier, ik moet om 8 uur beginnen, het is 45 minuten fietsen (o.a. door stoplichten), maar ik wil wel echt tussen half acht en kwart voor acht op school zijn. dan is het het me niet waard om elke dag met zware tassen om kwart voor zeven de deur uit te gaan. sowwy.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, 20 kilometer. Maar: ik heb een omafiets, moet over de Hollandse Brug en dat is een enorm steil fietspad en vervolgens door allerlei kronkelweggetjes in het Gooi. En dan ga ik om 6:45 weg, ben ik om 7:45/8:00 op school en dan nog even bijkomen, spullen kopiëren, dingen klaarzetten, etc. Oftewel ik ga liever met de auto
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende praat niet met me, en dat zou mijn grootste faal zijn, want dat had ik moeten afdwingen. Te ingewikkeld verhaal. Ik hou er over op. Bedankt voor jullie luisterend oor.
Maar ja?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Viking84 het volgende:
Ooh, ik wil ook op de fiets naar het werk. Het kan als ik naar Amersfoort ga verhuizen. Het liefst zou ik dat ook doen, maar ja...
Maar ja, ik woon hier nu vrij goedkoop en wil niet in m'n eentje wonen en ik woon met iemand die nu in Delft werkt en dus echt niet gaat verhuizenquote:
Omdat de testosteronego's hun eigen plan trekken? Zoiets is bij ons in het bedrijf gebeurd en de manager die er niet tegenop kon, is op een manier weggegaan die voor alle partijen uiteindelijk bevredigend is (behalve die van het Grote Alfa Ego). En zonder gezichtsverlies.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er valt niets aan te vechten. Ik faal en dat is zogenaamd mijn eigen schuld
dat heeft bij een fietstocht door de stad echt geen zinquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
Hmm 20 km is eigenlijk net wat ver.. Maar eigenlijk zou het na een paar weken maar max een uurtje moeten duren. Gewoon je banden lekker hard oppompen en je zadel lekker hoog zetten. Zo hoog dat je met een been nog net met je tenen bij de grond komt. Dan kun je effectief trappen..Mijn stadsfiets is ook een omafiets en als ik echt ontspannen fiets ga ik nog steeds 22, dus relaxt 20 fietsen moet wel lukken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |